Tim Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 @kozaa, moim zdaniem nie jest to retransmisja sygnału z satelity, ponieważ w pliku pochodzącym z nagrania MM jest dodatkowa ścieżka audio (angielska - w formacie MPEG), której brak w pliku pochodzącym z nagrania z satelity. Obstawiam, że biorą paczkę HBO światłowodem, jak chyba wszystkie duże kablówki. Wysoki bitrate to nie wszystko. Duży wpływ na jakość mają również kodery, jakich używają operatorzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni007 Opublikowano 30 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2019 Jak się przyjrzymy na canal + sport /sport 2 to też idzie zauważyć piksele momentami, a bitrate prawie 7mbps.. Gdzie w innych kablowkach potrafi mieć i 12mbps i wyglądać przyzwoicie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 30 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2019 4 godziny temu, Tim napisał: Wysoki bitrate to nie wszystko. Duży wpływ na jakość mają również kodery, jakich używają operatorzy. No właśnie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 30 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2019 (edytowane) Sprawdziłem analog no i: - TVP 2 podmieniony na TVP1, - TVP 1 podmieniony na TVP Sport z Telegazetą TVP2. Dziwi mnie takie połączenie obrazu 1 kanału z teletekstem innego, i kto to zrobił nadawca czy MM ? Edit: stan na 17:10 Obie stacje wróciły na swoje miejsce, tak jak było wcześniej: TVP2 to TVP2, TVP1 to TVP1 i obie mają swoją telegazetę. Co ciekawe przez czas tej zamiany odkodowane było HBO 1 HD w wersji cyfrowej. Edytowane 30 Października 2019 przez maks27 Uzupełnienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 30 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2019 Potrzebuję w grudniu przedłużyć umowę po wypowiedzeniu. Warunki : umowa na 2 lata , superbox , cinemax , net 120 Mb z wifi , 2xmultiroom( moduły Cam) , multiscreen. Chciałbym za to płacić nie więcej niż 65 zł. Czy to możliwe ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asdfg Opublikowano 30 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2019 (edytowane) Ja we wrześniu przedłużyłem o 2 lata na warunkach: Maxbox, HD, Cinemax, HBO, HBO GO, Eleven, Net 120 Mb z wifi, 2xCam za 59 zł. Dlatego stwierdzam - tak to jest możliwe. Edytowane 30 Października 2019 przez asdfg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spider1978 Opublikowano 31 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2019 Multimedia jedzie pewnie po kosztach z ofertami, a później marudzi nie jeden czemu nie ma tych albo tamtych kanałów, albo że się nie rozwijają tylko ciekawe za co ;). Trzeba się niestety pogodzić albo dobra cena albo oferta a jak na razie to stawiają na to pierwsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 31 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2019 (edytowane) Informacyjnie, nowe warunki, które mam od 01.11.2019r. już są. Internet 300Mbps śmiga już od dzisiaj. Edytowane 31 Października 2019 przez marciniozo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killerów dwóch Opublikowano 31 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2019 No popatrz, ja też mam mieć od jutra nową aneksowaną umowę na 300 Mb/s. Niestety do tej pory nie doczekałem się przysłania żadnej umowy/aneksu potwierdzającego przedłużenie. Czy Ty @marciniozo wymieniałeś sprzęt? Bo ja muszę wymienić router Huawei HG8245H na coś innego, niestety nie wiem na co, bo w BOK nie mają o tym zielonego pojęcia. Jak u Ciebie przebiegała ta zmiana na wyższą prędkość? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelis Opublikowano 31 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2019 Nie będą ci nic wymieniać, bo ty masz światłowód. HG8245H to nie jest modem pod HFC tylko do niego podłączony jest światłowód. Tylko na HFC wymagane są wymiany na modemy, które obsługują 24 lub więcej ds. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killerów dwóch Opublikowano 31 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2019 No nie wiem, czy nie powinni dać routera z wi-fi w klasie ac. To 300 Mb powinno choćby teoretycznie być możliwe przez wi-fi. Mój router ma tylko standard N. W każdym razie w BOK sprawdzali i powiedzieli mi, że muszą wymienić. Ciekawe, czy robili mnie w bambuko czy też faktycznie wymienią? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 31 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2019 (edytowane) Sprzętu nie musiałem wymieniać. Oferta z szybszym internetem po rozmowie z konsultantem z DUK po wysłaniu wypowiedzenia. Zadzwonił z konkretną ofertą i szybko doszliśmy do porozumienia. Ja też jeszcze nie dostałem pocztą aneksu do umowy. Nowe warunki dostałem zaraz po rozmowie SMSem i potwierdziłem. Edytowane 31 Października 2019 przez marciniozo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelis Opublikowano 31 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2019 38 minut temu, killerów dwóch napisał: No nie wiem, czy nie powinni dać routera z wi-fi w klasie ac. To 300 Mb powinno choćby teoretycznie być możliwe przez wi-fi. Mój router ma tylko standard N. W każdym razie w BOK sprawdzali i powiedzieli mi, że muszą wymienić. Ciekawe, czy robili mnie w bambuko czy też faktycznie wymienią? Nie wymieniają, po WiFi nie mierzy się prędkości, od tego masz kabel :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 31 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2019 (edytowane) No ja ma swój router dwuzakresowy 2,4 i 5 GHz. A modemu nie musiałem wymieniać. Edytowane 31 Października 2019 przez marciniozo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dragon Opublikowano 31 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2019 Ja dziś ulotkę dostałem z taką ofertą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafmik Opublikowano 31 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2019 Tak patrzę na te nowe oferty i się zastanawiam czy jest sens wysłać im teraz wypowiedzenie umowy ze skutkiem na koniec okresu promocyjnego (a to dopiero z końcem sierpnia 2020). Jak myślicie, jest sens? Aktualnie płacę 40 zł i mam 120mbit, komórka nolimit rozmowy i sms oraz w bardzo starej ofercie net mobilny 2GB jeszcze na 3G. A przydał by się szybszy necik, w zamian za rezygnację z netu mobilnego. Jak myślicie, da się to uzyskać 9 miesięcy przed końcem aktualnej umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxio Opublikowano 31 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2019 Nie. Najwcześniej pół roku przed końcem promocji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 1 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2019 Tak patrzę na tę ulotkę powyżej : TV z HBO i Canal+,internet 300Mb z wi-fi i to wszystko za 65 zł-m-c to rewelacja ! Jeśli by mi tak zaproponowali to biorę w ciemno ! Mnie ( po wypowiedzenu) zaproponowali takie coś w ubiegłym roku ( z netem 120) za 115zł i nie chcieli zejść poniżej nawet o 10 zł !! Odmówiłem, wziąłem TV bez kanałów premium i zmieściłem się w 62 zł.Do tego 2 multiroomy. W grudniu przedłużam, ciekawe co zaproponują ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolop Opublikowano 1 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2019 (edytowane) Od 1 listopada jadę na nowej przedłużonej umowie. Wziąłem pakiet Filmbox Extra i o dziwo miałem go już aktywnego od paru dni. Natomiast przedłużyłem pakiet HD i pakiet Eleven Sports a dziś patrzę nie mam do nich dostępu. Bałagan tam panuje jak nic. Dzwoniłem dziś ale konsultant z Działu Technicznego nic nie wskurał. Powiedział że muszę dzwonić jutro do Działu Biuro Obsługi Klienta, bo jutro mają pracować. Może aktywują jutro ? Ale po co było zabierać mi dostęp jak nastąpiła kontynuacja owych pakietów ? Tego nie mogę zrozumieć. A może być tak, że może dopiero 4 listopada mi aktywują. Cyrk na kółkach po prostu. Edytowane 1 Listopada 2019 przez mirolop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 1 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2019 Zgadza się mają tam lekki bałagan. Co innego jest faktycznie, co innego widniej w eBOK po zalogowaniu. Może tak jak napisałeś wszystko "ruszy" 04 listopada gdy będą normalnie pracować...Ja mam np. polecenie zapłaty termin 31.10.2019r. Do tej pory faktura widnieje jako nieopłacona a nigdy nie było z tym problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mixiorek Opublikowano 1 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2019 Czy ktoś mający łącze >120Mbps na HFC może napisać jaki ma modem do netu od MM i czy był wymieniany przy zmianie z łącza <=120Mbps. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 1 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2019 Ja miałem 120Mbps, od 01 listopada zmiana na 300Mbps. Modem ARRIS D3.0, CM820S nie był zmieniany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arczi13 Opublikowano 1 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2019 (edytowane) Dla czego na tej pseudo stronie mm nie ma pakietów start box+ i mini box? Skoro takie są wogule co miasto to inny cyrk jak im powiedziałem że inni tyle płacą za full co ja za mini to sami byli umnie w szoku haha multimedia go HBO go multiscrean porażka po co płacić za coś do czego nie ma dostępu catch up nagrywanie po co to skoro ten dekoder ktury nam dają tego nie ma tej usługi znaczy ma ale nie można na nim tego aktywować cyrk Edytowane 1 Listopada 2019 przez Arczi13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kovalek Opublikowano 1 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2019 (edytowane) 7 godzin temu, mixiorek napisał: Czy ktoś mający łącze >120Mbps na HFC może napisać jaki ma modem do netu od MM i czy był wymieniany przy zmianie z łącza <=120Mbps. Miałem Cisco (nie pamiętam jaki - taki nieduży), to przy zmianie na 300MBit musieli wymienić na wielkiego Technicolora EPC3949. Przy okazji, czy ktoś wie może, czy da się zalogować do modemu Technicolor EPC3949? Jaki login i hasło? Do poprzedniego modemu Cisco dało się zalogować i podejrzeć parametry łącza. To samo chciałbym teraz zobaczyć, bo wszelkie ustawienia i tak pewnie poblokowane. Edytowane 1 Listopada 2019 przez kovalek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pietryga511 Opublikowano 1 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2019 Czy Active Family i Bollywood nadal znajdują się w ofercie? Multimedia po raz pierwszy od czerwca opublikowała na swojej stronie plik z listą kanałów i obu tych kanałów już tam nie ma. Ale nadal są pokazywane w zakładce wyboru pakietów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.