Jump to content

Recommended Posts

Do @djadijos . Słyszałeś  kiedyś kolego o impulse elektromagnetycznym ? Router był podłączony przez listwę antyprzepięciową.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie tylko słyszałem ale uczyłem się dokładniej także. Listwa a listwa to też jest różnica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to niestety miałeś ogromnego pecha, bo poszło pewnie po koncentryku :/

W sumie nie pomyślałem że przez koncentryk mogło się zindukować, niby oczywistość a czasem nawet do głowy nie przyjdzie. Całe szczęście mam światłowód więc z nim tego problemu nie ma. Jak dla mnie to jednak też był błąd projektu sieci piorunochronowej. To nie jest stare budownictwo ?

 

Tutaj też ta sytuacja pokazuje przewagę FTTH nad HFC.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Kolejny kanał z dopiskiem HD ale jest niestety w SD, to Disocvery Science czyżby przymiarki do podmiany czy też nie? też macie ten kanał ?

Edited by andyp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanie do użytkowników dekodera kaon kgs 3200: czy u was jak przełączacie kanały to najpierw pojawia się sam dźwięk a ekran jest wtedy czarny a dopiero potem jest obraz. U mnie całe przełączenie trwa ok. 3 sekundy. Czy to normalne czy coś w ustawieniach sprzętu trzeba zmienić?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy routery z wifi od multimedii pozwolą się cieszysz maksymalna prędkością internetu (120mb) po wifi ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowa umowa zaczyna się od jutra czy nie będą robić problemu jakbym chciał stary router wymienić na jakiś z wifi ? Do tej pory miałem swój router pod wifi lecz po podniesieniu prędkości nie ogarnia większego przepływu po wifi, a nie chce mi się wydawać kasy na lepszy. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prędkości nie mierzy się po wifi, nawet UKE o tym mówi. Każda ewentualna reklamacja, że masz niski transfer po wifi zostanie z miejsca odrzucona.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiem, że się nie mierzy po wifi. Nie chodzi mi o prędkość od multimedii, bo ta jest dobra po kablu. Mój router podpięty pod multimedii nie ogarnia już większej prędkości i daje po 80 na wifi zamiast 120, stąd chciałbym wymienić główny router na router z wifi tak aby nie kupować lepszego. Tylko pytanie czy multimedia zgodzi się na wymianę 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Wezu napisał:

Oczywiście że tak

 8153713365.png

Sprawdź wyniki mojego Speedtest! Jak szybki jest Twój internet? https://www.speedtest.net/my-result/a/4818541143

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, Wojtasekole napisał:

Wiem, że się nie mierzy po wifi. Nie chodzi mi o prędkość od multimedii, bo ta jest dobra po kablu. Mój router podpięty pod multimedii nie ogarnia już większej prędkości i daje po 80 na wifi zamiast 120, stąd chciałbym wymienić główny router na router z wifi tak aby nie kupować lepszego. Tylko pytanie czy multimedia zgodzi się na wymianę 

A co ma MM do zakupu własnego routera - nic.

Problemem może być zawalony eter w pasmie 2,4GHz/5GHz (w pierwszym paśmie szczególnie).

Oczywiście, znaczenie ma tu również karta sieciowa wifi w komputerze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zrestartowałem KGS3200 bo po zmianie godziny zniknęło EPG. Teraz EPG wróciło, ale dekoder stracił zapisaną listę kanałów (tzn usunął z listy niemal wszystkie kanały, zostawił tylko 9-10). Dodałem kilka kanałów do listy, zrestartowałem dekoder raz jeszcze i znów ta sama sytuacja. Ktoś wie o co chodzi? Nie chcę układać swojej listy (165 pozycji), bo choć nie zajmuje mi to wiele czasu (ok. 15-20 min), to jednak ja mam to robić po każdorazowym uruchomieniu dekodera, to trochę lipa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otwarte okno dla kanałów Comedy Central i Paramount Channel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, marivsh napisał:

Zrestartowałem KGS3200 bo po zmianie godziny zniknęło EPG. Teraz EPG wróciło, ale dekoder stracił zapisaną listę kanałów (tzn usunął z listy niemal wszystkie kanały, zostawił tylko 9-10). Dodałem kilka kanałów do listy, zrestartowałem dekoder raz jeszcze i znów ta sama sytuacja. Ktoś wie o co chodzi? Nie chcę układać swojej listy (165 pozycji), bo choć nie zajmuje mi to wiele czasu (ok. 15-20 min), to jednak ja mam to robić po każdorazowym uruchomieniu dekodera, to trochę lipa...

U mnie OK, ciekawa sprawa. Spróbuj może skasować do końca ta stara i dodać nową...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zauważyłem też, że kanały które zostały na tej liście są bez loga w EPG. Gdy wybrałem listę "wszystkich kanałów", a następnie spróbowałem dodać do mojej listy kanały, to okazało się, że mogę dodać ten sam kanał drugi raz do listy i tym razem ma on już logo. Usunąłem więc tą starą listę, stworzyłem nową i będąc na "wszystkich kanałach" zacząłem je dodawać i teraz jest już ok - lista została bez zmian po restarcie i kanały mają swoje loga. Dziwna sprawa, ale grunt że działa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 31.03.2019 o 13:24, yoodash napisał:

Mam pytanie do użytkowników dekodera kaon kgs 3200: czy u was jak przełączacie kanały to najpierw pojawia się sam dźwięk a ekran jest wtedy czarny a dopiero potem jest obraz. U mnie całe przełączenie trwa ok. 3 sekundy. Czy to normalne czy coś w ustawieniach sprzętu trzeba zmienić?

Ponawiam pytanie

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minut temu, kubus76k napisał:


Też tak mam.

Czyli norma. Kumpel ma UPC i trwa to max 1 sec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam Pojawil sie umnie nowy kanał jako TEST jest ciemny obraz i fonia slychać że to kanał sportowy tak jakkby  Eleven 4K, mimo ze mam IPS 300 0wiec fonia tylko działa:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam Trwam w 4K, mogę oglądać Rydzyka bez widocznej pikselozy-polecam Multimedia Polska ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przedłużyłem umowę przez konsultanta z duku i od dziś miał być c+ i HBO testowo na 2 miesiące. Oczywiście kanały zablokowane. Patrzę w umowę a tam nic nie ma na ten temat. Zadzwoniłem na infolinię a kobita mnie przekierowała na reklamację a tam druga kobita, że w umowie tego nie ma. Powiedziałem, że rozmowa była nagrana, że można odsłuchać. Powiedziała , że konsultant, który ze mną dogadywał umowę się skontaktuje w tej sprawie. Istna parodia. Mam nadzieję, że to błąd po ich stronie.  Teraz się będę z nimi przepychal niewiadomo ile czasu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...