kubus76k Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2019 multimedia.pl - Strona główna - Strefa klienta - Internet - Problemy techniczne - Zakupiłem usługę Mega Bezprzewodowa Sieć Multimedialna (router WIFI operatora) i nie potrafię go skonfigurować : Odpowiedź : Sprawdź model urządzenia dostępowego dostarczony przez Operatora i postępuj zgodnie z odpowiednią instrukcją. Model urządzenia jest dostępny do odczytania z nalepki na urządzeniu.- Instrukcja dla: EPC 2425, EPC 3925, EPC 3928S/AD, EPC 3949, TG862, TG2492S, TG2492S-85 (tj. firmy CISCO oraz ARRIS)- Instrukcja dla: Asmax 1004G- Instrukcja dla: Kasda KD318MI- Instrukcja dla: Kasda KW5815- Instrukcja dla: Zyxel P870HW-51a v2- Instrukcja dla: Zyxel P870HN-51b- Instrukcja dla: Zyxel VMG1312-B10A- Instrukcja dla: ZNID GPON ZHONE 2426A- Instrukcja dla: HUAWEI HG8245H ................................................................................................................................................................................................................... Czyli tyloma modelami modemów (z wbudowanymi ruterami Wi-Fi) dysponuje w chwili obecnej Multimedia i jej klienci. Tak tylko Zyxel i Huawei to są routery IP zasilane po świetle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wezu Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Przed chwilą dostałem telefon od MM że mój router nie wymaga wymiany tak jak podejrzewałem 'praca wielokanałowa – 24DS x 8US (do 1320 x 240 Mbps' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Ja nie konfigurowałem wymienionego routera.Zrobił to technik ,nic nie ruszałem ,wszystko działa jak trzeba. Poprzedni też wisiał 3 lata na ścianie i ani raz go nie dotknąłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
levybydg Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Panowie,bede negocjował.Mam swoj reuter i przy tym pozostane,ale jeśli chodzi o modem mam arris tg862.Czy to jest sprzęt ok czy jakiś przestarzały? Bo tak wizualnie to wygląda na początek XX w.Ale na działanie nie narzekam,po wifi prędkości bliskie tego co nam w umowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelis Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Sprzęt to może być nawet 10 letni jeżeli wszystko działa to operator nie ma podstaw do wymiany, bo po co? Przy dużych prędkościach operator sam wie, czy trzeba wymienić modem, czy ten co jest wystarczy. Zostań przy swoim routerze, no chyba że nie spełnia wymagań o których pisaliśmy a masz łacze 120Mbps lub szybsze, wtedy kup nowszy router. Ja polecam własny router, na HFC to co oferuje Multimedia to zwykły punkt dostępu nic więcej. Nie stworzysz własnej sieci lokalnej, nie możesz zarządzać ustawieniami routera, nie przekierujesz portów, no nie zrobisz w sumie nic poza ustawieniem nazwy sieci WiFi, hasła i kanału nadawania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Nie każdy potrzebuje zarządzać ustawieniami routera,tworzyć sieci lokalne itp. Wystarczy mi zwykły punkt dostępu. Tak jak większości w moim otoczeniu. Ale masz rację, do zaawansowanych ustawień lepiej mieć własny router. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol4444 Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Cześć, odkąd zmienili w ADB oprogramowanie na nowe mam problem z cofaniem aktualnie oglądanych programów - pokazuje się komunikat "problem z łącznością z serwerem" natomiast dekoder posiada swój dysk i wcale nie chcę nagrywać/cofać sieciowo! Czy i w jaki sposób mogę to zmienić? Generalnie nowe oprogramowanie działa mocno średnio ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowjanko Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Mocno poniżej "średnio". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelis Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2019 (edytowane) W dniu 14.08.2019 o 18:31, Michaelis napisał: Wejdź w ustawienia dekodera i zmień, że chcesz nagrywać na wbudowany hdd zamiast chmury. Ta zmiana sprawi, ze timeshift też będzie działać z hdd a nie z chmury. Edytowane 16 Sierpnia 2019 przez Michaelis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eljotnes Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2019 witam co można wynegocjować w MM przy przedłużeniu umowy pakiet TV SuperBox i internetem 120 MB czy trzeba obligem wypowiadać umowę aby mieć lepsza ofertę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Wypowiedzenie nie zaszkodzi a w bardzo wielu przypadkach pomaga... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maskerano25 Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Witam Obecna umowa kończy mi się na koniec lutego ale już chce złożyć wypowiedzenie czy ktoś może podsunąć wzór takiego wypowiedzenia?Dzięki W dniu 16.08.2019 o 14:46, eljotnes napisał: witam co można wynegocjować w MM przy przedłużeniu umowy pakiet TV SuperBox i internetem 120 MB czy trzeba obligem wypowiadać umowę aby mieć lepsza ofertę Ja rok temu dostałem max box, internet 120, hbo i hbo go, eleven sport i wszystkie sporty za 76zl. Tylko nie mam canal plus i tych erotyków. Złożyłem wypowiedzenie i dzwonili. Teraz wiem że chcą doliczać 10zl za eleven i można cały pakiet z canal plus wyrwać za stówkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Po zalogowaniu oferta na "multiscrean" miesiąc aktywacji + 12 miesięcy po 3 złote. 1: Jeśli dobrze zrozumiałem to to jest usługą dostępu do "multimedia Go" i jeśli nie będzie ta 1 aktywna aktywna to nic nie będzie działało ? 2: Czy to będzie działać na Smart TV ? Mam LG, a były kiedyś zapowiedzi i nie wiem jak działa w praktyce. Jeśli by działało to w 2 pokoju byłoby coś prawie jak multiroom, którego dobranie by rozjechało terminy końca końca umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelis Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Przeczytaj wymagania https://www.multimediago.pl/document/requirements tylko Samsung Smart TV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Potwierdzam. Mam TV Samsung z 2018 roku i mam w Smart aplikację Multimedia Go. Działa bez problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
levybydg Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Po wypowiedzeniu,dziś telefon z DUK.Internet 120(moja lokalizacja max),MaxBox,Pakiet HD,Eleveny,Multiroom,Multiscreen,70 zl/msc.Umowa 24 miesiace.W prezencie do wyboru dysk,smartfon lub tablet. Wcześniej płaciłem 74 zł za to samo z netem 60. Nie chwalę się,bo pewnie dałoby się taniej.Wpis czysto informacyjny.U mnie konkurencja to 1 mała kablowka i satelita.Nawet nie ma swiatlowodu orange. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shidishi16 Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2019 (edytowane) Miał ktoś podobną sytuacje, że praktycznie do ostatnich dni wypowiedzenia ( 31.08 koniec umowy) , 0 odzewu ze strony MM? @edit zadzwoniłem, sam pod numer DUK. Oferta: 60 mb/s, Maxbox, HD, Canal+Prestige, Eleven za 84zł na 24 msc. Dobra oferta? Pewnie mogłem jeszcze bardziej urwać i męczyć Pani na słuchawce ucho o 120 mb/s ale myślę, że nie ma tragedii ? ps. po SMS z potwierdzeniem oferty od nich odpisalem TAK jak prosili w tresci . Po tym juz 0 odpowiedzi, tak powinno byc? Edytowane 26 Sierpnia 2019 przez shidishi16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2019 No niezła oferta, mogłeś zawalczyć o 120Mb/s, ale i tak nie jest źle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2019 @shidishi16 jak podpisywałem umowę zamawiając przez telefon też podwierdzałem otrzymane warunki przez SMS i nie miałem potwierdzenia dopiero technik potwierdził montaż dzień przed wizytą. Najpierw umowa na maila i później podpisałem na papierze technikowi. Może sprawdzić po zalogowaniu na swoje konto czy już jest wprowadzona zmiana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shidishi16 Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Z tego co pamietam, po przedłużeniu zazwyczaj po paru/parunastu dniach przychodziła w formie papierkowej tak jak mi mówiła, Pani na infolinii. Póki co na mailu, eboku 0 zmian. Zobaczymy z 1 dniem września. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleofas11 Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2019 (edytowane) 3 godziny temu, shidishi16 napisał: po SMS z potwierdzeniem oferty od nich odpisalem TAK jak prosili w tresci . Po tym juz 0 odpowiedzi, tak powinno byc? Tak powinno być. Miałem tak samo w kwietniu. Kilkanaście dni po kontakcie z telefonicznym DUK przyszedł technik, zrobił co trzeba (m.in. wymiana modemu) i dał 2 egzemplarze umowy do podpisania, a drugi egzemplarz wziął ze sobą. Wszystkie SMS-y od nich (z warunkami nowej umowy) zachowaj. W razie czego będą podstawą do złożenia reklamacji. Na zmiany w eBOK trzeba cierpliwie poczekać. Pojawią się dopiero po wejściu nowej umowy w życie. Edytowane 26 Sierpnia 2019 przez Kleofas11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pasiak Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Dziś włączając Tv zobaczyłem nowy wygląd menu i opisów kanałów. Pojawiły się nawet loga stacji TV. Zmiana na lepsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolop Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2019 U mnie dziś w nocy z 28/29 także miała miejsce aktualizacja oprogramowania dekodera i również mam nowe menu. Dekoder ADB 3830CD. Ta aktualizacja po lokalizacjach trwa już chyba jakiś dobry spory kawał czasu. Jak na razie trudno mi się przyzwyczaić do nowego menu. Nie za bardzo do końca wiadomo co gdzie jest i trzeba wszystkiego na nowo się nauczyć i na nowo do wszystkiego przywyknąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klosz007 Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Cześć, Jestem abonentem MMP od ładnych kilku lat. Od samego poczatku gdy się pojawiły karty CAM, używam Multirooma i jedną kartę mam włożoną w TV a drugą w tunerze USB ze slotem CI, podpiętym do komputera z Windows i DVBViewer'em. Nagrywam sobie w ten sposób programy lub streamuje do komputera w drugim pokoju. Chciałbym trochę rozbudować tą instalację i pobawić się w rzeczy typu Linux, czytnik smartcard, OSCAM itp. , głównie dlatego, żeby zrezygnować tunera ze slotem CI. Tunery USB DVB-C ze slotem Ci to rzadkość i są raczej słabo wspierane przez producentów. Wybór tych bez slotu CI jest o wiele większy... Jest dużo informacji na ten temat jeśli chodzi o operatorów satelitarnych ale nic nie mogę znaleźć nt. DVB-C. Czy ktoś się w to bawił z kartmai MMP ? Największa niewiadoma dla mnie to karta dostępowa - jaki protokół obsługuje, jakie napięcie zasilające, jaki zegar itp. Rzeczy typu CAID itp. to już rozkminiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Wyczytał ktoś jakieś info odnośnie "kupienia" Multimedii przez Vectrę ? Bo ta sprawa wydaje się niedokończona i nie wiadomo "wóz czy przewóz " ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.