Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Już mi się nie chce z nimi walczyć. Źle zrobiłem nie składajac wypowiedzenia miesiąc przed. Za rok będzie lepiej :P . Poza tym nie powiedziane, że dali by mi to za tą samą cene czyli 99zł. Mam jeszcze 2 telefony, a czytając komentarze nikt ich nie ma więc to też ma wpływ na cene końcową więc uważam, że może nie wytargowałem maksimum ale ostatecznie źle nie jest no i też dziwna akcja, że wszystko mi się kończy w tym miesiącu a multiroom mam ważny jeszcze rok... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, Adasiek74 napisał:

To co udało mi się z nimi utargować to:

Pakiet SuperBox + Pakiet HD + Pakiet Dzieci + Canal + Prestige + Sport Champions HD + 120mbit/s + multiroom + telefon stacjonarny + komórkowy. Wszystko za 129zł,

Postaraj się żeby wszystkie usługi (absulutnie wszystkie) kończyły się tego samego dnia. To jest główna podstawa do negocjacji z pozycji siły klienta, a nie Multimedii. Jeśli będzie inaczej to oni będą mieli cię w garści. A powinno być odwrotnie.

Edytowane przez Kleofas11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przyszłym roku już wszystko będzie się kończyło w tym samym czasie. Bo nie wiem czemu w sumie wszystko dali mi na rok a multiroom na 2 lata... myślę, że też przez to zmniejszyłem sobie pole do negocjacji i właśnie tym wypowiedzeniem o którym pomyślałem za późno  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Multiroom to promocja która trwa w miesiącu aktywacji i przez 23 kolejne-więc jeżeli ktoś bierze usługi TV na 12msc to później ma problem, bo jak wypowiadasz tv która jest na 12 msc to musisz wypowiedzieć i Multiroom na który jest promocja=12 msc płaci się jak za zboże za coś z czego się nie korzysta (,,zwrot ulgi"). Albo przedłużasz umowę drożej, niż Ci którzy wypowiadają usługi kończące się w tym samym czasie (i dostają telefon z DUKu).

Edytowane przez marcos1992
dopisek w nawiasie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, marcos1992 napisał:

Multiroom to promocja która trwa w miesiącu aktywacji i przez 23 kolejne-więc jeżeli ktoś bierze usługi TV na 12msc to później ma problem, bo jak wypowiadasz tv która jest na 12 msc to musisz wypowiedzieć i Multiroom na który jest promocja=12 msc płaci się jak za zboże za coś z czego się nie korzysta (,,zwrot ulgi"). Albo przedłużasz umowę drożej, niż Ci którzy wypowiadają usługi kończące się w tym samym czasie (i dostają telefon z DUKu).

Mam umowę na 12 miesięcy w tym multiroom także na 12 miesięcy :

Twój pakiet
Nazwa pakietu
Pakiet MaxBox
Status usługi
Aktywna
Termin okresu zobowiązania: 31.01.2020
 
MultiRoom
 Status usługi
Aktywna
Termin okresu zobowiązania: 31.01.2020
Wszystkie pakiety tak jak w podpisie.
 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko:

w zeszłą środę dzwonił do mnie gość z DUKU (po raz trzeci bodajże, bo nie mogliśmy się dogadać). Miał zadzwonić na drugi dzień (prosiłem, żeby się dowiedział, czy mają kaona na stanie). Od czwartku telefon milczy, wypowiedzenie złożone, umowa do końca miesiąca. Czekać, czy dzwonić do DUK osobiście?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem dziś w jednym bloku w Wawie wywieszoną ofertę Multimedii dla nowych klientów - max box i 120 Mbps za 60 zł.

Zazdroszczę tym co mają dostęp :D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UPC jest wyraźnie droższe i to % sporo. Chociaż można wyrwać np taką ofertę jaką wynegocjowałem jakiś czas temu:

Max

Eleven

150Mb/s

Telefon stacjonarny

 

Całość za 72,98. To moim zdaniem jedna z najniższych możliwych wartości. O ile nie najniższa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod jakim względem? Kanałowo to samo (poza brakiem PSP, ale to i tak mam via iPla), jest natomiast trochę rzeczy, których w UPC nie ma.

Jeśli chodzi o dekodery itd to ja i tak zawsze CI ;).

Edytowane przez bgmnt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orientuje się ktoś jaki okres po zawarciu umowy telefonicznie z multimedia przysługę konsumentowi na jej zerwanie ? Ma wejść w życie dopiero od 1 kwietnia. W zeszłym tygodniu ją zaakceptowałem. Dziwne problem robią, miała być umowa na 24 msc z danymi pakietami w danej kwocie. W przesłanej umowie która zaakceptowałem po czasie zobaczyłem że brak jednej usługi. Dosłali aneks. Aneks tejże usługi tylko na 13 msc zamiast na 24. Dzwonię. Pani twierdzi że miesiąc przed muszę do nich zadzwonić aby przedłużyli usługę na kolejny rok aby znów była w formie "testu" za 0 zł. Strasznie kręcą.  

Edytowane przez Wojtasekole
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku chodzi o 0 zł za drugi Multiroom (karta). Twierdzi, że jest opcja tylko na rok. Pani gwarantuje, że jak za rok zadzwonię to promocja wciąż będzie i mi przedłuża na kolejny rok w formie testu. Pakiet HD mam na 24 msc w formie testowania. 

Edytowane przez Wojtasekole
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.02.2019 o 13:43, hanys32 napisał:

Witam. Jestem świeżo po przedłużeniu umowy po wypowiedzeniu.

wyszło tak:

  MaxBox  

  Sport Champions HD 

 pakiet HD 

cinemax 

MultiRoom  x2

Internet 120

mm go

dysk 1 tb

umowa na 24 miesiące - 60zł.

 

Witam. Dziś dostałem fakturę za marzec i wyszło 50zł zamiast 60. Taka niespodzianka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...