Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

@Kleofas11 - nie do końca. Gdyby pakiet tematyczny kończył się później niż główny pakiet telewizji, albo wifi później niż net -  byłby problem. A tak nie widzę żadnego. W tym roku miałem identycznie. Net i hbo do końca sierpnia, telewizja z pakietami tematycznymi do końca września. Wypowiedzenia złożone na początku lipca, ze wskazaniem odpowiednich terminów zakończenia umów. Na chwilę obecną wszystkie stare umowy zakończone będą z końcem lipca, a nowe wejdą od sierpnia. Za rok trzeba będzie złożyć wypowiedzenie w czerwcu, wskazać że rezygnuję z netu, wifi i hbo ze skutkiem na koniec lipca, a z reszty usług na koniec sierpnia - i tyle. Zresztą praktycznie cały czas MM daje umowy na tv na okres 13 miesięcy (miesiąc aktywacji plus 12 miesięcy). Główny problem to nie mieć na okres dłuższy usługi dodatkowej (np. pakiet tematyczny) niż usługa główna (telewizja cyfrowa). Nawet jakbym żegnał się za rok na dobre z MM to najwyżej w sierpniu nie będę miał HBO i netu ;) da się przeżyć.

Edited by lechoo84

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli usługi internetowe kończą się wcześniej niż usługi telewizyjne to oczywiście jest to mniej niebezpieczne/szkodliwe/męczące dla abonenta ... niż gdyby było odwrotnie. Bez internetu da się przeżyć przeżyć przez np. 1 miesiąc. Ale grunt to ujednolicenie wszystkich zamawianych usług, bo wtedy twoja siła w kolejnych negocjacjach jest nieporównywalnie większa. Nie wierz do końca temu co mówią na infolinii (jeśli chodzi o konieczną liczbę miesięcy w umowach na poszczególne usługi), bo każdy konsultant mówi co innego. Każdy dostaje tylko to co wynegocjuje. To niestety norma, że firma próbuje majdrować terminami zawartych umów tak, żeby za za rok lub dwa lata być silniejszą w dalszych negocjacjach. Szczególnie, że za jakiś czas Multimedii już może nie być na rynku, a jeśli ktoś nie ma u siebie konkurencji w postaci innych prawdziwych kablówek to pozostaną mu operatorzy typu Orange/Netia, a tam wynegocjować dobre warunki w umowach przedłużeniowych graniczy z cudem. W Multimedii przynajmniej nie ma żadnego sztywnego cennika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozumiem,że bez problemów można złożyć wypowiedzenie telefonicznie? Przybliży ktoś jak to wygląda? Dostaje się jakiś mail potwierdzający później?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dostajesz na maila dokumenty z regulaminami i musisz potwierdzić klikając w link. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ja właśnie 1 lipca zlozylem telefonicznie i nic na maila nie dostałem. A jak pytałem w poniedzialek na czacie to widnieje cos w systemie ale sprawe przekazano do sprawdzenia. Nie wiem co oni kombinuja... Jak to powinno byc prawidłowo? Dzwonic i pomoc im slownie przyspieszyc sprawe ... ?

Edited by shidishi16

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
4 godziny temu, zerojedynkaX napisał:

Na jaki numer telefonu dzwonicie z wypowiedzeniem umowy ?

Ja dzwoniłem pod 244 244 244 .

 

@shidishi16: Jak odpisywałem @zerojedynkaX to trochę się rozpędziłem. Mi chodziło o to, że przyszły dokumenty na maila kiedy przedłużyłem umowę po wypowiedzeniu. Jak złożyłem samo wypowiedzenie telefonicznie to przyszły mi dokumenty do domu. Także na maila nie dostaję się żadnych informacji z potwierdzeniem wypowiedzenia.

 

Sorry za wprowadzenie w błąd.

Edited by Kiler

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Canal+ poinformował, że tworzą C+sport3 i 4 i tam pokażą wszystkie mecze ekstraklasy plus równolegle na dotychczasowych kanałach.

Edited by zieny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moim rodzicom z końcem sierpnia kończy się umowa.

 

Aktualnie mieli (wynegocjowane rok temu po złożeniu wypowiedzenia):

 

- internet 30mbit

- TV: Pakiet Maxbox + multiroom + pakiet Eleven Sports i HD

 

Za całość płacą 65 zł miesięcznie

 

Propozycje z BOK teraz to to samo za 74 zł miesięcznie.

 

Co można aktualnie uzyskać po złożeniu wypowiedzenia?

 

Słyszałem, że zmieniło się teraz prawo i złożyć wypowiedzenie można także telefonicznie i na maila - czy MM to praktykuje i nie ma z tym żadnych problemów?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Są tu wpisy osób, które składały wypowiedzenie telefonicznie i nie było problemów. Moim zadaniem uzyskać będzie można co najmniej to samo co mieli dotychczas.

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, zerojedynkaX napisał:

To może lepiej wysłać pismo go Gdyni albo załatwić w BOK-u. Ech,te kolejki.

Dzwoń na infolinię z wypowiedzeniem. Wiele osób już tak załatwiło sprawę wypowiedzenia, więc się nie martw. :)

 

@rafmik: Spokojnie można utrzymać dotychczasową cenę, a nawet zejść kilka złotych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lista programów DTV datowana na 1.06.2019 znów znikła ze stron MM. Jest tylko stara z 15.10.2018. Co oni wyprawiają z tymi swoimi stronami ? Nic konkretnego nie można się tam dowiedzieć. Same autoreklamy !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy w końcu pojawią się jakieś nowe kanały? Czy dalej przez urząd badana jest sprawa przejęcia przez Vectrę? Czy będzie powiększona paczka Canal+?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tego co wiem, zaglądają tu i to dosyć często pracownicy MM (np. z DUK).

Tylko oni mogą coś wiedzieć w temacie.

Pytanie, czy będą chcieli się tymi informacjami podzielić z nami?

 

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Multimedia to trup, rozmawiałem wczoraj z jednym z przedstawicieli MM i potwierdził moje słowa. Pytałem go o zmiany w DTV czy szybszy internet to mówi że w MM są za duże problemy aby coś zmieniać, inwestować. Ratunek to Vectra. Nie chciał za dużo mówić z wiadomych względów. No ale powtorzył to co my już od dawna wiemy. :)

Edited by SatZnawca
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wcześniej ratunkiem miało być UPC :D ja nie chcę zmian do końca roku. Wynegocjuje dobre warunki na 2 lata i dopiero potem niech się sprzedadzą :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, Pukus napisał:

Czy w końcu pojawią się jakieś nowe kanały? Czy dalej przez urząd badana jest sprawa przejęcia przez Vectrę? Czy będzie powiększona paczka Canal+?

 

Po co ma być powiększona paczka C+, skoro zawartość dotychczasowych kanałów ma pozostać bez zmian? Marzy Ci się, żeby płacić więcej za duble i powtórki? Z artykułów na Satkurierze jednoznacznie wynika po co tak naprawdę te dodatkowe kanały powstały. Pierwszą platformą poza nc+, gdzie pojawią się te kanały będzie CP, a jak wiadomo abonenci tej platformy nie mają dostępu do pozostałej części paczki C+.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 10.07.2019 o 21:38, rafmik napisał:

 

 

Co można aktualnie uzyskać po złożeniu wypowiedzenia?

 

Słyszałem, że zmieniło się teraz prawo i złożyć wypowiedzenie można także telefonicznie i na maila - czy MM to praktykuje i nie ma z tym żadnych problemów?

 

 

 

 

Cytując sam siebie - wczoraj rodzice wysłali wypowiedzenie umowy korzystając z formularza na www.

Zobaczymy kiedy będzie jakiś tel w tej sprawie.

 

Ogólnie rodzicom zależy na TVN24 i Eleven sports, po za tym to bym im wystarczyło zwykle DVB-T + internet.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wypowiedzenie możesz złożyć pisemnie albo telefonicznie. Przez formularz www nie uznają. Musi być własnoręczny podpis albo zarejestrowana rozmowa.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, maxio napisał:

Wypowiedzenie możesz złożyć pisemnie albo telefonicznie. Przez formularz www nie uznają. Musi być własnoręczny podpis albo zarejestrowana rozmowa.

 

 

W formularzu jest nawet pozycja w temacie: rezygnacja z usług.

Więc powinno działać.

 

Zresztą, do końca miesiąca dużo czasu, zawsze można jeszcze zadzwonić. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
9 godzin temu, strzala napisał:

 

Po co ma być powiększona paczka C+, skoro zawartość dotychczasowych kanałów ma pozostać bez zmian? Marzy Ci się, żeby płacić więcej za duble i powtórki? Z artykułów na Satkurierze jednoznacznie wynika po co tak naprawdę te dodatkowe kanały powstały. Pierwszą platformą poza nc+, gdzie pojawią się te kanały będzie CP, a jak wiadomo abonenci tej platformy nie mają dostępu do pozostałej części paczki C+.

Tyle tylko, że później okaże się, że na tych nowych kanałach będą inne transmisje i co wtedy? Na Polsatach Premium też miała być tylko Liga Mistrzów, a są też inne transmisje

Edited by Pukus

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Na Polsatach Premium owszem są inne transmisje, ale zawsze dublowane z pozostałych Polsatów Sport tylko w lepszej jakości i bez reklam. 

Jeśli chodzi o C+, to jedyne o co można się obawiać, to Multiliga(nie pamiętam czy to jest w 2 czy w 3 kolejkach Ekstraklasy).

Zostało zapowiedziane, że na jednym z tych dwóch nowych kanałów będzie Multiliga, więc można się spodziewać, że na żadnym innym kanale już tego nie będzie.

Edited by strzala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...