Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, korni007 napisał:

Już wiem - w Kępnie jest awaria, która naprawia o 22-23.... Masakra, w życiu nie spotkałem z operatorem który tak długo usuwa usterke...

Miałem internet od przynajmniej 5 operatorów i w każdym przypadku awarie były różne, zdarzało się że trwały nawet 48h - jak ktoś przeciął światłowód to co możesz na to poradzić? Widziałem kiedyś jak spawali taki gruby światłowód, nie wiem ile tam było nitek ale trwało to szmat czasu. Ludzie już są tak uzależnieni od internetu, że nie potrafią zrozumieć co to poważna awaria.

  • Popieram 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, korni007 napisał:

Już wiem - w Kępnie jest awaria, która naprawia o 22-23.... Masakra, w życiu nie spotkałem z operatorem który tak długo usuwa usterke...

 

9 minut temu, Michaelis napisał:

Widziałem kiedyś jak spawali taki gruby światłowód, nie wiem ile tam było nitek ale trwało to szmat czasu. Ludzie już są tak uzależnieni od internetu, że nie potrafią zrozumieć co to poważna awaria.

Dokładnie,wystarczy,że nawet gdzieś koparka przetnie linie magistralną i każda firma jest w ciemnej d...

Czasem ze względu na godziny awarii dosłownie w ciemnej. Albo sytuacja,że menele odkopali kabel i przecięli, bo myśleli,że to miedziany i na złom go chcieli.

 

Więcej cierpliwości.

Edytowane przez djadijos
  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mirolop Tele5 mam dziś od rana w HD ,lecz dziwnie ustawili format.Jak go rociągnę do 16:9 to na innych programach jest źle.Jak ustawię na innych 16:9 to Tele5 jest "ściśnięte" do formatu 4:3. Podobnie miałem z Polonią1. Nawet automat w TV nie radzi sobie z formatem.  Przed awarią i w czasie gdy był w SD było OK.              Ps.Dziś od rana znowu w SD !  Ale kombinują !

Edytowane przez zerojedynkaX
Zmiany
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie kolejny telefon w sprawie przedłużenia .Gościu stwierdził ,że taniej niż mam,to już się nie da (maxboz,net120,prestige i eleveny za 89).Mówię , żeby mi dorzucił HBO ,a ten wyskakuje z tematem 100zlotych miesięcznie .:))))
Aha.I stwierdził ,że "dział utrzymania klienta" ,to już nie ta sama komórka ,co kiedyś :)))
Chyba zadzwonię z wypowiedzeniem .

Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Posiadam obecnie Max box+ Internet 30mb/s. Wypowiedziałem umowę. Interesuje mnie eleven + canal + i int 60 MB/S.  Zadzwonił gość z ofertą z duk i powiedział że ostateczna cena za w/w pakiet to 99zl. Przejrzałem z 10 stron i ludzie mają to w okolicach 60-70zl. Jakiej oferty cenowej mogę się za to co potrzebuje spodziewać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, wymieniłem moduł CI na dekoder Kaon KGS 3200. Czekam jeszcze na dysk. Podpiałem pendrive'a, żeby przetestować nagrywanie i dostałem info że usługa pvr jest niedostępna. Jak to ogarnąć, trzeba dzwonić na infolinię, żeby odblokowali? Technik gadał, że on nagrywa w chmurze. Gdzie to znaleźć w ustawieniach. I czy funkcję catch up też trzeba aktywować? Bo tu także nie ogarniam tematu. Ktoś pomoże?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, wymieniłem moduł CI na dekoder Kaon KGS 3200. Czekam jeszcze na dysk. Podpiałem pendrive'a, żeby przetestować nagrywanie i dostałem info że usługa pvr jest niedostępna. Jak to ogarnąć, trzeba dzwonić na infolinię, żeby odblokowali? Technik gadał, że on nagrywa w chmurze. Gdzie to znaleźć w ustawieniach. I czy funkcję catch up też trzeba aktywować? Bo tu także nie ogarniam tematu. Ktoś pomoże?

Po pierwsze na pendrive nie nagra tylko HDD 2,5" Po drugie aby zmienić miejsce nagrywania wchodzisz w menu Interfejs użytkownika - wybór Pvr i tam zmieniasz.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie czy to dobra cena. Po złożonej rezygnacji telefonicznie. Telefon wykonałem pod nr 244 244 333. MaxBox+HD+60 mbit/s cena 50 zl eleven 0 zl przez 6 miesięcy później kolejne 9 zl? 

Wczoraj dostałem identyczną, z tym że 9 zł za Eleven po 7 miesiącu. I HBO za 19,9

Za HBO go chcieli dodatkowe 7,99. Trochę dużo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Informacyjnie: tylko internet 30Mbit/47zł msc, 3 miesiące do końca kontraktu.

Przy przedłużeniu pada propozycja tego samego za 52zł na 24msc. Składam chęć rozwiązania współpracy, następuje przekierowanie i propozycja tych samych warunków na 2 lata. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...