Seth Opublikowano 13 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2019 12 godzin temu, rafmik napisał: W formularzu jest nawet pozycja w temacie: rezygnacja z usług. Więc powinno działać. Zresztą, do końca miesiąca dużo czasu, zawsze można jeszcze zadzwonić. Nic nie powinno działać. Przeczytaj sobie regulamin świadczenia usług. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 13 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2019 3 minuty temu, strzala napisał: Zostało zapowiedziane, że na jednym z tych dwóch nowych kanałów będzie Multiliga, więc można się spodziewać, że na żadnym innym kanale już tego nie będzie. Jesteś pewien? Może będzie na Canal+ Now? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strzala Opublikowano 13 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2019 Po co tam? Ten kanał jest dostępny chyba jedynie dla abonentów nc+, a oni i tak dostaną dostęp do nowych kanałów. W kablówkach go na pewno nie ma, więc dla nas bez znaczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni007 Opublikowano 13 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2019 Ktoś się wogole łudzi że MM doda te kanały? Oni mają klienta w głębokim poważaniu Nowych C+ Sport raczej nie uświadczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafmik Opublikowano 13 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2019 6 godzin temu, Seth napisał: Nic nie powinno działać. Przeczytaj sobie regulamin świadczenia usług. To po co wprowadzili taką pozycję we własnym formularzu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widex Opublikowano 14 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2019 Dzień dobry wszystkim tutaj zgromadzonym, od prawie tygodnia jestem użytkownikiem Multimedia Polska. Usługa internetowa 120 Mbps / 10 Mbps bez telewizji ze stałym IP. Prawie przez cały dzień mam prędkość umowną i dość wysoki Upload do 15 Mbps. Wieczorami schodzi do 3 Mbps i tak zostaje na godzinę lub dwie. To utrudnia korzystanie z VPN w domu, gdy chcę pobrać jakieś dokumenty lub zdjęcia. Niigdy nie wiadomo, na jaką prędkość się trafi. U poprzedniego operatora mieliśmy stabilne 5 Mbps. Zdaję sobie sprawę z zapisu o 30/40% łącza w regulaminie. Tutaj moje pytanie: Czy da się w jakiś sposób reklamować takie różnice na łączu? Czy ten operator po prostu tak ma? Dziękuję za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekjot Opublikowano 14 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2019 (edytowane) No więc tak, formalnie do innego miasta nie da się przenieść umowy. Wynegocjowałem nową umowę 49 zł za Superbox, Pakiet HD oraz na dwa miesiące HBO, C+ i Muiltimedia GO z internetem 120 MB. Umowa na 12 m-cy W Warszawie na klatkach schodowych brak aktywności przedstawicieli MMP, brak BOK w stolicy itd. Firma chyba się poddała... Edytowane 14 Lipca 2019 przez tomekjot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grigorios Quedin Opublikowano 14 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2019 Ale ,że jak ?Na całą Warszawę nie ma ani jednego BOK-u? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 14 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2019 Firma się poddała...Hm... Skoro nawet małe kablówki osiedlowe mają prawie wszystko co jest nadawane w HD , a u nas SuperPolsat , TTV , Discovery Science i 30 innych dalej w SD, to masz rację ! Firma się poddała ! Internet też jest tak niepewny jak kiedyś z Telekomunikacji....Coś w tym jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mixiorek Opublikowano 14 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2019 2 godziny temu, Grigorios Quedin napisał: Ale ,że jak ? Na całą Warszawę nie ma ani jednego BOK-u? Nie ma. Najbliższy w Wyszkowie UPC ma w Warszawie 9 punktów stacjonarnych. Vectra i Netia 2. A Orange bije wszystkich bo ma kilkanaście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lad Opublikowano 15 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2019 (edytowane) W dniu 12.07.2019 o 15:12, SatZnawca napisał: Multimedia to trup, rozmawiałem wczoraj z jednym z przedstawicieli MM i potwierdził moje słowa. Pytałem go o zmiany w DTV czy szybszy internet to mówi że w MM są za duże problemy aby coś zmieniać, inwestować. Ratunek to Vectra. Nie chciał za dużo mówić z wiadomych względów. No ale powtorzył to co my już od dawna wiemy. Przecież MM kończy cyfryzację po to, żeby uruchomić 1,2GB na HFC. Są miasta pilotażowe w których wymieniono już standard na Docsis 3.0, więc nie rozumiem skąd ten defetyzm. Dobrze nie jest, ale ostatnie ruchy wskazują raczej tendencję zwyżkową niż umieranie. Edytowane 15 Lipca 2019 przez lad 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 15 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2019 Jestem klientem MM od miesiąca i z ciekawości porównałem numer klientem z osobą która podpisała umowę miesiąc wcześniej, nasze numery różnią się w zaokrągleniu o 30 000. Nie wiem ilu klientów odeszło, jednak nowi też przychodzą. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatZnawca Opublikowano 15 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2019 Godzinę temu, lad napisał: Przecież MM kończy cyfryzację po to, żeby uruchomić 1,2GB na HFC. Są miasta pilotażowe w których wymieniono już standard na Docsis 3.0, więc nie rozumiem skąd ten defetyzm. Dobrze nie jest, ale ostatnie ruchy wskazują raczej tendencję zwyżkową niż umieranie. To są inwestycje na które środki były zabezpieczone już jakiś czas temu. Myślisz że takie inwestycje to z dnia na dzień się robi? Nie będę zdziwiony jak z MM wyleci paczka Polsatów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lad Opublikowano 15 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2019 1 godzinę temu, SatZnawca napisał: To są inwestycje na które środki były zabezpieczone już jakiś czas temu. Myślisz że takie inwestycje to z dnia na dzień się robi? Nie będę zdziwiony jak z MM wyleci paczka Polsatów. Ale jakie to ma znaczenie? Jeśli Multimedia byłaby trupem, jak twierdzisz, to tym bardziej nie planowano by długofalowych działań, bo po co? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatZnawca Opublikowano 15 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2019 Jeżeli dostajesz fundusze na wyznaczony projekt inwestycyjny to musisz go wykonać. To jest spółka tu każdy grosz musi być rozliczony i sprawdzony. Multimedia swego czasu dostała finansowanie od jednego z banków i muszą się z tego rozliczyć. Chyba że zostaje ogłoszona upadłość to zmienia postać rzeczy. Podobnie było z platformą N, była wystawiona na sprzedaż, ale dalej się rozwijała i wykonywała plany które były zatwierdzone już dawno. Wykonali wszystko co mieli zaplanowane i czekali co będzie dalej w temacie sprzedaży itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shidishi16 Opublikowano 15 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2019 Chora jest ta Multimedia! 1 lipca zlozylem telefonicznie wypowiedzenie na internet (umowa do 31.08). Wszystko niby spoko Pani powiedziala, ze przyjete w systemie i wgl OK. Cos mnie tknelo na czacie zapytac czy aby na pewno zostało zaakceptowane jak powinno. I okazuje sie, ze w systemie cos sie na moim koncie poblokowało, niby pisze, ze wypowiedzenie zlozone ale brak jego akceptacji. Kazali czekac 2,3 dni wiec napisalem po tym czasie i okazuje sie, ze nadal to samo i sprawa ma sie rozwiazac do 25 lipca! No kurcze chora sytuacja! Co radzicie? Na infolinii jak dzwonilem ponownie, zapewniono mnie, ze sprawa jest monitorowana ciagle przez ta konsultantke co przyjeła wypowiedzenie i nic sie zlego nie stanie. Jednak jakos nie wierze w te ich zapewnienia... Co zrobic? Czekac czy isc do BOK zeby szybciej jakos to wyjasniano? Nie chce zeby wystapila sytuacja tego typu, ze nagle okazuje sie ze to wypowiedzenie anulowano a jest juz za pozno zeby zlozyc kolejne... Pomocy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleofas11 Opublikowano 15 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2019 Max. do 31 lipca zgłoś się do stacjonarnego BOK i zapytaj, a jak powiedzą, że w systemie nie ma twojego wypowiedzenia to złożysz je w tym momencie osobiście, weźmiesz potwierdzenie pisemne i gra gitara. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seth Opublikowano 15 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2019 W dniu 13.07.2019 o 17:45, rafmik napisał: To po co wprowadzili taką pozycję we własnym formularzu? Pewnie do rezygnacji z multisaver czy tym podobnych [beep]ół. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowjanko Opublikowano 16 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 Jak argumentujecie w rozmowie z DUK sam fakt złożenia wypowiedzenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 16 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 kowjanko, bardzo prosto, zgodnie z prawdą - zbyt droga oferta przy przedłużeniu oferty! Proponowane ceny są wysokie i co za tym idzie oferta jest mało atrakcyjna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 Zastanawiam się nad stałym zleceniem przelewu do opłacania rachunków za MM. Mam do Was pytanie czy zdarza się zmiana numeru konta ? Jeśli tak to mamy info o tym ? Teraz taka sytuacja jest w CP info o zmianie numeru konta znalazłem na forum oraz po zalogowaniu do swojego konta, żadnego maila czy SMS-a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcos1992 Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 Ja mam od 3 lat ten sam nr do wpłat, zawsze jak jakaś zmiana (głównie regulamin czy jakaś promocja) to albo na prawo w wiadomościach jest, albo wyskakuje po zalogowaniu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 Ok, dzięki za odpowiedź, czyli trzeba czasem się zalogować na swoje konto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian96 Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 Wysłałem w tym tygodniu wypowiedzenie i pierwszy telefon: MaxBox + Canal+ Prestige + HBO + FilmBox + Eleven + Pakiet HD + Multiroom + 120 Mb/s + WiFi Wszystko to za 99,99 zł. Umowa na 12 miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 damian96, bardzo dobra oferta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.