Tim Opublikowano 25 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2020 (edytowane) 22 godziny temu, Pawel napisał: Są pakiety z taką małą zawartością kanałów? Chyba jedynie w analogu. W pakiecie minimalnym operatora oczywiście może być zawartych więcej programów, ale te 7 kanałów musi być udostępnionych obowiązkowo (zasada must carry/must offer). Jest jednak nadzieja, że w końcu zapanuje normalność: https://www.wirtualnemedia_pl/artykul/krrit-rozszerzenia-zasady-must-carry-must-offer-na-wszystkie-kanaly-telewizji-naziemnej Edytowane 25 Stycznia 2020 przez Tim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freeze7 Opublikowano 27 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2020 (edytowane) Witam, Posiadam od Multimedii internet w raz z telewizją po światłowodzie. Otrzymałem od nich router HUAWEI ECHOLIFE EG8245H5. Czy mogę ten router wymienić na coś innego? Czy jeżeli wymienię na inny sprzęt to czy telewizja w dalszym ciągu będzie działać prawidłowo? Edytowane 27 Stycznia 2020 przez Barti Usunięto fragment postu niezwiązany z tematem wątku (off-topic). To nie jest wątek o doborze własnego, niezależnego sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bar1234 Opublikowano 28 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2020 Witam. Posiadam następujący problem: chciałbym rozwiązać umowę na TV + internet z Multimedia Polska wraz z końcem umowy, tj w kwietniu. Natomiast mam podpisany dodatkowo pakiet Canal Plus, który kończy się we wrześniu. Co w takiej sytuacji? Będę musiał zapłacić karę za rozwiązanie umowy przed czasem za Canal Plus? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eljotnes Opublikowano 28 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2020 Witam. Co można wynegocjować przy przedłużeniu oferty TV+ internet? Może ktoś się pochwali dobrą ofertą? Pewnie trzeba wypowiedzenie, bo inaczej nie ma mowy, żeby uzyskać ofertę podobną jak dla nowych, choć to chore. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klosz007 Opublikowano 28 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2020 On 1/27/2020 at 8:09 PM, freeze7 said: Witam, Posiadam od Multimedii internet w raz z telewizją po światłowodzie. Otrzymałem od nich router HUAWEI ECHOLIFE EG8245H5. Czy mogę ten router wymienić na coś innego? Czy jeżeli wymienię na inny sprzęt to czy telewizja w dalszym ciągu będzie działać prawidłowo? Wg. mnie nie. To ta sama sytuacja co z modemami kablowymi - one są autoryzowane u operatora po adresie MAC. Jeśli wymienisz na swój/własny z innym adresem MAC to nie połączy się z siecią operatora. 13 hours ago, Bar1234 said: Witam. Posiadam następujący problem: chciałbym rozwiązać umowę na TV + internet z Multimedia Polska wraz z końcem umowy, tj w kwietniu. Natomiast mam podpisany dodatkowo pakiet Canal Plus, który kończy się we wrześniu. Co w takiej sytuacji? Będę musiał zapłacić karę za rozwiązanie umowy przed czasem za Canal Plus? Dobre pytanie, też się kiedyś nad tym zastanawiałem bo byłem w podobnej sytuacji z pakietem Eleven Sports (gdy pojawiły się te kanały) ale przy przedłużeniu umowy "wyrównali" mi obie promocje ze sobą. Jeśli wypowiesz umowę na C+ przed czasem no to kara. Ale na zdrowy rozum powinieneś móc wypowiedzieć główną umowę nie wypowiadając przed czasem tej na C+ (tj. bez płacenia kary). Choć chyba wtedy stracisz możliwość oglądania C+ i musiał byś płacić za coś czego nie możesz oglądać. Mógłby się wypowiedzieć ktoś kto miał do czynienia bliżej z taką sytuacją. Generalnie ja staram się unikać powstawania takich sytuacji bo to trochę pachnie utrudnianiem (na własną rękę) wypisania się interesu. Choć jest to i tak nagminne bo promocje na elementy składowe często są celowo na różne okresy - np. 12 i 13 miesięcy co siłą rzeczy wymusza, że nie kończą się w jednym punkcie czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pukus Opublikowano 29 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2020 Czy na module CAM można włączyć napisy dla niesłyszących? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robi7 Opublikowano 29 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2020 Jeśli program jest z takowymi nadawany to jak najbardziej. U mnie tylko zmiana ścieżki dźwiękowej zawiesza TV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strzala Opublikowano 29 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2020 17 godzin temu, eljotnes napisał: Witam. Co można wynegocjować przy przedłużeniu oferty TV+ internet? Może ktoś się pochwali dobrą ofertą? Pewnie trzeba wypowiedzenie, bo inaczej nie ma mowy, żeby uzyskać ofertę podobną jak dla nowych, choć to chore. Jeśli zadasz sobie trochę trudu i przeczytasz z 10 ostatnich stron, to znajdziesz odpowiedź na swoje pytania. Po wypowiedzeniu można uzyskać ofertę o wiele lepszą niż dla nowych typu internet+maxbox+pakiety premium za 90-100 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo73 Opublikowano 29 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2020 3 godziny temu, Robi7 napisał: Jeśli program jest z takowymi nadawany to jak najbardziej. U mnie tylko zmiana ścieżki dźwiękowej zawiesza TV. Kiedyś miałem podobny problem TV Sony,dlatego zmieniłem na dekoder. Czy ktoś jeszcze ma podobny problem na module CAM ? Przy przedłużeniu umowy chciałbym wrócić do modułu,teraz mam LG,może nie będzie problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robi7 Opublikowano 29 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2020 Ja mam Samsunga, ale taki leciwy seria "C". Może na tych nowszych nie ma takich objawów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thommy18 Opublikowano 29 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2020 2 godziny temu, Leo73 napisał: Kiedyś miałem podobny problem TV Sony,dlatego zmieniłem na dekoder. Czy ktoś jeszcze ma podobny problem na module CAM ? Przy przedłużeniu umowy chciałbym wrócić do modułu,teraz mam LG,może nie będzie problemu. 6 godzin temu, Robi7 napisał: Jeśli program jest z takowymi nadawany to jak najbardziej. U mnie tylko zmiana ścieżki dźwiękowej zawiesza TV. Zaktualizujcie oprogramowanie telewizora do najnowszej dostępnej wersji. Często to rozwiązuje problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macmaxx Opublikowano 30 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2020 Czy działa Wam Catch Up na kanale Planete+? Wyskakuje komunikat "Kontent nie jest jeszcze niedostępny. Spróbuj ponownie późnie". Komunikat ten wyskakuje bez względu na wybrany dzień i godzinę, na innych kanałach działa normalne. Na infolinii osoba z którą rozmiawiałem poinformowała mnie że na tym kanale Catch Up powinien działać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adasiek74 Opublikowano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2020 Witam mam do Was pytanko.. Kończy mi się umowa i chciałbym u nich szybszy internet 300/600 mbit jednak twierdzą, że więcej jak 150 mbit nie są w stanie mi dać w co nie do końca wierzę i tu rodzi się pytanie.... Czy mogę "na siłę" wziąć u nich np te 300 mbit i oczekiwać, że dadzą mi szybkość przekraczającą 150mbit z tym, że nie mógłbym się żalić gdybym tyle nie osiągał ? Czy w ogóle jest taka możliwość podpisania umowy na pakiet którego nie są w stanie zaoferować mi w danym miejscu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2020 (edytowane) też mi tak powiedzieli..... nie ma takiej możliwości tak samo jak w sklepie nie da się kupić towaru którego fizycznie nie ma w ofercie.... w niektórych lokalizacjach mają tak stare kable że po prostu się nie da..... ja zmieniłem na światłowód od orange i tu też wkurza mnie kilka rzeczy.....ale teoretycznie 300 jest . Edytowane 31 Stycznia 2020 przez _Artek_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2020 W Radomsku w lutym wyłączenie analogu podobno jutro mają zniknąć kanały, 2 tygodnie był pasek informujący o wyłączeniu. Już dzwonią z ofertą zwiększenia szybkości internetu, oferują 60 -> 150 za dodatkowe 10 złotych. Trochę mnie zdziwiło bo do tej pory nie wiedziałem że MM oferuje 150. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strzala Opublikowano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2020 Od września jest 150 zamiast 120 dla nowych umów. Były podejrzenia, że jest to próba ujednolicenia prędkości z Vectrą przed ewentualnym przejęciem. Masz świadomość, że podniesienie prędkości z podwyżką 10zł skutkuje podpisaniem nowej umowy terminowej na internet? Jeśli masz też umowę na TV, to od tej pory będziesz miał gruby rozjazd w datach końca umów tych usług. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechu27 Opublikowano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2020 Na kanale 813 swieci dubel AXN HD bez nazwy, a kanal z instrukcja DTV zmieniono z 1080p na 1080i. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wezu Opublikowano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2020 23 minuty temu, strzala napisał: Od września jest 150 zamiast 120 dla nowych umów. Były podejrzenia, że jest to próba ujednolicenia prędkości z Vectrą przed ewentualnym przejęciem. Masz świadomość, że podniesienie prędkości z podwyżką 10zł skutkuje podpisaniem nowej umowy terminowej na internet? Jeśli masz też umowę na TV, to od tej pory będziesz miał gruby rozjazd w datach końca umów tych usług. Jeżeli ma pakiet TV brany razem z internetem to umowa na obie usługi od automatycznie się przedłuży, sam to przerabiałem. 4 godziny temu, _Artek_ napisał: też mi tak powiedzieli..... nie ma takiej możliwości tak samo jak w sklepie nie da się kupić towaru którego fizycznie nie ma w ofercie.... w niektórych lokalizacjach mają tak stare kable że po prostu się nie da..... ja zmieniłem na światłowód od orange i tu też wkurza mnie kilka rzeczy.....ale teoretycznie 300 jest . Nie koniecznie stare kable tylko jeszcze nie mają rozbudowanej sieci w Twojej miejscowości, u siebie mam od września dostępne 300mbit a wcześniej było tylko 120 a instalacja taka sama Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2020 ale umowę podpisujesz minimum na rok więc nie wiem czy warto podpisywać i czekać"bo może kiedyś będzie szybciej" światłowód to światłowód . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechu27 Opublikowano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2020 (edytowane) Teraz na 813 jest dubel 13 Ulica SD brak EPG ale jakis dziwny bo na jednym i tym na 158 nadawane sa dwa inne seriale jakby o 2 godziny do tylu. Co oni kombinuja ? Edytowane 31 Stycznia 2020 przez Grzechu27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxio Opublikowano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2020 https://m.wirtualnemedia_pl/m/artykul/vectra-kupila-multimedia-polska-jan-piotrowski-prezesem-za-andrzeja-rogowskiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2020 Czyli jednak nie małem racji, że będą marudzć na warunki od UOKIK... :). Tu bardziej rzeczowe info: https://www.telko.in/vectra-kupuje-multimedia Obie spółki, Vectra S.A. i Multimedia Polska S.A., w najbliższym czasie będą kontynuować swoją działalność operacyjną bez zmian – mówi cytowany w informacji prasowej Jan Piotrowski, nowo mianowany prezes zarządu Multimedia Polska S.A., który zastąpił na stanowisku Andrzeja Rogowskiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelis Opublikowano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2020 No to szykować portfele, koniec z mega tanimi ofertami. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2020 5 godzin temu, strzala napisał: Masz świadomość, że podniesienie prędkości z podwyżką 10zł skutkuje podpisaniem nowej umowy terminowej na internet? Jeśli masz też umowę na TV, to od tej pory będziesz miał gruby rozjazd w datach końca umów tych usług. A co w sytuacji, gdy umowa internet oraz tv kończy się lato 2021 i teraz podniesiemy pakiet tv lub dobierzemy multiroom ? Najbliższe biuro to 40 km i co zabawne konsultantka na infolinii powiedziała że nie widzi konta klienta i nie potrafi odpowiedzieć, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wezu Opublikowano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2020 Jeżeli telewizja i internet zostało wzięte w pakiecie to umowa liczy się od nowa na okres który wynegocjujemy, jeżeli chcemy wykupić dodatkowe pakiety w trakcie jak HBO itd. nie ma to wpływu na umowę pakietu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.