Jump to content

Recommended Posts

9 godzin temu, marciniozo napisał:

ZerojedynkaX i jak kanały włączone?

No niestety nie. Złożyłem reklamacje przez e-mail na e=BOK-u. Internet 120Mb zaskoczył (w niedzielę 1.12), miałem 60Mb a Cinemaxy nie. Ciekawe co odpiszą. Mam nadzieję że na fakturze nie będzie coś czego nie ma.

Link to post
Share on other sites
49 minut temu, zerojedynkaX napisał:

No niestety nie. Złożyłem reklamacje przez e-mail na e=BOK-u. Internet 120Mb zaskoczył (w niedzielę 1.12), miałem 60Mb a Cinemaxy nie. Ciekawe co odpiszą. Mam nadzieję że na fakturze nie będzie coś czego nie ma.

To się dzwoni an infolinie w takiej sprawie a teraz niewiadomo ile bedziesz czekał.

Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, thommy18 napisał:

Czy są jakieś problemy z przepustowością internetu u was ? Robiłem pomiary na stronie test.mm.pl i od 2-3 dni nie ma prędkości 120 mbit/s, takiej jak mam w umowie. Prędkość w dzień to około 90 mbit/s, w porze nocnej jeszcze mniej bo oscyluje w granicach 80 - 90 mbit/s. Zgłoszenie wysłałem do operatora.

 

U mnie śmiga ok jak zawsze. Łącze 120mbit.

Link to post
Share on other sites

Miałem okazję potestować trochę Multimedię i o ile dekoder IPS 3000 jest całkiem przyjemny (soft o wiele fajniejszy niż ten w HD 3000 dla CP) chociaż za każdym razem po właczeniu wstaje kilkanaście sekund, to moją uwagę zwróciła dziwaczna lista kanałów (po co te duble kanałów HD zreskalowane do SD?), stare logotypy (np. przy tematycznych kanałach MTV czy Polsacie Sport, gdzie wyświetla się taki sprzed jakiś 6 lat), ale najgorsze jest EPG - na MTV Dance czy Hits jest z wersji brytyjskich, więc nie zgadza się zupełnie, z kolei np. na sportowych mamy wpis "Liga Włoska" i to zarówno dla piłki nożnej jak i siatkówki ;).

 

Kanał promocyjny VOD, gdzie np. na trailerze "Kuriera" leci u góry licznik czasu, a na żadnym nie ma info jak ani za ile zamówić dany film też jest ciekawy ;). Internet światołowodowy nie powala - zdarzają się czkawki (wczoraj w nocy to w ogóle z godzinę nic nie działało), pingi do polskich hostów po 15-20 ms...

 

Takie to trochę jak małe lokalne kablówki, a nie molochy typu UPC czy Vectra. Zaczynam rozumieć te atrakcyjne względem dwóch pierwszych ceny ;).

Edited by bugmenot
  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Witajcie,

 

wkrótce kończy mi się umowa na:

Mega Box
Internet 120 Mb+
na 2 miesiace miałem za darmo HBO (pełen pakiet) + Canal plus prestige

Umowa na rok
 Łącznie było do zapłaty: 79zł

 

Teraz chciałbym mieć:

To samo

umowę również na rok.

Nie wiem o co można/warto się bić w tej chwili??

HBO byłoby ciekawe.

 

Na co mogę liczyć Waszym zdaniem. Po 1. telefonie z infolinią za to samo musiałbym zapłacić 10 zł drożej.

Prośba o informację jak do tego podejść.

Pozdrawiam,

 

Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, kont napisał:

Witajcie,

 

wkrótce kończy mi się umowa na:

Mega Box
Internet 120 Mb+
na 2 miesiace miałem za darmo HBO (pełen pakiet) + Canal plus prestige

Umowa na rok
 Łącznie było do zapłaty: 79zł

 

Teraz chciałbym mieć:

To samo

umowę również na rok.

Nie wiem o co można/warto się bić w tej chwili??

HBO byłoby ciekawe.

 

Na co mogę liczyć Waszym zdaniem. Po 1. telefonie z infolinią za to samo musiałbym zapłacić 10 zł drożej.

Prośba o informację jak do tego podejść.

Pozdrawiam,

 

Pierwszy telefon taki jest,za drugim razem juz inaczej gadają,jak chesz to zadzwoń do DUK 244 244 333 (końcówka do 7 bodajżę)

Edited by andyp
Link to post
Share on other sites

Witam.

 

Mam w rodzinie w multimedi pakiet tv + HBO + internet 60mb + tel stacjonarny (nieużywany, zrezygnować chciałem mimo iż to "TYLKO" 10zł wg. konsultantki, wiec chciałem go wypowiedzieć... i tak po 10 minutach telefon magicznie zrobił się za 0zł.), płacę za to 117zł, dosć dawno zeszło to z umowy i nigdy czasu nie było zabrać się za to.

Więc mówicie by ugryźć ich wypowiedzeniem - Jak to zrobić? Da radę zdalnie albo coś ten tego...? Czy trzeba będzie się do nich fatygować?

Edited by T-9
Link to post
Share on other sites

Chłopaki potrzebuję rozpisać taktykę.2 miesiące temu przedłużona umowa przez DUK.I wzięte 2 dekodery,bo jeden z tv stary i bez gniazda CI.Pytałem wtedy czy jak kupię w trakcie trwania nowej umowy nowy tv i będę chciał wymienic dekdodery na karty,to pani sie zapierała że się nie da bo to zmiana warunków umowy,a że to promocyjna umowa to nie da rady.Ściemę mi waliła? Nie wiem jak teraz to rozwiązać,w sumie brak mi argumentów żeby ich namówić na darmową wymianę tych dekoderów 🙄 Bo tv kupiony właśnie..Coś podpowiecie może?

Edited by levybydg
Link to post
Share on other sites

Dokładnie, jakbyś chciał zmienić w trakcie obowiązywania umowy, to raz że policzyliby za wizytę technika, a dwa że miałbyś doliczane do rachunku bodajże +10zł za urządzenie. Więc nie warto, lepiej doczekać do końca obecnej umowy, i wtedy negocjacja nowych warunków.

Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, T-9 napisał:

Witam.

 

Mam w rodzinie w multimedi pakiet tv + HBO + internet 60mb + tel stacjonarny (nieużywany, zrezygnować chciałem mimo iż to "TYLKO" 10zł wg. konsultantki, wiec chciałem go wypowiedzieć... i tak po 10 minutach telefon magicznie zrobił się za 0zł.), płacę za to 117zł, dosć dawno zeszło to z umowy i nigdy czasu nie było zabrać się za to.

Więc mówicie by ugryźć ich wypowiedzeniem - Jak to zrobić? Da radę zdalnie albo coś ten tego...? Czy trzeba będzie się do nich fatygować?

Tak jak kolega wyżej napisał, możesz telefonicznie wypowiedzieć umowę. Możesz też wysłać pocztą list z wypowiedzeniem i tak załatwić temat. Potem czekasz na telefon.

Link to post
Share on other sites

Ja wynegocjowałem takie warunki aneksu który wszedł w życie z dniem 1 grudnia 2019 r.:

 

Maxbox - 10 zł

Canal+ Prestige - 29 zł

HBO HD Max - 19,99 zł

Pakiet HD - 0 zł

Eleven Sports - 0 zł

HBO Go Net - 0 zł

MMGo vel Multiscreen - 0 zł

2xCam w tym Multiroom - 0 zł

opłata za udostępnienie urządzenia 10 zł

Net120 MB+ - 10 zł

 

Cena: 78,99 zł PLN

Umowa: 12 m-cy.

 

Czy to dobra oferta?

Edited by Raver
Link to post
Share on other sites

Czy   Multimedia robi z okazji świąt promocje w postaci "Otwartych okien" ? Klient z pakietem Superbox miałby okazję zobaczyć coś w wyższym pakiecie. 🙄

Edited by maks27
Uzupełnienie.
Link to post
Share on other sites

Multimedia nie musi robić świątecznych promocji, bo w Multimedii promocje trwają cały rok (jako dowód polecam przeczytać 5 post nad moim) ;)  

Biorąc pod uwagę, że wyższe pakiety tutaj są w cenie niskich u konkurencji, to może je mieć na stałe każdy kto tylko chce, a jeśli dotąd nie ma, to znaczy, że albo nie potrzebuje albo nie chce mieć :)

Czytając to, przypomniał mi się taki mem, który ostatnio widziałem: "Poszukuję przedstawiciela firmy Thermomix, który 24 grudnia w godzinach wieczornych zrobi dla mojej rodziny pokaz na 12 dań" :D

 

 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...