Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Chciałem dziś w rozmowie telefonicznej z DUK przedłużyć abo na internet 120 Mb/s i uzyskać cenę 29 PLN, rezygnując przy tym z TV.

Pani się upierała że poniżej 35 PLN za sam internet nie zejdzie więc wypowiedziałem umowę.

Z wcześniejszych wpisów rozumiem że 29 PLN mies. za 120 MB/s było realne.

Czy coś się teraz zmieniło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://www.wirtualnemedia_pl/artykul/multimedia-polska-ile-ma-klientow-telewizji-internetu-i-telefonii-jakie-wyniki-finansowe-w-2018-roku

 

" W ub.r. sieć kablowa Multimedia Polska w ujęciu skonsolidowanym zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 4,8 proc. do 645,93 mln zł.

Jej zysk operacyjny zmalał z 92,39 do 49,2 mln zł, a strata netto pogłębiła się z 1,81 do 66,46 mln zł, głównie wskutek 100,76 mln zł kosztów finansowych.

Na koniec ub.r. miała do spłaty 1,49 mld zł pożyczek i kredytów, kupiła też obligacje za 320 mln zł od swoich dwóch właścicieli.

 

W skali roku liczba sprzedanych przez firmę usług jednostkowych zmalała o 45,2 tys. Ubyło 19,4 tys. usług internetu szerokopasmowego, 9,5 tys. telefonicznych i 4,2 tys. telewizyjnych, a także 12,1 tys. usług z działalności ubezpieczeniowej, z której Multimedia Polska się wycofała.

 

Przeciętny przychód miesięczny od użytkownika (ARPU) wynosił w ub.r. 69,70 zł, wobec 68,91 zł rok wcześniej. Natomiast wskaźnik rezygnacji klientów (churn) w ujęciu rocznym wzrósł z 16,8 proc. w 2017 roku do 19,4 proc. w ub.r.

 

Przychody ze sprzedaży usług telewizji wzrosły rok do roku o 7,8 proc. do 412,52 mln zł. Multimedia Polska tłumaczy to migracją klientów z telewizji analogowej do cyfrowej i dokupowaniem pakietów premium. Wskaźnik rezygnacji zwiększyły się natomiast z 8,8 do 9,2 proc. w skali rocznej.

 

W segmencie internetowym liczba sprzedanych usług jednostkowych zmalała z 529 do 510 tys., a przychody sprzedażowe - o 20,6 proc. do 154,72 mln zł.

 

W przypadku telefonii liczba sprzedanych usług jednostkowych zmniejszyła się z 258 do 248 tys., a wpływy - o 16,7 proc. do 64,99 mln zł. "

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie wyszły jaja z wypowiedzeniem umowy.

 

Ponieważ sprawa dotyczy mieszkania moich rodziców, umowa z Multimedia jest na nich - wysłałem ich dzisiaj do BOK w celu złożenia wypowiedzenia.

Niestety, jak to starsze osoby niestety nie poradziły sobie z zadaniem ? zamiast wypowiedzieć umowę, zawały nowy aneks na 24 miesiące, oczywiście na gorszych warunkach niż mieli do tej pory. 

Wg ich relacji przedstawiciel w BOK powiedział, że podpisując ten aneks będą mieli utrzymany ten sam pakiet co wcześniej - rodzice mu powiedzieli, że chcą te same kanały które mieli do tej pory.

 

Praktyka (na piśmie) pokazała co innego - warunki są znacznie gorsze :(

 

Aktualnie próbuję ugryźć temat ?

 

Rodzice jeszcze dzisiaj złożyli w BOK reklamację, z prośbą o anulowanie dzisiejszej umowy (motywując to tym, że zostali wprowadzeni w błąd przez przedstawiciela.). Ja właśnie napisałem Oświadczenie o uchyleniu się od skutków prawnych oświadczenia woli złożonego pod wpływem błędu (art 84 Kodeksu Cywilnego) - jutro to rodzice zaniosą.

Jak myślicie, da się to jeszcze odkręcić i po reklamacjach traktować dzisiejszą umowę/aneksy z MM jako nie zawarte? MM ma proklienckie podejście czy raczej szykować się na ścieżkę zdrowia (Miejski Rzecznik Konsumentów itp)?

 

Orientuje się ktoś, czy w BOK MM jest zapis audio/video lub audio? Da radę wyciągnąć zapis rozmowy przedstawiciela z moimi rodzicami?

 

 

 

PS. Mam nauczkę, w tym tygodniu idę z rodzicami i zrobimy cesję wszystkich umów (telefony itd) na mnie.

Edytowane przez rafmik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, rafmik napisał:

U mnie wyszły jaja z wypowiedzeniem umowy.

 

Ponieważ sprawa dotyczy mieszkania moich rodziców, umowa z Multimedia jest na nich - wysłałem ich dzisiaj do BOK w celu złożenia wypowiedzenia.

Niestety, jak to starsze osoby niestety nie poradziły sobie z zadaniem ? zamiast wypowiedzieć umowę, zawały nowy aneks na 24 miesiące, oczywiście na gorszych warunkach niż mieli do tej pory. 

Wg ich relacji przedstawiciel w BOK powiedział, że podpisując ten aneks będą mieli utrzymany ten sam pakiet co wcześniej - rodzice mu powiedzieli, że chcą te same kanały które mieli do tej pory.

 

Praktyka (na piśmie) pokazała co innego - warunki są znacznie gorsze :(

 

Aktualnie próbuję ugryźć temat ?

 

Rodzice jeszcze dzisiaj złożyli w BOK reklamację, z prośbą o anulowanie dzisiejszej umowy (motywując to tym, że zostali wprowadzeni w błąd przez przedstawiciela.). Ja właśnie napisałem Oświadczenie o uchyleniu się od skutków prawnych oświadczenia woli złożonego pod wpływem błędu (art 84 Kodeksu Cywilnego) - jutro to rodzice zaniosą.

Jak myślicie, da się to jeszcze odkręcić i po reklamacjach traktować dzisiejszą umowę/aneksy z MM jako nie zawarte? MM ma proklienckie podejście czy raczej szykować się na ścieżkę zdrowia (Miejski Rzecznik Konsumentów itp)?

 

Orientuje się ktoś, czy w BOK MM jest zapis audio/video lub audio? Da radę wyciągnąć zapis rozmowy przedstawiciela z moimi rodzicami?

 

 

 

PS. Mam nauczkę, w tym tygodniu idę z rodzicami i zrobimy cesję wszystkich umów (telefony itd) na mnie.

Jeżeli zawarli w BOK to nic nie zrobisz. Nawet Miejski Rzecznik Konsumenta się na to wypnie. Umowa podpisana, Twoi rodzice czytali co podpisują. Nie udowodnią, że pracownik mówił coś innego. Nauczka żeby za 24 m-ce iść z nimi załatwiać temat.

Edytowane przez maxio
Literówka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, rafmik napisał:

Wg ich relacji przedstawiciel w BOK powiedział, że podpisując ten aneks będą mieli utrzymany ten sam pakiet co wcześniej - rodzice mu powiedzieli, że chcą te same kanały które mieli do tej pory.

Praktyka (na piśmie) pokazała co innego - warunki są znacznie gorsze

(...) Rodzice jeszcze dzisiaj złożyli w BOK reklamację, z prośbą o anulowanie dzisiejszej umowy (motywując to tym, że zostali wprowadzeni w błąd przez przedstawiciela.).

To niestety typowe zagrywki każdego operatora. Zamotać, zanęcić i namówić - w ciągu kilku minut rozmowy w BOK - do podpisania nowej umowy (zawsze gorszej dla klienta) na kolejne aż 24 miesiące. Etyka w tym biznesie nie występuje. Jest mała szansa, że oni pójdą wam na rękę, anulując jednocześnie ten aneks.

Jeśli nie, to trzeba czekać cierpliwe 2 lata. A za 2 lata to reklamy będą nadawane non stop na 99 % płatnych kanałów (teraz są nadawane na chyba 95 % kanałów), więc proponuję naziemną DVB-T (a za kilka lat będzie DVB-T 2). Jak nie widać różnicy to po co w ogóle płacić za płatny badziew telewizyjny ( na 150 kanałach), skoro ma się go w DVB-T za friko.

Edytowane przez Kleofas11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja chętnie bym został tylko w DVB T gdyby nadawali wszystko w HD. TV mam 55 cali 4K i naziemna w nim wygląda koszmarnie (z wyjątkiem TVP Sport, TVP1, TVP Info i TVP2). Ale 4 kanały to trochę za mało. Gdy wejdzie DVB T2 i wszystko będzie w HD to chętnie z kablówki zrezygnuję. Oglądam coraz mniej TV a coraz więcej Netflix,Player itp. Trzeba poczekać do 2022 roku,niestety...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, rafmik napisał:

U mnie wyszły jaja z wypowiedzeniem umowy.

 

 

 

 

Informuję, że dzisiaj w BOK udało się odkręcić sprawę. 

Napisałem rodzicom pismo "Oświadczenie o uchyleniu się od skutków prawnych oświadczenia woli złożonego pod wpływem błędu" - nie wiem czy pomogło, ale rodzice załatwili sprawę z innym pracownikiem BOK - udało się anulować wczorajszą umowę i podpisać od razu nową na ok warunkach (w sumie przedłużenie ostatniej umowy) na 24 mc. Internet 30mbit, Maxbox+pakiet HD+ Sport Champions HD + multiroom.

 

 

 

7 godzin temu, Kleofas11 napisał:

To niestety typowe zagrywki każdego operatora. Zamotać, zanęcić i namówić - w ciągu kilku minut rozmowy w BOK - do podpisania nowej umowy (zawsze gorszej dla klienta) na kolejne aż 24 miesiące. Etyka w tym biznesie nie występuje. Jest mała szansa, że oni pójdą wam na rękę, anulując jednocześnie ten aneks.

Jeśli nie, to trzeba czekać cierpliwe 2 lata. A za 2 lata to reklamy będą nadawane non stop na 99 % płatnych kanałów (teraz są nadawane na chyba 95 % kanałów), więc proponuję naziemną DVB-T (a za kilka lat będzie DVB-T 2). Jak nie widać różnicy to po co w ogóle płacić za płatny badziew telewizyjny ( na 150 kanałach), skoro ma się go w DVB-T za friko.

 

Godzinę temu, zerojedynkaX napisał:

Ja chętnie bym został tylko w DVB T gdyby nadawali wszystko w HD. TV mam 55 cali 4K i naziemna w nim wygląda koszmarnie (z wyjątkiem TVP Sport, TVP1, TVP Info i TVP2). Ale 4 kanały to trochę za mało. Gdy wejdzie DVB T2 i wszystko będzie w HD to chętnie z kablówki zrezygnuję. Oglądam coraz mniej TV a coraz więcej Netflix,Player itp. Trzeba poczekać do 2022 roku,niestety...

 

 

U moich rodziców tez TV kablowa w zasadzie nie była by potrzebna (DVB-T by wystarczyło), gdyby nie brak TVN24 i kanałów sportowych (tata piłki dużo ogląda)

 

 

Edytowane przez rafmik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...