Jump to content

Recommended Posts

Witam,

Jako że przymierzam się do pomocy rodzicom w sprawie negocjacji w sprawie ciągnącej się już ładnych kilka lat automatycznie odnawianej umowy na ten moment z MaxBoxem+Internet 20 mbps (horrendalna kwota blisko 90 zł...) chciałbym zapytać w jakich widełkach można rozmawiać o takich wariantach :

1.
MaxBox +multiroom+ sport champions+ HD + HBO + Canal +  internet 60/120 mbps
2. MaxBox + multiroom + sport champions+ HD + Canal + internet 60/120 mbps

Prędkość internetu dla mnie bez większej różnicy stąd również takie widełki, co wypadnie bardziej korzystnie cenowo. I ostatnia kwestia jeśli chodzi o multiroom, w tym momencie na stanie dekoder ADB czy bez problemu będzie można otrzymać moduł CI do tego zestawu ?

Z góry dziękuję za wszystkie sugestie/podpowiedzi.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, yoodash napisał:

Przedłużyłem umowę przez konsultanta z duku i od dziś miał być c+ i HBO testowo na 2 miesiące. Oczywiście kanały zablokowane. Patrzę w umowę a tam nic nie ma na ten temat. Zadzwoniłem na infolinię a kobita mnie przekierowała na reklamację a tam druga kobita, że w umowie tego nie ma. Powiedziałem, że rozmowa była nagrana, że można odsłuchać. Powiedziała , że konsultant, który ze mną dogadywał umowę się skontaktuje w tej sprawie. Istna parodia. Mam nadzieję, że to błąd po ich stronie.  Teraz się będę z nimi przepychal niewiadomo ile czasu.

Nie otrzymałeś na maila warunków nowej umowy zanim dokonałeś akceptacji?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
11 godzin temu, Pawel napisał:

Nie otrzymałeś na maila warunków nowej umowy zanim dokonałeś akceptacji?

Otrzymałem. Moje niedopatrzenie najwidoczniej. Kilkadziesiąt stron tego było, większość kopiuj wklej ogólnikowo. A skoro jest nagranie to chyba powód do reklamacji też.

Ile jest czasu na ewentualne odstąpienie od umowy? Dwa tygodnie od otrzymania maila czy od wizyty technika?

Edited by yoodash

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja przy przedłużaniu wszystko miałem na jednej stronie tzn. podsumowanie warunków umowy, wszystko co chciałem i poniżej akceptuj, wszystko czytelne. W drugim PDFie regulamin przeczytałem zasady promocji i czy nie ma opłat za aktywację dodatkowo gdzieś wciśniętych i poszło. Dwa, po tygodniu przyszło pocztą to samo co było przy PDFie z akceptacją (aneks) i eee... umowa bez kwot i podpisów.

Czas na odstąpienie od umowy to 14 dni przy czym trzeba sprawdzić czy nie zgodziliśmy się przez telefon na świadczenie usługi przed upływem terminu odstąpienia od umowy ,,jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy Abonenckiej i po poinformowaniu go przez Operatora o utracie prawa odstąpienia od Umowy Abonenckiej w zakresie dostarczania treści cyfrowych, konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy".

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 godzin temu, andyp napisał:

Witam Pojawil sie umnie nowy kanał jako TEST jest ciemny obraz i fonia slychać że to kanał sportowy tak jakkby  Eleven 4K, mimo ze mam IPS 300 0wiec fonia tylko działa:)

Na jakim kanale ten test?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

anttys

1 wariant z internetem 120mbps około 90 - 100 zł.

2 wariant z internetem 120mbps około 80 - 85 zł.

Trzeba złożyć/wysłać wypowiedzenie i negocjować. 

Edited by marciniozo
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Za miesiąc koniec umowy na internet, telefon i HBO, a za dwa miesiące telewizja.

Miałem: SuperBox + Multiroom + Filmy i Seriale + Sport Champions HD + HBO + telefon stacjonarny optymalny + internet 30 mbps. Razem za wszystko z e-fakturą płacimy 66,50. Umowa na rok.

Myślałem żeby w tej cenie dorzucili Canal Plus (przynajmniej Select) i może Sport HD Extra.

Realna sprawa?

Pozdrawiam

Piotr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Godzinę temu, Diabołek81 napisał:

Za miesiąc koniec umowy na internet, telefon i HBO, a za dwa miesiące telewizja.

Miałem: SuperBox + Multiroom + Filmy i Seriale + Sport Champions HD + HBO + telefon stacjonarny optymalny + internet 30 mbps. Razem za wszystko z e-fakturą płacimy 66,50. Umowa na rok.

Przede wszystkim spróbuj wynegocjować żeby wszystkie usługi (w kolejnej umowie) kończyły ci się tego samego dnia. W przeciwnym razie to oni już zawsze będą mieli przewagę.

Edited by Kleofas11

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 27.03.2019 o 18:11, peterix napisał:

Jak dla mnie bardzo dobra. Na rok czy 2 lata, tak z ciekawości pytam? 

Na rok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Pisałem ostatnio że nie dostałem c+ i HBO w ramach testów przy przedłużeniu umowy przez duk. Rzeczywiście nie zauważyłem że w warunkach tych pakietów nie było. Zadzwoniłem do duk, powiedziałem co i jak, i tego samego dnia oddzwonił konsultant i wysłał mi warunki umowy na te 2 pakiety. Myślałem że to koniec problemów ale minęły dwa dni a programów nie było. Zadzwoniłem wczoraj do duku i kazali czekać i obiecali że jeszcze tego samego dnia będą. Wczoraj wieczorem pojawił się c+ ale jest problem bo na EPG pakiet jest wyszarzony i dekoder nie widzi tych kanałów przy przełączaniu programów góra-doł, jedynie wciskając konkretny nr kanału. Czy też tak macie, czy reklamować to? Poza tym HBO nadal nie ma. Co robić? Czy mam podstawy do wycofania umowy, renegocjacji warunków? Szczerze nie chce mi się już z nimi gadać, bo są bardzo toporni w działaniach. Doradzcie coś panowie i sorry za ten długi wywód.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yoodash, jeżeli jeszcze możesz (czas jeszcze pozwala) to złóż odstąpienie od umowy, krótko uzasadniając cały ten bałagan. Może wtedy ktoś się obudzi...

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minut temu, marciniozo napisał:

Yoodash, jeżeli jeszcze możesz (czas jeszcze pozwala) to złóż odstąpienie od umowy, krótko uzasadniając cały ten bałagan. Może wtedy ktoś się obudzi...

Jak mam to zrobić, telefonicznie? No i właśnie czy czas pozwala? Aneks jest na dzień 19.03, technik był 26.03 a te pakiety mieli włączyć od 1.04. po mojej interwencji wysłali 2.04 warunki umowy na te dwa pakiety czyli defacto już po czasie. Więc jak tu termin liczyć na ewentualne odstąpienie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

14 dni jest od momentu uruchomienie usługi. Tak mi się wydaje. Jak mieli włączyć 1.04 to wtedy czas się liczy, ale ręki sobie nie dam obciąć. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Kiler napisał:

14 dni jest od momentu uruchomienie usługi. Tak mi się wydaje. Jak mieli włączyć 1.04 to wtedy czas się liczy, ale ręki sobie nie dam obciąć. :)

 

Przyszedłem do domu i HBO nadal nie ma, a c+ jest ale wyszarzony i nie da się normalnie przełączać góra-dol. Wykonałem telefon do duk a tam standardowa śpiewka że musi się z panem skontaktować konsultant który odpowiada za umowę. Istny cyrk. Ktoś wie jak wypowiedzieć warunki umowy, czy renegocjować?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

yoodash, zajrzałem do pisemnej umowy jaką posiadam i wygląda to tak :

Prawo do odstąpienia od aneksu do umowy abonenckiej :

Abonentowi działającemu w charakterze konsumenta w rozumieniu odrębnych przepisów prawa przysługuje prawo odstąpienia od aneksu od umowy abonenckiej zawartego na odległość bądź poza lokalem przedsiębiorstwa operatora, w terminie 14 dni od jego zawarcia. Do zachowania terminu wystarczy wysłania oświadczenia przed jego upływem. Operator zapewnia także możliwość złożenia oświadczenia o odstąpieniu w formie dokumentowej przy czym dla zachowania formy dokumentowej oświadczenie o odstąpieniu od aneksu do umowy abonenckiej jest składane telefonicznie na infolinii operatora i utrwalane na nośniku w postaci nagrania rozmowy.

 

I teraz tak, wypowiedzenie wysłałem pocztą i po niedługim czasie zadzwonił do mnie konsultant z DUK.

Dalej w otrzymanym papierowym aneksie jest zapis, że umowa pomiędzy operatorem a abonentem zawarta została w dniu przeprowadzenia rozmowy telefonicznej. Było to 18 dnia miesiąca a usługi zostały uruchomione od dnia 01 następnego miesiąca.

Wynika z tego, że te 14 dni liczy się od chwili zawarcia umowy na odległość w trakcie rozmowy telefonicznej. Do umowy załączony był druk odstąpienia, ale nie był mi potrzebny i już go nie podsiadam. Jakby co to jest chyba dostępny na stronie MM.

Także Tobie pozostaje w tej chwili chyba reklamacja.

 

Edited by marciniozo

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Kiler napisał:

14 dni jest od momentu uruchomienie usługi. Tak mi się wydaje. Jak mieli włączyć 1.04 to wtedy czas się liczy, ale ręki sobie nie dam obciąć. :)

Hehe właśnie włączyli HBO chyba po tym telefonie bo nie wydaje mi się to przypadkiem. Tylko wkurza to że jadąc po kanałach przeskakuje z 39 na 61. Te programy w środku trzeba ręcznie wrzucać albo przez EPG, które jest wyszarzone. Dekoder kaon kgs3200. Ktoś też tak ma czy dzwonić do skutku?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Dzwoń, bo to jest coś nie tak. A może coś nie tak jest z dekoderem?

Edited by marciniozo

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, marciniozo napisał:

yoodash, zajrzałem do pisemnej umowy jaką posiadam i wygląda to tak :

Prawo do odstąpienia od aneksu do umowy abonenckiej :

Abonentowi działającemu w charakterze konsumenta w rozumieniu odrębnych przepisów prawa przysługuje prawo odstąpienia od aneksu od umowy abonenckiej zawartego na odległość bądź poza lokalem przedsiębiorstwa operatora, w terminie 14 dni od jego zawarcia. Do zachowania terminu wystarczy wysłania oświadczenia przed jego upływem. Operator zapewnia także możliwość złożenia oświadczenia o odstąpieniu w formie dokumentowej przy czym dla zachowania formy dokumentowej oświadczenie o odstąpieniu od aneksu do umowy abonenckiej jest składane telefonicznie na infolinii operatora i utrwalane na nośniku w postaci nagrania rozmowy.

 

I teraz tak, wypowiedzenie wysłałem pocztą i po niedługim czasie zadzwonił do mnie konsultant z DUK.

Dalej w otrzymanym papierowym aneksie jest zapis, że umowa pomiędzy operatorem a abonentem zawarta została w dniu przeprowadzenia rozmowy telefonicznej. Było to 18 dnia miesiąca a usługi zostały uruchomione od dnia 01 następnego miesiąca.

Wynika z tego, że te 14 dni liczy się od chwili zawarcia umowy na odległość w trakcie rozmowy telefonicznej. Do umowy załączony był druk odstąpienia, ale nie był mi potrzebny i już go nie podsiadam. Jakby co to jest chyba dostępny na stronie MM.

 

 

A hipotetycznie jak by technik przyszedł po 2 tygodniach od telefonicznego klepnięcia umowy to już nie mam od czego się odwoływać? Albo np. pakiety miały być od 1.04 a umowa na telefon powiedzmy 13.03 a nie włączyli by ich to już po herbacie. Tutaj bez prawnika ani rusz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
W dniu 2.04.2019 o 13:28, Pukus napisał:

Na jakim kanale ten test?

prima aprilis :D 

A może masz numerowanie ustawione jak na liście fabrycznie.

Edited by andyp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

yoodash, na to wychodzi, zresztą tak to bywa, że firmy konstruują umowy dobre/wygodne dla siebie...

Dodam tylko, że ja zaraz po rozmowie telefonicznej dostałem SMS-a z warunkami umowy i wszystko się zgadzało. Potem aneks papierowy pocztą - to samo. Po uruchomieniu usług wszystko OK.

Edited by marciniozo

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, andyp napisał:

prima aprilis :D 

A może masz numerowanie ustawione jak na liście fabrycznie.

No to w końcu jest ten test, czy go nie ma? Pozdrawiam!

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, Pukus napisał:

No to w końcu jest ten test, czy go nie ma? Pozdrawiam!

Niema to był żart na 1 .04 :P

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zadzwoniłem na pomoc techniczną. O dziwo rozmawiałem z miłym panem. Coś pogmeral u siebie. Ja zresetowalem kaona i ... HBO przestało być szare, ale c+ został. Ciekawe rzeczy he. Ma się ktoś jutro skontaktować ze mną. Sugestia jest że jak podłączali te pakiety to coś nie tak odłączyli, bo sygnał niby jest w porządku. Albo wina kaona. Może ktoś z forumowiczów przerabiał taki przypadek?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...