Jump to content

Recommended Posts

Też się zastanawiam moduł CAM lub dekoder dekoduje sygnał i nie ma wpływu moim zdaniem na brak sygnału.

Może @Grigorios Quedin  wyjaśni o co chodzi ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja nie wiem ,czy to ma faktycznie coś wspólnego.Nie jestem specem od spraw technicznych.
Sąsiad piętro niżej normalnie odbierał tv przez dekoder,u mnie przez Cam świeciły tylko C+ i dosłownie dwa,trzy inne kanały.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mając moduł miałem podobną sytuację.Pomogło wjęcie wtyczki zTV,wyjęcie moduł i po odczekaniu paru chwil w odwrotnej kolejności.Po włączeniu TV załapały kanały.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi pomogło nowe strojenie kanałów .
Ale dopiero za drugim albo trzecim razem.
Co ciekawe na pozycji ósmej mam czarną plansze z napisem "kanał z danymi" a bodajże na 10 i 11 water planet i Polsat Play,które wcześniej były na końcu listy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po aktualizacji oprogramowania na kanałach, które nadaje z dźwiękiem przestrzennym nie mam w ogóle głosu. Muszę ustawiać ścieżkę na stereo i wtedy działa. MTV Live HD zawsze słuchałem ma 5.1, a teraz lipa. Ktoś wie co się stało? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy też macie u siebie problem z Adventure HD, pozycja 74 ?    U mnie czarny obraz, a dźwięk tnie się na potęgę.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, mirolop napisał:

Czy też macie u siebie problem z Adventure HD, pozycja 74 ?    U mnie czarny obraz, a dźwięk tnie się na potęgę.

Tak od wczoraj tak jest,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzwoniłem dwa razy. Za pierwszym razem konsultant poprosił mnie o reset dekodera, nic to nie pomogło. Za drugim razem dowiedziałem się, że wina należy po stronie nadawcy kanału Adventure HD. Podobno do jutra do 12:00 nadawca zobowiązał się usunąć problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Za drugim razem dowiedziałem się, że wina należy po stronie nadawcy kanału Adventure HD. Podobno do jutra do 12:00 nadawca zobowiązał się usunąć problem.

Nie do końca wina jest po stronie Adventure, ponieważ w NC+ , Vectra Online ,  Horizon GO kanał działa mi poprawnie. 

 

 

 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Nadawca dostarcza swój kanał bardzo często dwutorowo, z satki i po światłowodzie, najwidoczniej jedno ze źródeł szwankuje, czyli problem po stronie nadawcy.

Kiler wejdź w ustawienia dekodera i zmień dźwięk z stereo na przestrzenny.

Edited by Michaelis

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Michaelis: Mam ustawiony przestrzenny od początku. Nie wiem co się porobiło, ale jest to strasznie irytujące. Przy starym sofcie nie było takie problemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przywróć ustawienia fabryczne w dekoderze i jeszcze raz ustaw dźwięk przestrzenny, może się coś przywiesiło po aktualizacji. Na dekoderze z tym nowym softem u moich rodziców dźwięk przestrzenny działa, więc soft jest ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wtedy stracę wszystkie nagrania,a na to pozwolić sobie nie mogę.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ehhh Kiler, wejdź w ustawienia to zobaczysz, że nie stracisz nagrań, jest opcja fabryki bez formatowania dysku.

Swoją drogą dekodery z wbudowanymi dyskami to jest przeżytek. Podpinanie swojego dysku to jest coś co powinno być standardem.

Edited by Michaelis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, dzisiaj sprawdzę po południu. Nie ma co wzdychać tak głośno. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na stronie MM pokazał się nowy spis programów DTV datowany na 1.06.2019r.  Oczywiście nie obyło się bez błędu. Program Kino TV opisany jest jako SD a nadają w HD. Każdy nowy spis jaki się ukazuje zawsze zawiera jakiś błąd. Czy tam pracują normalni ludzie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Adventure HD już normalnie działa od rana:) Dzwonili do mnie już drugi raz w sprawie przedłużenia i 5 zl drożej za to samo, umowa do końca lipca. chciałem wypowiedzenie a gość nie ugiety:( Mam pakiet-Superbox -pakiet HD-Filmbox Extra,net 30mb  za 79.99 zł.

Edited by andyp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety przywrócenie do ustawień fabrycznych nic nie pomogło. :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestem u rodziców, na TVN Fabuła ustawiłem dźwięk przestrzenny i wszystko ładnie gra. Na MTV Live HD również.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W Multimediów mamy jeden niekodowany kanał TVP1 HD w ramach DTV nie biorąc multiroom na 2 tv oferta "atrakcyjna"  😕

Share this post


Link to post
Share on other sites

Udostępniają też kanały z MUXów naziemnej telewizji cyfrowej. Przeskanuj, może u Ciebie też są. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko ich te kanały z MUXów są żenujące w wykonaniu. Jak miałem multimedię to nadawali co prawda te stacje z najniższym pakiecie ale bez EPG. Wstyd 😂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...