Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

 

Pomożecie mi? Do jakich kwot powinienem negocjować usługi?

Internet Stacjonarny (30Mb+) + MaxBox + Canal+ Prestige + HBO HD Max + HBO go + Cinemax + Multiroom.

 

 

Aktualnie płacę:

Internet Stacjonarny (30Mb+) + MaxBox + Canal+ Prestige + HBO HD Max + Multiroom = 142,90zł --- tak, wiem, trochę dużo.

 

Umowa kończy mi się dopiero 31/08/2017. Rozumiem, że pisać wypowiedzenie? Czy mimo wszystko zadzwonić jeszcze na infolinię i sprawdzić, co mi zaproponują?

 

Będę wdzięczny za wszelkie rady. :)

Edytowane przez Barti
Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki!

 

Działa to w ten sposób, że piszę wypowiedzenie, a oni będą do mnie dzwonić celem utrzymania klienta? Umowę mam do 31/08/2017. Czy już mogę składać wypowiedzenie? Wypowiedzenie mogę złożyć w siedzibie ich firmy? Czy wysłać listownie? Czy może przez eBOK wystarczy?

 

Przepraszam za być może głupie i jasne pytania, ale nie miałem przyjemności wcześniej "bawienia się" w taki proceder.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisz wypowiedzenie i dostarcz je do nich jak najszybciej. Osobiście w lokalnym biurze obsługi lub listownie poleconym za potwierdzeniem odbioru. Nie czekaj bo masz mało czasu. Termin wypowiedzenia to miesiąc przed zakończeniem obecnych warunków promocyjnych. Spiesz się więc z napisaniem wypowiedzenia :wink:

Edytowane przez Daro1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Dzwonili dziś do mnie z DUK. Poniżej co zaproponowali;

 

 

SuperBox / Pakiet HD / Canal+ Prestige HD / HBO MAX HD / FunClub / HBO GO/ Sport Champions HD / Multiroom  / Internet 120 mb/s.

 

Dodam, że do tej pory posiadałem SuperBoxa rozszerzonego z dodatkowymi pakietami do tego co proponuje aktualnie Max Box i powiedzieli mi, że taniej będzie jeśli zostanę przy tej opcji bez wymiany na MaxBox.

 

Umowa na rok.

 

Cena 66 zł przez 3 miesiące 126 zł przez 9 miesięcy, średnio wychodzi 111zł na miesiąc.

 

Czy to dobra oferta, czy jeszcze coś da się ugrać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W lokalizacji Chełm chyba wczoraj grzebali w częstotliwościach w DTV bo miałem czarny ekran na części programów (około 50) i dopiero po aktualizacji listy kanałów zaczęły one świecić. Niestety nadpisało mi je na końcu listy i musiałem je znowu układać. Dla ścisłości używam modułu CAM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Witam,

 

Dowiedziałem się dzisiaj, iż od 29 czerwca rozpoczęły się rozmowy z National Geographic mające na celu

przywrócenie pakietu do oferty MM.

Byłoby super gdyby się dogadali :)

 

Pozdrawiam

 

 

Hahahahhaha. No to ładny kit Ci wcisnęli :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, jak koledze wyżej, umowa kończy mi się z końcem września. Czy można im wysłać skan wypowiedzenia mailem, czy trzeba je złożyć w lokalnym punkcie obsługi osobiście? W jakiej cenie mogę uzyskać Maxbox + Canal+ Prestige + Sport Champions HD + Multiroom + net koło 100 mb/s? 

 

Mam 2 telewizory w domu, z których tylko 1 obsługuje moduły CAM. Ostatnio jak podpisywałem umowę to chciałem dostać 1 dekoder i 1 moduł CAM, ale powiedziano mi, że muszą być albo 2 dekodery albo 2 CAMy, więc dostałem 2 dekodery (z tego co pamiętam, chodziło o jakieś kwestie techniczne i dlatego). Czy zmieniło się może coś w tej kwestii, czy dalej jest tak, że albo dekodery albo CAMy?

Edytowane przez Barti
Brak znaków interpunkcyjnych w poście, przez co jego czytelność jest utrudniona. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieprawda, można mieszać. Sam mam tak zrobione. W salonie w telewizorze moduł CAM, a w pokoju dekoder jako multiroom. W obu oczywiście identyczny pakiet programów. Zgłosiłem, przy wypowiedzeniu, że chcę taką opcję i tak mi zrobili. Z tym, że dekoder muszą wtedy dać inny, nie ten podstawowy. Mi dali TechniSat. Dekoder, w którym włożona jest karta.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To normalne, że można mieszać to co napisałeś, moduł CAM i dekoder Technisat to ten sam system kodowania.

Od jakiegoś czasu można mieszać nawet CAM z dekoderem ADB lub IPS, ale tutaj już jest duży minus - sklonowany będzie tylko główny pakiet programowy. Jeżeli ktoś ma C+, HBO, Sports Champions, Filmbox, Adult powiedzmy, że na module CAM to na dekoderze ADB/IPS w opcji multiroom te pakiety nie będą dostępne.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj kolejny telefon, czy nie chcę internetu 60 mb/s za 10 zł.Tym razem Pani mnie poinformowała,że zakończyli modernizację sieci i jest możliwość "puszczenia" internetu po światłowodzie  :roll: Powiedziałem, że nie chcę, ale bardzo chętnie chciałbym aby 30 mb/s było po światłowodzie na to Pani, że nie , trzeba 60 mb/s i to jest gwarantowane.Dalej upierałem się przy swoim i w końcu mnie wysyła do Boku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...