Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

@Kleofas11 - nie do końca. Gdyby pakiet tematyczny kończył się później niż główny pakiet telewizji, albo wifi później niż net -  byłby problem. A tak nie widzę żadnego. W tym roku miałem identycznie. Net i hbo do końca sierpnia, telewizja z pakietami tematycznymi do końca września. Wypowiedzenia złożone na początku lipca, ze wskazaniem odpowiednich terminów zakończenia umów. Na chwilę obecną wszystkie stare umowy zakończone będą z końcem lipca, a nowe wejdą od sierpnia. Za rok trzeba będzie złożyć wypowiedzenie w czerwcu, wskazać że rezygnuję z netu, wifi i hbo ze skutkiem na koniec lipca, a z reszty usług na koniec sierpnia - i tyle. Zresztą praktycznie cały czas MM daje umowy na tv na okres 13 miesięcy (miesiąc aktywacji plus 12 miesięcy). Główny problem to nie mieć na okres dłuższy usługi dodatkowej (np. pakiet tematyczny) niż usługa główna (telewizja cyfrowa). Nawet jakbym żegnał się za rok na dobre z MM to najwyżej w sierpniu nie będę miał HBO i netu ;) da się przeżyć.

Edytowane przez lechoo84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli usługi internetowe kończą się wcześniej niż usługi telewizyjne to oczywiście jest to mniej niebezpieczne/szkodliwe/męczące dla abonenta ... niż gdyby było odwrotnie. Bez internetu da się przeżyć przeżyć przez np. 1 miesiąc. Ale grunt to ujednolicenie wszystkich zamawianych usług, bo wtedy twoja siła w kolejnych negocjacjach jest nieporównywalnie większa. Nie wierz do końca temu co mówią na infolinii (jeśli chodzi o konieczną liczbę miesięcy w umowach na poszczególne usługi), bo każdy konsultant mówi co innego. Każdy dostaje tylko to co wynegocjuje. To niestety norma, że firma próbuje majdrować terminami zawartych umów tak, żeby za za rok lub dwa lata być silniejszą w dalszych negocjacjach. Szczególnie, że za jakiś czas Multimedii już może nie być na rynku, a jeśli ktoś nie ma u siebie konkurencji w postaci innych prawdziwych kablówek to pozostaną mu operatorzy typu Orange/Netia, a tam wynegocjować dobre warunki w umowach przedłużeniowych graniczy z cudem. W Multimedii przynajmniej nie ma żadnego sztywnego cennika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie 1 lipca zlozylem telefonicznie i nic na maila nie dostałem. A jak pytałem w poniedzialek na czacie to widnieje cos w systemie ale sprawe przekazano do sprawdzenia. Nie wiem co oni kombinuja... Jak to powinno byc prawidłowo? Dzwonic i pomoc im slownie przyspieszyc sprawe ... ?

Edytowane przez shidishi16
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, zerojedynkaX napisał:

Na jaki numer telefonu dzwonicie z wypowiedzeniem umowy ?

Ja dzwoniłem pod 244 244 244 .

 

@shidishi16: Jak odpisywałem @zerojedynkaX to trochę się rozpędziłem. Mi chodziło o to, że przyszły dokumenty na maila kiedy przedłużyłem umowę po wypowiedzeniu. Jak złożyłem samo wypowiedzenie telefonicznie to przyszły mi dokumenty do domu. Także na maila nie dostaję się żadnych informacji z potwierdzeniem wypowiedzenia.

 

Sorry za wprowadzenie w błąd.

Edytowane przez Kiler
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim rodzicom z końcem sierpnia kończy się umowa.

 

Aktualnie mieli (wynegocjowane rok temu po złożeniu wypowiedzenia):

 

- internet 30mbit

- TV: Pakiet Maxbox + multiroom + pakiet Eleven Sports i HD

 

Za całość płacą 65 zł miesięcznie

 

Propozycje z BOK teraz to to samo za 74 zł miesięcznie.

 

Co można aktualnie uzyskać po złożeniu wypowiedzenia?

 

Słyszałem, że zmieniło się teraz prawo i złożyć wypowiedzenie można także telefonicznie i na maila - czy MM to praktykuje i nie ma z tym żadnych problemów?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, zerojedynkaX napisał:

To może lepiej wysłać pismo go Gdyni albo załatwić w BOK-u. Ech,te kolejki.

Dzwoń na infolinię z wypowiedzeniem. Wiele osób już tak załatwiło sprawę wypowiedzenia, więc się nie martw. :)

 

@rafmik: Spokojnie można utrzymać dotychczasową cenę, a nawet zejść kilka złotych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Multimedia to trup, rozmawiałem wczoraj z jednym z przedstawicieli MM i potwierdził moje słowa. Pytałem go o zmiany w DTV czy szybszy internet to mówi że w MM są za duże problemy aby coś zmieniać, inwestować. Ratunek to Vectra. Nie chciał za dużo mówić z wiadomych względów. No ale powtorzył to co my już od dawna wiemy. :)

Edytowane przez SatZnawca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Pukus napisał:

Czy w końcu pojawią się jakieś nowe kanały? Czy dalej przez urząd badana jest sprawa przejęcia przez Vectrę? Czy będzie powiększona paczka Canal+?

 

Po co ma być powiększona paczka C+, skoro zawartość dotychczasowych kanałów ma pozostać bez zmian? Marzy Ci się, żeby płacić więcej za duble i powtórki? Z artykułów na Satkurierze jednoznacznie wynika po co tak naprawdę te dodatkowe kanały powstały. Pierwszą platformą poza nc+, gdzie pojawią się te kanały będzie CP, a jak wiadomo abonenci tej platformy nie mają dostępu do pozostałej części paczki C+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.07.2019 o 21:38, rafmik napisał:

 

 

Co można aktualnie uzyskać po złożeniu wypowiedzenia?

 

Słyszałem, że zmieniło się teraz prawo i złożyć wypowiedzenie można także telefonicznie i na maila - czy MM to praktykuje i nie ma z tym żadnych problemów?

 

 

 

 

Cytując sam siebie - wczoraj rodzice wysłali wypowiedzenie umowy korzystając z formularza na www.

Zobaczymy kiedy będzie jakiś tel w tej sprawie.

 

Ogólnie rodzicom zależy na TVN24 i Eleven sports, po za tym to bym im wystarczyło zwykle DVB-T + internet.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, maxio napisał:

Wypowiedzenie możesz złożyć pisemnie albo telefonicznie. Przez formularz www nie uznają. Musi być własnoręczny podpis albo zarejestrowana rozmowa.

 

 

W formularzu jest nawet pozycja w temacie: rezygnacja z usług.

Więc powinno działać.

 

Zresztą, do końca miesiąca dużo czasu, zawsze można jeszcze zadzwonić. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, strzala napisał:

 

Po co ma być powiększona paczka C+, skoro zawartość dotychczasowych kanałów ma pozostać bez zmian? Marzy Ci się, żeby płacić więcej za duble i powtórki? Z artykułów na Satkurierze jednoznacznie wynika po co tak naprawdę te dodatkowe kanały powstały. Pierwszą platformą poza nc+, gdzie pojawią się te kanały będzie CP, a jak wiadomo abonenci tej platformy nie mają dostępu do pozostałej części paczki C+.

Tyle tylko, że później okaże się, że na tych nowych kanałach będą inne transmisje i co wtedy? Na Polsatach Premium też miała być tylko Liga Mistrzów, a są też inne transmisje

Edytowane przez Pukus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Polsatach Premium owszem są inne transmisje, ale zawsze dublowane z pozostałych Polsatów Sport tylko w lepszej jakości i bez reklam. 

Jeśli chodzi o C+, to jedyne o co można się obawiać, to Multiliga(nie pamiętam czy to jest w 2 czy w 3 kolejkach Ekstraklasy).

Zostało zapowiedziane, że na jednym z tych dwóch nowych kanałów będzie Multiliga, więc można się spodziewać, że na żadnym innym kanale już tego nie będzie.

Edytowane przez strzala
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...