anttys Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Witam, Jako że przymierzam się do pomocy rodzicom w sprawie negocjacji w sprawie ciągnącej się już ładnych kilka lat automatycznie odnawianej umowy na ten moment z MaxBoxem+Internet 20 mbps (horrendalna kwota blisko 90 zł...) chciałbym zapytać w jakich widełkach można rozmawiać o takich wariantach : 1. MaxBox +multiroom+ sport champions+ HD + HBO + Canal + internet 60/120 mbps 2. MaxBox + multiroom + sport champions+ HD + Canal + internet 60/120 mbps Prędkość internetu dla mnie bez większej różnicy stąd również takie widełki, co wypadnie bardziej korzystnie cenowo. I ostatnia kwestia jeśli chodzi o multiroom, w tym momencie na stanie dekoder ADB czy bez problemu będzie można otrzymać moduł CI do tego zestawu ? Z góry dziękuję za wszystkie sugestie/podpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 2 godziny temu, yoodash napisał: Przedłużyłem umowę przez konsultanta z duku i od dziś miał być c+ i HBO testowo na 2 miesiące. Oczywiście kanały zablokowane. Patrzę w umowę a tam nic nie ma na ten temat. Zadzwoniłem na infolinię a kobita mnie przekierowała na reklamację a tam druga kobita, że w umowie tego nie ma. Powiedziałem, że rozmowa była nagrana, że można odsłuchać. Powiedziała , że konsultant, który ze mną dogadywał umowę się skontaktuje w tej sprawie. Istna parodia. Mam nadzieję, że to błąd po ich stronie. Teraz się będę z nimi przepychal niewiadomo ile czasu. Nie otrzymałeś na maila warunków nowej umowy zanim dokonałeś akceptacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoodash Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 (edytowane) 11 godzin temu, Pawel napisał: Nie otrzymałeś na maila warunków nowej umowy zanim dokonałeś akceptacji? Otrzymałem. Moje niedopatrzenie najwidoczniej. Kilkadziesiąt stron tego było, większość kopiuj wklej ogólnikowo. A skoro jest nagranie to chyba powód do reklamacji też. Ile jest czasu na ewentualne odstąpienie od umowy? Dwa tygodnie od otrzymania maila czy od wizyty technika? Edytowane 2 Kwietnia 2019 przez yoodash Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcos1992 Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Ja przy przedłużaniu wszystko miałem na jednej stronie tzn. podsumowanie warunków umowy, wszystko co chciałem i poniżej akceptuj, wszystko czytelne. W drugim PDFie regulamin przeczytałem zasady promocji i czy nie ma opłat za aktywację dodatkowo gdzieś wciśniętych i poszło. Dwa, po tygodniu przyszło pocztą to samo co było przy PDFie z akceptacją (aneks) i eee... umowa bez kwot i podpisów. Czas na odstąpienie od umowy to 14 dni przy czym trzeba sprawdzić czy nie zgodziliśmy się przez telefon na świadczenie usługi przed upływem terminu odstąpienia od umowy ,,jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy Abonenckiej i po poinformowaniu go przez Operatora o utracie prawa odstąpienia od Umowy Abonenckiej w zakresie dostarczania treści cyfrowych, konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pukus Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2019 20 godzin temu, andyp napisał: Witam Pojawil sie umnie nowy kanał jako TEST jest ciemny obraz i fonia slychać że to kanał sportowy tak jakkby Eleven 4K, mimo ze mam IPS 300 0wiec fonia tylko działa:) Na jakim kanale ten test? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2019 (edytowane) anttys 1 wariant z internetem 120mbps około 90 - 100 zł. 2 wariant z internetem 120mbps około 80 - 85 zł. Trzeba złożyć/wysłać wypowiedzenie i negocjować. Edytowane 2 Kwietnia 2019 przez marciniozo 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diabołek81 Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Witam Za miesiąc koniec umowy na internet, telefon i HBO, a za dwa miesiące telewizja. Miałem: SuperBox + Multiroom + Filmy i Seriale + Sport Champions HD + HBO + telefon stacjonarny optymalny + internet 30 mbps. Razem za wszystko z e-fakturą płacimy 66,50. Umowa na rok. Myślałem żeby w tej cenie dorzucili Canal Plus (przynajmniej Select) i może Sport HD Extra. Realna sprawa? Pozdrawiam Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mars27 Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Nie. Za to co chcesz to 85-100 ci zawołają. Ale próbuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleofas11 Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2019 (edytowane) Godzinę temu, Diabołek81 napisał: Za miesiąc koniec umowy na internet, telefon i HBO, a za dwa miesiące telewizja. Miałem: SuperBox + Multiroom + Filmy i Seriale + Sport Champions HD + HBO + telefon stacjonarny optymalny + internet 30 mbps. Razem za wszystko z e-fakturą płacimy 66,50. Umowa na rok. Przede wszystkim spróbuj wynegocjować żeby wszystkie usługi (w kolejnej umowie) kończyły ci się tego samego dnia. W przeciwnym razie to oni już zawsze będą mieli przewagę. Edytowane 2 Kwietnia 2019 przez Kleofas11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreksuchy Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2019 W dniu 27.03.2019 o 18:11, peterix napisał: Jak dla mnie bardzo dobra. Na rok czy 2 lata, tak z ciekawości pytam? Na rok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoodash Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Witam. Pisałem ostatnio że nie dostałem c+ i HBO w ramach testów przy przedłużeniu umowy przez duk. Rzeczywiście nie zauważyłem że w warunkach tych pakietów nie było. Zadzwoniłem do duk, powiedziałem co i jak, i tego samego dnia oddzwonił konsultant i wysłał mi warunki umowy na te 2 pakiety. Myślałem że to koniec problemów ale minęły dwa dni a programów nie było. Zadzwoniłem wczoraj do duku i kazali czekać i obiecali że jeszcze tego samego dnia będą. Wczoraj wieczorem pojawił się c+ ale jest problem bo na EPG pakiet jest wyszarzony i dekoder nie widzi tych kanałów przy przełączaniu programów góra-doł, jedynie wciskając konkretny nr kanału. Czy też tak macie, czy reklamować to? Poza tym HBO nadal nie ma. Co robić? Czy mam podstawy do wycofania umowy, renegocjacji warunków? Szczerze nie chce mi się już z nimi gadać, bo są bardzo toporni w działaniach. Doradzcie coś panowie i sorry za ten długi wywód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Yoodash, jeżeli jeszcze możesz (czas jeszcze pozwala) to złóż odstąpienie od umowy, krótko uzasadniając cały ten bałagan. Może wtedy ktoś się obudzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoodash Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 26 minut temu, marciniozo napisał: Yoodash, jeżeli jeszcze możesz (czas jeszcze pozwala) to złóż odstąpienie od umowy, krótko uzasadniając cały ten bałagan. Może wtedy ktoś się obudzi... Jak mam to zrobić, telefonicznie? No i właśnie czy czas pozwala? Aneks jest na dzień 19.03, technik był 26.03 a te pakiety mieli włączyć od 1.04. po mojej interwencji wysłali 2.04 warunki umowy na te dwa pakiety czyli defacto już po czasie. Więc jak tu termin liczyć na ewentualne odstąpienie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 14 dni jest od momentu uruchomienie usługi. Tak mi się wydaje. Jak mieli włączyć 1.04 to wtedy czas się liczy, ale ręki sobie nie dam obciąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoodash Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 2 godziny temu, Kiler napisał: 14 dni jest od momentu uruchomienie usługi. Tak mi się wydaje. Jak mieli włączyć 1.04 to wtedy czas się liczy, ale ręki sobie nie dam obciąć. Przyszedłem do domu i HBO nadal nie ma, a c+ jest ale wyszarzony i nie da się normalnie przełączać góra-dol. Wykonałem telefon do duk a tam standardowa śpiewka że musi się z panem skontaktować konsultant który odpowiada za umowę. Istny cyrk. Ktoś wie jak wypowiedzieć warunki umowy, czy renegocjować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 (edytowane) yoodash, zajrzałem do pisemnej umowy jaką posiadam i wygląda to tak : Prawo do odstąpienia od aneksu do umowy abonenckiej : Abonentowi działającemu w charakterze konsumenta w rozumieniu odrębnych przepisów prawa przysługuje prawo odstąpienia od aneksu od umowy abonenckiej zawartego na odległość bądź poza lokalem przedsiębiorstwa operatora, w terminie 14 dni od jego zawarcia. Do zachowania terminu wystarczy wysłania oświadczenia przed jego upływem. Operator zapewnia także możliwość złożenia oświadczenia o odstąpieniu w formie dokumentowej przy czym dla zachowania formy dokumentowej oświadczenie o odstąpieniu od aneksu do umowy abonenckiej jest składane telefonicznie na infolinii operatora i utrwalane na nośniku w postaci nagrania rozmowy. I teraz tak, wypowiedzenie wysłałem pocztą i po niedługim czasie zadzwonił do mnie konsultant z DUK. Dalej w otrzymanym papierowym aneksie jest zapis, że umowa pomiędzy operatorem a abonentem zawarta została w dniu przeprowadzenia rozmowy telefonicznej. Było to 18 dnia miesiąca a usługi zostały uruchomione od dnia 01 następnego miesiąca. Wynika z tego, że te 14 dni liczy się od chwili zawarcia umowy na odległość w trakcie rozmowy telefonicznej. Do umowy załączony był druk odstąpienia, ale nie był mi potrzebny i już go nie podsiadam. Jakby co to jest chyba dostępny na stronie MM. Także Tobie pozostaje w tej chwili chyba reklamacja. Edytowane 4 Kwietnia 2019 przez marciniozo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoodash Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 2 godziny temu, Kiler napisał: 14 dni jest od momentu uruchomienie usługi. Tak mi się wydaje. Jak mieli włączyć 1.04 to wtedy czas się liczy, ale ręki sobie nie dam obciąć. Hehe właśnie włączyli HBO chyba po tym telefonie bo nie wydaje mi się to przypadkiem. Tylko wkurza to że jadąc po kanałach przeskakuje z 39 na 61. Te programy w środku trzeba ręcznie wrzucać albo przez EPG, które jest wyszarzone. Dekoder kaon kgs3200. Ktoś też tak ma czy dzwonić do skutku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 (edytowane) Dzwoń, bo to jest coś nie tak. A może coś nie tak jest z dekoderem? Edytowane 4 Kwietnia 2019 przez marciniozo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoodash Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 4 minuty temu, marciniozo napisał: yoodash, zajrzałem do pisemnej umowy jaką posiadam i wygląda to tak : Prawo do odstąpienia od aneksu do umowy abonenckiej : Abonentowi działającemu w charakterze konsumenta w rozumieniu odrębnych przepisów prawa przysługuje prawo odstąpienia od aneksu od umowy abonenckiej zawartego na odległość bądź poza lokalem przedsiębiorstwa operatora, w terminie 14 dni od jego zawarcia. Do zachowania terminu wystarczy wysłania oświadczenia przed jego upływem. Operator zapewnia także możliwość złożenia oświadczenia o odstąpieniu w formie dokumentowej przy czym dla zachowania formy dokumentowej oświadczenie o odstąpieniu od aneksu do umowy abonenckiej jest składane telefonicznie na infolinii operatora i utrwalane na nośniku w postaci nagrania rozmowy. I teraz tak, wypowiedzenie wysłałem pocztą i po niedługim czasie zadzwonił do mnie konsultant z DUK. Dalej w otrzymanym papierowym aneksie jest zapis, że umowa pomiędzy operatorem a abonentem zawarta została w dniu przeprowadzenia rozmowy telefonicznej. Było to 18 dnia miesiąca a usługi zostały uruchomione od dnia 01 następnego miesiąca. Wynika z tego, że te 14 dni liczy się od chwili zawarcia umowy na odległość w trakcie rozmowy telefonicznej. Do umowy załączony był druk odstąpienia, ale nie był mi potrzebny i już go nie podsiadam. Jakby co to jest chyba dostępny na stronie MM. A hipotetycznie jak by technik przyszedł po 2 tygodniach od telefonicznego klepnięcia umowy to już nie mam od czego się odwoływać? Albo np. pakiety miały być od 1.04 a umowa na telefon powiedzmy 13.03 a nie włączyli by ich to już po herbacie. Tutaj bez prawnika ani rusz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andyp Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 (edytowane) W dniu 2.04.2019 o 13:28, Pukus napisał: Na jakim kanale ten test? prima aprilis A może masz numerowanie ustawione jak na liście fabrycznie. Edytowane 4 Kwietnia 2019 przez andyp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 (edytowane) yoodash, na to wychodzi, zresztą tak to bywa, że firmy konstruują umowy dobre/wygodne dla siebie... Dodam tylko, że ja zaraz po rozmowie telefonicznej dostałem SMS-a z warunkami umowy i wszystko się zgadzało. Potem aneks papierowy pocztą - to samo. Po uruchomieniu usług wszystko OK. Edytowane 4 Kwietnia 2019 przez marciniozo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pukus Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 2 minuty temu, andyp napisał: prima aprilis A może masz numerowanie ustawione jak na liście fabrycznie. No to w końcu jest ten test, czy go nie ma? Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andyp Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Teraz, Pukus napisał: No to w końcu jest ten test, czy go nie ma? Pozdrawiam! Niema to był żart na 1 .04 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pukus Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Wiedziałem, ale miałem nadzieję malutką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoodash Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Zadzwoniłem na pomoc techniczną. O dziwo rozmawiałem z miłym panem. Coś pogmeral u siebie. Ja zresetowalem kaona i ... HBO przestało być szare, ale c+ został. Ciekawe rzeczy he. Ma się ktoś jutro skontaktować ze mną. Sugestia jest że jak podłączali te pakiety to coś nie tak odłączyli, bo sygnał niby jest w porządku. Albo wina kaona. Może ktoś z forumowiczów przerabiał taki przypadek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.