grzesion Opublikowano 3 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2019 4 minuty temu, Wezu napisał: Mi monter pokazał parametry łącza Pokazał na swoim laptopie, czy na ich serwerze? to ja też o coś takiego poproszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxio Opublikowano 3 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2019 58 minut temu, Wezu napisał: Jest to opcja do 300mb/s z czego 40% jest gwarantowane. Mi monter pokazał parametry łącza a speed testy sam robiłem i przy nim sprawdzałem. Przy 300 mb/s minimum gwarantowane to 30% 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mixiorek Opublikowano 3 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2019 Jeżeli po upgradzie np: do łącza 300 czy 600 osiągane wyniki miałbym dalekie od 300/ 25 czy 600/50 np: 30-40% tych prędkości to ja bym wypowiedział zawartą umowę. Oczywiście gdyby takie wyniki potwierdził również technik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wezu Opublikowano 3 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2019 Godzinę temu, grzesion napisał: Pokazał na swoim laptopie, czy na ich serwerze? to ja też o coś takiego poproszę Odpalił laptopa wszedł na stronę i wtedy pokazał moc sygnału, jakość ale dokładniej nie pamiętam to jakiś czas temu było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zieny Opublikowano 3 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2019 (edytowane) Mam problem z Internetem, mam ich modem podłączony do swojego routera i rano włączyłem to na chwilę i po kilku minutach wyłączyłem, wszystko działało. Wieczorem znowu włączyłem i nie działał Internet przez wifi, ani jak podłączyłem kabel do komputera i technicy twierdzą, że coś się samo poprzestawiało w routera i dlatego nie działa bo w ich modemie jest wszystko ok i pytanie czy możliwe, że przez to, że się coś poprzestawiało w routerze jak podłącze kabel do komputera bezpośrednio z modemu też nie będzie działać. Edytowane 3 Października 2019 przez zieny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 3 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2019 W dniu 29.09.2019 o 18:38, Pawel napisał: Miałem przez dwa lata gratis tv analogową i dvb-t do samego internetu.Ale po dwóch latach zniknęło z dnia na dzień (pewnie podłączali nowego klienta i się zorientowali). Na infolinii otrzymałem odpowiedź, że się nie należy.A, że przez dwa lata działało to był przypadek Po dzisiejszych działaniach muszę skorygować swoją odpowiedź. Z ciekawości podpiąłem telewizor do gniazdka MM i ponownie mam dostępną ofertę telewizyjną czyli niekodowane kanały DVB-C i DVB-T.Co prawda mux-8 jest okrojony o kanały TVP Sport HD i TVP Rozrywka ale z free może być. Nie wiem czy to przypadek czy MM udostępniło abonentom internetu dostęp do okrojonej oferty telewizyjnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killerów dwóch Opublikowano 3 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2019 Godzinę temu, maxio napisał: Przy 300 mb/s minimum gwarantowane to 30% Dziś przy przedłużaniu umowy usłyszałem regułkę, że przy 300 Mb/s gwarantowane jest 40%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus76k Opublikowano 3 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2019 Był dziś u mnie monter, podłączył internet 300 Mb/s i wszystkie moje wątpliwości zostały wyjaśnione. Nie było żadnych problemów z podłączeniem switcha, jak również z Wi-Fi i adresami IP . Jest tylko jedno ale. Prędkość u mnie to w porywach 160 Mb/s na kablu i do 100 Mb/s po Wi Fi. Monter się upiera,że po ich stronie wszystko działa dobrze, że do modemu dochodzi prędkość ponad 300 Mb/s i że za taki spadek odpowiada moja stara karta w laptopie, oraz stare kable, które mam rozprowadzone po mieszkaniu. Jednak po Wi Fi nawet na komórce nie przekracza 100 MB/s . Czy jest możliwość sprawdzenia wiarygodności to co mówi monter? Nie miał ze sobą swojego laptopa a to, ze mówi, ze parametry są dobre nie oznacza, że mówi prawdę, bo ja tego nie miałem jak zweryfikować. Mam jeszcze jedno pytanie, może ktoś będzie wiedział o co chodzi. W swoim starym 3 letnim laptopie, jak podłączę po kablu laptop do ich routera to karta sieciowa nie loguje się z routerem. jak tylko podłączę laptopa przez switch, to karta bez problemu się łączy. jaka może być tego przyczyna? Ja dzis do 300 MB/s dostałem Arris TG 2492Ja [beep]zielę. Po pierwsze to powinieneś sprawdzić jakie masz karty sieciowe w swoich urządzeniach bo daje sobie głowę uciąć, że na 100% Nie masz GbE. Więc w jaki sposób chcesz uzyskać więcej niż 100Mb? Ludzie myślcie trochę... Następna sprawa jak zmieniasz urządzenia pod eth w modemie róża każdym razem modem daje IP dla urządzenia do niego przypisany, aby zmieniać urządzenia trzeba resetować modem prądowo.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesion Opublikowano 3 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2019 1 minutę temu, kubus76k napisał: Ja [beep]zielę. Po pierwsze to powinieneś sprawdzić jakie masz karty sieciowe w swoich urządzeniach bo daje sobie głowę uciąć, że na 100% Nie masz GbE. Więc w jaki sposób chcesz uzyskać więcej niż 100Mb? Ludzie myślcie trochę...Następna sprawa jak zmieniasz urządzenia pod eth w modemie róża każdym razem modem daje IP dla urządzenia do niego przypisany, aby zmieniać urządzenia trzeba resetować modem prądowo. laptop przy monterze był podłaczony do lan i restartowany, sam był zdziwiony dlaczego, chodzi przez switch, a nie działa bezpośrednio od ich routera. Nie sprawdzałem karty w 3 letnim laptopie, być może mam stara. Jednak mam tez kompa stacjonarnego bodajże 20 letni, jeszcze z XPiekiem i tam jest chyba jeszcze starsza karta i potrafi na nim wyciagnąć do 160MB/s . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxio Opublikowano 3 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2019 20 minut temu, killerów dwóch napisał: Dziś przy przedłużaniu umowy usłyszałem regułkę, że przy 300 Mb/s gwarantowane jest 40%. A regulamin mówi coś innego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marko42 Opublikowano 3 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2019 Godzinę temu, maxio napisał: A regulamin mówi coś innego w cenniku (https://www.multimedia.pl/przydatne-dokumenty-2 Internet Stacjonarny) mają: dla pakietów do 500Mb (włącznie) min 40%, zwykle dostępna 70% (przez 80% czasu), maks 100% dla pakietów powyżej 500Mb min 30%, zwykle dostępna 60% (przez 70% czasu), maks 100% z zastrzeżeniem, że podane parametry mają zastosowanie, o ile Umowa Abonencka nie stanowi inaczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus76k Opublikowano 4 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2019 laptop przy monterze był podłaczony do lan i restartowany, sam był zdziwiony dlaczego, chodzi przez switch, a nie działa bezpośrednio od ich routera. Nie sprawdzałem karty w 3 letnim laptopie, być może mam stara. Jednak mam tez kompa stacjonarnego bodajże 20 letni, jeszcze z XPiekiem i tam jest chyba jeszcze starsza karta i potrafi na nim wyciagnąć do 160MB/s . Jak sam piszesz sprawdzałeś przy monterze. Nie chcę go obrażać, ale monter to nie technik. Jak tak dobrze ciągnie to tylko się cieszyć Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krupasek Opublikowano 4 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2019 Witam. Panowie od kilku dni (piątek, poniedziałek, wtorek, środa i dziś) nie mam internetu i tv (od rana do 17, 18 godziny). Wcześniej też zdarzały się przerwy ale tylko był problem z internetem. Czy mogę z tego powodu rozwiązać umowę bez ponoszenia kary? Wczoraj zgłosiłem reklamacje z informacją, że z tego powodu, iż nie dostarczają usługi rezygnuję. Czekam na odpowiedź drogą meilową. Co o tym myślicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 4 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2019 Poczekaj na odpowiedź z reklamacji, niech przyjedzie technik i zobaczy co może być przyczyną. Od tak umowy nie zerwiesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mixiorek Opublikowano 4 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2019 Zerwie. Tylko naliczą karę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 4 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2019 Hehe, to wiem. Bardziej chodziło mi o to, że zerwie bez konsekwencji, bo uważa, że mu źle działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krupasek Opublikowano 4 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2019 Dzięki Panowie. Ogólnie to się władowałem. Co mnie podkusiło..., ach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spider1978 Opublikowano 4 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2019 Ma ktoś może info czy Polo TV i Superstacja zostaną 11.10 również podniesione w MM do HD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P3dr0s Opublikowano 4 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2019 w cenniku (https://www.multimedia.pl/przydatne-dokumenty-2 Internet Stacjonarny) mają: dla pakietów do 500Mb (włącznie) min 40%, zwykle dostępna 70% (przez 80% czasu), maks 100% dla pakietów powyżej 500Mb min 30%, zwykle dostępna 60% (przez 70% czasu), maks 100% z zastrzeżeniem, że podane parametry mają zastosowanie, o ile Umowa Abonencka nie stanowi inaczej.Ja się zastanawiam, że skoro nie mają możliwości zapewnienia przynajmniej 80% deklarowanej prędkości - po kiego to nazywać 500 Mb czy więcej, zamiast 300 Mb czy ile tam... przecież równie dobrze mogą to nazwać 1 Gb z zastrzeżeniem, że gwarantowane jest 10% przez większość czasu, w porywach do 20% czasami... Nie kupuję tego, zwykły marketing bez produktu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 4 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2019 33 minuty temu, spider1978 napisał: Ma ktoś może info czy Polo TV i Superstacja zostaną 11.10 również podniesione w MM do HD? Żartujesz. MM to nie UPC. Nawet Superpolsat od lat nadają w wersji SD ze znaczkiem HD. I nie tylko. Jest prawie pewne że 11.10 nic nie podniosą do jakości HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wezu Opublikowano 4 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2019 Czy zadziała jak podłącze kolejny rozgałęźnik do kabla w drugim pokoju aby poprowadzić kabel dalej do 3 pokoju i móc oglądać naziemną? Czy muszę z 1 pokoju i oryginalnego gniazda poprowadzić kolejny kabel ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killerów dwóch Opublikowano 4 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2019 Niezły bajzel mają w tej Multimedii. Wczoraj przedłużyłem umowę i zaakceptowałem nowe warunki a dziś znowu dzwonią z DUK i namawiają mnie do przedłużenia znowu. Co tam mają za system, że każe im dalej dzwonić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strzala Opublikowano 4 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2019 (edytowane) 51 minut temu, Wezu napisał: Czy zadziała jak podłącze kolejny rozgałęźnik do kabla w drugim pokoju aby poprowadzić kabel dalej do 3 pokoju i móc oglądać naziemną? Czy muszę z 1 pokoju i oryginalnego gniazda poprowadzić kolejny kabel ? Na pewno lepsze jest to drugie rozwiązanie, bo przy tym pierwszym może się okazać, że będzie za słaby sygnał zarówno w 2 jak i 3 pokoju. Każdy rozgałęźnik i złącza tłumią sygnał. Tzn. np. rozgałęźnik na 3 ma większe tłumienie na wyjściach niż taki na 2, ale lepiej zastosować jeden na 3 niż dwa na 2. Oczywiście może to działać, ale będzie zależało od czułości głowicy w odbiorniku. Tzn. w jednym może być ok, a w innym obraz będzie szatkował. Ja mam zaraz za gniazdkiem rozgałęźnik na 4 i na każdym wyjściu podłączone jeszcze separatory galwaniczne(polecam u Ciebie też zastosować), które także wprowadzają jakieś tłumienie. U mnie takie rozwiązanie działa bez problemu na wszystkich 4 odbiornikach. Edytowane 4 Października 2019 przez strzala 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleofas11 Opublikowano 4 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2019 (edytowane) 2 godziny temu, killerów dwóch napisał: Niezły bajzel mają w tej Multimedii. Wczoraj przedłużyłem umowę i zaakceptowałem nowe warunki a dziś znowu dzwonią z DUK i namawiają mnie do przedłużenia znowu. Co tam mają za system, że każe im dalej dzwonić? Trzeba było udać głupiego i próbować negocjować jeszcze lepszą ofertę niż zaklepałeś wczoraj. Pewnie wynegocjowałbyś jeszcze lepszą. Rozmawiałbyś wtedy z pozycji siły - i cisnąłbyś ich na maksa wiedząc, że może być jeszcze lepiej, bo masz w garści umowę zawartą telefonicznie wczoraj. A jeśli oni by się zorientowali, że już coś z tobą uzgodnili to mógłbyś im odpowiedzieć : "Wasz cyrk, wasze małpy. Jak dzwonicie do mnie i proponujecie kolejną ofertę, to ja grzecznie z wami rozmawiam. A jeśli macie "szum informacyjny w korporacji i braki umysłowo-logistyczne" to pretensje zgłaszajcie do siebie samych. Nigdzie nie jest napisane, że wczorajsze przedłużenie umowy się liczy ... a dzisiejsze się nie liczy." Edytowane 4 Października 2019 przez Kleofas11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marko42 Opublikowano 4 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2019 3 godziny temu, P3dr0s napisał: Ja się zastanawiam, że skoro nie mają możliwości zapewnienia przynajmniej 80% deklarowanej prędkości - po kiego to nazywać 500 Mb czy więcej, zamiast 300 Mb czy ile tam... przecież równie dobrze mogą to nazwać 1 Gb z zastrzeżeniem, że gwarantowane jest 10% przez większość czasu, w porywach do 20% czasami... Nie kupuję tego, zwykły marketing bez produktu Masz też przecież podaną prędkość maksymalną oraz definicję kiedy i jak ma być osiągalna i jej też masz prawo wymagać, więc nie rozumiem dlaczego chcesz oczekiwać wyłącznie minimalnej. Zresztą chyba wpisy osób wyżej pokazują że te prędkości są osiągalne,. Czasem nawet i większe, pewnie gdy działają mechanizmy akceleracji (jak są wolne zasoby to na chwilę dostaniesz więcej - np. można szybko pobrać duże zdjęcie, ale jak pobierasz coś non to masz tyle ile masz mieć) Inni dostawcy operują podobnymi parametrami np Vectra dla pakietów 600 i większych ma prędkość minimalną 40% z maksymalnej, a zwykle dostępną 45% maksymalnej - więc to gorsza gwarancja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.