Jump to content

Recommended Posts

5 godzin temu, pyy69 napisał:

no kurcze, a ja czekam i czekam i nic... :/

Sprawdź czy masz zgody marketingowe. Jak nie masz zgody to nie zadzwonią

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, maxio napisał:

Sprawdź czy masz zgody marketingowe. Jak nie masz zgody to nie zadzwonią

jak i gdzie można sprawdzić te zgody ??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Po pierwsze nie każdy ogląda sport czy politykę i ludziom naziemna wystarcza. Przyszłość to już nie tradycyjne tv. Po drugie to ze ty krytykujesz netflix bo nie masz to typowo polskie zaściankowe zachowanie. To co ja mam jest najlepsze. Tragedia. Kto tu pisze  o Ameryce. Pewnie nie potrafisz żyć bez FB, Windows, internetu i biegasz do McDonalda i zazdrościsz. Trochę pokory. 

Miałem ale po miesiącu zrezygnowalem.

Nie ma się co podniecac czyms co jest mega średnie, raczej tv liniowej to nie zastąpi.

 

Pytanie - co to za kanał PPV w Multimedii? Będzie można wykupić najbliższe KSW?

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, pyy69 napisał:

jak i gdzie można sprawdzić te zgody ??

Ebok albo infolinia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, korni007 napisał:

Pytanie - co to za kanał PPV w Multimedii? Będzie można wykupić najbliższe KSW?

 

Chodzi Ci o kanał 99? Tak, tam można wykupywać KSW.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, maxio napisał:

Ebok albo infolinia.

miałem zgody zablokowane, na eboku odblokowałem. czy teraz mogę się spodziewać od nich telefonu na temat rezygnacji złożonej dwa tyg temu , czy już raczej za póżno ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

a czy jest jakaś złota przemowa, którą mógłbym zaskoczyć dział obsługi klienta ? jeżeli oni dzwonią to im zależy, jeżeli ja to chyba mi, więc czy warunki będą takie same ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzwoń do DUK i normalnie rozmawiaj. Że masz ofertę od konkurencji, że byś został w MM, ale ofertę dostałeś drogą. Inwencja należy do Ciebie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepiej złożyć wypowiedzenie listownie czy telefonicznie? Listownie wiadomo, że oddzwonią z ofertą, a telefonicznie nie zarejestrują od razu wypowiedzenia bez złożenia oferty?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zależy jak Ci wygodnie. :) Przed złożeniem wypowiedzenia przedstawiają ofertę, ale jak Ci nie pasuje to nie robią problemów ze złożeniem wypowiedzenia. Trochę trwa zanim tam w systemie sobie poklika, ale da się przeżyć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale wiecie o co chodzi z "wypowiedzeniem" :) Niby wypowiadam, ale chodzi o lepszą ofertę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziwna sytuacja. Przedłużyłem umowę z dniem 1.03 i wszystkie pakiety miały kosztować 95 PLN. Doliczono za montaż kart w dwóch telewizorach kwotę 49 PLN. Rzekomo należy zapłacić za usługę montażu i aktywację. Z tego co wywnioskowałem z nagranej rozmowy nie było ustalane bym miał płacić za montaż. Przyszedł monter, zamontował wszystko i uruchomił dostęp do wszystkich programów w ofercie. Jak to stwierdził, że to nieoficjalna promocja. Kolejną kwestią jest wystawiona faktura, gdzie już totalnie jest wolna amerykanka. Kwota faktury prawie o 100 PLN przewyższa umówioną kwotę a pakiet Canal+ Prestige zamiast 39,90 według ich wyliczeń kosztuje prawie 80 PLN. Wielokrotnie dzwoniłem w celu wyjaśnienia i raz pofatygowałem się osobiście do biura. Stwierdzili, że nie mogą pomóc, trzeba złożyć reklamacje i odsłuchać rozmowę. W eBOK zaś dopatrzyłem się, że mam dopisane do konta dwa moduły CAM pracujące u mnie od 1.03 i dekoder, który dawniej używałem, a który zdałem pracownikowi w momencie gdy dostarczył mi karty CAM. Czy ktoś miał podobną sytuację ? I czemu tak mało da się załatwić w lokalnym BOK ? Twierdzą, że skoro podpisałem umowę w DUK powinienem tam sprawę wyjaśniać. Teraz jest tak, że lokalny BOK odsyła do DUK, DUK do BOK telefonicznego, a tam do działu reklamacji, z którym telefonicznie nie da się połączyć. Parodia, ponadto nie wydaje mi się aby było konieczne odsłuchanie rozmowy w przypadku bałaganu w systemie i pozostawienia przypisanego staregp dekodera na moim koncie abonenckim. Trzeba uważać na podpisywanie umów zdalnie, z kolei w lokalnym BOK stawki są astronomiczne. Inna ciekawa kwestia jest taka, że umowy zatwierdza się sms-em, po czym w systemie nadal jest bałagan i tak jak w moim przypadku na przykład dopisanie starego dekodera, nowych kart i uczynienie astronomicznej faktury na ponad 180 PLN. Ta firma działa na coraz gorszych zasadach, a ludzie tam pracujący mają totalną olewkę na to, że ktoś dzwoni z problemem. W BOK można usłyszeć "Po co Pan tu przyszedł", a na 3 x 244 "Po co Pan tu dzwoni". Śmieszne i tragiczne zarazem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz 14 dni na odstąpienie od umowy na odległość zawartej. Na e-maila powinieneś dostać warunki umowy. Tak jest ze BOK i lokalny przedstawiciel to dwie różne instytucje. Walcz. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@thommy18 mam podobną sytuację. Faktura w pierwszym miesiącu nowej umowy ok, a w kolejnym 3 razy wyższa. Reklamacja i czekanie na rozwiązanie, przy czym u mnie problem to nie złe kwoty, tylko np. trzykrotnie ta sama pozycja na fakturze. Podobno błąd systemu.

 

Generalnie BOK MM to parodia - zamówienie usługi USB PVR kosztowało mnie 2 rozmowy -  pierwsza 30 min (5 przekierowań) zakończona "nie możemy tego jeszcze zrobić", a druga 55 min (7 przekierowań) zakończona finalnie uruchomieniem usługi. Najlepszy motyw był, jak kobita mi powiedziała, że usługa będzie aktywna za 3 dni, więc pytam dlaczego nie od jutra, skoro jeszcze dziś jestem w stanie zatwierdzić warunki; po kilku sekundach ciszy "no dobrze, to można od jutra ją uruchomić". Trzeba naprawdę anielskiej cierpliwości...

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, stacho1985 napisał:

Ja składałem telefonicznie, następnego dnia z samego rana miałem telefon z DUK.

 

pod jaki numer dzwoniłeś?

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, thommy18 napisał:
Dziwna sytuacja. Przedłużyłem umowę z dniem 1.03 i wszystkie pakiety miały kosztować 95 PLN. Doliczono za montaż kart w dwóch telewizorach kwotę 49 PLN. Rzekomo należy zapłacić za usługę montażu i aktywację. Z tego co wywnioskowałem z nagranej rozmowy nie było ustalane bym miał płacić za montaż. Przyszedł monter, zamontował wszystko i uruchomił dostęp do wszystkich programów w ofercie. Jak to stwierdził, że to nieoficjalna promocja. Kolejną kwestią jest wystawiona faktura, gdzie już totalnie jest wolna amerykanka. Kwota faktury prawie o 100 PLN przewyższa umówioną kwotę a pakiet Canal+ Prestige zamiast 39,90 według ich wyliczeń kosztuje prawie 80 PLN. Wielokrotnie dzwoniłem w celu wyjaśnienia i raz pofatygowałem się osobiście do biura. Stwierdzili, że nie mogą pomóc, trzeba złożyć reklamacje i odsłuchać rozmowę. W eBOK zaś dopatrzyłem się, że mam dopisane do konta dwa moduły CAM pracujące u mnie od 1.03 i dekoder, który dawniej używałem, a który zdałem pracownikowi w momencie gdy dostarczył mi karty CAM. Czy ktoś miał podobną sytuację ? I czemu tak mało da się załatwić w lokalnym BOK ? Twierdzą, że skoro podpisałem umowę w DUK powinienem tam sprawę wyjaśniać. Teraz jest tak, że lokalny BOK odsyła do DUK, DUK do BOK telefonicznego, a tam do działu reklamacji, z którym telefonicznie nie da się połączyć. Parodia, ponadto nie wydaje mi się aby było konieczne odsłuchanie rozmowy w przypadku bałaganu w systemie i pozostawienia przypisanego staregp dekodera na moim koncie abonenckim. Trzeba uważać na podpisywanie umów zdalnie, z kolei w lokalnym BOK stawki są astronomiczne. Inna ciekawa kwestia jest taka, że umowy zatwierdza się sms-em, po czym w systemie nadal jest bałagan i tak jak w moim przypadku na przykład dopisanie starego dekodera, nowych kart i uczynienie astronomicznej faktury na ponad 180 PLN. Ta firma działa na coraz gorszych zasadach, a ludzie tam pracujący mają totalną olewkę na to, że ktoś dzwoni z problemem. W BOK można usłyszeć "Po co Pan tu przyszedł", a na 3 x 244 "Po co Pan tu dzwoni". Śmieszne i tragiczne zarazem.

Ja przy przedłużeniu umowy w tamtym roku miałem podobny problem. Faktura zamiast na 89 zł przyszła na prawie 300. Zapomnieli podobno aktywować promocji przy pakietach.

Co to rozwiązania sytuacji wyglądało to jednak trochę inaczej niż u Cb. Wystarczył 1 telefon i po kilku dniach od złożenia reklamacji wystawiona była korekta.

 

5 godzin temu, pyy69 napisał:
pod jaki numer dzwoniłeś?

Do złożenia wypowiedzenia standardowo na biuro obsługi, czyli 244 244 244.

Z DUK dzwonili spod numeru 243 575 043.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

i wywaliło TV w Kaliszu... ,,W odpowiedzi na Państwa zgłoszenie pragnę poinformować, że występują obecnie problemy techniczne z usługami w Państwa rejonie. Nasi pracownicy usuną awarie w najszybszym możliwym czasie. Najmocniej przepraszamy za powstałe niedogodności, dołożymy wszelkich starań, aby takie sytuacje zdarzały się jak najrzadziej. Dziękujemy za zgłoszenie problemu."

Share this post


Link to post
Share on other sites

W Gdyni wczoraj też koło 22 mi telewizję przerywało, ale w sumie na chwilę czarny ekran się pojawiał i zaraz wracał obraz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
i wywaliło TV w Kaliszu... ,,W odpowiedzi na Państwa zgłoszenie pragnę poinformować, że występują obecnie problemy techniczne z usługami w Państwa rejonie. Nasi pracownicy usuną awarie w najszybszym możliwym czasie. Najmocniej przepraszamy za powstałe niedogodności, dołożymy wszelkich starań, aby takie sytuacje zdarzały się jak najrzadziej. Dziękujemy za zgłoszenie problemu."
Dokładnie, wczoraj po 21 przez około godzinę była masakra, brak tv, i momentami brak internetu ale tylko na chwilę. Dobrze ze naprawili.


Ktoś wie jak zamówić ppv przez ebok? Nigdzie nie widzę takiej opcji, wogole ten ebok to jakaś masakra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...