Adasiek74 Opublikowano 12 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 Już mi się nie chce z nimi walczyć. Źle zrobiłem nie składajac wypowiedzenia miesiąc przed. Za rok będzie lepiej . Poza tym nie powiedziane, że dali by mi to za tą samą cene czyli 99zł. Mam jeszcze 2 telefony, a czytając komentarze nikt ich nie ma więc to też ma wpływ na cene końcową więc uważam, że może nie wytargowałem maksimum ale ostatecznie źle nie jest no i też dziwna akcja, że wszystko mi się kończy w tym miesiącu a multiroom mam ważny jeszcze rok... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleofas11 Opublikowano 12 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 (edytowane) 49 minut temu, Adasiek74 napisał: To co udało mi się z nimi utargować to: Pakiet SuperBox + Pakiet HD + Pakiet Dzieci + Canal + Prestige + Sport Champions HD + 120mbit/s + multiroom + telefon stacjonarny + komórkowy. Wszystko za 129zł, Postaraj się żeby wszystkie usługi (absulutnie wszystkie) kończyły się tego samego dnia. To jest główna podstawa do negocjacji z pozycji siły klienta, a nie Multimedii. Jeśli będzie inaczej to oni będą mieli cię w garści. A powinno być odwrotnie. Edytowane 12 Marca 2019 przez Kleofas11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adasiek74 Opublikowano 12 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 W przyszłym roku już wszystko będzie się kończyło w tym samym czasie. Bo nie wiem czemu w sumie wszystko dali mi na rok a multiroom na 2 lata... myślę, że też przez to zmniejszyłem sobie pole do negocjacji i właśnie tym wypowiedzeniem o którym pomyślałem za późno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcos1992 Opublikowano 12 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 (edytowane) Multiroom to promocja która trwa w miesiącu aktywacji i przez 23 kolejne-więc jeżeli ktoś bierze usługi TV na 12msc to później ma problem, bo jak wypowiadasz tv która jest na 12 msc to musisz wypowiedzieć i Multiroom na który jest promocja=12 msc płaci się jak za zboże za coś z czego się nie korzysta (,,zwrot ulgi"). Albo przedłużasz umowę drożej, niż Ci którzy wypowiadają usługi kończące się w tym samym czasie (i dostają telefon z DUKu). Edytowane 12 Marca 2019 przez marcos1992 dopisek w nawiasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andyp Opublikowano 12 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 https://www.press.pl/tresc/56626,koniec-wspolnego-kanalu-canal--i-discovery ciekawe co z pakietem prestige? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo73 Opublikowano 12 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 Nic, kanał zostanie pod zmienioną nazwą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 12 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 9 godzin temu, marcos1992 napisał: Multiroom to promocja która trwa w miesiącu aktywacji i przez 23 kolejne-więc jeżeli ktoś bierze usługi TV na 12msc to później ma problem, bo jak wypowiadasz tv która jest na 12 msc to musisz wypowiedzieć i Multiroom na który jest promocja=12 msc płaci się jak za zboże za coś z czego się nie korzysta (,,zwrot ulgi"). Albo przedłużasz umowę drożej, niż Ci którzy wypowiadają usługi kończące się w tym samym czasie (i dostają telefon z DUKu). Mam umowę na 12 miesięcy w tym multiroom także na 12 miesięcy : Twój pakiet Nazwa pakietu Pakiet MaxBox Status usługi Aktywna Termin okresu zobowiązania: 31.01.2020 MultiRoom Status usługi Aktywna Termin okresu zobowiązania: 31.01.2020 Wszystkie pakiety tak jak w podpisie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoodash Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 Mam pytanko: w zeszłą środę dzwonił do mnie gość z DUKU (po raz trzeci bodajże, bo nie mogliśmy się dogadać). Miał zadzwonić na drugi dzień (prosiłem, żeby się dowiedział, czy mają kaona na stanie). Od czwartku telefon milczy, wypowiedzenie złożone, umowa do końca miesiąca. Czekać, czy dzwonić do DUK osobiście? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxio Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 Dzwoń. Skoro nie oddzwania tyle dni to pewnie Cię olał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 Widziałem dziś w jednym bloku w Wawie wywieszoną ofertę Multimedii dla nowych klientów - max box i 120 Mbps za 60 zł. Zazdroszczę tym co mają dostęp :D. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mixiorek Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 Tylko te dwie usługi za 60zł? Drogo! :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 Brałbym z pocałowaniem ręki, w UPC za podobną ofertę płace stówkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mixiorek Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 UPC jest wyraźnie droższe i to % sporo. Chociaż można wyrwać np taką ofertę jaką wynegocjowałem jakiś czas temu: Max Eleven 150Mb/s Telefon stacjonarny Całość za 72,98. To moim zdaniem jedna z najniższych możliwych wartości. O ile nie najniższa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 Tak, tylko UPC i MM, to niebo a ziemia 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 (edytowane) Pod jakim względem? Kanałowo to samo (poza brakiem PSP, ale to i tak mam via iPla), jest natomiast trochę rzeczy, których w UPC nie ma. Jeśli chodzi o dekodery itd to ja i tak zawsze CI ;). Edytowane 13 Marca 2019 przez bgmnt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowjanko Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 Macie internet? Chyba awarię mają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzylosiak Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 Coś się dzieje z siecią - lokalizacja Chełm Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andyp Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 (edytowane) Umnie ok z netem. PS strona mm padła. Edytowane 13 Marca 2019 przez andyp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowjanko Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 Toruń, internetu wciąż brak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtasekole Opublikowano 14 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2019 (edytowane) Orientuje się ktoś jaki okres po zawarciu umowy telefonicznie z multimedia przysługę konsumentowi na jej zerwanie ? Ma wejść w życie dopiero od 1 kwietnia. W zeszłym tygodniu ją zaakceptowałem. Dziwne problem robią, miała być umowa na 24 msc z danymi pakietami w danej kwocie. W przesłanej umowie która zaakceptowałem po czasie zobaczyłem że brak jednej usługi. Dosłali aneks. Aneks tejże usługi tylko na 13 msc zamiast na 24. Dzwonię. Pani twierdzi że miesiąc przed muszę do nich zadzwonić aby przedłużyli usługę na kolejny rok aby znów była w formie "testu" za 0 zł. Strasznie kręcą. Edytowane 14 Marca 2019 przez Wojtasekole Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 14 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2019 Ja też mam niektóre usługi w formie testu i są normalnie na 24 miesiące. Na rezygnację są na pewno 14 dni od momentu zawarcia umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtasekole Opublikowano 14 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2019 (edytowane) W moim przypadku chodzi o 0 zł za drugi Multiroom (karta). Twierdzi, że jest opcja tylko na rok. Pani gwarantuje, że jak za rok zadzwonię to promocja wciąż będzie i mi przedłuża na kolejny rok w formie testu. Pakiet HD mam na 24 msc w formie testowania. Edytowane 14 Marca 2019 przez Wojtasekole Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 14 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2019 To może z multiroomem mają inaczej, aczkolwiek trochę to dziwne. Poproś o odsłuchanie rozmowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanys32 Opublikowano 14 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2019 W dniu 26.02.2019 o 13:43, hanys32 napisał: Witam. Jestem świeżo po przedłużeniu umowy po wypowiedzeniu. wyszło tak: MaxBox Sport Champions HD pakiet HD cinemax MultiRoom x2 Internet 120 mm go dysk 1 tb umowa na 24 miesiące - 60zł. Witam. Dziś dostałem fakturę za marzec i wyszło 50zł zamiast 60. Taka niespodzianka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 14 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2019 hanys32 Też tak kiedyś miałem, potem okazało się, że była jakaś promocja i dlatego miesiąc, czy dwa było taniej...Nie twierdzę, że tak musi być u Ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.