zerojedynkaX Opublikowano 23 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2019 Zabrali Tele5 w HD, dali Filmbox Premium w HD (wreszcie). Ilość się zgadza. Tak dla żartu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni007 Opublikowano 24 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2019 Kalisz/Kępno brak tv i internetu. Ktoś też nie ma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus76k Opublikowano 24 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2019 Kalisz/Kępno brak tv i internetu. Ktoś też nie ma? U mnie jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni007 Opublikowano 24 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2019 Już wiem - w Kępnie jest awaria, która naprawia o 22-23.... Masakra, w życiu nie spotkałem z operatorem który tak długo usuwa usterke... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 24 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2019 Wróciło Tele5 w HD ale format 4:3 ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelis Opublikowano 24 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2019 2 godziny temu, korni007 napisał: Już wiem - w Kępnie jest awaria, która naprawia o 22-23.... Masakra, w życiu nie spotkałem z operatorem który tak długo usuwa usterke... Miałem internet od przynajmniej 5 operatorów i w każdym przypadku awarie były różne, zdarzało się że trwały nawet 48h - jak ktoś przeciął światłowód to co możesz na to poradzić? Widziałem kiedyś jak spawali taki gruby światłowód, nie wiem ile tam było nitek ale trwało to szmat czasu. Ludzie już są tak uzależnieni od internetu, że nie potrafią zrozumieć co to poważna awaria. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djadijos Opublikowano 24 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2019 (edytowane) 2 godziny temu, korni007 napisał: Już wiem - w Kępnie jest awaria, która naprawia o 22-23.... Masakra, w życiu nie spotkałem z operatorem który tak długo usuwa usterke... 9 minut temu, Michaelis napisał: Widziałem kiedyś jak spawali taki gruby światłowód, nie wiem ile tam było nitek ale trwało to szmat czasu. Ludzie już są tak uzależnieni od internetu, że nie potrafią zrozumieć co to poważna awaria. Dokładnie,wystarczy,że nawet gdzieś koparka przetnie linie magistralną i każda firma jest w ciemnej d... Czasem ze względu na godziny awarii dosłownie w ciemnej. Albo sytuacja,że menele odkopali kabel i przecięli, bo myśleli,że to miedziany i na złom go chcieli. Więcej cierpliwości. Edytowane 24 Marca 2019 przez djadijos 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolop Opublikowano 24 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2019 @zerojedynkaX U mnie w dalszym ciągu Tele 5 SD, chyba że wersję HD stopniowo przywracają w lokalizacjach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morthen Opublikowano 24 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2019 Trzeba jeszcze wziąć pod uwagę, że niektóre awarie nie mogą być naprawiane "od ręki", że względu na problemy z dostaniem się do obiektu, w którym znajduje się infrastruktura operatora. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shark Opublikowano 24 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2019 U mnie w tv kablowej INEA na kanale Tele5 HD jest dźwięk MPEG1 L2, Stereo, 256 kBits, lecz brak obrazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 24 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2019 (edytowane) @mirolop Tele5 mam dziś od rana w HD ,lecz dziwnie ustawili format.Jak go rociągnę do 16:9 to na innych programach jest źle.Jak ustawię na innych 16:9 to Tele5 jest "ściśnięte" do formatu 4:3. Podobnie miałem z Polonią1. Nawet automat w TV nie radzi sobie z formatem. Przed awarią i w czasie gdy był w SD było OK. Ps.Dziś od rana znowu w SD ! Ale kombinują ! Edytowane 25 Marca 2019 przez zerojedynkaX Zmiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andyp Opublikowano 25 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2019 (edytowane) C+ odkodowane od 20.00 dziś az do 1.30 lub dłużej:) Edytowane 25 Marca 2019 przez andyp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grigorios Quedin Opublikowano 26 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2019 Do mnie kolejny telefon w sprawie przedłużenia .Gościu stwierdził ,że taniej niż mam,to już się nie da (maxboz,net120,prestige i eleveny za 89).Mówię , żeby mi dorzucił HBO ,a ten wyskakuje z tematem 100zlotych miesięcznie .)))Aha.I stwierdził ,że "dział utrzymania klienta" ,to już nie ta sama komórka ,co kiedyś ))Chyba zadzwonię z wypowiedzeniem .Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcos1992 Opublikowano 26 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2019 Wypowiedzenie i jeden telefon pod numer 244 244 335 i nagle się oferta za 65zł znajdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mars27 Opublikowano 26 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2019 Ja za to co ty plus HD i eleven płace 79 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p3t3rpl Opublikowano 26 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2019 Witam, Posiadam obecnie Max box+ Internet 30mb/s. Wypowiedziałem umowę. Interesuje mnie eleven + canal + i int 60 MB/S. Zadzwonił gość z ofertą z duk i powiedział że ostateczna cena za w/w pakiet to 99zl. Przejrzałem z 10 stron i ludzie mają to w okolicach 60-70zl. Jakiej oferty cenowej mogę się za to co potrzebuje spodziewać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mars27 Opublikowano 26 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2019 Za 75 bym brał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoodash Opublikowano 26 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2019 Cześć, wymieniłem moduł CI na dekoder Kaon KGS 3200. Czekam jeszcze na dysk. Podpiałem pendrive'a, żeby przetestować nagrywanie i dostałem info że usługa pvr jest niedostępna. Jak to ogarnąć, trzeba dzwonić na infolinię, żeby odblokowali? Technik gadał, że on nagrywa w chmurze. Gdzie to znaleźć w ustawieniach. I czy funkcję catch up też trzeba aktywować? Bo tu także nie ogarniam tematu. Ktoś pomoże? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreksuchy Opublikowano 27 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2019 Mam pytanie czy to dobra cena. Po złożonej rezygnacji telefonicznie. Telefon wykonałem pod nr 244 244 333. MaxBox+HD+60 mbit/s cena 50 zl eleven 0 zl przez 6 miesięcy później kolejne 9 zl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus76k Opublikowano 27 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2019 Cześć, wymieniłem moduł CI na dekoder Kaon KGS 3200. Czekam jeszcze na dysk. Podpiałem pendrive'a, żeby przetestować nagrywanie i dostałem info że usługa pvr jest niedostępna. Jak to ogarnąć, trzeba dzwonić na infolinię, żeby odblokowali? Technik gadał, że on nagrywa w chmurze. Gdzie to znaleźć w ustawieniach. I czy funkcję catch up też trzeba aktywować? Bo tu także nie ogarniam tematu. Ktoś pomoże?Po pierwsze na pendrive nie nagra tylko HDD 2,5" Po drugie aby zmienić miejsce nagrywania wchodzisz w menu Interfejs użytkownika - wybór Pvr i tam zmieniasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robi7 Opublikowano 27 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2019 Mam pytanie czy to dobra cena. Po złożonej rezygnacji telefonicznie. Telefon wykonałem pod nr 244 244 333. MaxBox+HD+60 mbit/s cena 50 zl eleven 0 zl przez 6 miesięcy później kolejne 9 zl? Wczoraj dostałem identyczną, z tym że 9 zł za Eleven po 7 miesiącu. I HBO za 19,9Za HBO go chcieli dodatkowe 7,99. Trochę dużo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marivsh Opublikowano 27 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2019 Dodatkowo opcja nagrywania na swój dysk w KGS3200 to dodatkowa opłata (4-5 zł). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelis Opublikowano 27 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2019 17 minut temu, Robi7 napisał: Wczoraj dostałem identyczną, z tym że 9 zł za Eleven po 7 miesiącu. I HBO za 19,9 Za HBO go chcieli dodatkowe 7,99. Trochę dużo Skoro uważasz, że 8zł to dużo to możesz wykupić sobie dostęp bezpośrednio od HBO, to tylko 19,90zl za samo HBO GO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robi7 Opublikowano 27 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2019 Dlatego powiedziałem mu, że się do jutra zastanowię. Jeden Tv już nie jest smart i musiałbym kupić przystawkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoboD Opublikowano 27 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2019 Informacyjnie: tylko internet 30Mbit/47zł msc, 3 miesiące do końca kontraktu. Przy przedłużeniu pada propozycja tego samego za 52zł na 24msc. Składam chęć rozwiązania współpracy, następuje przekierowanie i propozycja tych samych warunków na 2 lata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.