Jump to content

Recommended Posts

4 minuty temu, Wezu napisał:

Mi monter pokazał parametry łącza

Pokazał na swoim laptopie, czy na ich serwerze? to ja też o coś takiego poproszę :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
58 minut temu, Wezu napisał:

Jest to opcja do 300mb/s z czego 40% jest gwarantowane. Mi monter pokazał parametry łącza a speed testy sam robiłem i przy nim sprawdzałem.

Przy 300 mb/s minimum gwarantowane to 30%

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli po upgradzie np: do łącza 300 czy 600 osiągane wyniki miałbym dalekie od 300/ 25 czy 600/50 np: 30-40% tych prędkości to ja bym wypowiedział zawartą umowę. Oczywiście gdyby takie wyniki potwierdził również technik. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, grzesion napisał:

Pokazał na swoim laptopie, czy na ich serwerze? to ja też o coś takiego poproszę :D 

Odpalił laptopa wszedł na stronę i wtedy pokazał moc sygnału, jakość ale dokładniej nie pamiętam to jakiś czas temu było

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam problem z Internetem, mam ich modem podłączony do swojego routera i rano włączyłem to na chwilę i po kilku minutach wyłączyłem, wszystko działało. Wieczorem znowu włączyłem i nie działał Internet przez wifi, ani jak podłączyłem kabel do komputera i technicy twierdzą, że coś się samo poprzestawiało w routera i dlatego nie działa bo w ich modemie jest wszystko ok i pytanie czy możliwe, że przez to, że się coś poprzestawiało w routerze jak podłącze kabel do komputera bezpośrednio z modemu też nie będzie działać.

Edited by zieny

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 29.09.2019 o 18:38, Pawel napisał:

Miałem przez dwa lata gratis tv analogową i dvb-t do samego internetu.Ale po dwóch latach zniknęło z dnia na dzień (pewnie podłączali nowego klienta i się zorientowali). Na infolinii otrzymałem odpowiedź, że się nie należy.A, że przez dwa lata działało to był przypadek ;)

Po dzisiejszych działaniach muszę skorygować swoją odpowiedź. Z ciekawości podpiąłem telewizor do gniazdka MM i ponownie mam dostępną ofertę telewizyjną czyli niekodowane kanały DVB-C i DVB-T.Co prawda mux-8 jest okrojony o kanały TVP Sport HD i TVP Rozrywka ale z free może być. ;)

Nie wiem czy to przypadek czy MM udostępniło abonentom internetu dostęp do okrojonej oferty telewizyjnej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, maxio napisał:

Przy 300 mb/s minimum gwarantowane to 30%

Dziś przy przedłużaniu umowy usłyszałem regułkę, że przy 300 Mb/s gwarantowane jest 40%.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Był dziś u mnie monter, podłączył internet 300 Mb/s i wszystkie moje wątpliwości zostały wyjaśnione. Nie było żadnych problemów z podłączeniem switcha, jak również z Wi-Fi i adresami IP .
 
Jest tylko jedno ale. Prędkość u mnie to w porywach 160 Mb/s na kablu i do 100 Mb/s po Wi Fi. Monter się upiera,że po ich stronie wszystko działa dobrze, że do modemu dochodzi prędkość ponad 300 Mb/s i że za taki spadek odpowiada moja stara karta w laptopie, oraz stare kable, które mam rozprowadzone po mieszkaniu.
Jednak po Wi Fi nawet na komórce nie przekracza 100 MB/s .
Czy jest możliwość sprawdzenia wiarygodności to co mówi monter? Nie miał ze sobą swojego laptopa a to, ze mówi, ze parametry są dobre nie oznacza, że mówi prawdę, bo ja tego nie miałem jak zweryfikować.
 
Mam jeszcze jedno pytanie, może ktoś będzie wiedział o co chodzi.
W swoim starym 3 letnim laptopie, jak podłączę po kablu laptop do ich routera to karta sieciowa nie loguje się z routerem. jak tylko podłączę laptopa przez switch, to karta bez problemu się łączy. jaka może być tego przyczyna?
Ja dzis do 300 MB/s dostałem Arris TG 2492

Ja [beep]zielę. Po pierwsze to powinieneś sprawdzić jakie masz karty sieciowe w swoich urządzeniach bo daje sobie głowę uciąć, że na 100% Nie masz GbE. Więc w jaki sposób chcesz uzyskać więcej niż 100Mb? Ludzie myślcie trochę...
Następna sprawa jak zmieniasz urządzenia pod eth w modemie róża każdym razem modem daje IP dla urządzenia do niego przypisany, aby zmieniać urządzenia trzeba resetować modem prądowo.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, kubus76k napisał:

Ja [beep]zielę. Po pierwsze to powinieneś sprawdzić jakie masz karty sieciowe w swoich urządzeniach bo daje sobie głowę uciąć, że na 100% Nie masz GbE. Więc w jaki sposób chcesz uzyskać więcej niż 100Mb? Ludzie myślcie trochę...
Następna sprawa jak zmieniasz urządzenia pod eth w modemie róża każdym razem modem daje IP dla urządzenia do niego przypisany, aby zmieniać urządzenia trzeba resetować modem prądowo.

laptop przy monterze był podłaczony do lan i restartowany, sam był zdziwiony dlaczego, chodzi przez switch, a nie działa bezpośrednio od ich routera.

Nie sprawdzałem karty w  3 letnim laptopie, być może mam stara. Jednak mam tez kompa stacjonarnego bodajże 20 letni, jeszcze z XPiekiem ;) i tam jest chyba jeszcze  starsza karta i potrafi na nim wyciagnąć do 160MB/s . 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minut temu, killerów dwóch napisał:

Dziś przy przedłużaniu umowy usłyszałem regułkę, że przy 300 Mb/s gwarantowane jest 40%.

A regulamin mówi coś innego 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, maxio napisał:

A regulamin mówi coś innego 😉

w cenniku (https://www.multimedia.pl/przydatne-dokumenty-2  Internet Stacjonarny) mają:

dla pakietów do 500Mb (włącznie) min 40%, zwykle dostępna 70% (przez 80% czasu), maks 100%

dla pakietów powyżej 500Mb min 30%, zwykle dostępna 60% (przez 70% czasu), maks 100%

z zastrzeżeniem, że podane parametry mają zastosowanie, o ile Umowa Abonencka nie stanowi inaczej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
laptop przy monterze był podłaczony do lan i restartowany, sam był zdziwiony dlaczego, chodzi przez switch, a nie działa bezpośrednio od ich routera.
Nie sprawdzałem karty w  3 letnim laptopie, być może mam stara. Jednak mam tez kompa stacjonarnego bodajże 20 letni, jeszcze z XPiekiem  i tam jest chyba jeszcze  starsza karta i potrafi na nim wyciagnąć do 160MB/s . 
 

Jak sam piszesz sprawdzałeś przy monterze. Nie chcę go obrażać, ale monter to nie technik. Jak tak dobrze ciągnie to tylko się cieszyć


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. 

Panowie od kilku dni (piątek, poniedziałek, wtorek, środa i dziś) nie mam internetu i tv (od rana do 17, 18 godziny). Wcześniej też zdarzały się przerwy ale tylko był problem z internetem. Czy mogę z tego powodu rozwiązać umowę bez ponoszenia kary? Wczoraj zgłosiłem reklamacje z informacją, że z tego powodu, iż nie dostarczają usługi rezygnuję. Czekam na odpowiedź drogą meilową. Co o tym myślicie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poczekaj na odpowiedź z reklamacji, niech przyjedzie technik i zobaczy co może być przyczyną. Od tak umowy nie zerwiesz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe, to wiem. Bardziej chodziło mi o to, że zerwie bez konsekwencji, bo uważa, że mu źle działa. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ktoś może info czy Polo TV i Superstacja zostaną 11.10 również podniesione w MM do HD?

Share this post


Link to post
Share on other sites
w cenniku (https://www.multimedia.pl/przydatne-dokumenty-2  Internet Stacjonarny) mają:
dla pakietów do 500Mb (włącznie) min 40%, zwykle dostępna 70% (przez 80% czasu), maks 100%
dla pakietów powyżej 500Mb min 30%, zwykle dostępna 60% (przez 70% czasu), maks 100%
z zastrzeżeniem, że podane parametry mają zastosowanie, o ile Umowa Abonencka nie stanowi inaczej.
Ja się zastanawiam, że skoro nie mają możliwości zapewnienia przynajmniej 80% deklarowanej prędkości - po kiego to nazywać 500 Mb czy więcej, zamiast 300 Mb czy ile tam... przecież równie dobrze mogą to nazwać 1 Gb z zastrzeżeniem, że gwarantowane jest 10% przez większość czasu, w porywach do 20% czasami... Nie kupuję tego, zwykły marketing bez produktu

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minuty temu, spider1978 napisał:

Ma ktoś może info czy Polo TV i Superstacja zostaną 11.10 również podniesione w MM do HD?

Żartujesz. MM to nie UPC. Nawet Superpolsat od lat nadają w wersji SD ze znaczkiem HD. I nie tylko. Jest prawie pewne że 11.10 nic nie podniosą do jakości HD.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Czy zadziała jak podłącze kolejny rozgałęźnik do kabla w drugim pokoju aby poprowadzić kabel dalej do 3 pokoju i móc oglądać naziemną? Czy muszę z 1 pokoju i oryginalnego gniazda  poprowadzić kolejny kabel ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niezły bajzel mają w tej Multimedii. Wczoraj przedłużyłem umowę i zaakceptowałem nowe warunki a dziś znowu dzwonią z DUK i namawiają mnie do przedłużenia znowu. Co tam mają za system, że każe im dalej dzwonić?

Share this post


Link to post
Share on other sites
51 minut temu, Wezu napisał:

 Czy zadziała jak podłącze kolejny rozgałęźnik do kabla w drugim pokoju aby poprowadzić kabel dalej do 3 pokoju i móc oglądać naziemną? Czy muszę z 1 pokoju i oryginalnego gniazda  poprowadzić kolejny kabel ? 

 

Na pewno lepsze jest to drugie rozwiązanie, bo przy tym pierwszym może się okazać, że będzie za słaby sygnał zarówno w 2 jak i 3 pokoju. Każdy rozgałęźnik i złącza tłumią sygnał. Tzn. np. rozgałęźnik na 3 ma większe tłumienie na wyjściach niż taki na 2, ale lepiej zastosować jeden na 3 niż dwa na 2. Oczywiście może to działać, ale będzie zależało od czułości głowicy w odbiorniku. Tzn. w jednym może być ok, a w innym obraz będzie szatkował. Ja mam zaraz za gniazdkiem rozgałęźnik na 4 i na każdym wyjściu podłączone jeszcze separatory galwaniczne(polecam u Ciebie też zastosować), które także wprowadzają jakieś tłumienie. U mnie takie rozwiązanie działa bez problemu na wszystkich 4 odbiornikach.

Edited by strzala
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, killerów dwóch napisał:

Niezły bajzel mają w tej Multimedii. Wczoraj przedłużyłem umowę i zaakceptowałem nowe warunki a dziś znowu dzwonią z DUK i namawiają mnie do przedłużenia znowu. Co tam mają za system, że każe im dalej dzwonić?

Trzeba było udać głupiego i próbować negocjować jeszcze lepszą ofertę niż zaklepałeś wczoraj.

Pewnie wynegocjowałbyś jeszcze lepszą.

Rozmawiałbyś wtedy z pozycji siły - i cisnąłbyś ich na maksa wiedząc, że może być jeszcze lepiej, bo masz w garści umowę zawartą telefonicznie wczoraj.

A jeśli oni by się zorientowali, że już coś z tobą uzgodnili to mógłbyś im odpowiedzieć :

"Wasz cyrk, wasze małpy. Jak dzwonicie do mnie i proponujecie kolejną ofertę, to ja grzecznie z wami rozmawiam. A jeśli macie "szum informacyjny w korporacji i braki umysłowo-logistyczne" to pretensje zgłaszajcie do siebie samych. Nigdzie nie jest napisane, że wczorajsze przedłużenie umowy się liczy ... a dzisiejsze się nie liczy." 😜

Edited by Kleofas11

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, P3dr0s napisał:

Ja się zastanawiam, że skoro nie mają możliwości zapewnienia przynajmniej 80% deklarowanej prędkości - po kiego to nazywać 500 Mb czy więcej, zamiast 300 Mb czy ile tam... przecież równie dobrze mogą to nazwać 1 Gb z zastrzeżeniem, że gwarantowane jest 10% przez większość czasu, w porywach do 20% czasami... Nie kupuję tego, zwykły marketing bez produktu emoji53.png

Masz też przecież podaną prędkość maksymalną oraz definicję kiedy i jak ma być osiągalna i jej też masz prawo wymagać, więc nie rozumiem dlaczego chcesz oczekiwać wyłącznie minimalnej. Zresztą chyba wpisy osób wyżej pokazują że te prędkości są osiągalne,. Czasem nawet i większe, pewnie gdy  działają mechanizmy akceleracji (jak są wolne zasoby to na chwilę dostaniesz więcej - np. można szybko pobrać duże zdjęcie, ale jak  pobierasz coś non  to masz tyle ile masz mieć)

Inni dostawcy operują podobnymi parametrami np Vectra dla pakietów 600 i większych ma prędkość minimalną 40% z maksymalnej,  a zwykle dostępną 45% maksymalnej  - więc to gorsza gwarancja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...