Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

No to niestety miałeś ogromnego pecha, bo poszło pewnie po koncentryku :/

W sumie nie pomyślałem że przez koncentryk mogło się zindukować, niby oczywistość a czasem nawet do głowy nie przyjdzie. Całe szczęście mam światłowód więc z nim tego problemu nie ma. Jak dla mnie to jednak też był błąd projektu sieci piorunochronowej. To nie jest stare budownictwo ?

 

Tutaj też ta sytuacja pokazuje przewagę FTTH nad HFC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do użytkowników dekodera kaon kgs 3200: czy u was jak przełączacie kanały to najpierw pojawia się sam dźwięk a ekran jest wtedy czarny a dopiero potem jest obraz. U mnie całe przełączenie trwa ok. 3 sekundy. Czy to normalne czy coś w ustawieniach sprzętu trzeba zmienić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że się nie mierzy po wifi. Nie chodzi mi o prędkość od multimedii, bo ta jest dobra po kablu. Mój router podpięty pod multimedii nie ogarnia już większej prędkości i daje po 80 na wifi zamiast 120, stąd chciałbym wymienić główny router na router z wifi tak aby nie kupować lepszego. Tylko pytanie czy multimedia zgodzi się na wymianę 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Wojtasekole napisał:

Wiem, że się nie mierzy po wifi. Nie chodzi mi o prędkość od multimedii, bo ta jest dobra po kablu. Mój router podpięty pod multimedii nie ogarnia już większej prędkości i daje po 80 na wifi zamiast 120, stąd chciałbym wymienić główny router na router z wifi tak aby nie kupować lepszego. Tylko pytanie czy multimedia zgodzi się na wymianę 

A co ma MM do zakupu własnego routera - nic.

Problemem może być zawalony eter w pasmie 2,4GHz/5GHz (w pierwszym paśmie szczególnie).

Oczywiście, znaczenie ma tu również karta sieciowa wifi w komputerze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrestartowałem KGS3200 bo po zmianie godziny zniknęło EPG. Teraz EPG wróciło, ale dekoder stracił zapisaną listę kanałów (tzn usunął z listy niemal wszystkie kanały, zostawił tylko 9-10). Dodałem kilka kanałów do listy, zrestartowałem dekoder raz jeszcze i znów ta sama sytuacja. Ktoś wie o co chodzi? Nie chcę układać swojej listy (165 pozycji), bo choć nie zajmuje mi to wiele czasu (ok. 15-20 min), to jednak ja mam to robić po każdorazowym uruchomieniu dekodera, to trochę lipa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, marivsh napisał:

Zrestartowałem KGS3200 bo po zmianie godziny zniknęło EPG. Teraz EPG wróciło, ale dekoder stracił zapisaną listę kanałów (tzn usunął z listy niemal wszystkie kanały, zostawił tylko 9-10). Dodałem kilka kanałów do listy, zrestartowałem dekoder raz jeszcze i znów ta sama sytuacja. Ktoś wie o co chodzi? Nie chcę układać swojej listy (165 pozycji), bo choć nie zajmuje mi to wiele czasu (ok. 15-20 min), to jednak ja mam to robić po każdorazowym uruchomieniu dekodera, to trochę lipa...

U mnie OK, ciekawa sprawa. Spróbuj może skasować do końca ta stara i dodać nową...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem też, że kanały które zostały na tej liście są bez loga w EPG. Gdy wybrałem listę "wszystkich kanałów", a następnie spróbowałem dodać do mojej listy kanały, to okazało się, że mogę dodać ten sam kanał drugi raz do listy i tym razem ma on już logo. Usunąłem więc tą starą listę, stworzyłem nową i będąc na "wszystkich kanałach" zacząłem je dodawać i teraz jest już ok - lista została bez zmian po restarcie i kanały mają swoje loga. Dziwna sprawa, ale grunt że działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.03.2019 o 13:24, yoodash napisał:

Mam pytanie do użytkowników dekodera kaon kgs 3200: czy u was jak przełączacie kanały to najpierw pojawia się sam dźwięk a ekran jest wtedy czarny a dopiero potem jest obraz. U mnie całe przełączenie trwa ok. 3 sekundy. Czy to normalne czy coś w ustawieniach sprzętu trzeba zmienić?

Ponawiam pytanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedłużyłem umowę przez konsultanta z duku i od dziś miał być c+ i HBO testowo na 2 miesiące. Oczywiście kanały zablokowane. Patrzę w umowę a tam nic nie ma na ten temat. Zadzwoniłem na infolinię a kobita mnie przekierowała na reklamację a tam druga kobita, że w umowie tego nie ma. Powiedziałem, że rozmowa była nagrana, że można odsłuchać. Powiedziała , że konsultant, który ze mną dogadywał umowę się skontaktuje w tej sprawie. Istna parodia. Mam nadzieję, że to błąd po ich stronie.  Teraz się będę z nimi przepychal niewiadomo ile czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...