Jump to content

Recommended Posts

2 godziny temu, korni007 napisał:

Już wiem - w Kępnie jest awaria, która naprawia o 22-23.... Masakra, w życiu nie spotkałem z operatorem który tak długo usuwa usterke...

Miałem internet od przynajmniej 5 operatorów i w każdym przypadku awarie były różne, zdarzało się że trwały nawet 48h - jak ktoś przeciął światłowód to co możesz na to poradzić? Widziałem kiedyś jak spawali taki gruby światłowód, nie wiem ile tam było nitek ale trwało to szmat czasu. Ludzie już są tak uzależnieni od internetu, że nie potrafią zrozumieć co to poważna awaria.

  • Upvote 3
Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, korni007 napisał:

Już wiem - w Kępnie jest awaria, która naprawia o 22-23.... Masakra, w życiu nie spotkałem z operatorem który tak długo usuwa usterke...

 

9 minut temu, Michaelis napisał:

Widziałem kiedyś jak spawali taki gruby światłowód, nie wiem ile tam było nitek ale trwało to szmat czasu. Ludzie już są tak uzależnieni od internetu, że nie potrafią zrozumieć co to poważna awaria.

Dokładnie,wystarczy,że nawet gdzieś koparka przetnie linie magistralną i każda firma jest w ciemnej d...

Czasem ze względu na godziny awarii dosłownie w ciemnej. Albo sytuacja,że menele odkopali kabel i przecięli, bo myśleli,że to miedziany i na złom go chcieli.

 

Więcej cierpliwości.

Edited by djadijos
  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites

Trzeba jeszcze wziąć pod uwagę, że niektóre awarie nie mogą być naprawiane "od ręki", że względu na problemy z dostaniem się do obiektu, w którym znajduje się infrastruktura operatora.

  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites

@mirolop Tele5 mam dziś od rana w HD ,lecz dziwnie ustawili format.Jak go rociągnę do 16:9 to na innych programach jest źle.Jak ustawię na innych 16:9 to Tele5 jest "ściśnięte" do formatu 4:3. Podobnie miałem z Polonią1. Nawet automat w TV nie radzi sobie z formatem.  Przed awarią i w czasie gdy był w SD było OK.              Ps.Dziś od rana znowu w SD !  Ale kombinują !

Edited by zerojedynkaX
Zmiany
Link to post
Share on other sites

Do mnie kolejny telefon w sprawie przedłużenia .Gościu stwierdził ,że taniej niż mam,to już się nie da (maxboz,net120,prestige i eleveny za 89).Mówię , żeby mi dorzucił HBO ,a ten wyskakuje z tematem 100zlotych miesięcznie .:))))
Aha.I stwierdził ,że "dział utrzymania klienta" ,to już nie ta sama komórka ,co kiedyś :)))
Chyba zadzwonię z wypowiedzeniem .

Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

Witam,

Posiadam obecnie Max box+ Internet 30mb/s. Wypowiedziałem umowę. Interesuje mnie eleven + canal + i int 60 MB/S.  Zadzwonił gość z ofertą z duk i powiedział że ostateczna cena za w/w pakiet to 99zl. Przejrzałem z 10 stron i ludzie mają to w okolicach 60-70zl. Jakiej oferty cenowej mogę się za to co potrzebuje spodziewać?

Link to post
Share on other sites

Cześć, wymieniłem moduł CI na dekoder Kaon KGS 3200. Czekam jeszcze na dysk. Podpiałem pendrive'a, żeby przetestować nagrywanie i dostałem info że usługa pvr jest niedostępna. Jak to ogarnąć, trzeba dzwonić na infolinię, żeby odblokowali? Technik gadał, że on nagrywa w chmurze. Gdzie to znaleźć w ustawieniach. I czy funkcję catch up też trzeba aktywować? Bo tu także nie ogarniam tematu. Ktoś pomoże?

Link to post
Share on other sites
Cześć, wymieniłem moduł CI na dekoder Kaon KGS 3200. Czekam jeszcze na dysk. Podpiałem pendrive'a, żeby przetestować nagrywanie i dostałem info że usługa pvr jest niedostępna. Jak to ogarnąć, trzeba dzwonić na infolinię, żeby odblokowali? Technik gadał, że on nagrywa w chmurze. Gdzie to znaleźć w ustawieniach. I czy funkcję catch up też trzeba aktywować? Bo tu także nie ogarniam tematu. Ktoś pomoże?

Po pierwsze na pendrive nie nagra tylko HDD 2,5" Po drugie aby zmienić miejsce nagrywania wchodzisz w menu Interfejs użytkownika - wybór Pvr i tam zmieniasz.
Link to post
Share on other sites
Mam pytanie czy to dobra cena. Po złożonej rezygnacji telefonicznie. Telefon wykonałem pod nr 244 244 333. MaxBox+HD+60 mbit/s cena 50 zl eleven 0 zl przez 6 miesięcy później kolejne 9 zl? 

Wczoraj dostałem identyczną, z tym że 9 zł za Eleven po 7 miesiącu. I HBO za 19,9

Za HBO go chcieli dodatkowe 7,99. Trochę dużo

Link to post
Share on other sites
17 minut temu, Robi7 napisał:

Wczoraj dostałem identyczną, z tym że 9 zł za Eleven po 7 miesiącu. I HBO za 19,9

Za HBO go chcieli dodatkowe 7,99. Trochę dużo

Skoro uważasz, że 8zł to dużo to możesz wykupić sobie dostęp bezpośrednio od HBO, to tylko 19,90zl za samo HBO GO :D

Link to post
Share on other sites

Informacyjnie: tylko internet 30Mbit/47zł msc, 3 miesiące do końca kontraktu.

Przy przedłużeniu pada propozycja tego samego za 52zł na 24msc. Składam chęć rozwiązania współpracy, następuje przekierowanie i propozycja tych samych warunków na 2 lata. 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...