Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Po pierwsze nie każdy ogląda sport czy politykę i ludziom naziemna wystarcza. Przyszłość to już nie tradycyjne tv. Po drugie to ze ty krytykujesz netflix bo nie masz to typowo polskie zaściankowe zachowanie. To co ja mam jest najlepsze. Tragedia. Kto tu pisze  o Ameryce. Pewnie nie potrafisz żyć bez FB, Windows, internetu i biegasz do McDonalda i zazdrościsz. Trochę pokory. 

Miałem ale po miesiącu zrezygnowalem.

Nie ma się co podniecac czyms co jest mega średnie, raczej tv liniowej to nie zastąpi.

 

Pytanie - co to za kanał PPV w Multimedii? Będzie można wykupić najbliższe KSW?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwna sytuacja. Przedłużyłem umowę z dniem 1.03 i wszystkie pakiety miały kosztować 95 PLN. Doliczono za montaż kart w dwóch telewizorach kwotę 49 PLN. Rzekomo należy zapłacić za usługę montażu i aktywację. Z tego co wywnioskowałem z nagranej rozmowy nie było ustalane bym miał płacić za montaż. Przyszedł monter, zamontował wszystko i uruchomił dostęp do wszystkich programów w ofercie. Jak to stwierdził, że to nieoficjalna promocja. Kolejną kwestią jest wystawiona faktura, gdzie już totalnie jest wolna amerykanka. Kwota faktury prawie o 100 PLN przewyższa umówioną kwotę a pakiet Canal+ Prestige zamiast 39,90 według ich wyliczeń kosztuje prawie 80 PLN. Wielokrotnie dzwoniłem w celu wyjaśnienia i raz pofatygowałem się osobiście do biura. Stwierdzili, że nie mogą pomóc, trzeba złożyć reklamacje i odsłuchać rozmowę. W eBOK zaś dopatrzyłem się, że mam dopisane do konta dwa moduły CAM pracujące u mnie od 1.03 i dekoder, który dawniej używałem, a który zdałem pracownikowi w momencie gdy dostarczył mi karty CAM. Czy ktoś miał podobną sytuację ? I czemu tak mało da się załatwić w lokalnym BOK ? Twierdzą, że skoro podpisałem umowę w DUK powinienem tam sprawę wyjaśniać. Teraz jest tak, że lokalny BOK odsyła do DUK, DUK do BOK telefonicznego, a tam do działu reklamacji, z którym telefonicznie nie da się połączyć. Parodia, ponadto nie wydaje mi się aby było konieczne odsłuchanie rozmowy w przypadku bałaganu w systemie i pozostawienia przypisanego staregp dekodera na moim koncie abonenckim. Trzeba uważać na podpisywanie umów zdalnie, z kolei w lokalnym BOK stawki są astronomiczne. Inna ciekawa kwestia jest taka, że umowy zatwierdza się sms-em, po czym w systemie nadal jest bałagan i tak jak w moim przypadku na przykład dopisanie starego dekodera, nowych kart i uczynienie astronomicznej faktury na ponad 180 PLN. Ta firma działa na coraz gorszych zasadach, a ludzie tam pracujący mają totalną olewkę na to, że ktoś dzwoni z problemem. W BOK można usłyszeć "Po co Pan tu przyszedł", a na 3 x 244 "Po co Pan tu dzwoni". Śmieszne i tragiczne zarazem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@thommy18 mam podobną sytuację. Faktura w pierwszym miesiącu nowej umowy ok, a w kolejnym 3 razy wyższa. Reklamacja i czekanie na rozwiązanie, przy czym u mnie problem to nie złe kwoty, tylko np. trzykrotnie ta sama pozycja na fakturze. Podobno błąd systemu.

 

Generalnie BOK MM to parodia - zamówienie usługi USB PVR kosztowało mnie 2 rozmowy -  pierwsza 30 min (5 przekierowań) zakończona "nie możemy tego jeszcze zrobić", a druga 55 min (7 przekierowań) zakończona finalnie uruchomieniem usługi. Najlepszy motyw był, jak kobita mi powiedziała, że usługa będzie aktywna za 3 dni, więc pytam dlaczego nie od jutra, skoro jeszcze dziś jestem w stanie zatwierdzić warunki; po kilku sekundach ciszy "no dobrze, to można od jutra ją uruchomić". Trzeba naprawdę anielskiej cierpliwości...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, thommy18 napisał:
Dziwna sytuacja. Przedłużyłem umowę z dniem 1.03 i wszystkie pakiety miały kosztować 95 PLN. Doliczono za montaż kart w dwóch telewizorach kwotę 49 PLN. Rzekomo należy zapłacić za usługę montażu i aktywację. Z tego co wywnioskowałem z nagranej rozmowy nie było ustalane bym miał płacić za montaż. Przyszedł monter, zamontował wszystko i uruchomił dostęp do wszystkich programów w ofercie. Jak to stwierdził, że to nieoficjalna promocja. Kolejną kwestią jest wystawiona faktura, gdzie już totalnie jest wolna amerykanka. Kwota faktury prawie o 100 PLN przewyższa umówioną kwotę a pakiet Canal+ Prestige zamiast 39,90 według ich wyliczeń kosztuje prawie 80 PLN. Wielokrotnie dzwoniłem w celu wyjaśnienia i raz pofatygowałem się osobiście do biura. Stwierdzili, że nie mogą pomóc, trzeba złożyć reklamacje i odsłuchać rozmowę. W eBOK zaś dopatrzyłem się, że mam dopisane do konta dwa moduły CAM pracujące u mnie od 1.03 i dekoder, który dawniej używałem, a który zdałem pracownikowi w momencie gdy dostarczył mi karty CAM. Czy ktoś miał podobną sytuację ? I czemu tak mało da się załatwić w lokalnym BOK ? Twierdzą, że skoro podpisałem umowę w DUK powinienem tam sprawę wyjaśniać. Teraz jest tak, że lokalny BOK odsyła do DUK, DUK do BOK telefonicznego, a tam do działu reklamacji, z którym telefonicznie nie da się połączyć. Parodia, ponadto nie wydaje mi się aby było konieczne odsłuchanie rozmowy w przypadku bałaganu w systemie i pozostawienia przypisanego staregp dekodera na moim koncie abonenckim. Trzeba uważać na podpisywanie umów zdalnie, z kolei w lokalnym BOK stawki są astronomiczne. Inna ciekawa kwestia jest taka, że umowy zatwierdza się sms-em, po czym w systemie nadal jest bałagan i tak jak w moim przypadku na przykład dopisanie starego dekodera, nowych kart i uczynienie astronomicznej faktury na ponad 180 PLN. Ta firma działa na coraz gorszych zasadach, a ludzie tam pracujący mają totalną olewkę na to, że ktoś dzwoni z problemem. W BOK można usłyszeć "Po co Pan tu przyszedł", a na 3 x 244 "Po co Pan tu dzwoni". Śmieszne i tragiczne zarazem.

Ja przy przedłużeniu umowy w tamtym roku miałem podobny problem. Faktura zamiast na 89 zł przyszła na prawie 300. Zapomnieli podobno aktywować promocji przy pakietach.

Co to rozwiązania sytuacji wyglądało to jednak trochę inaczej niż u Cb. Wystarczył 1 telefon i po kilku dniach od złożenia reklamacji wystawiona była korekta.

 

5 godzin temu, pyy69 napisał:
pod jaki numer dzwoniłeś?

Do złożenia wypowiedzenia standardowo na biuro obsługi, czyli 244 244 244.

Z DUK dzwonili spod numeru 243 575 043.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i wywaliło TV w Kaliszu... ,,W odpowiedzi na Państwa zgłoszenie pragnę poinformować, że występują obecnie problemy techniczne z usługami w Państwa rejonie. Nasi pracownicy usuną awarie w najszybszym możliwym czasie. Najmocniej przepraszamy za powstałe niedogodności, dołożymy wszelkich starań, aby takie sytuacje zdarzały się jak najrzadziej. Dziękujemy za zgłoszenie problemu."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i wywaliło TV w Kaliszu... ,,W odpowiedzi na Państwa zgłoszenie pragnę poinformować, że występują obecnie problemy techniczne z usługami w Państwa rejonie. Nasi pracownicy usuną awarie w najszybszym możliwym czasie. Najmocniej przepraszamy za powstałe niedogodności, dołożymy wszelkich starań, aby takie sytuacje zdarzały się jak najrzadziej. Dziękujemy za zgłoszenie problemu."
Dokładnie, wczoraj po 21 przez około godzinę była masakra, brak tv, i momentami brak internetu ale tylko na chwilę. Dobrze ze naprawili.


Ktoś wie jak zamówić ppv przez ebok? Nigdzie nie widzę takiej opcji, wogole ten ebok to jakaś masakra
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...