marciniozo 7 Posted March 10 Kurcze nie pamiętam, do 20.00 pracują... Quote Share this post Link to post Share on other sites
andyp 6 Posted March 10 (edited) Dziś nie pracują chyba że na FB napiszesz.https://www.multimedia.pl/zimowe-promocje Edited March 10 by andyp Quote Share this post Link to post Share on other sites
marcos1992 3 Posted March 10 Wypowiedzenie trzeba złożyć koniecznie w MM jeżeli chce się lepsze warunki. Przykładowo ja wypowiadałem 4 marca warunki promocyjne które kończą się 30.04. Wypowiedzenie trwa 30 dni ze skutkiem na koniec miesiąca-czyli policzą więcej nie za te 10 dni tylko za cały miesiąc. Jeżeli nie złożyłbym wypowiedzenia to za usługi policzyli by 380zł zamiast 96,99zł obecnie. Na drugi dzień dzwonili z DUK i podałem swoje warunki, może trochę przeszarżowałem ale nie zamierzam płacić więcej niż 50zł a to co mam teraz. Mają czas do namysłu, ja się spieszyć nie muszę Proponuje zadzwonić do DUK i powalczyć o warunki, bo za ten miesiąc bez wypowiedzenia trochę się niestety dopłaci, a przez telefon można coś powojować i zejść z ceny. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pawel 353 Posted March 10 21 minut temu, Adasiek74 napisał: Czyli co radzicie mimo wszystko złożyć wypowiedzenie, czekać na ich "ruch" do końca miesiąca, dopytać ile będę musiał zapłacić za te 11 dni które jutro upłyną po cenach normalnych i ew porównać ceny petrotelu z multimedią (jeżeli zaproponują mi coś centrum utrzymania klienta?) Czy jak sam do nich zadzwonię ugram więcej jak na podpisaniu umowy w ich punkcie? Będziesz musiał zapłacić za cały miesiąc a nie 11 dni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Adasiek74 0 Posted March 10 25 minut temu, andyp napisał: Dziś nie pracują chyba że na FB napiszesz.https://www.multimedia.pl/zimowe-promocje Zapytałem na FB o godziny pracy DUK. Właśnie mi odpisali: " Dzień dobry, w celu otrzymania oferty na przedłużenie umowy prosimy o kontakt z infolinią 244 244 244 od poniedziałku do soboty. " Quote Share this post Link to post Share on other sites
marciniozo 7 Posted March 10 To jest numer na infolinię, do DUK kolega Ci wcześniej podał i na tamten dzwoń. Quote Share this post Link to post Share on other sites
andyp 6 Posted March 10 (edited) https://www.multimedia.pl/kontakt lub tam napisz, mozesz załączyć wypowiedzenie. Edited March 10 by andyp Quote Share this post Link to post Share on other sites
Adasiek74 0 Posted March 10 Dziś i tak nie pracują wiec bez sensu. Jutro zadzwonię pod ten numer do DUK i tam im złożę wypowiedzenie telefonicznie. @marciniozo Płacisz 99 zł za wszystko z podpisu ? Masz to wszystko na cały okres umowy ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
andyp 6 Posted March 10 No tak ale jak jutro sprawdza mail to zadzwonią odrazu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Adasiek74 0 Posted March 10 Mają na swojej stronie jakiś gotowy dokument do wypowiedzenia żeby można było go dołączyć do rezygnacji z usług ? PS. ww tym linku co podałeś dać rodzaj zgłoszenia: Usługi, Temat zgłoszenia: Rezygnacje, W temacie wiadomości napisać mało konkurencyjna oferta i załącznik wypowiedzenie? Quote Share this post Link to post Share on other sites
marciniozo 7 Posted March 10 (edited) 14 minut temu, Adasiek74 napisał: Dziś i tak nie pracują wiec bez sensu. Jutro zadzwonie pod ten numer do DUK i tam im złożę wypowiedzenie telefonicznie. @marciniozo Płacisz 99 zł za wszystko z podpisu ? Masz to wszystko na cały okres umowy ? Tak płacę za wszystko 99zł, mam podane pakiety przez cały okres umowy. Edited March 10 by marciniozo Quote Share this post Link to post Share on other sites
andyp 6 Posted March 10 https://megawrzuta.pl/download/854005fa00f02d4474ce955faee2b98a.html tu masz ale musisz sam wypełnić dane swoje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Adasiek74 0 Posted March 10 Dzięki wielkie. Wieczorem wypełnię i wyślę tak jak wyżej pisałem i będę czekał. Może jutro się odezwą Mam jeszcze jedno pytanko. Jak złożę te wypowiedzenie będę mógł mimo to iść do nich i przedłużyć umowę w razie gdyby mi nic porządnego zaproponowali czy tym sposobem zablokuje sobie tą możliwość? Quote Share this post Link to post Share on other sites
andyp 6 Posted March 10 (edited) Tak oczywiście bez problemu,ja bym zadzwonił do DUK,ale zrobisz jak zechesz Edited March 10 by andyp Quote Share this post Link to post Share on other sites
Adasiek74 0 Posted March 10 Wypowiedzenie złożone. Poczekam ze 2 dni? na ich reakcje. Jeżeli sami nie zadzwonią ja to zrobię pod numer który mi podałeś Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pawel 353 Posted March 10 Przedłużałem umowę telefonicznie kilka dni temu. Dzwonisz na główną infolinię i informujesz ,że chcesz złożyć telefonicznie wypowiedzenie umowy. Zostajesz przekierowany do DUK i negocjujesz nowe warunki. Nie ma potrzeby wypełniania i wysyłania jakichkolwiek pism. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Adasiek74 0 Posted March 11 (edited) 13 godzin temu, andyp napisał: Tak oczywiście bez problemu,ja bym zadzwonił do DUK,ale zrobisz jak zechesz Po wysłaniu wypowiedzenia dostałem taką odpowiedź. Dzwonić do DUK? Oni przyjeli te wypowiedzenie? Czy to jest standardowy pierwszy mail po odebraniu wypowiedzenia? Spoiler Dzień Dobry, W odpowiedzi na wiadomość z dnia 2019-03-10, bardzo mi przykro, że nie mogliśmy wystąpić z satysfakcjonującym Pana rozwiązaniem. Informuję, że rezygnację należy złożyć w formie pisemnego oświadczenia, z własnoręcznym podpisem Abonenta, w Lokalnym Biurze Obsługi Klienta. Istnieje również możliwość przesłania danego pisma listem poleconym na adres Lokalnego Biura Obsługi Klienta. Obowiązuje data wpływu rezygnacji do Biura. Adres i godziny pracy naszej placówki można sprawdzić również samodzielnie, bez konieczności kontaktu z Konsultantem. Automatyczne Biuro Obsługi Klienta Multimedia Polska jest dostępne pod numerem 244 244 255. Zachęcam do wypróbowania tej formy kontaktu. Obecnie rezygnacja może być również złożona telefonicznie. W tym celu konieczny jest kontakt z naszą Infolinią pod numerem telefonu 244 244 244. Umowa Abonencka może być rozwiązana przez Abonenta z zachowaniem 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego. Informuję również, że po rozwiązaniu umowy, Abonent zobowiązany jest do zwrotu sprzętu, z którego korzystał podczas świadczenia usługi. Sprzęt ten należy zwrócić do lokalnego Biura Obsługi Klienta, nie później niż w ciągu 3 dni od zakończenia umowy. Jeśli nie może Pani zrobić tego osobiście, sprzęt może zostać wysłany pocztą, na Pani koszt i odpowiedzialność. Istnieje również możliwość upoważnienia innej osoby, do zdania sprzętu w Pani imieniu. W takim przypadku powinna Pani napisać oświadczenie, wskazujące dane osoby, którą Pani upoważnia oraz zakres tego upoważnienia. Oświadczenie to powinno zawierać dane identyfikacyjne zarówno Pani, jak i osoby upoważnionej, które można będzie potwierdzić z dokumentem tożsamości. Zwrotowi podlega kompletny zestaw instalacyjny. Zestaw instalacyjny do Telewizji Cyfrowej zawiera: - dekoder - modem kablowy / może być wbudowany w dekoder wówczas nie podlega zwrotowi - pilot - Kabel SCART / lub HDMI ( jeśli dekoder z wbudowanym modemem) - Zasilacz do dekodera - Instrukcja obsługi - Kabel Ethernet / tylko kiedy jest modem zewnętrzny - Baterie - Zasilacz do modemu / tylko kiedy jest modem zewnętrzny Zestaw instalacyjny do Internetu zawiera: - modem kablowy - przewód zasilający / zasilacz - kabel ethernet - kabel USB Dziękuję za korespondencję oraz za wieloletnie korzystanie z naszych usług. W razie dodatkowych pytań proszę o ponowny kontakt. Aby zachować ciągłość korespondencji, proszę skorzystać z opcji "Odpowiedz". Inne możliwości kontaktu z nami:http://www.multimedia.pl/kontakt Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta: 244 244 244. Adres e-mail dla potwierdzenia wpłat: [email protected] Pozdrawiam Bartosz Cieślak Multimedia Polska Dział Korespondencji Edited March 11 by Adasiek74 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kiler 137 Posted March 11 Nie można złożyć wypowiedzenia poprzez maila. Musisz zrobić to telefonicznie albo w BOK. Dzwoń na tą infolinię i złóż to wypowiedzenie, a nie się czaisz. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
marciniozo 7 Posted March 11 (edited) Zawsze musi być na wypowiedzeniu oryginalny podpis. Można ewentualnie napisać, wydrukować i podpisać. Następnie zeskanować lub zrobić zdjęcie i jako załącznik dodać do meila. Jeżeli teraz jest taka możliwość to tak jak napisał kolega Kiler, zadzwonić bezpośrednio do DUK i tam załatwić sprawę. Edited March 11 by marciniozo Quote Share this post Link to post Share on other sites
marcos1992 3 Posted March 11 Ja wysłałem za pierwszym razem skan z podpisem mailem, to nie przyjęli. Napisali, że ostatecznie mogę telefonicznie wypowiedzieć, ale lepiej jakbym w Boku zostawił wypowiedzenie z podpisem na dole. I tak też zrobiłem. Na drugi dzień x telefonów z DUK i po przedstawieniu swoich warunków już nie dzwonią Quote Share this post Link to post Share on other sites
marciniozo 7 Posted March 11 No tak. Czyli najlepiej telefonicznie, lub wysłać pismo tradycyjną pocztą. W lokalnym BOK to zawsze długo trzeba czekać (przynajmniej u mnie). Dlatego ja zawsze wysyłam list pocztą i po sprawie. Co do samych negocjacji, to nigdy nie miałem problemu. Z tym, że moim skromnym zdaniem nie można też przesadzać. Kolega chciał ostatnio mieć full wypas pakiet za 60zł...i się nie dogadał... Quote Share this post Link to post Share on other sites
zerojedynkaX 36 Posted March 11 Kiedyś to się przepełni. Jak wszyscy będą składali wypowiedzenia i brali full ofertę na dodatek z kilkoma multiroom-ami za 99 zł to operator pójdzie z torbami. Na szczęście mnie się to udaje i to co mam w podpisie plus Eleven plus Filmbox plus erotyki (niby za darmo)zdobyłem za 69 zł, ale na starcie było 115zł. Zastanawiam się gdzie jest granica.Bo ceny katalogowe to już nie 100 ale 200% wyższe od tych "promocyjnych". Kolega z osiedla chce net 120Mb + startbox plus + moduł CAM. Zapytał ile to może miesięcznie go kosztować. Startuje w Multimedii. Ze względu na to co czytam na tym forum, nie potrafiłem mu odpowiedzieć na to pytanie. 40 zł ?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
marciniozo 7 Posted March 11 (edited) Raczej się nie przepełni. Ci (My) co tutaj się wypowiadają to nikły procent abonentów. Bardzo wielu ludzi płaci standardowe ceny od lat. Kiedyś w lokalnym BOK byłem świadkiem rozmowy jednej pani, która za internet o ile pamiętam 6 Mbps płaciła grubo ponad 100zł. Tylko internet...Aż się się pani co ją obsługiwała bardzo zdziwiła...Kobieta powiedziała, że płaci tak od lat, umowa się " sama przedłuża" i jej pasuje...Była zdziwiona, że można taniej... Tłumaczyłem ostatnio znajomemu jak ma przedłużyć umowę. niby słuchał a poszedł do BOK i przedłużył to co ma (a ma niewiele) za 130zł i jest zadowolony... Edited March 11 by marciniozo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Adasiek74 0 Posted March 12 (edited) Zadzwoniłem do biura obsługi klienta gdzie za to co mam (99zł) musiałbym płacić 114zł. Powiedziałem, że chce złożyć wymówienie telefonicznie. Pani zapytała mnie czy może mnie jeszcze przekierować do działu utrzymania klienta. To co udało mi się z nimi utargować to: Pakiet SuperBox + Pakiet HD + Pakiet Dzieci + Canal + Prestige + Sport Champions HD + 120mbit/s + multiroom + telefon stacjonarny + komórkowy. Wszystko za 129zł, wydaje mi się, że nie jest źle tymbardziej, że zostały mi trochę ponad 2 tygodnie do końca umowy więc rezygnacja nie wchodziła w gre bo i tak musiałbym im zapłacić za kolejny miesiąc 400 zł więc to bardziej mi zależało jak im. Co sądzicie ? Edited March 12 by Adasiek74 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kiler 137 Posted March 12 Drogo. Trzeba było złożyć wypowiedzenie i czekać na telefon. Gdybyś do końca miesiąca nie dostał lepszej oferty, w co bardzo wątpię, bo wiedzą, że za miesiąc i tak odejdziesz, to po prostu zadzwoniłbyś ostatniego dnia obowiązywania okresu promocyjnego i wycofał wypowiedzenie i powiedział, że miałeś ofertę za 129 zł i chcesz ja przyjąć. ZŁÓŻ WYPOWIEDZENIE !!! Quote Share this post Link to post Share on other sites