Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

9 minut temu, leszek234 napisał:

Nie do końca, zadzwoniłem na DUK i tam przekierował mnie facet na tą babkę z którą dogadałem warunki. Ona twierdziła, że jest z DUK więc ma lepsze warunki niż dostałbym w BOK.

Czyli na jaki numer zadzwoniłeś? Bo dziś zamierzam zrobić to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Numer do DUK to: 244-244-333. Dziś przejrzałem swoje okresy zobowiązania. Wygląda to tak, że podstawowy pakiet TV do końca lutego oraz internet do końca lutego. Paczki tematyczne do końca marca. Cała umowa zawierana w jednym terminie więc sprytny zabieg dostawcy jest taki, że będzie kara umowna na paczki tematyczne w przypadku wypowiedzenia umowy głównej. Kwestie swojej umowy będę musiał ogarniać w styczniu, bo jest jednomiesięczny okres karencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, thommy18 napisał:

Numer do DUK to: 244-244-333. Dziś przejrzałem swoje okresy zobowiązania. Wygląda to tak, że podstawowy pakiet TV do końca lutego oraz internet do końca lutego. Paczki tematyczne do końca marca. Cała umowa zawierana w jednym terminie więc sprytny zabieg dostawcy jest taki, że będzie kara umowna na paczki tematyczne w przypadku wypowiedzenia umowy głównej. Kwestie swojej umowy będę musiał ogarniać w styczniu, bo jest jednomiesięczny okres karencji.

Miałem tak wielokrotnie, że pakiety miałem o miesiąc dłużej. Składałem wypowiedzenie na wszystko zgodnie z zakończeniem okresu promocyjnego  i nigdy nie było żadnych problemów. Umowy były przedłużane na kolejne lata bez żadnych kar itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co DUK to jednak DUK.

W BOK było "max jeden próg internetu wyżej", a w DUK "maksymalna dostępna prędkość".

Niegwarantowane kanały polsatu mają być dostępne do końca stycznia 2021, a z bardzo dużą dozą prawdopodobieństwa zamiast polsatów do końca 2021 pojawią się Nat Geo i paczka BBC.

Na kolejne dwa lata mam spokój. Chociaż nie mam wątpliwości, że pierwsza faktura przyjdzie jak zawsze dużo za duża.

Teraz, marciniozo napisał:

Miałem tak wielokrotnie, że pakiety miałem o miesiąc dłużej. Składałem wypowiedzenie na wszystko zgodnie z zakończeniem okresu promocyjnego  i nigdy nie było żadnych problemów. Umowy były przedłużane na kolejne lata bez żadnych kar itp.

Nie ma problemu przy przedłużaniu. Ale przy zakończeniu to już inna bajka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Seth napisał:

Nie ma problemu przy przedłużaniu. Ale przy zakończeniu to już inna bajka.

Pewnie masz rację, chociaż jak raz nie mogłem się dogadać, po wysłanym wypowiedzeniu i stanęło na podtrzymaniu rezygnacji. Konsultant zapewniał, że żadnych kar nie będzie. Nastąpi rozwiązanie umowy zgodnie z jej zakończeniem. Jakby to było się nie przekonałem, gdyż zadzwonił kolejny konsultant i niemożliwe stało się możliwe i umowa została przedłużona...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, marciniozo napisał:

Pewnie masz rację, chociaż jak raz nie mogłem się dogadać, po wysłanym wypowiedzeniu i stanęło na podtrzymaniu rezygnacji. Konsultant zapewniał, że żadnych kar nie będzie. Nastąpi rozwiązanie umowy zgodnie z jej zakończeniem. Jakby to było się nie przekonałem, gdyż zadzwonił kolejny konsultant i niemożliwe stało się możliwe i umowa została przedłużona...

 

Patrzę u siebie i mam Maxbox do końca marca i wszystkie pakiety do końca kwietnia. Jeśli złożyłbym wypowiedzenie skuteczne na koniec marca, to musiałbym zapłacić jakąś karę za wcześniejsze zerwanie pakietów. Gdybym złożył wypowiedzenie skuteczne na koniec kwietnia, to za Maxbox w kwietniu zapłaciłbym cenę cennikową. W obu przypadkach pewnie nic przyjemnego. Ale przyznam, że nigdy nie analizowałem co grozi za miesiąc za wczesne wypowiedzenie pakietów dodatkowych.

Dziś przy negocjowaniu nowej umowy znów poruszyłem ten temat i na moją propozycję, żeby aktywować mi to co jest promocyjnie na 24 miesiące miesiąc później (żeby się wyrównało z promocją na 25 miesięcy) usłyszałem, że wszystko musi wystartować dokładnie w tym samym momencie. Nie wiem czy to prawda, ale nie miałem ciśnienia, żeby się o to kłócić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po tygodniu od odstąpienia od umowy z powodu usunięcia gw. polsatów okazało się, że  jeśli ktoś miał w paczce TV + NET to wypowiadając TV, NET zostaje na dotychczasowych warunkach do końca trwania umowy. Wcześniejsza informacja z DUK i BOK mówiła, że będzie musiał być podpisany aneks na 12 mc i cena za NET z cennika czyli w moim przypadku 65zł za 600Mbps, teraz mam 40zł. Pytałem również o cenę pakietu TV + NET 600Mbps przedłużenia umowy i przejście do Vectry, się okazało że  za to samo co mam teraz płaciłbym 180zł zamiast 140zł   : D . Podziękowałem i wziąłem największy pakiet L w polsacie za 50 zł. Taka cena powinna być za full abonament TV. Ceny wyższe niż 50zł to zdzierstwo a reklam więcej niż samych treści

Edytowane przez maximus_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, leszek234 napisał:

Świeżo po rozmowie z miła Panią w DUK i wynegocjowane (w związku z wycofaniem polsatów)

 

1. Max Box +  2x multiroom (3x CAM)

2. C+ Prestige

3. HBO Max

4. Eleven Sports

5. net 300Mbit/s

6 pakiet HD

7. tel. kom. nielimitowane rozmowy

 

Całość przy umowie na 2 lata wyszło 99zł/miesiąc. Ja jestem zadowolony, na 2 lata z głowy :)

Cos mi sie rachunki nie zgadzaja

Max Box 50pln

Canal +Prestige 49.90

HBO MAX cos kolo 30 pln nie znam dokladnie ceny

Eleven 15 pln

To juz jest ok 145 a gdzie internet i tel komorkowa ,na jaki okres sa kanaly premium?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, marciniozo napisał:

Ale to są ceny standardowe. Po negocjacjach uzyskać można niższe. Cześć pakietów za zero zł. I stąd kolega uzyskał 99 zł. Było o tym wielokrotnie na forum.

Ale ja też bym chętnie tam zobaczył ceny składowe. C+ 29 zł, Maxbox 44, 11 5, HD 5, net 5, tel 0. W sumie nie wiem ile kosztuje HBO bez GO i multiroomy, ale do zagospodarowania zostaje tylko 11 zł na to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, marciniozo napisał:

Wrzucalem wcześniej swoje ceny składowe, inni koledzy też. Cofnijcie się są podane.

To jezeli mozesz to pomoz mi,mam max boxa 1 razy multiroom 2 za darmo za udostepnienie pomieszczenia na okablowanie i zwiazku z likwidacja posatow chce regenocjowac umowe z duk i chcialbym dolozyc c+,hbo i eleven jaki abo wg.Ciebie bylby dobry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Wojtasekole napisał:

Nie ma nazw promocji, targujesz się jak na rynku. Oni później już sami ustalają co za ile dać aby wyszła wynegocjowana cena umowy. 

Są i nazwy promocji i kody/numery.

Ale faktycznie raczej należy samemu sobie policzyć ile ma wyjść i "pozwolić" konsultantowi poskładać to w całość, a nie walić mu prosto z mostu numerami. Taka strategia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...