Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, filip932 napisał:

Witam Szanownych forumowiczów. Niedługo kończy mi się umowa z MM. Posiadam Maxbox+Canal+prestige+Eleven Sports+HD+Dekoder PVR+2xMultiroom(moduł CAM)+ Internet 300Mb+MBSM+Telefon stacjonarny.Za to wszystko płacę 142zł. Moje pytanie do was czy jest to cena ok?Czy za taki pakiet usług można zapłacić mniej? 

 

129 zł - Pełen pakiet bez erotyki + 2xmultiroom + 300 mbit/s bez stacjonarnego. Umowa z lipca 2020. Wziąłem na dwa lata żeby mieć święty spokój. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, maximus_ napisał:

Polsat chce wykończyć konkurencje przez podnoszenie cen. Mi mogą Polsat i TVP wyłączyć. Telewizja tradycyjna  to przeszłość. Powiem tak j.... Polsat. Wesołych Šwiąt. 

 

3 minuty temu, marcin_bis napisał:

Orientujecie się, czy w związku z zamieszaniem z programami grupy Polsat jest szansa renegocjować umowę, którą zawarłem w listopadzie br ? 

Przeczytaj artykuł powyższy w buinessinsider. Wynika ze możesz. Ale masz czas do końca roku chyba. Działaj. Daj znać co ugrałeś. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To są bzdury nic nie można rozwiązać kanały przeszły do niegwarantowanych. Chyba nigdzie też nie ma informacji że kanały wylatują 1 stycznia.
 
W nawiązaniu do komunikatu Multimediów Polska z listopada, w którym zawarta była informacja o zmianie od 1 stycznia 2021 roku na niegwarantowane statusu kanałów Polsat 2, Polsat News HD, Polsat Cafe HD, Polsat Play HD, Disco Polo Music, Polsat Sport, Polsat Sport Extra i Polsat Film HD, oraz zapowiedź wprowadzenia nowych kanałów, operator informuje, iż najpóźniej 15 stycznia 2021 roku dołączy kilka nowych stacji.
 
Nie wycofanie a przeniesienie do niegwarantowanych ma nastąpić 1 stycznia. Czyli żadna szykują się do wycofania ale bez możliwości rozwiązania umowy. 
Kolego ,od dłuższego czasu jest o tym mowa na forumce.
Każdy dostał informacje od MM Polska ,w której jest jasno napisane ,że klient ma prawo odstąpić od umowy tv w związku z wycofaniem kanałów tv Polsat .
I w tejże informacji była też podana data 1 stycznia.
Także sugeruje uważniej czytać forum ,oraz korespondencję email/listowną.
Wesołych Świąt dla wszystkich forumowiczów.
A dla klientów MM Polska dużo cierpliwości :-)))).
Hej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Grigorios Quedin napisał:

Kolego ,od dłuższego czasu jest o tym mowa na forumce.
Każdy dostał informacje od MM Polska ,w której jest jasno napisane ,że klient ma prawo odstąpić od umowy tv w związku z wycofaniem kanałów tv Polsat .
I w tejże informacji była też podana data 1 stycznia.
Także sugeruje uważniej czytać forum ,oraz korespondencję email/listowną.
Wesołych Świąt dla wszystkich forumowiczów.
A dla klientów MM Polska dużo cierpliwości :-)))).
Hej.

"z dniem 1 stycznia 2021 roku nastąpią zmiany w ofercie programowej, polegające na wycofaniu części kanałów z oferty objętej gwarancją operatora. W przypadku oferty cyfrowej zmiana dotyczy następujących kanałów: Polsat 2, Polsat News HD, Polsat Cafe HD, Polsat Play HD, Disco Polo Music, Polsat Sport, Polsat Sport Extra i Polsat Film HD"

 

Nie ma nawet wszystkich Polsatów wymienionych. Kanały z listy gwarantowanej przechodzą do niegwarantowanej od 1 stycznia. W Vectrze tez są niegwarantowane. To jest zmiana regulaminowa i dlatego można teraz rozwiązać umowę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam forumowiczów. Mam problem z Multimediami. Przedłużyłem z MM umowę 01.09.2020 z datą  obowiązywania od 01.10.2020. Na początku grudnia dzwoniłem dwukrotnie w sprawie zmiany listy kanałów gwarantowanych i otrzymałem informację, że mogę bez kosztowo rozwiązać z nimi umowę, lub renegocjować warunki. Stwierdziłem, że jeszcze się zastanowię. Zdecydowałem się na zwiększenie prędkości internetu i w dniu wczorajszym zadzwoniłem żeby dokonać zmiany. I szlak mnie trafił bo wczoraj już nie mogłem niczego renegocjować czy też rezygnować z ich usług bo wg nich mnie to nie dotyczy ponieważ lista programów gwarantowanych zmieniła się chyba we wrześniu, po tym jak przedłużyłem umowę, i generalnie mogę ich cmoknąć. Złożyłem reklamację z żądaniem odsłuchania rozmów z początku grudnia kiedy to wszystko mogłem załatwić. Mają czas do 30 dni na rozpatrzenie. Sprawdziłem dodatkowo listę programów gwarantowanych, którą otrzymałem od nich 01.09.2020 i w niej wszystkie polsaty są gwarantowane. I tu moje pytanie. Czy lista z aneksu jednak jest podstawą do żądania od nich zmian, lub też rezygnacji z ich usług?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, jaromir666 napisał:

Witam forumowiczów. Mam problem z Multimediami. Przedłużyłem z MM umowę 01.09.2020 z datą  obowiązywania od 01.10.2020. Na początku grudnia dzwoniłem dwukrotnie w sprawie zmiany listy kanałów gwarantowanych i otrzymałem informację, że mogę bez kosztowo rozwiązać z nimi umowę, lub renegocjować warunki. Stwierdziłem, że jeszcze się zastanowię. Zdecydowałem się na zwiększenie prędkości internetu i w dniu wczorajszym zadzwoniłem żeby dokonać zmiany. I szlak mnie trafił bo wczoraj już nie mogłem niczego renegocjować czy też rezygnować z ich usług bo wg nich mnie to nie dotyczy ponieważ lista programów gwarantowanych zmieniła się chyba we wrześniu, po tym jak przedłużyłem umowę, i generalnie mogę ich cmoknąć. Złożyłem reklamację z żądaniem odsłuchania rozmów z początku grudnia kiedy to wszystko mogłem załatwić. Mają czas do 30 dni na rozpatrzenie. Sprawdziłem dodatkowo listę programów gwarantowanych, którą otrzymałem od nich 01.09.2020 i w niej wszystkie polsaty są gwarantowane. I tu moje pytanie. Czy lista z aneksu jednak jest podstawą do żądania od nich zmian, lub też rezygnacji z ich usług?

 

Przeczytaj kilka stron wcześniej moją historię. Ja przedłużyłem umowę 23 listopada i już mnie w MM nie ma. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jaromir666 Ja również podobną sytuację miałem, też opisałem wcześniej. Co konsultant to inna wersja. Reklamacja była złożona, bo w umowie są dwie listy programowe. Skutek pozytywny. Nie masz się co martwić tym terminem 30 dni, bo nawet jeśli w styczniu dostaniesz odpowiedź to i tak będziesz mógł skorzystać z prawa do wypowiedzenia bezkosztowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi. Nie wiem czemu wcześniej nie wpadłem na pomysł poszukania forum o MM. Zadzwoniłem jeszcze raz, złożyłem reklamację i mam czekać. Zaciekawiła mnie możliwość zwiększenia internetu do np 300mb, mi w pierwszych rozmowach proponowano max 150( teraz mam 120). I jeszcze jedno, kiedy pytałem o koszt opłat za internet po ewentualnym zrezygnowaniu z telewizji wyliczono mi to na 46 zł, co przy ewentualnym związaniu się z innym operatorem nie opłacało się. 

Monter-Piroman pisał, że po zrezygnowaniu z telewizji, opłata za internet to 10zł. Przy takiej kwocie ma sens umowa u innego operatora.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://media2.pl/tech/164226-Zdalne-wypowiedzenie-umowy-koniec-automatycznego-przedluzania.-Duze-zmiany-w-prawie-telekomunikacyjnym.html

 

" W poniedziałek (21 grudnia 2020 roku) w życie wejdą ważne zmiany w prawie telekomunikacyjnym. 

Jedną z ważniejszych zmian jest umożliwienie abonentom zdalnego wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych.

Od 21 grudnia 2020 roku, jeśli będziemy chcieli umową wypowiedzieć, będziemy mogli zrobić to na przykład za pośrednictwem e-maila.

Zniknie konieczność wypełniania papierowych dokumentów i nadawania ich listem poleconym, czy też złożenia w punkcie sprzedaży operatora.
Dodatkowo operator będzie miał obowiązek zawiadomienia klienta o otrzymaniu oświadczenia o wypowiedzeniu umowy oraz potwierdzenia przyjęcia takiego oświadczenia woli. "

 

Ciekawe czy w Multimedii o tym wiedzą, że od 2 dni abonenci mogą już wypowiedzieć umowy wysyłając stosownego maila w tej sprawie.

Edytowane przez Kleofas11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, Kleofas11 napisał:

https://media2.pl/tech/164226-Zdalne-wypowiedzenie-umowy-koniec-automatycznego-przedluzania.-Duze-zmiany-w-prawie-telekomunikacyjnym.html

 

" W poniedziałek (21 grudnia 2020 roku) w życie wejdą ważne zmiany w prawie telekomunikacyjnym. 

Jedną z ważniejszych zmian jest umożliwienie abonentom zdalnego wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych.

Od 21 grudnia 2020 roku, jeśli będziemy chcieli umową wypowiedzieć, będziemy mogli zrobić to na przykład za pośrednictwem e-maila.

Zniknie konieczność wypełniania papierowych dokumentów i nadawania ich listem poleconym, czy też złożenia w punkcie sprzedaży operatora.
Dodatkowo operator będzie miał obowiązek zawiadomienia klienta o otrzymaniu oświadczenia o wypowiedzeniu umowy oraz potwierdzenia przyjęcia takiego oświadczenia woli. "

 

Ciekawe czy w Multimedii o tym wiedzą, że od 2 dni abonenci mogą już wypowiedzieć umowy wysyłając stosownego maila w tej sprawie.ten 

Ten artykuł jest niedoprecyzowany są dwie formy rozwiązywania umów. Forma dokumentowa i pisemna już od grudnia 2019 tak naprawdę . Firma może wybrać w formie dokumentowej dyspozycję mailowa bądź ustna w DOK. Przykładowo MM ma ustną w DOK, Plus ma mailową. Od razu zaznaczam że nie musi być obydwóch.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dzisiaj dzwonilem do MM pytając o kanały National Geographic, kanały BBC i Fox HD. Chciałem zapytać, czy te kanały wrócą w związku z odejście kanałów grupy Polsat. Pani poinformowała mnie, że te kanały już powinny być. Po wyszukiwaniu ponowny faktycznie mam dostęp do kanałów BBC brit i BBC earth oraz NG. Niestety Fox HD jest dalej niedostępny. Dla mnie taka zmiana to sam pozytyw. Jestem z Gdyni, mam pakiet superbox. 

Edytowane przez Cnapan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.12.2020 o 22:46, maximus_ napisał:

Gdynia, dnia 18.12.2020r.

Szanowna Pani/Szanowny Panie,

W nawiązaniu do komunikacji wysłanej do Państwa w piśmie z dnia 25.11.2020,
w której zawarta była m.in. zapowiedź włączenia nowych kanałów, pragniemy poinformować o takich nowych kanałach, które wprowadzamy do naszej oferty.

Jakie nowe kanały otrzymuję? Najdalej do 15 stycznia 2021 będziemy sukcesywnie włączać następujące programy:
nationageo.png

NATIONAL GEOGRAPHIC HD - skoncentrowany wokół tematów dotyczących przyrody, rozwoju cywilizacji, a także postępu technologicznego kanał prezentujący filmy dokumentalne oraz autorskie programy popularnonaukowe.

Program dostępny od 18.12.2020 w otwartym oknie do końca 2021 roku dla wszystkich Abonentów na pozycji 509.

bbcearth.png

BBC EARTH HD - program prezentujący informacje o otaczającym nas świecie, zamieszkujących go zwierzętach, fascynujących roślinach oraz potężnych żywiołach.

Kanał dostępny od 18.12.2020 w pakietach: SuperBox, MaxBox na pozycji 512.

BBC_235x100.png

 

BBC LIFESTYLE HD - kanał, na którym swoje programy prowadzą między innymi Gordon Ramsay, Gok Wan czy Rick Stein. Prezentowane produkcje skupiają się na takich tematach, jak kulinaria, architektura wnętrz oraz podróże. 

Kanał dostępny od 18.12.2020 w pakietach: SuperBox, MaxBox na pozycji 702.

bbcbrit.png

BBC BRIT HD łączący w sobie programy motoryzacyjne, biznesowe oraz naukowe.  

Kanał dostępny od 18.12.2020 w pakietach: SuperBox, MaxBox, Sport HD Extra, StartBox Plus na pozycji 701.

FOX_235x100.png

FOX HD - kanał rozrywkowy emitujący najpopularniejsze seriale pochodzące z największych amerykańskich wytwórni filmowych. Oferta FOX to rozrywka skrojona na potrzeby każdego widza i miłośnika każdego gatunku, w tym seriali obyczajowych, kryminalnych, akcji, grozy czy produkcji science fiction.

Kanał dostępny od 18.12.2020 w pakietach: MaxBox, Filmy i Seriale na pozycji 320.

biznes_24_logo.png

BIZNES 24 - jest poświęcony biznesowi, gospodarce
i ekonomii. Program obejmuje wielogodzinne pasmo na żywo z informacjami o gospodarce oraz filmy dokumentalne.

Kanał dostępny od 15.01.2021 w pakietach: StartBox, MiniBox, SuperBox, MaxBox, StartBox Plus.

  Powyższe kanały zostają wprowadzone do oferty ze statusem programów niegwarantowanych. Numeracja nowych kanałów może jeszcze ulec modyfikacji. Innych zmian na dzień dzisiejszy nie wprowadzamy, a wykaz programów z uwzględnieniem powyższych znajduje się: https://www.multimedia.pl/zmiany-programowe.
O ewentualnych zmianach w tym wykazie będziemy Państwa informować zgodnie z obowiązującym regulaminem usługi telewizyjnej.
Czy muszę podejmować jakieś działania w związku 
ze zmianą?
Pismo ma charakter informacyjny i stanowi uzupełnienie komunikacji wspomnianej na wstępie: https://www.multimedia.pl/zmiany-programowe.

Nowe programy będą automatycznie uruchamiane i pojawią się na Państwa liście kanałów. W wypadku problemów z automatycznym uruchomieniem zalecamy restart dekodera, a w wypadku kart i modułów CI CAM wykonanie operacji ponownego wyszukania kanałów.
W jaki sposób mogę się skontaktować z firmą
w sprawie zmiany?
W przypadku pytań lub wątpliwości, do dyspozycji pozostają nasi konsultanci, którzy odpowiedzą na Państwa pytania. Infolinia czynna jest od poniedziałku do soboty w godzinach 7:00 – 22:00 pod numerem telefonu: 24 357 50 48.

Z poważaniem,

podpis-goslinski.jpg
Rafał Gośliński
Dyrektor Pionu Obsługi Klienta
Multimedia Polska sp. z o.o.

Szal z tego wszystkiego mam w sumie FOX,biznes i okno NG przez tydzień chyba sie rozplacze ze szczescia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, Cnapan napisał:

Ja dzisiaj dzwonilem do MM pytając o kanały National Geographic, kanały BBC i Fox HD. Chciałem zapytać, czy te kanały wrócą w związku z odejście kanałów grupy Polsat. Pani poinformowała mnie, że te kanały już powinny być. Po wyszukiwaniu ponowny faktycznie mam dostęp do kanałów BBC brit i BBC earth oraz NG. Niestety Fox HD jest dalej niedostępny. Dla mnie taka zmiana to sam pozytyw. Jestem z Gdyni, mam pakiet superbox. 

Fox jest od Maxboxa

NG rok i tydzień 31.12.2021 ;)

Edytowane przez piotreksuchy90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...