T-9 Opublikowano 15 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2020 (edytowane) Więc... Mam na mieszkaniu (lokacja Gorzów Wlkp.) od nich internet + tv + tel stacjonarny (tel nie jest podpięty, chciałem 2 lata temu zrezygnować w bok, ale ostatecznie wyszedł ten tel za 0 zł). Pakiet SuperBox, dekoder Dekoder ADB-3830CD, internet 60mb. Umowa wiążąca już dawno zeszła, płace za ten bałagan ~116zł, generalnie to rodzice korzystają i na ojca jest umowa, ale zawsze to Ja ogarniałem przedłużanie itd, itd... Mam teraz tydzień wolnego z wiadomego powodu (pracuję poza PL) i chcę tu zawrzeć nową umowę, szczególnie jak przysłali mi teraz fakturę na 213zł(!), z jakiej pałki taka kwota - nie wiem, tel 32zł, net 68, dtv 69, 15zł opłata z dostęp do usługi z wykorzystaniem dekodera(?), 30zł za HBO HD max. W poprzednich fakturach widzę że tel był za 5 zł, net za 6, reszta bez zmian. Generalnie chcę pozostać przy tym czyli SuperBox + net (nie potrzebuję szałów, te 60mb było zadowalające, 100+ mogło by być) + HBO, z telefonem to niech spadają na drzewo za te 213zl. Zastanawiam się czy nie wsiąść jednak karty CI zamiast dekodera (jeden pilot mniej, jakiś cudów to Ja nie potrzebuję...) + ew multibox bo drugi tv w sypialni (aktualnie tam tylko podstawowe z kabla poza dekoderem). Chyba że ktoś tutaj na forum oferuje usługi przedłużenia umowy? Generalnie chcę to zrobić szybko i bez zbędnych szaleństw się bo tak to nigdy nie ma kiedy... Dzwoniłem raz do osoby co na osiedlu się zajmuje umowami itd, ale nagle zamilkło. Mógłbym robić wypowiedzenie umowy, duk itd, ale problem z brakiem czasu... Oni to w lesie są z brakiem możliwości przedłużenia online, jakoś operatorzy komórkowi nie mają z tym problemu -_-' Edytowane 15 Marca 2020 przez T-9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klosz007 Opublikowano 15 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2020 Po zakończeniu umowy promocyjnej ceny są znacznie wyższe, stąd nagły wzrost. W ten sposób przymuszają do tego, żeby zawsze mieć z nimi zawartą jakąś umowę na czas określony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 15 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2020 Ceny pakietów bez promocji są kosmiczne. Nie wiem, czy ktoś chciałby płacić takie pieniądze za TV i net. Dlatego umowa na czas nieokreślony jest zawierana przez margines abonentów. Choć to wygodne. Pamiętam jak za czasów analogowej kablówki miałem 10 lat umowę , płaciłem 60 zł i do głowy mi nie przyszło odwiedzać BOK. Potem weszła cyfrówka i zaczęły się coroczne przedłużanie umowy i negocjacje , wypowiedzenia umowy i hocki klocki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andyp Opublikowano 15 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2020 U was też szwankuje internet? Wczoraj i dziś wieczorem tragedia:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 15 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2020 Tak u mnie też coś wczoraj nie działało za dobrze. przerwy w Internecie były. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 16 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2020 U mnie działanie internetu bez zastrzeżeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milanmielec Opublikowano 16 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2020 Witam obecnie oferta kończąca się Superbox + eleven + internet 60mb/s za co płace 75ziko. Złożyłem wypowiedzenie i już dzwonili. Sytuację postawiłem jasno więcej niż 50zl za obecną ofertę nie zapłacę. Babka idzie w zaparte że maksymalnie może obniżyć cenę do 60zl plus jakiś śmieszny dysk gratis. Jak uważacie czy 50zeta jest do osiągnięcia ? Pozdro. Wysłane z mojego motorola one action przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 16 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2020 15 złotych taniej to dobra oferta moim zdaniem. Przyciśnij ją, żeby dała w tej cenie Maxboxa. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andyp Opublikowano 16 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2020 Pogadaj z innym konsultantem powinien przyjąć twą propozycje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomeklm Opublikowano 16 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2020 Witam forumowiczów. Oczekuję na wizytę montera (wybrałem paczkę MaxBox + Internet 150MB). Z tego co wiem dekoder jaki otrzymam to będzie Kaon. Niestety zupełnie nie wiem jaki mogę otrzymać modem kablowy (chodzi o Łódź jeśli to istotne). Te informacje są mi potrzebne aby rozplanować sieć domową, gdyż mam swój własny router który chciałbym pozostawić. Czy operator daje w jednym urządzeniu modem kablowy i router? Czy można go ustawić w tryb bridge aby sieć skonfigurować na własnym sprzęcie? Jak wygląda schemat takiej instalacji? Czy do mieszkania jest wprowadzony jeden kabel koncentryczny, rozdzielony następnie do modemu - skąd dalej domowa sieć i do dekodera? Widzę że dekoder Kaon ma wejście sieciowe czyli rozumiem wymagane jest również podłączenie go do domowej sieci? Dziękuję za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thommy18 Opublikowano 16 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2020 Standardowo dają modem w trybie bridge. Gdybyś chciał korzystać z ich urządzenia wielofunkcyjnego modem, router lan, wifi, centralka telefoniczna to trzeba im dopłacić. Jak dostaniesz urządzenie do odbioru internetu staraj się o to żeby nie był to Arris. Prądożerne i duże ustrojstwo. Są też modemy Technicolor, Cisco duże lepsze jak Arris. Często jednak dają Arris bo jest tani. Jeżeli chodzi o dekoder, nie wiem czy nie korzystniej było wziąć kartę CAM, ale to zależy co komu jest potrzebne. Dekoder podłączysz do internetu w celu aktualizacji, korzystania z VOD, usługi CatchUp i itp. Zasadniczo dekoder potrzebuje połączenia internetowego, ale nie do oglądania samych programów tylko do zaawansowanych funkcji. Sprzęt monter rozstawi tam gdzie mu wskażesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelis Opublikowano 16 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2020 Jak dostaniesz Arrisa to bardzo dobrze, oczywiście bez ich usługi WIFi, modem od razu ustawia się w bridge. Miałem go przez dłuższy czas, zero problemów. Bardzo dobre i stabilne urządzenie, ma swoje rozmiary ale zazwyczaj i tak modem ustawia się gdzieś za szafką a na piedestale jest nasz własny router. Każdy modem HFC jaki dają jest stabilny ale bez WiFi, ustawiają się w tryb bridge i nie ma z nimi żadnego problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robi7 Opublikowano 16 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2020 U mnie w zeszłym tygodniu był monter i wymienił mi modem na Technicolor CGA2121. Lokalizacja Łódź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 16 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2020 (edytowane) Mam Arris i włączone Wi-Fi bez dodatkowych opłat. Jestem zadowolony mimo dużych rozmiarów. Edytowane 16 Marca 2020 przez maks27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 16 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2020 Ja również. Modem "siedzi" w szafie obok drukarki.Na stojąco zajmuje niewiele miejsca, dlatego nie rozumiem ciągłego marudzenia o wielkość. Przez lata używałem liveboxa w obu wersjach i tez mi wielkość nie przeszkadzała. Wifi dla moich potrzeb (smart tv i dekoder sat) w zupełności wystarcza.Ale rozumiem, że dla kogoś może być mało i woli używać własnego sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seth Opublikowano 17 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2020 12 godzin temu, Pawel napisał: dlatego nie rozumiem ciągłego marudzenia o wielkość. Jak nie rozumiesz, to się nie wypowiadaj. Jaki jest sens gadania o czymś czego się nie rozumie? Już pomijam fakt, że grubo wyobraźnię trzeba mieć ograniczoną, żeby nie umieć zrozumieć, że są miejsca, gdzie taki rozmiar przeszkadza i tyle. Naprawdę uważasz, że kogokolwiek (kto ma wszystko na widoku i nie ma cudownych schowków) obchodzi jak jest u Ciebie, skoro problem ma u siebie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monter-Piroman Opublikowano 17 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2020 (edytowane) W zasadzie chyba po raz pierwszy przedłużyłem umowę już po pierwszym telefonie: Internet 120 Mb/s - Maxbox - HBO HD Max - HBO GO - Multimedia GO - CANAL+ - Eleven Sports - HD - 2 X Multiroom - 79 zł. Umowa na 12 miesięcy. Edytowane 17 Marca 2020 przez Monter-Piroman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 17 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2020 6 godzin temu, Seth napisał: Jak nie rozumiesz, to się nie wypowiadaj. Jaki jest sens gadania o czymś czego się nie rozumie? Już pomijam fakt, że grubo wyobraźnię trzeba mieć ograniczoną, żeby nie umieć zrozumieć, że są miejsca, gdzie taki rozmiar przeszkadza i tyle. Naprawdę uważasz, że kogokolwiek (kto ma wszystko na widoku i nie ma cudownych schowków) obchodzi jak jest u Ciebie, skoro problem ma u siebie? Myślę, że z tą wyobraźnią jest dokładnie na odwrót. Trzeba mieć ją ograniczoną, żeby wielkość routera sprowadzać do wielkiego problemu. I to nie jest kwestia schowków czy ich braku. Na pewne fakty nie mamy wpływu, dlatego rozwiązujmy problemy tak jak je można rozwiązać. Marudzenie na forum w co drugim poście nie zmniejszy cudownie rozmiarów routera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grigorios Quedin Opublikowano 17 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2020 W zasadzie chyba po raz pierwszy przedłużyłem umowę już po pierwszym telefonie: Internet 120 Mb/s - Maxbox - HBO HD Max - HBO GO - Multimedia GO - CANAL+ - Eleven Sports - HD - 2 X Multiroom - 79 zł. Umowa na 12 miesięcy. Ładnie.Ja dziś próbowałem dodzwonić się na infolinię ,po 0,5h czekania dałem sobie spokój.Jutro zaatakuje z rana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monter-Piroman Opublikowano 17 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2020 29 minut temu, Grigorios Quedin napisał: Ładnie. Ja dziś próbowałem dodzwonić się na infolinię ,po 0,5h czekania dałem sobie spokój. Jutro zaatakuje z rana. Złożyłem wypowiedzenie i sami zadzwonili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondzik23 Opublikowano 17 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2020 6 godzin temu, Monter-Piroman napisał: W zasadzie chyba po raz pierwszy przedłużyłem umowę już po pierwszym telefonie: Internet 120 Mb/s - Maxbox - HBO HD Max - HBO GO - Multimedia GO - CANAL+ - Eleven Sports - HD - 2 X Multiroom - 79 zł. Umowa na 12 miesięcy. Grubo i całkiem świetna oferta! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grigorios Quedin Opublikowano 17 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2020 Złożyłem wypowiedzenie i sami zadzwoniliWiem.Ja muszę zadzwonić ,bo po ostatniej rozmowie kobieta tak zakręciła ,że nie przyjęli wypowiedzenia do systemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafmik Opublikowano 17 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2020 2 godziny temu, Monter-Piroman napisał: Złożyłem wypowiedzenie i sami zadzwonili A dostałeś już umowę na maila i ją zaakceptowałeś? Bo ze mną rozmawiali w poniedziałek, ale umowy do tej pory nie ma (dzwoniłem na infolinię podpytać, mają opóźnienia w sprawdzaniu umów). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thommy18 Opublikowano 17 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2020 Zadzwoń 3x244 i zamów dokumenty na e-mail. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 18 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2020 Czas mija , Vectra jest właścicielem MM , a nic się nie zmienia. Najbardziej oczekuję podniesienia do jakości HD wszystkich tych programów co w Vectrze są w HD. Ja rozumiem,że póki co Multimedia jest oddzielną firmą z nowym właścicielem , ale jakieś ruchy są wskazane. A może jeszcze za wcześniej ? Co o tym myślicie ? No i 4K , choć 3 programy by się przydały.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.