Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

22 godziny temu, Pawel napisał:

Są pakiety z taką małą zawartością kanałów? Chyba jedynie w analogu.

W pakiecie minimalnym operatora oczywiście może być zawartych więcej programów, ale te 7 kanałów musi być udostępnionych obowiązkowo (zasada must carry/must offer).

Jest jednak nadzieja, że w końcu zapanuje normalność: :smile:

https://www.wirtualnemedia_pl/artykul/krrit-rozszerzenia-zasady-must-carry-must-offer-na-wszystkie-kanaly-telewizji-naziemnej

Edytowane przez Tim
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Posiadam od Multimedii internet w raz z telewizją po światłowodzie. Otrzymałem od nich router HUAWEI ECHOLIFE EG8245H5. Czy mogę ten router wymienić na coś innego? Czy jeżeli wymienię na inny sprzęt to czy telewizja w dalszym ciągu będzie działać prawidłowo?

Edytowane przez Barti
Usunięto fragment postu niezwiązany z tematem wątku (off-topic). To nie jest wątek o doborze własnego, niezależnego sprzętu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Posiadam następujący problem: chciałbym rozwiązać umowę na TV + internet z Multimedia Polska wraz z końcem umowy, tj w kwietniu. Natomiast mam podpisany dodatkowo pakiet Canal Plus, który kończy się we wrześniu. Co w takiej sytuacji? Będę musiał zapłacić karę za rozwiązanie umowy przed czasem za Canal Plus?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 1/27/2020 at 8:09 PM, freeze7 said:

Witam,

Posiadam od Multimedii internet w raz z telewizją po światłowodzie. Otrzymałem od nich router HUAWEI ECHOLIFE EG8245H5. Czy mogę ten router wymienić na coś innego? Czy jeżeli wymienię na inny sprzęt to czy telewizja w dalszym ciągu będzie działać prawidłowo?

Wg. mnie nie. To ta sama sytuacja co z modemami kablowymi - one są autoryzowane u operatora po adresie MAC. Jeśli wymienisz na swój/własny z innym adresem MAC to nie połączy się z siecią operatora.

13 hours ago, Bar1234 said:

Witam.

Posiadam następujący problem: chciałbym rozwiązać umowę na TV + internet z Multimedia Polska wraz z końcem umowy, tj w kwietniu. Natomiast mam podpisany dodatkowo pakiet Canal Plus, który kończy się we wrześniu. Co w takiej sytuacji? Będę musiał zapłacić karę za rozwiązanie umowy przed czasem za Canal Plus?

Dobre pytanie, też się kiedyś nad tym zastanawiałem bo byłem w podobnej sytuacji z pakietem Eleven Sports (gdy pojawiły się te kanały) ale przy przedłużeniu umowy "wyrównali" mi obie promocje ze sobą.

Jeśli wypowiesz umowę na C+ przed czasem no to kara.

Ale na zdrowy rozum powinieneś móc wypowiedzieć główną umowę nie wypowiadając przed czasem tej na C+ (tj. bez płacenia kary). Choć chyba wtedy stracisz możliwość oglądania C+ i musiał byś płacić za coś czego nie możesz oglądać.

Mógłby się wypowiedzieć ktoś kto miał do czynienia bliżej z taką sytuacją.

 

Generalnie ja staram się unikać powstawania takich sytuacji bo to trochę pachnie utrudnianiem (na własną rękę) wypisania się interesu.

Choć jest to i tak nagminne bo promocje na elementy składowe często są celowo na różne okresy - np. 12 i 13 miesięcy co siłą rzeczy wymusza, że nie kończą się w jednym punkcie czasu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, eljotnes napisał:

Witam.

Co można wynegocjować przy przedłużeniu oferty TV+ internet? Może ktoś się pochwali dobrą ofertą? Pewnie trzeba wypowiedzenie, bo inaczej nie ma mowy, żeby uzyskać ofertę podobną jak dla nowych, choć to chore.

 

Jeśli zadasz sobie trochę trudu i przeczytasz z 10 ostatnich stron, to znajdziesz odpowiedź na swoje pytania. Po wypowiedzeniu można uzyskać ofertę o wiele lepszą niż dla nowych typu internet+maxbox+pakiety premium za 90-100 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Robi7 napisał:

Jeśli program jest z takowymi nadawany to jak najbardziej.
U mnie tylko zmiana ścieżki dźwiękowej zawiesza TV.

Kiedyś miałem podobny problem TV Sony,dlatego zmieniłem na dekoder.

Czy ktoś jeszcze ma podobny problem na module CAM ?

Przy przedłużeniu umowy chciałbym wrócić do modułu,teraz mam LG,może nie będzie problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Leo73 napisał:

Kiedyś miałem podobny problem TV Sony,dlatego zmieniłem na dekoder.

Czy ktoś jeszcze ma podobny problem na module CAM ?

Przy przedłużeniu umowy chciałbym wrócić do modułu,teraz mam LG,może nie będzie problemu.

 

6 godzin temu, Robi7 napisał:

Jeśli program jest z takowymi nadawany to jak najbardziej.
U mnie tylko zmiana ścieżki dźwiękowej zawiesza TV.

Zaktualizujcie oprogramowanie telewizora do najnowszej dostępnej wersji. Często to rozwiązuje problemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy działa Wam Catch Up na kanale Planete+? Wyskakuje komunikat "Kontent nie jest jeszcze niedostępny. Spróbuj ponownie późnie". Komunikat ten wyskakuje bez względu na wybrany dzień i godzinę, na innych kanałach działa normalne. Na infolinii osoba z którą rozmiawiałem poinformowała mnie że na tym kanale Catch Up powinien działać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam do Was pytanko.. Kończy mi się umowa i chciałbym u nich szybszy internet 300/600 mbit jednak twierdzą, że więcej jak 150 mbit nie są w stanie mi dać w co nie do końca wierzę i tu rodzi się pytanie....  Czy mogę "na siłę" wziąć u nich np te 300 mbit i oczekiwać, że dadzą mi szybkość przekraczającą 150mbit z tym, że nie mógłbym się żalić gdybym tyle nie osiągał ? Czy w ogóle jest taka możliwość podpisania umowy na pakiet którego nie są w stanie zaoferować mi w danym miejscu ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też mi tak powiedzieli..... nie ma takiej możliwości tak samo jak w sklepie nie da się kupić towaru którego fizycznie nie ma w ofercie.... w niektórych lokalizacjach mają tak stare kable że po prostu się nie da..... ja zmieniłem na światłowód od orange i tu też wkurza mnie kilka rzeczy.....ale teoretycznie 300 jest . 

Edytowane przez _Artek_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Radomsku w lutym wyłączenie analogu podobno jutro mają zniknąć kanały, 2 tygodnie był pasek informujący o wyłączeniu. 

Już dzwonią z ofertą zwiększenia szybkości internetu, oferują 60 -> 150 za dodatkowe 10 złotych. Trochę mnie zdziwiło bo do tej pory nie wiedziałem że MM oferuje 150.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od września jest 150 zamiast 120 dla nowych umów. Były podejrzenia, że jest to próba ujednolicenia prędkości z Vectrą przed ewentualnym przejęciem. 

Masz świadomość, że podniesienie prędkości z podwyżką 10zł skutkuje podpisaniem nowej umowy terminowej na internet? Jeśli masz też umowę na TV, to od tej pory będziesz miał gruby rozjazd w datach końca umów tych usług.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, strzala napisał:

Od września jest 150 zamiast 120 dla nowych umów. Były podejrzenia, że jest to próba ujednolicenia prędkości z Vectrą przed ewentualnym przejęciem. 

Masz świadomość, że podniesienie prędkości z podwyżką 10zł skutkuje podpisaniem nowej umowy terminowej na internet? Jeśli masz też umowę na TV, to od tej pory będziesz miał gruby rozjazd w datach końca umów tych usług.

Jeżeli ma pakiet TV brany razem z internetem to umowa na obie usługi od automatycznie się przedłuży, sam to przerabiałem. 

 

4 godziny temu, _Artek_ napisał:

też mi tak powiedzieli..... nie ma takiej możliwości tak samo jak w sklepie nie da się kupić towaru którego fizycznie nie ma w ofercie.... w niektórych lokalizacjach mają tak stare kable że po prostu się nie da..... ja zmieniłem na światłowód od orange i tu też wkurza mnie kilka rzeczy.....ale teoretycznie 300 jest . 

Nie koniecznie stare kable tylko jeszcze nie mają rozbudowanej sieci w Twojej miejscowości, u siebie mam od września dostępne 300mbit a wcześniej było tylko 120 a instalacja taka sama 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jednak nie małem racji, że będą marudzć na warunki od UOKIK... :).

 

Tu bardziej rzeczowe info: https://www.telko.in/vectra-kupuje-multimedia

Obie spółki, Vectra S.A. i Multimedia Polska S.A., w najbliższym czasie będą kontynuować swoją działalność operacyjną bez zmian – mówi cytowany w informacji prasowej Jan Piotrowski, nowo mianowany prezes zarządu Multimedia Polska S.A., który zastąpił na stanowisku Andrzeja Rogowskiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, strzala napisał:

 

Masz świadomość, że podniesienie prędkości z podwyżką 10zł skutkuje podpisaniem nowej umowy terminowej na internet? Jeśli masz też umowę na TV, to od tej pory będziesz miał gruby rozjazd w datach końca umów tych usług.

 

A co w sytuacji, gdy umowa internet oraz  tv kończy się lato 2021 i teraz podniesiemy pakiet tv  lub dobierzemy multiroom ?

Najbliższe biuro to 40 km i co zabawne konsultantka na infolinii powiedziała że nie widzi konta klienta i nie potrafi odpowiedzieć, ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...