strzala Opublikowano 5 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 Nie pokazywało się menu, ale jakoś z pomocą instrukcji na czuja udało się po omacku wcisnąć co trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Campos Opublikowano 6 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2017 (edytowane) Cześć! Pomożecie mi? Do jakich kwot powinienem negocjować usługi? Internet Stacjonarny (30Mb+) + MaxBox + Canal+ Prestige + HBO HD Max + HBO go + Cinemax + Multiroom. Aktualnie płacę: Internet Stacjonarny (30Mb+) + MaxBox + Canal+ Prestige + HBO HD Max + Multiroom = 142,90zł --- tak, wiem, trochę dużo. Umowa kończy mi się dopiero 31/08/2017. Rozumiem, że pisać wypowiedzenie? Czy mimo wszystko zadzwonić jeszcze na infolinię i sprawdzić, co mi zaproponują? Będę wdzięczny za wszelkie rady. Edytowane 6 Lipca 2017 przez Barti Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4pepik Opublikowano 6 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2017 (edytowane) To co mam w podpisie mam w cenie 90,9 miesięcznie Oczywiście wypowiedzenie to podstawa. Edytowane 6 Lipca 2017 przez 4pepik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Campos Opublikowano 6 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2017 (edytowane) Dzięki! Działa to w ten sposób, że piszę wypowiedzenie, a oni będą do mnie dzwonić celem utrzymania klienta? Umowę mam do 31/08/2017. Czy już mogę składać wypowiedzenie? Wypowiedzenie mogę złożyć w siedzibie ich firmy? Czy wysłać listownie? Czy może przez eBOK wystarczy? Przepraszam za być może głupie i jasne pytania, ale nie miałem przyjemności wcześniej "bawienia się" w taki proceder. Edytowane 6 Lipca 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 6 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2017 (edytowane) Pisz wypowiedzenie i dostarcz je do nich jak najszybciej. Osobiście w lokalnym biurze obsługi lub listownie poleconym za potwierdzeniem odbioru. Nie czekaj bo masz mało czasu. Termin wypowiedzenia to miesiąc przed zakończeniem obecnych warunków promocyjnych. Spiesz się więc z napisaniem wypowiedzenia Edytowane 6 Lipca 2017 przez Daro1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moimzdaniem Opublikowano 6 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2017 Macie może dobrzy ludzie wiedzę czy pakiet StartBox Plus jest oferowany tylko dla nowych abonentów cyfrówki, czy również dla przedłużających umowę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondzik23 Opublikowano 7 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2017 Byłem dzisiaj w BOK pokazywać fakturkę bo się spóźniłem z wpłatą, trafiłem na całkiem miłą Panią, zapytałem o UPC może w tym roku,a co do nowych kanałów to zależy już od MM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wawerek Opublikowano 7 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2017 Witam. Dzwonili dziś do mnie z DUK. Poniżej co zaproponowali; SuperBox / Pakiet HD / Canal+ Prestige HD / HBO MAX HD / FunClub / HBO GO/ Sport Champions HD / Multiroom / Internet 120 mb/s. Dodam, że do tej pory posiadałem SuperBoxa rozszerzonego z dodatkowymi pakietami do tego co proponuje aktualnie Max Box i powiedzieli mi, że taniej będzie jeśli zostanę przy tej opcji bez wymiany na MaxBox. Umowa na rok. Cena 66 zł przez 3 miesiące 126 zł przez 9 miesięcy, średnio wychodzi 111zł na miesiąc. Czy to dobra oferta, czy jeszcze coś da się ugrać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 7 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2017 @wawerek, dobra oferta. Możesz jeszcze ponegocjować, może coś uda się jeszcze utargować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrB Opublikowano 7 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2017 Witam, Dowiedziałem się dzisiaj, iż od 29 czerwca rozpoczęły się rozmowy z National Geographic mające na celu przywrócenie pakietu do oferty MM. Byłoby super gdyby się dogadali Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatZnawca Opublikowano 7 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2017 Ta dla ilu lokalizacji? UPC PRZYBYWAJ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondzik23 Opublikowano 7 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2017 To by było coś jupi!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asdfg Opublikowano 7 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2017 W lokalizacji Chełm chyba wczoraj grzebali w częstotliwościach w DTV bo miałem czarny ekran na części programów (około 50) i dopiero po aktualizacji listy kanałów zaczęły one świecić. Niestety nadpisało mi je na końcu listy i musiałem je znowu układać. Dla ścisłości używam modułu CAM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxio Opublikowano 7 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2017 Witam, Dowiedziałem się dzisiaj, iż od 29 czerwca rozpoczęły się rozmowy z National Geographic mające na celu przywrócenie pakietu do oferty MM. Byłoby super gdyby się dogadali Pozdrawiam Hahahahhaha. No to ładny kit Ci wcisnęli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekjot Opublikowano 7 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2017 Też musiałem przeskanować listę i rozwaliło mi układ programów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neuro_wrw_gang_ Opublikowano 8 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2017 Hahahahhaha. No to ładny kit Ci wcisnęli Niekoniecznie ale takie negocjacje mogą trwać kilka miesięcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOWY1916 Opublikowano 8 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2017 Umowa mi się kończy 30.09.Na początku sierpnia mogę wysyłać już pisemko? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danio231 Opublikowano 8 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2017 (edytowane) Tak, jak koledze wyżej, umowa kończy mi się z końcem września. Czy można im wysłać skan wypowiedzenia mailem, czy trzeba je złożyć w lokalnym punkcie obsługi osobiście? W jakiej cenie mogę uzyskać Maxbox + Canal+ Prestige + Sport Champions HD + Multiroom + net koło 100 mb/s? Mam 2 telewizory w domu, z których tylko 1 obsługuje moduły CAM. Ostatnio jak podpisywałem umowę to chciałem dostać 1 dekoder i 1 moduł CAM, ale powiedziano mi, że muszą być albo 2 dekodery albo 2 CAMy, więc dostałem 2 dekodery (z tego co pamiętam, chodziło o jakieś kwestie techniczne i dlatego). Czy zmieniło się może coś w tej kwestii, czy dalej jest tak, że albo dekodery albo CAMy? Edytowane 8 Lipca 2017 przez Barti Brak znaków interpunkcyjnych w poście, przez co jego czytelność jest utrudniona. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOWY1916 Opublikowano 8 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2017 Ja tam wysyłam poleconym za potwierdzeniem odbioru do Gdyni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robi7 Opublikowano 8 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2017 Musisz wybrać albo 2 dekodery albo 2 moduły CAM. To, co podałeś wcześniej, można negocjować za 60-70 zł. Nie wiadomo, na jak długo mogą ci dać darmowy C+ Prestige. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartzt Opublikowano 8 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2017 (edytowane) Nieprawda, można mieszać. Sam mam tak zrobione. W salonie w telewizorze moduł CAM, a w pokoju dekoder jako multiroom. W obu oczywiście identyczny pakiet programów. Zgłosiłem, przy wypowiedzeniu, że chcę taką opcję i tak mi zrobili. Z tym, że dekoder muszą wtedy dać inny, nie ten podstawowy. Mi dali TechniSat. Dekoder, w którym włożona jest karta. Edytowane 9 Lipca 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelis Opublikowano 9 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2017 (edytowane) To normalne, że można mieszać to co napisałeś, moduł CAM i dekoder Technisat to ten sam system kodowania. Od jakiegoś czasu można mieszać nawet CAM z dekoderem ADB lub IPS, ale tutaj już jest duży minus - sklonowany będzie tylko główny pakiet programowy. Jeżeli ktoś ma C+, HBO, Sports Champions, Filmbox, Adult powiedzmy, że na module CAM to na dekoderze ADB/IPS w opcji multiroom te pakiety nie będą dostępne. Edytowane 9 Lipca 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danio231 Opublikowano 9 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2017 OK, dzięki za informację. O te dekodery i CAMy jeszcze dopytam u źródła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marivsh Opublikowano 12 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2017 Ktoś tam pisał wyżej, że płaci za internet 1 zł. Też tak myślałem... do czerwca (4 miesiąc umowy), kiedy to nie wiadomo dlaczego na fakturze pojawiło się nagle 25 zł. Całe szczęście reklamacja została uznana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondzik23 Opublikowano 13 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2017 Dzisiaj kolejny telefon, czy nie chcę internetu 60 mb/s za 10 zł.Tym razem Pani mnie poinformowała,że zakończyli modernizację sieci i jest możliwość "puszczenia" internetu po światłowodzie Powiedziałem, że nie chcę, ale bardzo chętnie chciałbym aby 30 mb/s było po światłowodzie na to Pani, że nie , trzeba 60 mb/s i to jest gwarantowane.Dalej upierałem się przy swoim i w końcu mnie wysyła do Boku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.