Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

 

ps2790

 Negocjacje z końca września 2020r.

- Internet 600Mb/s - 10 zł

- MaxBox - 21 zł plus dostęp do usługi 14 zł razem - 35 zł

- Multiroom - 5 zł

- Cinemax 5 zł

- Canal Plus Prestige -29 zł

- HBO HD Max - 19 zł

- HBO Go - 0 zł

- Eleven Sports - 5 zł

- Pakiet cyfrowy HD - 5 zł

Do tego dysk HDD Verbatim 1TB za 1 zł.

 

Nazwy promocji :

2020/215 Promocja wynegocjuj swoją cenę - Internet+STOP 24 D E5FS/S

2019/018/1-19 Super Sprzęt STOP 24/S

2019/023 Dysk do promocji

Po wypowiedzeniu dzwonisz do DUK (jak do Ciebie nie zadzwonią) i negocjujesz ofertę.

Powodzenia!

I tak jak napisał kolega wyżej, negocjujesz w trakcie rozmowy i starasz się uzyskać jak najlepszą ofertę. Nie ma co od razu walić numerami promocji, ale można się nimi wspomagać. Podałem Ci przykład jak to może wyglądać cenowo. Ale to są indywidualne negocjacje.

Edytowane przez marciniozo
uzupełnienie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj uruchomić ponownie modem i router (jeśli posiadasz). Telewizja często nie działa z powodu błędów uprawnień. Potrzeba wtedy od nowa wyszukać stacje. Jeżeli chodzi o usługi to w Szczecinie wszystko działa.

To była grubsza awaria, bo nawet na dobreprogramy.pl pisali. Koło 17 wszystko już działało.
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://www.wirtualnemedia_pl/artykul/multimedia-polska-ktore-kanaly-polsat-znikna-jak-zlozyc-wypowiedzenie-umowy  " Multimedia Polska informuje, że mimo ograniczenia współpracy z Polsatem w jej ofercie powinno pozostać sześć stacji tego nadawcy emitowanych w ramach naziemnej telewizji cyfrowej.

Na pewno nadal dostępne będą Polsat i TV4, które są objęte zasadą must carry - must offer. " ..... czyli nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Wreszcie jakiś sukces. ? 

A w naziemnej DVB-T jest teraz aż 10 kanałów należących do grupy Polsat (rekord koncentracji mediów w DVB-T). Czyli na bogato. 

Edytowane przez Kleofas11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Leo73 napisał:

Gdyby walczyli z Polsatem o kanały sportowe to już dawno Polsat Premium by był.

Chyba sobie żartujesz. PSP to były pierwsze prawa, gdzie się polsatowi sufit na głowę spadł jeśli chodzi o oczekiwania finansowe.

Teraz przy przedłużaniu "standardowych" powtarzają akcję.

Trzeba też mieć na uwadze, że MM jest najtańszą kablówką. Z jednej strony bardzo fajnie, z drugiej nie pozwala to spełniać takich zachcianek polsatu.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na dniach znowu mają dzwonić.

 umowa kończy się w grudniu. Złożyłem wypowiedzenie.

 


Dotychczas płaciłem 65 zł (miałem dokładnie to samo co poniżej  tylko o połowę wolniejszy Internet)

W  tej samej cenie chciałbym:
Max box
Internet 300/25

pakiet HD
moduł cam
Multiroom
Canal+ (na 6 miesięcy)

HBO  (na 6 miesięcy)
HBO HD MAX (na 6 miesięcy)
HBO GO (na 6 miesięcy)

była na razie jedna rozmowa z kosnultantem i mówił, że  maks co może zaoferować w tej cenie to HBO i Canal plus na 2 miesięce, bez multiroom i bez pakietu HD). Jak nie to żebym szedł do konkurencji.

Cisnąć jeszcze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To teraz opiszę Wam moją historię. 23 listopada przedłużałem umowę z MM. Wówczas nikt z konsultantów nawet nie zająknął się, że może być taki numer z Polsatami. Po tygodniu, wybuchła afera z usuwaniem Polsatów. Wówczas zaczęła się moja "telefoniczna przygoda" z MM. Zadzwoniłem po raz pierwszy i usłyszałem, że zawierałem umowę po 1 lipca 2020 roku i niestety nie mogę zerwać umowy ze względu na usunięcie kanałów Polsatu, ponieważ po tym czasie te kanały nie były już gwarantowane. 

 

Oczywiście była to nieprawda, co mówili konsultanci, ponieważ z dokumentów, które otrzymałem po podpisaniu umowy, wyraźnie na liście oznaczone jako gwarantowane były: Polsat Play, Polsat Sport i Polsat Sport Extra. Pani konsultantka nie chciała w ogóle w to uwierzyć i powiedziała, że mam jej wysłać jeszcze raz dokumenty, które dostałem od nich... 

 

Napisałem więc do nich bardzo ładnego maila, w którym nie omieszkałem wspomnieć, że Pani sugerowała, że chcę im wcisnąć bajeczkę o gwarantowanych kanałach, chociaż takowych nie ma. Co ciekawe, 1 grudnia na ich stronie cały czas wisiała ta lista z trzema gwarantowanymi kanałami Polsatu, a wszyscy dookoła mega zdziwieni. 

 

Naturalnie przyznali mi rację i mogę rozwiązać umowę. Jednocześnie, zmieściłem się w 14 dniach i mogłem odstąpić od aneksu. Wobec tego, w tej chwili nie mam de facto umowy z MM. Wczoraj dzwonię, żeby potwierdzić rezygnację i zdać sprzęt. Pierwsza rozmowa  -> przełączenie do działu rezygnacji. Wisiałem na telefonie ponad 15 minut słuchając ich muzyczki, po czym się rozłączyło ;) Druga rozmowa -> Pani konsultankta już chciała brać ode mnie dane, kiedy to nagle musiała coś kliknąć i spauzowała połączenie. 

 

Trzecia rozmowa -> w końcu się udało. Rozmawiałem z kumatym gościem, który przekonał mnie, żebym jeszcze tydzień wstrzymał się z rezygnacją, ponieważ wznowili negocjację z Polsatem. I jak mówił, że jeszcze dzień przed telefonem moim powiedziałby, że na pewno się nie dogadają, tak teraz pojawiła się jakaś szansa na dojście do porozumienia. Jednocześnie dostałem zapewnienie, że na razie będę płacił tyle, ile do tej pory, więc mam zabezpieczenie w postaci nagranej rozmowy. 

 

Huh, ale się rozpisałem. W każdym razie, zerknijcie sobie w kanały gwarantowane na Waszych umowach, czy czasami "przez przypadek" nie macie tych trzech kanałów. A żeby było ciekawiej wstawiam screena z ich strony z tymi kanałami z dnia 1 grudnia be3afc34053cf.png2020. c323bd586eee5.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, radek34 napisał:

23 listopada przedłużałem umowę z MM. Wówczas nikt z konsultantów nawet nie zająknął się, że może być taki numer z Polsatami. Po tygodniu, wybuchła afera z usuwaniem Polsatów. Wówczas zaczęła się moja "telefoniczna przygoda" z MM. Zadzwoniłem po raz pierwszy i usłyszałem, że zawierałem umowę po 1 lipca 2020 roku i niestety nie mogę zerwać umowy ze względu na usunięcie kanałów Polsatu, ponieważ po tym czasie te kanały nie były już gwarantowane

 

Oczywiście była to nieprawda, co mówili konsultanci, ponieważ z dokumentów, które otrzymałem po podpisaniu umowy, wyraźnie na liście oznaczone jako gwarantowane były: Polsat Play, Polsat Sport i Polsat Sport Extra. Pani konsultantka nie chciała w ogóle w to uwierzyć i powiedziała, że mam jej wysłać jeszcze raz dokumenty, które dostałem od nich... 

 

Napisałem więc do nich bardzo ładnego maila, w którym nie omieszkałem wspomnieć, że Pani sugerowała, że chcę im wcisnąć bajeczkę o gwarantowanych kanałach, chociaż takowych nie ma. Co ciekawe, 1 grudnia na ich stronie cały czas wisiała ta lista z trzema gwarantowanymi kanałami Polsatu, a wszyscy dookoła mega zdziwieni

 

Naturalnie przyznali mi rację i mogę rozwiązać umowę.

I tak trzymać. Tę historię powinni sobie wziąć pod rozwagę wszyscy inni abonenci zbywani, olewani i zniechęcani do wyegzekwowania od operatora swoich niezbywalnych praw. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Seth napisał:

Oj, złapanie się na tekst, że być może z polsatami wszystko będzie ok to odebranie sobie oręża do lepszej oferty. Wynegocjowanie czegoś więcej oraz ewentualnie brak zmian w polsatach to jest dopiero zwycięstwo w negocjacjach :)

Nie nazwałbym tego złapaniem się. Wszystko jest przemyślane. W tej chwili czekam na technika Netii, czy będę mógł u siebie odbierać ich kanały (stara kamienica). Dopóki nie będzie oficjalnego info z Multimedii to nic nie podpisuję z Netią. Sytuacja dla mnie bardzo jasna i dobra. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do znawców tematu: wczoraj zmieniłem łącze ze 150 na 300Mbit, Pani konsultantka stwierdziła przy tym, że mój aktualny router Cisco EPC 3212 jest za słaby do nowej prędkości więc proponuje wizytę technika i wymianę na nowy, "lepszy" router. Czy aby na pewno ten EPC 3212 nie obsługuje 300Mbitów? (w necie znalazłem info, że działa do 440Mbit). Jeśli już dojdzie do wymiany to jaki router jest w miarę bezinwazyjny (nie zawiesza się itp). Pytam, bo jeśli mam wymienić tego Cisco, z którego jestem zadowolony na jakiś badziew, który codziennie będę musiał resetować, żeby dobrze działał to wolę pozostać przy starym. Z góry dzięki za odpowiedź.

Edytowane przez leszek234
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś się orientuje, jaki jest max net w Gdyni? Konsultant powiedział, że 150mb/s, babka z DUK proponowała mi 300, a na stronie vectry pod moim adresem jest 600 mb/s. Może te 600 jest ale po światłowodzie a nie koncentryku, ktoś ogarnia?

 

Dzwoniłem dziś pod jakiś specjalny numer na infolinię, żeby wypowiedzieć umowę, pani nie zaproponowała nic ciekawego i przełaczyła mnie gdzieś dalej (DUK?). Niestety nic ciekawego mi nie zaproponowali.

 

Teraz mam:

net 120 - 6zł

max box + dekoder - 54zł

eleven - 5zł

hd - 0zł

nagrywarka sieciowa - 0zł

catch up - 0 zł

usb pvr - 2 zł

 

razem: 67 zł

 

Zaproponowali zwiększenie neta do 300 mb/s, ale pani powiedziała że inne usługi (bodajże catch u usb pvr) już będą płatne i wyszło 75 zł na 2 lata albo 84 zł na rok. Póki co podziękowałem. Jedyny plus to po wypowiedzeniu umowy net do końca umowy za 6 zł. 

Jak dołoża hbo i c+, to mogę to przełkąć za ok. 85 zł. Co sądzicie?

Edytowane przez yoodash
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, leszek234 napisał:

Do znawców tematu: wczoraj zmieniłem łącze ze 150 na 300Mbit, Pani konsultantka stwierdziła przy tym, że mój aktualny router Cisco EPC 3212 jest za słaby do nowej prędkości więc proponuje wizytę technika i wymianę na nowy, "lepszy" router. Czy aby na pewno ten EPC 3212 nie obsługuje 300Mbitów? (w necie znalazłem info, że działa do 440Mbit). Jeśli już dojdzie do wymiany to jaki router jest w miarę bezinwazyjny (nie zawiesza się itp). Pytam, bo jeśli mam wymienić tego Cisco, z którego jestem zadowolony na jakiś badziew, który codziennie będę musiał resetować, żeby dobrze działał to wolę pozostać przy starym. Z góry dzięki za odpowiedź.

Kolego ja też nie chciałem oddać swojego Cisco na rzecz Arrisa, którego mam teraz. Też Cisco, które miałem miało w opisie, że 446 mbit max. Dział techniczny do spółki z serwisantami stwierdzili, że dają mi "lepszy" modem Arris i że rzekomo Cisco są adekwatne tylko dla łącza max 60 mbit. To nie jest prawdą, ponieważ odbierałem 120 mbit na starym Cisco. W mojej lokalizacji nawet przy łączu 150 nikt nie zgodził się na to żebym został przy Cisco. I teraz mam Arris i nie przepadam za tym. Często net łapie zadyszkę i co 2 - 3 tygodnie restart modemu. Często też nagle modem co 10 - 15 minut wylogowuje się z sieci i zaczyna się wariactwo z miganiem lampek kontrolnych. Jeżeli dasz radę walcz o modem inny niż Arris. Niestety często się dostaje Arris'a przy łączach od 120 mbit do 600. W przypadku wyższego łącza niż 600 modem jest jeszcze inny. Co jeszcze raz podkreślę, od techników informacja, że Cisco można mieć tylko do prędkości 60. To mocna nieprawda bo przy 120 Cisco dawał elegancko radę bez praktycznie żadnych zwiech.

11 minut temu, yoodash napisał:

ktoś się orientuje, jaki jest max net w Gdyni? Konsultant powiedział, że 150mb/s, babka z DUK proponowała mi 300, a na stronie vectry pod moim adresem jest 600 mb/s. Może te 600 jest ale po światłowodzie a nie koncentryku, ktoś ogarnia?

Prędkość dostępna jest taka jaka podawana jest na stronie operatora. Tyle pozwala uciągnąć infrastruktura w Twoim rejonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, thommy18 napisał:

Kolego ja też nie chciałem oddać swojego Cisco na rzecz Arrisa, którego mam teraz. Też Cisco, które miałem miało w opisie, że 446 mbit max. Dział techniczny do spółki z serwisantami stwierdzili, że dają mi "lepszy" modem Arris i że rzekomo Cisco są adekwatne tylko dla łącza max 60 mbit. To nie jest prawdą, ponieważ odbierałem 120 mbit na starym Cisco. W mojej lokalizacji nawet przy łączu 150 nikt nie zgodził się na to żebym został przy Cisco. I teraz mam Arris i nie przepadam za tym. Często net łapie zadyszkę i co 2 - 3 tygodnie restart modemu. Często też nagle modem co 10 - 15 minut wylogowuje się z sieci i zaczyna się wariactwo z miganiem lampek kontrolnych. Jeżeli dasz radę walcz o modem inny niż Arris. Niestety często się dostaje Arris'a przy łączach od 120 mbit do 600. W przypadku wyższego łącza niż 600 modem jest jeszcze inny. Co jeszcze raz podkreślę, od techników informacja, że Cisco można mieć tylko do prędkości 60. To mocna nieprawda bo przy 120 Cisco dawał elegancko radę bez praktycznie żadnych zwiech.

Prędkość dostępna jest taka jaka podawana jest na stronie operatora. Tyle pozwala uciągnąć infrastruktura w Twoim rejonie.

no to na stronie vectry sprawdziłem i pod moim adresem jest 600 mb/s, a na infolinii mi powiedzieli że max 300. Na stronie MM nie da sie sprawdzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj przedłużyłem

Było 114 co miesiąc za

Max box
Canal + prestige
Net 600 mb + zew ip
Multiscreen
Eleveny
3 x Multiroom (3 dekodery kaon)

Teraz to samo plus
wymiana jednego dekodera na moduł
Hbo hd max na 5 miesięcy

Całość za 97 zł więc nie jest źle


Wysłane z mojego Pixel 4 XL przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...