Jump to content

Recommended Posts

12 godzin temu, rafmik napisał:

 

W formularzu jest nawet pozycja w temacie: rezygnacja z usług.

Więc powinno działać.

 

Zresztą, do końca miesiąca dużo czasu, zawsze można jeszcze zadzwonić. 

Nic nie powinno działać. Przeczytaj sobie regulamin świadczenia usług.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kingofsouth
3 minuty temu, strzala napisał:

 

Zostało zapowiedziane, że na jednym z tych dwóch nowych kanałów będzie Multiliga, więc można się spodziewać, że na żadnym innym kanale już tego nie będzie.

Jesteś pewien?

Może będzie  na Canal+ Now? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po co tam? :) Ten kanał jest dostępny chyba jedynie dla abonentów nc+, a oni i tak dostaną dostęp do nowych kanałów. 

W kablówkach go na pewno nie ma, więc dla nas bez znaczenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ktoś się wogole łudzi że MM doda te kanały? Oni mają klienta w głębokim poważaniu ;)

Nowych C+ Sport raczej nie uświadczymy. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, Seth napisał:

Nic nie powinno działać. Przeczytaj sobie regulamin świadczenia usług.

 

To po co wprowadzili taką pozycję we własnym formularzu?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzień dobry wszystkim tutaj zgromadzonym,

 

od prawie tygodnia jestem użytkownikiem Multimedia Polska. Usługa internetowa 120 Mbps / 10 Mbps bez telewizji ze stałym IP.
 

Prawie przez cały dzień mam prędkość umowną i dość wysoki Upload do 15 Mbps. Wieczorami schodzi do 3 Mbps i tak zostaje na godzinę lub dwie. To utrudnia korzystanie z VPN w domu, gdy chcę pobrać jakieś dokumenty lub zdjęcia. Niigdy nie wiadomo, na jaką prędkość się trafi.
 

U poprzedniego operatora mieliśmy stabilne 5 Mbps. 

 

Zdaję sobie sprawę z zapisu o 30/40% łącza w regulaminie. Tutaj moje pytanie: Czy da się w jakiś sposób reklamować takie różnice na łączu? Czy ten operator po prostu tak ma?

 

Dziękuję za pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

No więc tak, formalnie do innego miasta nie da się przenieść umowy. Wynegocjowałem nową umowę 49 zł za Superbox, Pakiet HD oraz na dwa miesiące HBO, C+ i Muiltimedia GO  z internetem 120 MB. Umowa na 12 m-cy

 

W Warszawie na klatkach schodowych brak aktywności przedstawicieli MMP, brak BOK w stolicy  itd. 

 

Firma chyba się poddała...

Edited by tomekjot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Firma się poddała...Hm... Skoro nawet małe kablówki osiedlowe mają prawie wszystko co jest nadawane w HD , a u nas SuperPolsat , TTV , Discovery Science i 30 innych dalej w SD, to masz rację ! Firma się poddała ! Internet też jest tak niepewny jak kiedyś z Telekomunikacji....Coś w tym jest...

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Grigorios Quedin napisał:

Ale ,że jak ?
Na całą Warszawę nie ma ani jednego BOK-u?

 

Nie ma. Najbliższy w Wyszkowie 😭

UPC ma w Warszawie 9 punktów stacjonarnych. Vectra i Netia 2. A Orange bije wszystkich bo ma kilkanaście.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
W dniu 12.07.2019 o 15:12, SatZnawca napisał:

Multimedia to trup, rozmawiałem wczoraj z jednym z przedstawicieli MM i potwierdził moje słowa. Pytałem go o zmiany w DTV czy szybszy internet to mówi że w MM są za duże problemy aby coś zmieniać, inwestować. Ratunek to Vectra. Nie chciał za dużo mówić z wiadomych względów. No ale powtorzył to co my już od dawna wiemy. :)

Przecież MM kończy cyfryzację po to, żeby uruchomić 1,2GB na HFC. Są miasta pilotażowe w których wymieniono już standard na Docsis 3.0, więc nie rozumiem skąd ten defetyzm.

 

Dobrze nie jest, ale ostatnie ruchy wskazują raczej tendencję zwyżkową niż umieranie.

Edited by lad
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestem klientem MM od miesiąca i z ciekawości porównałem numer klientem z osobą która podpisała umowę miesiąc wcześniej, nasze numery różnią się w zaokrągleniu o 30 000. Nie wiem ilu klientów odeszło, jednak nowi też przychodzą.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, lad napisał:

Przecież MM kończy cyfryzację po to, żeby uruchomić 1,2GB na HFC. Są miasta pilotażowe w których wymieniono już standard na Docsis 3.0, więc nie rozumiem skąd ten defetyzm.

 

Dobrze nie jest, ale ostatnie ruchy wskazują raczej tendencję zwyżkową niż umieranie.

To są inwestycje na które środki były zabezpieczone już jakiś czas temu. Myślisz że takie inwestycje to z dnia na dzień się robi? 

 

Nie będę zdziwiony jak z MM wyleci paczka Polsatów. 

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, SatZnawca napisał:

To są inwestycje na które środki były zabezpieczone już jakiś czas temu. Myślisz że takie inwestycje to z dnia na dzień się robi? 

  

Nie będę zdziwiony jak z MM wyleci paczka Polsatów. 

Ale jakie to ma znaczenie? Jeśli Multimedia byłaby trupem, jak twierdzisz, to tym bardziej nie planowano by długofalowych działań, bo po co?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli dostajesz fundusze na wyznaczony projekt inwestycyjny to musisz go wykonać. To jest spółka tu każdy grosz musi być rozliczony i sprawdzony. Multimedia swego czasu dostała finansowanie od jednego z banków i muszą się z tego rozliczyć. Chyba że zostaje ogłoszona upadłość to zmienia postać rzeczy. 

 

Podobnie było z platformą N, była wystawiona na sprzedaż, ale dalej się rozwijała i wykonywała plany które były zatwierdzone już dawno. Wykonali wszystko co mieli zaplanowane i czekali co będzie dalej w temacie sprzedaży itp. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chora jest ta Multimedia! 1 lipca zlozylem telefonicznie wypowiedzenie na internet (umowa do 31.08). Wszystko niby spoko Pani powiedziala, ze przyjete w systemie i wgl OK. Cos mnie tknelo na czacie zapytac czy aby na pewno zostało zaakceptowane jak powinno. I okazuje sie, ze w systemie cos sie na moim koncie poblokowało, niby pisze, ze wypowiedzenie zlozone ale brak jego akceptacji. Kazali czekac 2,3 dni wiec napisalem po tym czasie i okazuje sie, ze nadal to samo i sprawa ma sie rozwiazac do 25 lipca! No kurcze chora sytuacja! Co radzicie? Na infolinii jak dzwonilem ponownie, zapewniono mnie, ze sprawa jest monitorowana ciagle przez ta konsultantke co przyjeła wypowiedzenie i nic sie zlego nie stanie. Jednak jakos nie wierze w te ich zapewnienia... Co zrobic? Czekac czy isc do BOK zeby szybciej jakos to wyjasniano? Nie chce zeby wystapila sytuacja tego typu, ze nagle okazuje sie ze to wypowiedzenie anulowano a jest juz za pozno zeby zlozyc kolejne... Pomocy!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Max. do 31 lipca zgłoś się do stacjonarnego BOK i zapytaj, a jak powiedzą, że w systemie nie ma twojego wypowiedzenia to złożysz je w tym momencie osobiście, weźmiesz potwierdzenie pisemne  i gra gitara.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 13.07.2019 o 17:45, rafmik napisał:

 

To po co wprowadzili taką pozycję we własnym formularzu?

 

Pewnie do rezygnacji z multisaver czy tym podobnych [beep]ół.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kowjanko, bardzo prosto, zgodnie z prawdą - zbyt droga oferta przy przedłużeniu oferty! Proponowane ceny są wysokie i co za tym idzie oferta jest mało atrakcyjna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zastanawiam się nad stałym zleceniem przelewu do opłacania rachunków za MM. 

Mam do Was pytanie czy zdarza się zmiana numeru konta ? Jeśli tak to mamy info o tym ?

Teraz taka sytuacja jest w CP info o zmianie numeru konta znalazłem  na forum oraz po zalogowaniu do swojego konta, żadnego maila czy SMS-a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam od 3 lat ten sam nr do wpłat, zawsze jak jakaś zmiana (głównie regulamin czy jakaś promocja) to albo na prawo w wiadomościach jest, albo wyskakuje po zalogowaniu.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, dzięki  za odpowiedź, czyli trzeba czasem się zalogować na swoje konto. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wysłałem w tym tygodniu wypowiedzenie i pierwszy telefon:

 

MaxBox + Canal+ Prestige + HBO + FilmBox + Eleven + Pakiet HD + Multiroom + 120 Mb/s + WiFi

 

Wszystko to za 99,99 zł. Umowa na 12 miesięcy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...