Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Trochę to zwariowane z MM/Vectra. Na stronach MM nie ma już spisu programów Multimedii. Czyli ten kto podpisał teraz umowę np.na maxbox to nie ma dostępu ani do listy ani ewentualnych zmian na liście w ciągu umowy . Czy to w porządku wobec klientów ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, zerojedynkaX napisał:

Trochę to zwariowane z MM/Vectra. Na stronach MM nie ma już spisu programów Multimedii. Czyli ten kto podpisał teraz umowę np.na maxbox to nie ma dostępu ani do listy ani ewentualnych zmian na liście w ciągu umowy . Czy to w porządku wobec klientów ? 

Listę od 1(dostępną na dekoderach ADB i na IPTV na IPS oraz I-CAN) dostaniesz i tak w biurze. a czy to w porządku wobec abonentów to zapytanie do Vectry. Vectra przejęła w całości MMP to mogą robić to co mogą. Nawet robiąc TRACERTa niektórych stron idzie też przez V.. Tego nie będą w stanie zmienić. Lista programowa ( od 100-999) też się nie zmieni..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.11.2020 o 17:04, kondzik23 napisał:

Złóż wypowiedzenie telefonicznie i czekaj na telefon z ofertą i negocjuj 

Umowę mam do 31.12.2020 roku, a z tego co teraz czytam, to co prawda "Umowa Abonencka może być rozwiązana przez Abonenta z zachowaniem 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia", ale dla "Dla Usługi Telewizyjnej obowiązuje 3-miesięczny okres wypowiedzenia umowy", więc czy w takiej sytuacji już za późno na wypowiedzenie "Usługi Telewizyjnej"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wymieniono mi modem od internetu na router Arris TG-2492S.Router posiada 4 wyjścia do połączenia kablowego i moduł WiFi.Do wyjścia nr.1 mam podłączony swój router,a pozostałe 3 jak i WiFi w ogóle nie działają.Czy to możliwe ,że są wyłączone?Ewentualnie czy da się je we własnym zakresie uaktywnić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgłosiłem, że zamiast prędkości 120 Mb/s mam maksymalnie 60 Mb/s. Wizyta technika jest umówiona, ale w odpowiedzi dopisali taką informację:

 

"Proszę również pamiętać, że przy obecnie podłączonym urządzeniu do naszego modemu nie osiągną Państwo wykupionej prędkości, ponieważ urządzenie posiada kartę sieciową starego typu z interfejsem Fast Ethernet (do 100 Mb/s)."

 

Trochę zgłupiałem. Chodzi im o to, że ten modem, który od nich mam Cisco EPC3208 nie wyciągnie więcej niż 100 Mb/s? Jakie to może być urządzenie podłączone do ich modemu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wymieniono mi modem od internetu na router Arris TG-2492S.Router posiada 4 wyjścia do połączenia kablowego i moduł WiFi.Do wyjścia nr.1 mam podłączony swój router,a pozostałe 3 jak i WiFi w ogóle nie działają.Czy to możliwe ,że są wyłączone?Ewentualnie czy da się je we własnym zakresie uaktywnić?
U mnie też wymieniono router. Wifi działa. Do jednego z wyjść mam podłączony kablem komputer Młodego i wszystko jest ok.

Wysłane z mojego COR-L29 przy użyciu Tapatalka

Zgłosiłem, że zamiast prędkości 120 Mb/s mam maksymalnie 60 Mb/s. Wizyta technika jest umówiona, ale w odpowiedzi dopisali taką informację:
 
"Proszę również pamiętać, że przy obecnie podłączonym urządzeniu do naszego modemu nie osiągną Państwo wykupionej prędkości, ponieważ urządzenie posiada kartę sieciową starego typu z interfejsem Fast Ethernet (do 100 Mb/s)."
 
Trochę zgłupiałem. Chodzi im o to, że ten modem, który od nich mam Cisco EPC3208 nie wyciągnie więcej niż 100 Mb/s? Jakie to może być urządzenie podłączone do ich modemu?
U mnie w drugą stronę zamiast 60 Mb/s mam 150 Mb/s .

Wysłane z mojego COR-L29 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, kdimarko napisał:

U mnie też wymieniono router. Wifi działa. Do jednego z wyjść mam podłączony kablem komputer Młodego i wszystko jest ok.

Wysłane z mojego COR-L29 przy użyciu Tapatalka

U mnie w drugą stronę zamiast 60 Mb/s mam 150 Mb/s emoji16.png.

Wysłane z mojego COR-L29 przy użyciu Tapatalka
 

Też masz podłączony drugi router?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, strzala napisał:

Gdzie to masz ten 3-miesięczny okres wypowiedzenia na TV? Kiedyś faktycznie tak było w MM, ale już od dobrych kilku lat jest 1 miesiąc.

Na stronie MM jest błędnie podane:

 

https://zapytaj-eksperta.multimedia.pl/search.php?q=Jak rozwiązać Umowę Abonencką

 

PS Korzystam aktualnie z Pakietu CANAL+ Prestige w ramach MM. Czy w MM jest w ogóle technicznie możliwe, żeby Pakiet CANAL+ Prestige działał również w Multimedia GO? Chodzi mi o to, że jak będę negocjował nową umowę, czy jest szansa na włączenie CANAL+ Prestige w Multimedia GO?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, wawa69 napisał:

Wczoraj wymieniono mi modem od internetu na router Arris TG-2492S.Router posiada 4 wyjścia do połączenia kablowego i moduł WiFi.Do wyjścia nr.1 mam podłączony swój router,a pozostałe 3 jak i WiFi w ogóle nie działają.Czy to możliwe ,że są wyłączone?Ewentualnie czy da się je we własnym zakresie uaktywnić?

 

Bo ich sprzęt masz w trybie bridge, więc działa tylko jedno podłączone urządzenie + wifi jest wyłączone. Jak masz swój router to tak zostaw i nie kombinuj, bo jeśli masz dobry własny sprzęt to jest to lepsza opcja niż ichniejsze wifi. Jak bardzo chcesz to możesz przestawić ich modem w tryb routera po kontakcie z infolinią (ale mogą chcieć pieniędzy za usługę BSM). Tylko, że wtedy będziesz miał podwójny NAT jak nie zmienisz konfiguracji swojego routera.

 

3 godziny temu, Kiler napisał:

Zgłosiłem, że zamiast prędkości 120 Mb/s mam maksymalnie 60 Mb/s. Wizyta technika jest umówiona, ale w odpowiedzi dopisali taką informację:

 

"Proszę również pamiętać, że przy obecnie podłączonym urządzeniu do naszego modemu nie osiągną Państwo wykupionej prędkości, ponieważ urządzenie posiada kartę sieciową starego typu z interfejsem Fast Ethernet (do 100 Mb/s)."

 

Trochę zgłupiałem. Chodzi im o to, że ten modem, który od nich mam Cisco EPC3208 nie wyciągnie więcej niż 100 Mb/s? Jakie to może być urządzenie podłączone do ich modemu?

 

Niee, te cisco i 300Mbps daje radę od biedy (jak są luźne kanały). Pewnie za ich modemem masz swój własny router. Po prostu zobaczyli zdalnie jakie połączenie wynegocjował sobie modem z Twoim routerem i jest to jedynie FastEthernet, więc realnie osiągniesz ~95Mbps MAX. Stary sprzęt masz. Wymień swój router na taki z portami GigabitEthernet to będziesz zapinał pełne 120 (a w praktyce ok. 133). Dobrze jakby jeszcze miał jakiś sensowny nat hardware offloading żebyś w przyszłości przy prędkościach 300+ nie miał czkawek.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Ubinoob napisał:

 

Bo ich sprzęt masz w trybie bridge, więc działa tylko jedno podłączone urządzenie + wifi jest wyłączone. Jak masz swój router to tak zostaw i nie kombinuj, bo jeśli masz dobry własny sprzęt to jest to lepsza opcja niż ichniejsze wifi. Jak bardzo chcesz to możesz przestawić ich modem w tryb routera po kontakcie z infolinią (ale mogą chcieć pieniędzy za usługę BSM). Tylko, że wtedy będziesz miał podwójny NAT jak nie zmienisz konfiguracji swojego routera.

 

 

Niee, te cisco i 300Mbps daje radę od biedy (jak są luźne kanały). Pewnie za ich modemem masz swój własny router. Po prostu zobaczyli zdalnie jakie połączenie wynegocjował sobie modem z Twoim routerem i jest to jedynie FastEthernet, więc realnie osiągniesz ~95Mbps MAX. Stary sprzęt masz. Wymień swój router na taki z portami GigabitEthernet to będziesz zapinał pełne 120 (a w praktyce ok. 133). Dobrze jakby jeszcze miał jakiś sensowny nat hardware offloading żebyś w przyszłości przy prędkościach 300+ nie miał czkawek.

Na WiFi mi nie zależy,bardziej myślałem o  pozostałych trzech wolnych portach żeby pociągnąć kabel do innego pokoju ale jak mam coś namieszać to wolę tego nie ruszać.Najwyżej dokupię switcha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Kiler napisał:

No to sprawa się wyjaśniła.

 

W takim razie jaki router polecacie? Na razie mam 120 Mb/s, ale od marca chcę podnieść do 300 Mb/s.

 

Jeśli wifi nie jest sprawą priorytetową (a chyba nie jest, patrząc po sprzęcie jakiego używałeś) to zerknij na nowość od mietka, czyli Mikrotik hAP ac3 https://mikrotik.com/product/hap_ac3#fndtn-testresults

Wydajność routingowa jest ok i myślę że przy takim codziennym używaniu to nawet wire-speed powinien dać radę (tj. 1Gbps LAN<>WAN). Tylko uwaga, bo są wersje sporo droższe, które mają LTE.

 

48 minut temu, wawa69 napisał:

Na WiFi mi nie zależy,bardziej myślałem o  pozostałych trzech wolnych portach żeby pociągnąć kabel do innego pokoju ale jak mam coś namieszać to wolę tego nie ruszać.Najwyżej dokupię switcha.

 

Tylko switcha musisz wpiąć za swój router, a nie bezpośrednio do modemu, bo multimedia ma filtry ARP i nie puści Ci następnych urządzeń. Musisz mieć NAT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Kiler napisał:

No to sprawa się wyjaśniła.

 

W takim razie jaki router polecacie? Na razie mam 120 Mb/s, ale od marca chcę podnieść do 300 Mb/s.

 

 

Ja polecam produkty Mikrotika. Wada: Trudny w konfiguracji, ale za to zalety to długie wsparcie softu i mega możliwości konfiguracji :)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...