kowjanko Opublikowano 18 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2019 Damian, a jaką ofertę miałeś przedtem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris68 Opublikowano 18 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2019 Czy ktoś ma awarie internetu i telewizji w sieci Multimedia w Bochni teraz tj 18.07. o godzinie 18.30 ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian96 Opublikowano 18 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2019 4 godziny temu, kowjanko napisał: Damian, a jaką ofertę miałeś przedtem? Wszystko to samo oprócz pakietu FilmBox. Cena także wynosiła 99,99 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 18 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2019 kris68, Inowrocław wszystko działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris68 Opublikowano 18 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2019 marciniozo dzieki za odpowiedz to byla tylko terytorialna w okolicach Bochni, Brzeska awaria. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patafil Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 Chciałem dziś w rozmowie telefonicznej z DUK przedłużyć abo na internet 120 Mb/s i uzyskać cenę 29 PLN, rezygnując przy tym z TV. Pani się upierała że poniżej 35 PLN za sam internet nie zejdzie więc wypowiedziałem umowę. Z wcześniejszych wpisów rozumiem że 29 PLN mies. za 120 MB/s było realne. Czy coś się teraz zmieniło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 Czy działa Wam Internet w Gdyni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki85 Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 (edytowane) @Kiler W Ełku też nie działa internet. Edit: U mnie już wszystko wróciło do normalności. Problem nadal jest tylko u mnie z Facebookiem i YouTube. Edytowane 24 Lipca 2019 przez Luki85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mixiorek Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 Warszawa - niektóre strony lub serwisy nie chodzą po necie MM. Przełączam na net mobilny i chodzą. Np: Apple store. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcos1992 Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 w Kaliszu też mi padł Net na jakieś 20 minut, teraz jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo73 Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 Bytom, działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 U mnie nawet po LTE Facebook, Instagram, YouTube coś muli. Po wifi dalej bez zmian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelis Opublikowano 25 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2019 https://www.google.com/amp/s/natemat.pl/amp/279743,awaria-facebooka-nie-dziala-facebook-messenger-instagram Świat bez FB byłby lepszy :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleofas11 Opublikowano 25 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2019 https://www.wirtualnemedia_pl/artykul/multimedia-polska-ile-ma-klientow-telewizji-internetu-i-telefonii-jakie-wyniki-finansowe-w-2018-roku " W ub.r. sieć kablowa Multimedia Polska w ujęciu skonsolidowanym zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 4,8 proc. do 645,93 mln zł. Jej zysk operacyjny zmalał z 92,39 do 49,2 mln zł, a strata netto pogłębiła się z 1,81 do 66,46 mln zł, głównie wskutek 100,76 mln zł kosztów finansowych. Na koniec ub.r. miała do spłaty 1,49 mld zł pożyczek i kredytów, kupiła też obligacje za 320 mln zł od swoich dwóch właścicieli. W skali roku liczba sprzedanych przez firmę usług jednostkowych zmalała o 45,2 tys. Ubyło 19,4 tys. usług internetu szerokopasmowego, 9,5 tys. telefonicznych i 4,2 tys. telewizyjnych, a także 12,1 tys. usług z działalności ubezpieczeniowej, z której Multimedia Polska się wycofała. Przeciętny przychód miesięczny od użytkownika (ARPU) wynosił w ub.r. 69,70 zł, wobec 68,91 zł rok wcześniej. Natomiast wskaźnik rezygnacji klientów (churn) w ujęciu rocznym wzrósł z 16,8 proc. w 2017 roku do 19,4 proc. w ub.r. Przychody ze sprzedaży usług telewizji wzrosły rok do roku o 7,8 proc. do 412,52 mln zł. Multimedia Polska tłumaczy to migracją klientów z telewizji analogowej do cyfrowej i dokupowaniem pakietów premium. Wskaźnik rezygnacji zwiększyły się natomiast z 8,8 do 9,2 proc. w skali rocznej. W segmencie internetowym liczba sprzedanych usług jednostkowych zmalała z 529 do 510 tys., a przychody sprzedażowe - o 20,6 proc. do 154,72 mln zł. W przypadku telefonii liczba sprzedanych usług jednostkowych zmniejszyła się z 258 do 248 tys., a wpływy - o 16,7 proc. do 64,99 mln zł. " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mixiorek Opublikowano 25 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2019 Churn prawie 20%?!?!?! Odlot. Co piąty klient odchodzi. To jest równia pochyla. Zadłużenie prawie 1,4mld zł, klienci są traceni na pęczki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djadijos Opublikowano 25 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2019 Patrząc na to jak prowadzili działalność np chociaż by we Wrocławiu czy Strzegomiu (a w Strzegomiu praktycznie monopolista) to nie dziwię się... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafmik Opublikowano 30 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 (edytowane) U mnie wyszły jaja z wypowiedzeniem umowy. Ponieważ sprawa dotyczy mieszkania moich rodziców, umowa z Multimedia jest na nich - wysłałem ich dzisiaj do BOK w celu złożenia wypowiedzenia. Niestety, jak to starsze osoby niestety nie poradziły sobie z zadaniem zamiast wypowiedzieć umowę, zawały nowy aneks na 24 miesiące, oczywiście na gorszych warunkach niż mieli do tej pory. Wg ich relacji przedstawiciel w BOK powiedział, że podpisując ten aneks będą mieli utrzymany ten sam pakiet co wcześniej - rodzice mu powiedzieli, że chcą te same kanały które mieli do tej pory. Praktyka (na piśmie) pokazała co innego - warunki są znacznie gorsze Aktualnie próbuję ugryźć temat Rodzice jeszcze dzisiaj złożyli w BOK reklamację, z prośbą o anulowanie dzisiejszej umowy (motywując to tym, że zostali wprowadzeni w błąd przez przedstawiciela.). Ja właśnie napisałem Oświadczenie o uchyleniu się od skutków prawnych oświadczenia woli złożonego pod wpływem błędu (art 84 Kodeksu Cywilnego) - jutro to rodzice zaniosą. Jak myślicie, da się to jeszcze odkręcić i po reklamacjach traktować dzisiejszą umowę/aneksy z MM jako nie zawarte? MM ma proklienckie podejście czy raczej szykować się na ścieżkę zdrowia (Miejski Rzecznik Konsumentów itp)? Orientuje się ktoś, czy w BOK MM jest zapis audio/video lub audio? Da radę wyciągnąć zapis rozmowy przedstawiciela z moimi rodzicami? PS. Mam nauczkę, w tym tygodniu idę z rodzicami i zrobimy cesję wszystkich umów (telefony itd) na mnie. Edytowane 30 Lipca 2019 przez rafmik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djadijos Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Warunki weszły już w życie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxio Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 (edytowane) 13 godzin temu, rafmik napisał: U mnie wyszły jaja z wypowiedzeniem umowy. Ponieważ sprawa dotyczy mieszkania moich rodziców, umowa z Multimedia jest na nich - wysłałem ich dzisiaj do BOK w celu złożenia wypowiedzenia. Niestety, jak to starsze osoby niestety nie poradziły sobie z zadaniem zamiast wypowiedzieć umowę, zawały nowy aneks na 24 miesiące, oczywiście na gorszych warunkach niż mieli do tej pory. Wg ich relacji przedstawiciel w BOK powiedział, że podpisując ten aneks będą mieli utrzymany ten sam pakiet co wcześniej - rodzice mu powiedzieli, że chcą te same kanały które mieli do tej pory. Praktyka (na piśmie) pokazała co innego - warunki są znacznie gorsze Aktualnie próbuję ugryźć temat Rodzice jeszcze dzisiaj złożyli w BOK reklamację, z prośbą o anulowanie dzisiejszej umowy (motywując to tym, że zostali wprowadzeni w błąd przez przedstawiciela.). Ja właśnie napisałem Oświadczenie o uchyleniu się od skutków prawnych oświadczenia woli złożonego pod wpływem błędu (art 84 Kodeksu Cywilnego) - jutro to rodzice zaniosą. Jak myślicie, da się to jeszcze odkręcić i po reklamacjach traktować dzisiejszą umowę/aneksy z MM jako nie zawarte? MM ma proklienckie podejście czy raczej szykować się na ścieżkę zdrowia (Miejski Rzecznik Konsumentów itp)? Orientuje się ktoś, czy w BOK MM jest zapis audio/video lub audio? Da radę wyciągnąć zapis rozmowy przedstawiciela z moimi rodzicami? PS. Mam nauczkę, w tym tygodniu idę z rodzicami i zrobimy cesję wszystkich umów (telefony itd) na mnie. Jeżeli zawarli w BOK to nic nie zrobisz. Nawet Miejski Rzecznik Konsumenta się na to wypnie. Umowa podpisana, Twoi rodzice czytali co podpisują. Nie udowodnią, że pracownik mówił coś innego. Nauczka żeby za 24 m-ce iść z nimi załatwiać temat. Edytowane 31 Lipca 2019 przez maxio Literówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleofas11 Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 (edytowane) 14 godzin temu, rafmik napisał: Wg ich relacji przedstawiciel w BOK powiedział, że podpisując ten aneks będą mieli utrzymany ten sam pakiet co wcześniej - rodzice mu powiedzieli, że chcą te same kanały które mieli do tej pory. Praktyka (na piśmie) pokazała co innego - warunki są znacznie gorsze (...) Rodzice jeszcze dzisiaj złożyli w BOK reklamację, z prośbą o anulowanie dzisiejszej umowy (motywując to tym, że zostali wprowadzeni w błąd przez przedstawiciela.). To niestety typowe zagrywki każdego operatora. Zamotać, zanęcić i namówić - w ciągu kilku minut rozmowy w BOK - do podpisania nowej umowy (zawsze gorszej dla klienta) na kolejne aż 24 miesiące. Etyka w tym biznesie nie występuje. Jest mała szansa, że oni pójdą wam na rękę, anulując jednocześnie ten aneks. Jeśli nie, to trzeba czekać cierpliwe 2 lata. A za 2 lata to reklamy będą nadawane non stop na 99 % płatnych kanałów (teraz są nadawane na chyba 95 % kanałów), więc proponuję naziemną DVB-T (a za kilka lat będzie DVB-T 2). Jak nie widać różnicy to po co w ogóle płacić za płatny badziew telewizyjny ( na 150 kanałach), skoro ma się go w DVB-T za friko. Edytowane 31 Lipca 2019 przez Kleofas11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Ja chętnie bym został tylko w DVB T gdyby nadawali wszystko w HD. TV mam 55 cali 4K i naziemna w nim wygląda koszmarnie (z wyjątkiem TVP Sport, TVP1, TVP Info i TVP2). Ale 4 kanały to trochę za mało. Gdy wejdzie DVB T2 i wszystko będzie w HD to chętnie z kablówki zrezygnuję. Oglądam coraz mniej TV a coraz więcej Netflix,Player itp. Trzeba poczekać do 2022 roku,niestety... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafmik Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 (edytowane) 22 godziny temu, rafmik napisał: U mnie wyszły jaja z wypowiedzeniem umowy. Informuję, że dzisiaj w BOK udało się odkręcić sprawę. Napisałem rodzicom pismo "Oświadczenie o uchyleniu się od skutków prawnych oświadczenia woli złożonego pod wpływem błędu" - nie wiem czy pomogło, ale rodzice załatwili sprawę z innym pracownikiem BOK - udało się anulować wczorajszą umowę i podpisać od razu nową na ok warunkach (w sumie przedłużenie ostatniej umowy) na 24 mc. Internet 30mbit, Maxbox+pakiet HD+ Sport Champions HD + multiroom. 7 godzin temu, Kleofas11 napisał: To niestety typowe zagrywki każdego operatora. Zamotać, zanęcić i namówić - w ciągu kilku minut rozmowy w BOK - do podpisania nowej umowy (zawsze gorszej dla klienta) na kolejne aż 24 miesiące. Etyka w tym biznesie nie występuje. Jest mała szansa, że oni pójdą wam na rękę, anulując jednocześnie ten aneks. Jeśli nie, to trzeba czekać cierpliwe 2 lata. A za 2 lata to reklamy będą nadawane non stop na 99 % płatnych kanałów (teraz są nadawane na chyba 95 % kanałów), więc proponuję naziemną DVB-T (a za kilka lat będzie DVB-T 2). Jak nie widać różnicy to po co w ogóle płacić za płatny badziew telewizyjny ( na 150 kanałach), skoro ma się go w DVB-T za friko. Godzinę temu, zerojedynkaX napisał: Ja chętnie bym został tylko w DVB T gdyby nadawali wszystko w HD. TV mam 55 cali 4K i naziemna w nim wygląda koszmarnie (z wyjątkiem TVP Sport, TVP1, TVP Info i TVP2). Ale 4 kanały to trochę za mało. Gdy wejdzie DVB T2 i wszystko będzie w HD to chętnie z kablówki zrezygnuję. Oglądam coraz mniej TV a coraz więcej Netflix,Player itp. Trzeba poczekać do 2022 roku,niestety... U moich rodziców tez TV kablowa w zasadzie nie była by potrzebna (DVB-T by wystarczyło), gdyby nie brak TVN24 i kanałów sportowych (tata piłki dużo ogląda) Edytowane 31 Lipca 2019 przez rafmik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 No właśnie : jest w dvb t TVP Info to na zasadzie symetrii powinno być też TVN24 i Polsat News. Wywalić Superpolsat i Metro i dać te programy. Ale co my możemy....Tylko pogadać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shidishi16 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 (edytowane) Jest jakis konkretny numer do DUK ? Z koncem msc konczy sie umowa, wypowiedzenie jak zlozylem tak od tego momentu brak kontaktu z ich strony Jeszcze mam zamiar ich wziac na przeczekanie, ale lepiej wiedziec gdzie w razie w przydzwonic Edytowane 1 Sierpnia 2019 przez shidishi16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtaas Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Panowie polecacie dekodery Kaon z nagrywarką na zewnątrzny dysk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.