Skocz do zawartości

Dekoder Polsat Box 4K


Polsat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@support458@Specjalista Polsat Box czy możecie przekazać osobom, które zajmują się softem dekodera, żeby wprowadzili na minimalnej głośności było ciszej?

 

Miałem poprzednio dekoder HD 6000 i tam na jednej kresce głośności było bardzo cicho co mi odpowiadało oglądając w późnych godzinach, żeby nikogo nie obudzić.

 

A w dekoderze Polsat Box 4K na jednej kresce głośności jest dla mnie "za głośno". Zdaje sobie z tego sprawę, że wielu osobom to odpowiada i że jak to zmienicie to inne osoby będą pisały, że jest za cicho...

 

Może w takim razie dodać jakieś dodatkowe ustawienie i wtedy każdy będzie mógł sobie wybrać takie ustawienie jakie chce...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem z dekoderem 4k. Jakiś czas temu grad uszkodził mi antenę. Kupiłem nową z nowym konwektorem. 

Jakość sygnału jest teraz 62

Jakość sygnału jest 72 .

Przed gradobiciem było podobnie.

Większość kanałów działa bez problemu ale takie kanały jak TVN TVN7 dtx National Geographic nie działają i jest info że mam sprawdzić instalacje. Kable też wymieniłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, pablo636 napisał(a):

@support458@Specjalista Polsat Box czy możecie przekazać osobom, które zajmują się softem dekodera, żeby wprowadzili na minimalnej głośności było ciszej?

 

Miałem poprzednio dekoder HD 6000 i tam na jednej kresce głośności było bardzo cicho co mi odpowiadało oglądając w późnych godzinach, żeby nikogo nie obudzić

A nie możesz zmniejszyć głośności na telewizorze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, Niewidzialny82 napisał(a):

 ... Jakość sygnału jest teraz 62

Jakość sygnału jest 72 . ...

To i tak jest mała wartość dla obu wskazań czyli siła i jakość. Daj na jakiś z wymienionych kanałów i spróbuj ponownie ustawić czaszę-delikatnie prawo/lewo oraz dół/góra. Do tego konwerter też należy ruszyć prawo/lewo oraz delikatnie go przesunąć w stronę czaszy lub go odsunąć. Jak nie masz żadnego obiektu typu drzewo, dom, wzniesienie terenu powinno pomóc.

Ja obie wartości mam po 85% ponieważ po drugiej stronie ulicy stoi budynek mieszkalny wyżej niż mam przymocowaną czaszę.

Teścoim ustawiałem czaszę, to mają po 95%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Mruczek napisał(a):

A nie możesz zmniejszyć głośności na telewizorze?

Mogę i tak robię, ale jest to bardzo uciążliwe, bo muszę ciągle używać 2 pilotów... A i tak mało to daje, bo zmniejsza się tylko głośność maksymalna, a minimalna pozostaje praktycznie bez zmian, więc to żadne rozwiązanie. W HD 6000 głośność minimalna była dla mnie super.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Działa Wam nagrywanie w nPVR start? Od wczoraj mi nie działa nagrywanie na wszystkich kanałach i jest plansza z informacją jak na zdjęciu poniżej. 

IMG-20231031-145742.jpg

 

W menu dekodera w ustawieniach jest napisane że nPVR jest aktywne. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.10.2023 o 21:51, onxyz napisał(a):

Zmiana systemu kodowania z Irdeto na Nagra ... no i przy okazji popsuli tryb czuwania :/

Niestety nie wiem czy to jest ten sam przypadek ale u mnie od 2 dni dekoder ( połączony z TV - 1 pilot ) po wyłączeniu po 1 godzinie sam się włącza.Zgłosiłem to do biura  i po zrestartowaniu , powrotu do ustawień fabrycznych efektów brak odesłano mnie do sklepu w celu wymiany dekodera na nowy. Niestety nic to nie pomogło , w dalszym ciągu po wyłączeniu idealnie po 1 godzinie sam się włącza.Czy ktoś już miał taką "przypadłość" i jaki jest na to lek .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, jordan87 napisał(a):

Odłącz kabel HDMI od dekodera i zobacz czy wtedy się włączy. 

Ok. zrobię i to , ale mi się wydaje że to dekoder się pierwszy włącza i podaje sygnał do  TV , odłączenie kabla pokaże mi czy włączył si sam dekoder.Dziękuję

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, danielpes5 napisał(a):

Nie da się podłaczyć dysku  ani innego nośnika do tego dekodera, gdyż softwerowo jest on zablokowany. 

Tylko nagrywanie w chmurze na wybranych kanałach.

Hmmm a może by jakąś petycję stworzyć aby odblokowali możliwość nagrywania na dysk. Użytkownicy takiego dekodera PB 4K mogliby wysyłać taką petycję do Polsatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć

podpowiedzcie, czy podczas przełaczania kanałów na pasku informacyjnym, czy też po właczeniu programu macie loga stacji widoczne? U mnie są tylko napisy, typu TVN, TVP1, natomiast wczoraj będąc u rodzinki zauważyłem kolorowe loga stacji (bez jakichkolwiek napisów, tylko obrazki). Jako że rodzinka nie jest zaawansowana technologicznie, nie umieli mi powiedzieć jak to zrobili, twierdzą ze tak maja :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, Gizior89 napisał(a):

W marcu 2022r miał być dysk do tych dekoderów. Skoro od tamtego czasu ich nie ma to już nie będzie

Polsat nie wprowadzi dysku do PB 4K i PB 4K Lite, bo w innym wypadku nikt by nie brał nPVR, generując automatycznie niższe zyski dla Cyfrowego Polsatu. Polsatowi nie zależy na tym byś za darmo mógł ponagrywać co chcesz i mieć nagrania na lata.

Edytowane przez BW134
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...