Michaelis Opublikowano 19 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2017 Konsultanci na głównej infolinii, przedstawiciele regionów, jak i technicy. To co niektórzy mówią że cyfryzacja trwa itp. można sobie wsadzić. Multimedia w tej chwili powoli szykuje się do oddania władzy UPC, i nie w głowie im to aby wydawać dodatkowe koszta na modernizację i ujednolicenie oferty. Mogą tylko ewentualnie ujednolicić tam gdzie nie potrzeba wyłożyć kasy, reszta może zapomnieć o jakichkolwiek zmianach. To jest właśnie MULTIMEDIA! Teraz z fakturą dają tylko dwie kartki, a jeszcze nie tak dawno było ich sporo i to jeszcze z reklamą ich usług. W ten sposób tną koszta, na durne ulotki które i tak lądowały w koszu. Nawet na facebook multimedia, nie można już zadawać pytań, bo zostało to usunięte, i z pewnością redukcja etatu. Jaka redukcja etatu, co tu wymyślasz? Na FB można normalnie zadawać pytania, tutaj link żebyś uwierzył https://www.facebook.com/MultimediaPolskaSA/posts_to_page/. Cyfryzacja z informacji od mojego znajomego technika idzie cały czas do przodu, tylko w tym tygodniu kilka miast dostało pełną ofertę, z tego co mówił mniej więcej co 2 tygodnie dochodzą jakieś miasta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moimzdaniem Opublikowano 19 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2017 (edytowane) Odgrzewając kotleta sprzed paru stron o tym, że kanały HD są jednak nadawane w SD, cytat z listy układu programów wziętego z inowrocławskiego Biura Obsługi Klienta w zeszłym miesiącu ("Aktualny na dzień 04.04.2017"): "Gwarancja nie dotyczy jakości obrazu, która może być dostarczana w wersji SD lub HD". Przy okazji wrzucę inne kwiatki: #2: "Programy telewizyjne, które nie zostały oznaczone * nie są objęte gwarancją Operatora, ani nie stanowią części Umowy o usługę telewizji cyfrowej." W liczbach wygląda to tak: (ilość kanałów w danym pakiecie/ilość kanałów gwarantowanych) StartBox: 54/32, StartBox Plus: 62/32, MiniBox (bez sumowania ze StartBox'em): 28/9, SuperBox (bez sumowania ze Start- i MiniBox'em): 34/10, Dzieci: 5/3, Sport HD Extra: 6/3, Filmy i seriale: 7/3, HD: 9/4, FunClub: 7/4. FilmBox Extra, C+ Select/Prestige, HBO HD MAX, Cinemax, Sport Champions HD - wszystkie składające się na pakiet są gwarantowane. #3: "Liczba programów telewizyjnych nie jest gwarantowana przez Operatora, ani nie stanowi części Umowy o usługę telewizji cyfrowej." Edytowane 19 Maja 2017 przez moimzdaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yakuzzi Opublikowano 19 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2017 W FilmBox Extra raczej nie są wszystkie gwarantowane, bo w wielu lokalizacjach brakuje Action i ArtHouse. Czyżby można było zerwać umowę w przypadku ich braku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moimzdaniem Opublikowano 19 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2017 (edytowane) Na powyższym wykazie, w pakiecie o którym piszesz mam dwa kanały: Filmbox Premium i Filmbox Extra HD, i obydwa są zaznaczone gwiazdką, więc są gwarantowane. Chyba, że wykaz który mam jest już nieaktualny, albo kanały i ich liczba różni się w zależności od lokalizacji, czego nie wiem. Edytowane 19 Maja 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StasiuZIrkucka Opublikowano 20 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2017 U Was też najpierw na testach była plansza o KSW, a następnie zakodowano? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spider1978 Opublikowano 20 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2017 (edytowane) Tak. Edytowane 21 Maja 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzino Opublikowano 20 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2017 (edytowane) Co się dzieje z tym EPG? Moja lokalizacja to Szczecin. Edytowane 20 Maja 2017 przez Dzino Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 20 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2017 U mnie również EPG zawiesiło się mniej więcej od około godziny 18:00. Może zmieniają na te nowe, które już jakiś czas temu było przez kilka dni? Czy u Was też na MTV Polska SD/HD nie ma głosu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondzik23 Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 (edytowane) EPG działa, bo jest stare. Co do MTV to wszystko jest OK.Tak zapytam z ciekawości: skoro MM ma przejąć UPC to co z tymi abonentami, co mają C+? Chodzi mi o to, że jak mam Maxboxa + HBO, Cinemax + HD to od razu dostaję to samo w UPC? Edytowane 21 Maja 2017 przez Barti Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Nazwy własne piszemy wielką literą. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 W UPC jest inna pakietyzacja, więc dostaniesz podane programy inaczej, w innym układzie. Gdy MM przejmowała u nas Stream to również dostałem pakiety wg. MM, a nie wg Streama. Ale o czym my mówimy? To może być dopiero w przyszłym roku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tvcyfra Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 Pytanie do ekspertów z forum. Czy jest szansa aby w cenie do 90 zł przy wysłanym wypowiedzeniu otrzymać takie warunki: 1. SuperBox 2. Canal+ lub HBO 3. Multiroom 4. Internet 120 mb/s ????? W jakiej cenie przy przedłużeniu można uzyskać taką prędkość internetu ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mygen Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 @tvcyfra Ja otrzymałem takie warunki po złożeniu wypowiedzenia, przy czym C+ na pół roku w ramach testów i HBO na 2 mce. 120 mega, Maxbox, HD, Pakiet Eleven , 2 x CAM (w cenie), Canal+ (pół roku w ramach testowania 0zł), HBO + HBO Go (2 mce) = 3 mce 3 zł i 9 mcy 75 zł. Umowa na rok. Start 1 czerwca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tvcyfra Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 (edytowane) Dzięki za info Czyli rozumiem, że nie masz zobowiązania aby Canal+ i HBO mieć do końca umowy ? Czyli odpowiednio po 6 miesiącach wyłączą Ci Canal+, a po 2 miesiącach wyłączą HBO ??? Musisz im zgłaszać że chcesz aby wyłączyli te kanały ?? Edytowane 22 Maja 2017 przez tvcyfra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtasekole Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 Tak, trzeba zgłosić iz rezygnujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mygen Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 Pan zapewniał mnie, że będą wyłączone i że mi to już od razu ustawił. Tak nie będę za nie płacił przez ten okres. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 Kolejny kanał ze znaczkiem HD...w SD - MTV Polska. Treść tego kanału delikatnie mówiąc słaba, ale chodzi o zasady... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelis Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 Szmira do kwadratu, tego typu kanały od razu są usuwane z mojej listy w tv.Co do zasad, to pamiętaj że Multimedia je ma i trzyma się i dosyć mocno: Gwarancja nie dotyczy jakości obrazu, która może być dostarczana w wersji SD lub HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondzik23 Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 Jedyna kablówka w Polsce tak robi i wszystko jest legalne...nonsens Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 Wiem, że szmira. Napisałem to delikatniej, ale nie o to chodzi...kanał jest nadawny tylko w HD. Idąc dalej wszystkie kanały może niech zrobią w MM ze znaczkiem HD w SD.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelis Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 Idąc dalej wszystkie kanały może niech zrobią w MM ze znaczkiem HD w SD.. Zgadza się, o tym samym pomyślałem, ten zapis im to umożliwia, idiotyczne to jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yakuzzi Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 Ciekawe, czy w MM pojawi się Polsat Music HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pabington Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 Ciekawe, czy w MM pojawi się Polsat Music HD. Może i się pojawi, ale na pewno w SD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackie :- Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 Szczerze watpię, że się pojawi. Nie było u nas Muzo TV, a jeśli juz dodadzą to tylko w zmodernizowanych lokalizacjach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolop Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 Muzycznych kanałów i tak już jest przesyt. Tam gdzie jest pełna oferta jest przecież od jakiegoś czasu Power TV HD i NUTA TV HD. Bardziej bym wolał kanał dotyczący jazzu albo muzyki poważnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klient Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 (edytowane) SMS od Multimedia w związku ze złożonym wypowiedzeniem: "Drogi kliencie, w nawiązaniu do złożonej rezygnacji zapraszamy do kontaktu z dedykowanym doradcą w celu zapoznania się z nową ofertą pod numerem 244 244 ...". To chyba raczej oni powinni dzwonić, a nie że klient ma dzwonić, oczekiwać w kolejce na połączenie z konsultantem i narażać się na koszty. Edytowane 23 Maja 2017 przez klient Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.