kolos22 Opublikowano 21 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2023 Mam pytanie: czemu jest napis "nagraj sezon" lub "nagraj odcinek" np. na TV PULS, TV4, skoro nie można nagrywać na POLSAT BOX 4K? Przecież to jest wprowadzanie w błąd abonentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 21 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2023 Przecież jak " wciśniesz" guzik na pilocie NAGRAJ dekoder poinformuje Cię że na tym kanale zlecenie nagrania nie jest możliwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolos22 Opublikowano 21 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2023 @patryszq Wiem o tym. Chodzi mi o to, czemu napis "nagraj sezon" lub "nagraj odcinek" nie jest tylko i wyłącznie na tych kanałach na których ta funkcja jest faktycznie dostępna czyli np. 13Ulica, AXN White itp. .... ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 21 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2023 Na to pytanie nawet @Specjalista Polsat Box Ci nie odpowie. Bubel w sofcie i tyle. A kieszonka na dysk twardy w dekoderze 4k zapobiega jego przegrzaniu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 21 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2023 Bo tak wymyślono - napisano soft - jest to wprowadzanie w błąd , kanały takie winny być jakoś oznaczone - nie są , być może @support458 lub @Specjalista Polsat Box mają coś do dodania ale nie liczyłbym na to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz 1976 Opublikowano 22 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2023 Mam pytanie czy na tym dekoderze są wyświetlane jakieś wiadomości już mam umowę więcej niż rok jeszcze żadnej nie było nie działa też aplikacja płatności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 22 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2023 26 minut temu, Dariusz 1976 napisał(a): są wyświetlane jakieś wiadomości już mam umowę więcej niż rok jeszcze żadnej nie było nie działa też aplikacja płatności Prosimy o doprecyzowanie o jakie informacje chodzi oraz jaka metoda płatności nie działa poprawnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz 1976 Opublikowano 22 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2023 Chodzi mi o wiadomości jakie były w innych dekoderach taki pasek na dole lub baner a o aplikacje płatności gdzie jest rachunek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 22 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2023 (edytowane) 50 minut temu, Dariusz 1976 napisał(a): taki pasek na dole lub baner a o aplikacje płatności gdzie jest rachunek Dekoder ten nie wyświetla takich informacji, podstawowe informacje o płatnościach są widoczne na kanale 999, Strefa Abonenta. Historię swoich należności oraz saldo można sprawdzić po zalogowaniu się do iPolsat Box w zakładce Płatności. Numer rachunku bankowego, na który powinno dokonywać się płatności, znajduje się po zalogowaniu się do serwisu iPolsat Box. Lewa strona w zakładce "Płatności" --> "Telewizja" Edytowane 22 Sierpnia 2023 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 22 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2023 35 minut temu, Specjalista Polsat Box napisał(a): podstawowe informacje o płatnościach są widoczne na kanale 999 kłamstwo , nigdy się takie info nie pokazywało , niestety mija się Pan z prawdą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 22 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2023 Godzinę temu, patryszq napisał(a): nigdy się takie info nie pokazywało pokazywało się ale jakieś 10 lat wstecz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 23 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2023 Mi jeszcze kanał 999 wyświetlał informacje o płatnościach do lutego tego roku. Od lutego brak aktualizacji, w dodatku po przywróceniu ustawień fabrycznych pojawia się tylko informacja, że więcej na ich stronie internetowej, podany adres z logiem Polsat Box. Coś sknocili u siebie. A ludzie z PB tutaj na forum umywają ręce i milczą na ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PREZES 67 Opublikowano 8 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2023 Dobry temat. U mnie po wymianie kilka dni temu evobox pvr na pb 4 k zaczęły się problemy. Do tego mam dwa Multiroomy evobox lite. Fakt pierwszy że długo były zablokowane. W końcu po kolejnej rozmowie z konsultantem zlecono mi wymianę wszystkich dekoderów łącznie z tym 4 k. No i zaczęło działać ale pojawił się inny problem. Zanika obraz. Wystarczy odłączyć od prądu Multiroomy i główny gra bez zastrzeżeń. Jak włączę do prądu od razu brak obrazu. Fakt drugi jest taki, że jak na wszystkich trzech dekoderach jest ustawiony obojętnie który kanał Polsatu wszystko gra. Tylko włączę inny kanał i od razu nigdzie nie ma obrazu. Wystarczy jak na wszystkich trzech dekoderach włączę na np HBO i wszystko gra. Nie ma opcji aby to ustrojstwo było niezależne. Jeden konsultant naciągnął mnie na koszta. Stwierdził że wina jest moja i kazał wymienić rozgałęźnik sygnału i wtyczki. Wymieniłem wszystko łącznie z przewodami i nic to nie dało. Ponad 130 zł w błoto i kilka godzin pracy na marne. Teraz Polsat powinien mi to zwrócić. Napisałem do nich e-maila, że zrywam umowę z winy Polsatu. Chyba że jest tak jak się domyślam, że evobox lite jako Multiroom nie współpracuje z dekoderem 4 k i w końcu mi te dwa evoboxy wymienią. Czekam na ruch ze strony Polsatu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 8 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2023 Masz jakieś przepięcia i źle postawioną konfiguracje kablową , mam identyczny zestaw od ponad roku i żadnych problemów , multiroom po wifi w TEJ SAMEJ SIECI domowej , sprawdź jaka sieć wifi 2GHz czy 5GHz to też ważne , chyba że każdy dekoder masz podłączony kablem sieciowym do routera 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jordan87 Opublikowano 8 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2023 Dobry temat. U mnie po wymianie kilka dni temu evobox pvr na pb 4 k zaczęły się problemy. Do tego mam dwa Multiroomy evobox lite. Fakt pierwszy że długo były zablokowane. W końcu po kolejnej rozmowie z konsultantem zlecono mi wymianę wszystkich dekoderów łącznie z tym 4 k. No i zaczęło działać ale pojawił się inny problem. Zanika obraz. Wystarczy odłączyć od prądu Multiroomy i główny gra bez zastrzeżeń. Jak włączę do prądu od razu brak obrazu. Fakt drugi jest taki, że jak na wszystkich trzech dekoderach jest ustawiony obojętnie który kanał Polsatu wszystko gra. Tylko włączę inny kanał i od razu nigdzie nie ma obrazu. Wystarczy jak na wszystkich trzech dekoderach włączę na np HBO i wszystko gra. Nie ma opcji aby to ustrojstwo było niezależne. Jeden konsultant naciągnął mnie na koszta. Stwierdził że wina jest moja i kazał wymienić rozgałęźnik sygnału i wtyczki. Wymieniłem wszystko łącznie z przewodami i nic to nie dało. Ponad 130 zł w błoto i kilka godzin pracy na marne. Teraz Polsat powinien mi to zwrócić. Napisałem do nich e-maila, że zrywam umowę z winy Polsatu. Chyba że jest tak jak się domyślam, że evobox lite jako Multiroom nie współpracuje z dekoderem 4 k i w końcu mi te dwa evoboxy wymienią. Czekam na ruch ze strony Polsatu Każdy dekoder jest pod inne wejście konwertera podłączony czy przez rozgałęźnik i unicable do jednego? Jak ta druga opcja to możesz mieć źle ustawione częstotliwości unicable konwertera dla różnych dekoderów lub niewłaściwy model konwertera. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PREZES 67 Opublikowano 8 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2023 Teraz, PREZES 67 napisał(a): Mam unicable i rozgałęźnik. Jak te częstotliwości ustawić? Nikt na infolinii da technicznych ani razu o to nie pytał. Teraz, PREZES 67 napisał(a): Mam unicable i rozgałęźnik. Jak te częstotliwości ustawić? Nikt na infolinii da technicznych ani razu o to nie pytał. Jest przez unicable do jednego przewodu i w mieszkaniu jest rozgałęźnik. 32 minuty temu, patryszq napisał(a): Masz jakieś przepięcia i źle postawioną konfiguracje kablową , mam identyczny zestaw od ponad roku i żadnych problemów , multiroom po wifi w TEJ SAMEJ SIECI domowej , sprawdź jaka sieć wifi 2GHz czy 5GHz to też ważne , chyba że każdy dekoder masz podłączony kablem sieciowym do routera Mam przez wifi. To samo się dzieje zarówno przy wifi 2.4 GHz czy 5 GHz. Wczoraj wymieniłem przewody, wtyczki i rozgałęźnik, nawet router założyłem nowy i żadnych zmian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jordan87 Opublikowano 8 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2023 Znasz dokładnie model twojego konwertera?Unicable miał chyba tylko 4 częstotliwości które wystarcza dla jednego dekodera (bo nie wiem czy evobox 4k pozwoli ustawić tylko jedna per dekoder) unicable 2 sprzedawane w Polsacie mają chyba 16 więc cztery dekodery bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PREZES 67 Opublikowano 8 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2023 (edytowane) 31 minut temu, jordan87 napisał(a): Znasz dokładnie model twojego konwertera? Tak. Mam unicable 2. 2 godziny temu, patryszq napisał(a): Masz jakieś przepięcia i źle postawioną konfiguracje kablową , mam identyczny zestaw od ponad roku i żadnych problemów , Jak masz ustawione w dekoderach parametry? Jak będę w mieszkaniu po pracy to zobaczę Edytowane 8 Września 2023 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 8 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2023 Zrezygnowałem z unicable na rzecz zeza i astrę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PREZES 67 Opublikowano 8 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2023 3 godziny temu, PREZES 67 napisał(a): Tak. Mam unicable 2. Jak masz ustawione w dekoderach parametry? Jak będę w mieszkaniu po pracy to zobaczę Właśnie jestem po pracy i trochę poprzestawiałem ustawienia. W dekoderze 1 evobox lite ustawiłem na konwerter SCR i częstotliwość 1210, w dekoderze 2 konwerter SCR i częstotliwość 1420, a w dekoderze głównym czyli 4 k ustawiłem konwerter- DCSS-(DEKODER 2). Nie wiem czy to dobrze ale po różnych próbach tylko w tym ustawieniu póki co wszystko gra. Dopiero pół godziny i jest jeszcze za wcześnie na otwarcie szampana ale chyba wszystko idzie w dobrym kierunku. Jak coś źle ustawiłem to proszę o dalsze porady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jordan87 Opublikowano 8 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2023 Tu jest chyba przykladowa rozpiska, przy takim ustawieniu chyba powinno byc ok, mozesz sprobowac na glownym tez ustawic scr i inna czestotliwosc niz na dwoch pierwszych. https://icyfrowypolsat.pl/przydzial-czestotliwosci-unicable-evobox1-evobox2/ 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PREZES 67 Opublikowano 9 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2023 17 godzin temu, jordan87 napisał(a): Tu jest chyba przykladowa rozpiska, przy takim ustawieniu chyba powinno byc ok, mozesz sprobowac na glownym tez ustawic scr i inna czestotliwosc niz na dwoch pierwszych. Ustawiałem na SCR w głównym i w jednym Multiroomie klatkowało obraz. Także wróciłem do tego ustawienia co wyżej napisałem i wszystko póki co gra. Panowie, dziękuję bardzo za pomoc. Na szczęście są jeszcze osoby które służą pomocą. Wszystkie rady były bardzo cenne i pomocne. Jak już wspomniałem wcześniej,wystarczyło odpowiednio skonfigurować dekodery. Dziwi mnie fakt iż na infolinii konsultanci z działu technicznego do spraw ustawień dekoderów nie wiedzą o tak prostej rzeczy. Przecież od tego powinni zaczynać rozmowę. Dzwoniłem do nich osiem razy, za każdym łączyło mnie z kimś innym i żaden się mnie nie zapytał o te ustawienia. Ja sam nawet o tym nie pomyślałem ,aby coś tam poprzestawiać. Każda rozmowa zaczynała się tak samo, odłączyć od prądu, przywrócić ustawienia fabryczne, sprawdzić sygnał itd. Jedna konsultantka stwierdziła, że może być to wina któregoś dekodera i poleciła wymienić wszystkie trzy. Wymieniłem i nic. Inny konsultant stwierdził że jest zwarcie w instalacji i polecił wymianę przewodu , rozgałęźnika i sprawdzenie wtyków. Zrobiłem i nic. Dopiero tutaj, na forum znaleźli się prawdziwi fachowcy i znawcy tematu którzy skutecznie pomogli. Jeszcze raz dziękuję i kłaniam się. W razie jakiegoś problemu w przyszłości,a mam nadzieję że takiego nie będzie, nie będę nigdzie dzwonił tylko od razu tutaj napisze. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek1623 Opublikowano 21 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2023 Hej, spotkał się ktoś z was z problemem skoków/falowaniem jasności obrazu na PB4K? Bardzo irytujący problem, w ciągu sekundy następuje momentalne przyciemnienie, a za chwilę rozjaśnienie obrazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 21 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2023 Na jakim kanale? Masz dekoder D61? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pat1234 Opublikowano 21 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2023 (edytowane) Mam podobnie ale nie wiem na których kanałach i czy jest to wina dekodera czy sygnału ,też mam problem gdy zmieniam kanał z 4 TVP 2 na 60 Polsat news obraz się zatrzymuje a potem czarny obraz i słychać tylko głos. Edytowane 21 Września 2023 przez pat1234 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.