Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 22.05.2024 o 17:41, maxio napisał(a):

Cześć. Aktualnie jedynie można dostać miesiąc za darmo przy umowie rocznej lub 2 m-ce przy dwuletniej.

Czyli w sumie nic nie wynegocjuję, szkoda...

3 godziny temu, kowjanko napisał(a):

I w 720p te filmy dają radę? Nie ma pikselozy?

U mnie na 65 calach z kanapy jest okey w sumie, aż byłem zaskoczony. Oczywiście nie ma takiej wyrazistości jak na przykład włączę film z Prime w 4K, to żeby było jasne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Telewizor 75 cali z odległości 3 metrów wymaga nie lada dobrego sygnału aby nie widzieć pikselozy. Minimum to full HD 50 Hz.

Oczywiście najlepiej 4 K 50 Hz. Tylko ile jest tych żródeł takiego sygnału. Większość 4K to upscaling z niższych rozdzielczości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.05.2024 o 18:27, kowjanko napisał(a):

I w 720p te filmy dają radę? Nie ma pikselozy?

 

 

Zależy jaki TV i jaka odległość.

Ja mam 55" i oglądam z odległości ok 220-240cm. I w streamingu który ma tylko 1080p (np SkyShowtime, część produkcji na HBO Max) to niestety jest mocno średnio. Ewidentnie widać różnicę jak się włączy coś w 4K

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

               Witam. Wypowiedziałem umowę na internet z Multimedia, przez bok i otrzymałem odpowiedź na emaila, że pismo zostało przyjęte i umowa będzie rozwiązana z dniem 30.06.2024. Umowę na internet 300 Mb/s mam do 30.06.2024. Ale jest problem, bo mam też telefon domowy za ponad 5 zł i umowa na niego jest do 31.05.2025 (czyli jeszcze rok). Obecnie płacę 65,51 zł za internet, telefon 5,75 zł, antywirus 11,82 zł(bezterminowo) i utrzymanie łącza 0 zł (ale tylko do 31.05.2024), bo normalnie jest za 20 zł.  Łącznie płacę za wszystko 83 zł 08 gr (płaciłem przez pierwsze 2 mies. 70zł., ale oczywiście waloryzacja mnie dopadła).                                                    Na początku zadzwoniłem na 244244244 i spytałem co proponują , to powiedzieli ,że za to samo co teraz mam  to  będzie 113 zł od 1 lipca. To ładnie podziękowałem i wypowiedziałem umowę , za 2 dni zadzwonili do mnie z VECTRY (jak wiadomo multimedia są sprzedane) i nie wiedząc ,że wypowiedziałem umowę zaproponowali mi podniesienie prędkości internetu do 600 Mb/s ,także  telefon  oraz ten antywirus w cenie łącznie 99zł 08gr. Jak się spytałem, jaka byłaby cena za 300 Mb/s to powiedzieli, że taka sama!! Jak powiedziałem ,że wypowiedziałem umowę to wywalili oczy, nic o tym nie wiedząc i mówią ,że nie mogą ze mną rozmawiać dopóki nie odwołam wypowiedzenia i powiedzieli, że nie ma już ulgi za utrzymanie łącza.

            Mam pytanie czy istnieje w VECTrze, jak dawniej w multimediach biuro utrzymania klienta? Czy zadzwonią do mnie do końca maja, czy mogą jeszcze zadzwonić w czerwcu? Czy  zależy im na kliencie, jak było w poprzedniej firmie? U mnie jest jeszcze jeden operator internetu światłowodowego i mógłbym do niego przejść, tylko trzyma mnie ta umowa z multimediami/vectra na telefon stacjonarny jeszcze rok. Czy będę zmuszony z VECTRĄ zostać? Mogę z nimi zostać tylko niech coś rozsądnego zaproponują. Oczywiście nie ma już konsultantów w Multimediach tylko są z VECTRY. Telefon 244244244, to teraz ten sam co 601601601 w Vectrze.

           Mają bałagan z klientami z  multimedia w Vectrze, bo umowa jest na żonę i dawno już było złożone upoważnienie na mnie i to było ok, a teraz to VECTRA nie widzi upoważnienia tylko musi dzwonić do żony czy mnie upoważnia do rozmowy ze mną (masakra).  Nie chcę 2 światłowodów w domu przez telefon domowy, a nowy operator może się wpiąć w ich światłowód. Co robić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.05.2024 o 10:42, Martin11 napisał(a):

             

           Mają bałagan z klientami z  multimedia w Vectrze, bo umowa jest na żonę i dawno już było złożone upoważnienie na mnie i to było ok, a teraz to VECTRA nie widzi upoważnienia tylko musi dzwonić do żony czy mnie upoważnia do rozmowy ze mną (masakra). 

Mam to samo. Chciałem się dowiedzieć co proponują i zadzwoniłem na infolinię to powiedzieli, że nie mam upoważnienia (od 10 lat to ja załatwiam sprawy umowy) i musi być obok mnie żona.

No to podziękowałem, rozłączyłem się i wypowiem umowę mailowo.

Totalny bajzel. Teraz się zastanawiam, czy nie przejść na Canal+ z anteną satelitarną. Oglądam coraz mniej telewizji i jedynie HBO i Netflix mnie najbardziej interesuje. Niekompetencja Multimediów jest porażająca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.05.2024 o 15:42, kowjanko napisał(a):

Mam to samo. Chciałem się dowiedzieć co proponują i zadzwoniłem na infolinię to powiedzieli, że nie mam upoważnienia (od 10 lat to ja załatwiam sprawy umowy) i musi być obok mnie żona.

 

 

 

A umowa jest na Ciebie, czy na żonę?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Tak, miałem dać znać, jaką mi się umowę dało wynegocjować na 244244333. Zostałem przy tym co jestem - czyli internet 300 Mb/s / 25 Mb/s za 55zł z rabatami, antywirus emil F-Secure za 9,99 zł I telefon domowy za 15 zł, tym razem wszystkie rozmowy na stacjonarne telefony i komórki w kraju bez limitu. Oczywiście umowa na 2 lata i nie ma utrzymania łącza za 20 zł. Czyli będę płacił od czerwca za wszystko 79,99 zł. Urwałem tylko 3 zł i 9 gr w stosunku do starej umowy. Na infolini  244244244 proponowali mi za to samo jak pisałem wcześniej 99 zł i 08 gr. (Tylko telefon domowy był z limitami). Pytałem o klauzulę inflacyjną czy jest w umowie, ale już jej nie ma, tylko jakby np. Rząd podniósł VAT to w tedy cena rośnie, bo to nie jest zależne od nich. Najciekawsze jest to, że kosultant nie eidzisł mojego wypowiedzenia, dopiero gdzieś w innym dziale ją zobaczył i oczywiście anulował ją, bo by było zamieszanie. Jak by była prędkość wyższa czyli 600/50, to by  cena była  o 10 zł większą, ale po co mi to, jak dla nie zobaczył bym żadnej różnicy w codziennym przeglądaniu internetu. Pytałem, czy rozmawiam z VECTRĄ czy Multimediami, okazało się ,że z konsultantem Multimedii. Co ciekawe prędkość 300 na 40 jest w VECTRZE a w Multimediach jest 300 na 25, bo multimedia mają swoją infrastrukturę techniczną a Vectra swoją. Także Multimedia są wchłonięte Przez Vectra, ale sieci techniczne mają osobne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Martin11 napisał(a):

Także Multimedia są wchłonięte Przez Vectra, ale sieci techniczne mają osobne.

 

Może u Ciebie. Mój tv przy skanowaniu identyfikuje sygnał tv jako: Vectra, speed test również pokazuje dostawca: Vectra. W bloku gdzie była stacja czołowa MM oddali pomieszczenie podłączyli się pod pod przewody z innego osiedla gdzie nie było MM i kilkunastu lat jest Vectra.

Jedynie w blokach zostały przewody MM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, kowjanko napisał(a):

Już ok, na żonę ale mają po prostu [beep] i niektórzy konsultanci nie ogarniają tematu.

 

To wystarczy że żona zadzwoni i będzie rozmawiać. Ewentualnie można Ciebie upoważnić.

Lub można zrobić cesję umowy na Ciebie. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawy jestem, do kiedy na speedteście będzie infomacja o dostawcy internetu multimedia. Mnie się wydaje ,że kilka lat musi minąć , aby multimedia jako marka całkowicie zniknęła i tym samym Vectra ją wchłonęła w 100%. Klienci muszą się stopniowo przyzwyczajać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...