Jump to content

Recommended Posts

multimedia.pl - Strona główna - Strefa klienta - Internet - Problemy techniczne - Zakupiłem usługę Mega Bezprzewodowa Sieć Multimedialna (router WIFI operatora) i nie potrafię go skonfigurować :
 
Odpowiedź :
Sprawdź model urządzenia dostępowego dostarczony przez Operatora i postępuj zgodnie z odpowiednią instrukcją. Model urządzenia jest dostępny do odczytania z nalepki na urządzeniu.
Instrukcja dla: EPC 2425, EPC 3925, EPC 3928S/AD, EPC 3949, TG862, TG2492S, TG2492S-85          (tj. firmy CISCO oraz ARRIS)
Instrukcja dla: Asmax 1004G
Instrukcja dla: Kasda KD318MI
Instrukcja dla: Kasda KW5815
Instrukcja dla: Zyxel P870HW-51a v2
Instrukcja dla: Zyxel P870HN-51b
Instrukcja dla: Zyxel VMG1312-B10A
Instrukcja dla: ZNID GPON ZHONE 2426A
Instrukcja dla: HUAWEI HG8245H
...................................................................................................................................................................................................................
Czyli tyloma modelami modemów (z wbudowanymi ruterami Wi-Fi) dysponuje w chwili obecnej Multimedia i jej klienci.
 
 
 

Tak tylko Zyxel i Huawei to są routery IP zasilane po świetle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przed chwilą dostałem telefon od MM że mój router nie wymaga wymiany tak jak podejrzewałem 

'praca wielokanałowa – 24DS x 8US (do 1320 x 240 Mbps' 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nie konfigurowałem wymienionego routera.Zrobił to technik ,nic nie ruszałem ,wszystko działa jak trzeba. Poprzedni też wisiał 3 lata na ścianie i ani raz go nie dotknąłem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie,bede negocjował.Mam swoj reuter i przy tym pozostane,ale jeśli chodzi o modem mam arris tg862.Czy to jest sprzęt ok czy jakiś przestarzały? Bo tak wizualnie to wygląda na początek XX w.Ale na działanie nie narzekam,po wifi prędkości bliskie tego co nam w umowie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprzęt to może być nawet 10 letni jeżeli wszystko działa to operator nie ma podstaw do wymiany, bo po co? Przy dużych prędkościach operator sam wie, czy trzeba wymienić modem, czy ten co jest wystarczy.

Zostań przy swoim routerze, no chyba że nie spełnia wymagań o których pisaliśmy a masz łacze 120Mbps lub szybsze, wtedy kup nowszy router.

Ja polecam własny router, na HFC to co oferuje Multimedia to zwykły punkt dostępu nic więcej. Nie stworzysz własnej sieci lokalnej, nie możesz zarządzać ustawieniami routera, nie przekierujesz portów, no nie zrobisz w sumie nic poza ustawieniem nazwy sieci WiFi, hasła i kanału nadawania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie każdy potrzebuje zarządzać ustawieniami routera,tworzyć sieci lokalne itp. Wystarczy mi zwykły punkt dostępu. Tak jak większości w moim otoczeniu.

Ale masz rację, do zaawansowanych ustawień lepiej mieć własny router.  😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Cześć, odkąd zmienili w ADB oprogramowanie na nowe mam problem z cofaniem aktualnie oglądanych programów - pokazuje się komunikat "problem z łącznością z serwerem" natomiast dekoder posiada swój dysk i wcale nie chcę nagrywać/cofać sieciowo! Czy i w jaki sposób mogę to zmienić? Generalnie nowe oprogramowanie działa mocno średnio ;/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
W dniu 14.08.2019 o 18:31, Michaelis napisał:

 

Wejdź w ustawienia dekodera i zmień, że chcesz nagrywać na wbudowany hdd zamiast chmury. Ta zmiana sprawi, ze timeshift też będzie działać z hdd a nie z chmury.

Edited by Michaelis

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam co można wynegocjować w MM przy przedłużeniu umowy  pakiet TV SuperBox i internetem 120 MB czy trzeba obligem wypowiadać umowę aby mieć lepsza ofertę

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Obecna umowa kończy mi się na koniec lutego ale już chce złożyć wypowiedzenie czy ktoś może podsunąć wzór takiego wypowiedzenia?Dzięki 

W dniu 16.08.2019 o 14:46, eljotnes napisał:

witam co można wynegocjować w MM przy przedłużeniu umowy  pakiet TV SuperBox i internetem 120 MB czy trzeba obligem wypowiadać umowę aby mieć lepsza ofertę

Ja rok temu dostałem max box, internet 120, hbo i hbo go, eleven sport i wszystkie sporty za 76zl. Tylko nie mam canal plus i tych erotyków. Złożyłem wypowiedzenie i dzwonili. Teraz wiem że chcą doliczać 10zl za eleven i można cały pakiet z canal plus wyrwać za stówkę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po zalogowaniu oferta na "multiscrean" miesiąc aktywacji + 12 miesięcy po 3 złote.

1: Jeśli dobrze zrozumiałem to to jest usługą dostępu do "multimedia Go" i jeśli nie będzie ta 1 aktywna aktywna to nic nie będzie działało ?

2:  Czy to będzie działać na Smart TV ? Mam LG, a były kiedyś zapowiedzi i nie wiem jak działa w praktyce.

Jeśli by działało to w 2 pokoju byłoby coś prawie jak multiroom, którego dobranie by rozjechało terminy końca końca umowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potwierdzam. Mam TV Samsung z 2018 roku i mam w Smart aplikację Multimedia Go. Działa bez problemów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po wypowiedzeniu,dziś telefon z DUK.Internet 120(moja lokalizacja max),MaxBox,Pakiet HD,Eleveny,Multiroom,Multiscreen,70 zl/msc.Umowa 24 miesiace.W prezencie do wyboru dysk,smartfon lub tablet.

Wcześniej płaciłem 74 zł za to samo z netem 60.

 

Nie chwalę się,bo pewnie dałoby się taniej.Wpis czysto informacyjny.U mnie konkurencja to 1 mała kablowka i satelita.Nawet nie ma swiatlowodu orange.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Miał ktoś podobną sytuacje, że praktycznie do ostatnich dni wypowiedzenia ( 31.08 koniec umowy) , 0 odzewu ze strony MM? :)

@edit

zadzwoniłem, sam pod numer DUK.
Oferta: 60 mb/s, Maxbox, HD, Canal+Prestige, Eleven za 84zł na 24 msc. Dobra oferta?  Pewnie mogłem jeszcze bardziej urwać i męczyć Pani na słuchawce ucho o 120 mb/s ale myślę, że nie ma tragedii ?

ps. po SMS z potwierdzeniem oferty od nich odpisalem TAK jak prosili w tresci . Po tym juz 0 odpowiedzi, tak powinno byc?

Edited by shidishi16

Share this post


Link to post
Share on other sites

@shidishi16 jak podpisywałem umowę zamawiając przez telefon też podwierdzałem otrzymane warunki przez SMS i nie miałem potwierdzenia dopiero technik potwierdził montaż dzień przed wizytą. Najpierw umowa na maila i później podpisałem na papierze technikowi.

Może sprawdzić po zalogowaniu na swoje konto czy już jest wprowadzona zmiana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tego co  pamietam, po przedłużeniu zazwyczaj po paru/parunastu dniach przychodziła w formie papierkowej tak jak mi mówiła, Pani na infolinii. Póki co na mailu, eboku 0 zmian. Zobaczymy z 1 dniem września.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
3 godziny temu, shidishi16 napisał:

po SMS z potwierdzeniem oferty od nich odpisalem TAK jak prosili w tresci . Po tym juz 0 odpowiedzi, tak powinno byc?

Tak powinno być. Miałem tak samo w kwietniu. Kilkanaście dni po kontakcie z telefonicznym DUK przyszedł technik, zrobił co trzeba (m.in. wymiana modemu) i dał 2 egzemplarze  umowy do podpisania, a drugi egzemplarz wziął ze sobą.

Wszystkie SMS-y od nich (z warunkami nowej umowy) zachowaj. W razie czego będą podstawą do złożenia reklamacji.

Na zmiany w eBOK trzeba cierpliwie poczekać. Pojawią się dopiero po wejściu nowej umowy w życie.

Edited by Kleofas11

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś włączając Tv zobaczyłem nowy wygląd menu i opisów kanałów. Pojawiły się nawet loga stacji TV. Zmiana na lepsze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie dziś w nocy z 28/29 także miała miejsce aktualizacja oprogramowania dekodera i również mam nowe menu. Dekoder ADB 3830CD. Ta aktualizacja po lokalizacjach trwa już chyba jakiś dobry spory kawał czasu. Jak na razie trudno mi się przyzwyczaić do nowego menu. Nie za bardzo do końca wiadomo co gdzie jest i trzeba wszystkiego na nowo się nauczyć i na nowo do wszystkiego przywyknąć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć,

 

Jestem abonentem MMP od ładnych kilku lat. Od samego poczatku gdy się pojawiły karty CAM, używam Multirooma i jedną kartę mam włożoną w TV a drugą w tunerze USB ze slotem CI, podpiętym do komputera z Windows i DVBViewer'em. Nagrywam sobie w ten sposób programy lub streamuje do komputera w drugim pokoju.

 

Chciałbym trochę rozbudować tą instalację i pobawić się w rzeczy typu Linux, czytnik smartcard, OSCAM itp. , głównie dlatego, żeby zrezygnować tunera ze slotem CI. Tunery USB DVB-C ze slotem Ci to rzadkość i są raczej słabo wspierane przez producentów. Wybór tych bez slotu CI jest o wiele większy...

 

Jest dużo informacji na ten temat jeśli chodzi o operatorów satelitarnych ale nic nie mogę znaleźć nt. DVB-C.

Czy ktoś się w to bawił z kartmai MMP ? Największa niewiadoma dla mnie to karta dostępowa - jaki protokół obsługuje, jakie napięcie zasilające, jaki zegar itp.

Rzeczy typu CAID itp. to już rozkminiłem.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wyczytał ktoś jakieś info odnośnie "kupienia" Multimedii przez Vectrę ? Bo ta sprawa wydaje się niedokończona i nie wiadomo "wóz czy przewóz " ?  😏 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...