Skocz do zawartości

Dekoder Polsat Box 4K


Polsat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, czytnik napisał(a):

Nagrywam dużo z różnych kanałów aby przewijać reklamy.

No to za dużo na tym dekoderze sobie nie nagrasz.

 

https://www.google.pl/url?q=https://www.polsatbox.pl/uploaded-files/reg-repo/lista_kanalow_dostepnych_w_usludze_nPVR.pdf&sa=U&ved=2ahUKEwih5L2npPj_AhUFyYsKHYdfDX8QFnoECAoQAg&usg=AOvVaw3g1MtMop-fXcG-cKgTcEiU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, czytnik napisał(a):

Jak to jest z tym nagrywaniem ? 

Czy wszystkie kanały mogę nagrywać ?

Czy tylko jakieś wybrane.

Nagrywam dużo z różnych kanałów aby przewijać reklamy.

Na tym dekoderze jest tylko namiastka nagrywania w porownaniu do Evobox PVR.
Omijac reklamy sie da przy uzyciu funkcji CatchUP (do 7 dni wstecz na wiekszosci kanalow) lub timeshift do 3h wstecz na wszystkich kanalach.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@support458Moglibyście dodać spowrotem w najbliższej aktualizacji oprogramowania opcje usuwania zagranicznych stacji radiowych z głównej listy radiowej? Przecież wraz z wyszukiwaniem kanałów FTA wyszukują się również stacje radiowe których to się nie chce bo zasmiecaja listę. Opcja była w oryginalnej wersji oprogramowania. Uważam to jako duże wasze niedopatrzenie. 🙂

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane procentowe wskazanie powinno zawierać 65%. Proszę o ponowne ustawienie anteny zgodnie z poniższą instrukcją: http://www.polsatbox.pl/cyfrowy_polsat_montaz_zestawu_sat_instrukcja_01.pdf W celu prawidłowej konfiguracji zalecam korzystanie z miernika, który ułatwi ustawianie czaszy. Warto również przywrócić ustawienia fabryczne dekodera.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, pat1234 napisał(a):

Od początku tygodnia są problemy z jakością sygnału na transponderze 11.158.

polsat siła 96%,jakośc62% snr11,6dB WYRAŻNY SPADEK JAKOŚCI SYGNAŁU-dekoder EVOPVR,chyba mają problemy ale milczą w tym temacie.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cieżka sytuacja, bo wg wielu opinii forumowych satelita jest bezawaryjny, a z kolei wg obecnych na forum ludzi z PB, zawsze problem jest wszędzie indziej tylko nie u nich...

Ciekawe czy Eutelsat już próbował przywrócić ustawienia fabryczne nowego Hot Birda ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejna aktualizacja i kolejny zonk, tym razem nie działa HDMI CEC, telewizor się wyłączy ale włączyć już nie... porażka z tym dekoderem 4K i z tymi pożal się boże aktualizacjami , przy poprzedniej listę ulubionych trzeba było aktywować ręcznie, teraz to... oczywiście przywróciłem ustawienia domyśle, sprawdziłem telewizor oraz inny kabel hdmi,  niestety bez rezultatu... ma ktoś jakiś pomysł czy tylko wymiana dekodera ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie po ostatniej aktualizacji działa dużo lepiej a działało gorzej. 😊

@support458Mógłbyś pomóc dlaczego nie działa strefa abonenta  w tym dekoderze? Przed przywróceniem ustawień fabrycznych dane się wyświetlały, ale ostatnia jej aktualizacja była z lutego czyli z przed pół roku dlaczego? A teraz po przywróceniu ustawień fabrycznych dane ślę nie wyświetlają piszę trwa pobieranie danych i wyswetla się tylko logo Polsat Box z podaną stroną internetową firmy. Dlaczego tak się dzieje? Bardzo proszę o pomoc i odpowiedz szpeca?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, piterg1 napisał(a):

Kolejna aktualizacja i kolejny zonk, tym razem nie działa HDMI CEC, telewizor się wyłączy ale włączyć już nie...

U mnie już po ostatniej przestało działać HDMI CEC.. ciekawe jak będzie po tej, ale gorzej chyba już być nie może ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, maks27 napisał(a):

Strefa abonenta musi zostać zaktualizowana, po fabrycznych zawsze jest taka plansza, jeśli nie wyślą aktualizacji to nie będzie. Sam mam ostatnią wpłatę z lutego w strefie abonenta 🧐

Ja tak samo przed ustawieniami fabrycznymi miałem ostatnią wpłatę z lutego i potem koniec, do tamtej pory aktualizowała się co miesiąc. Teraz po ustawieniach fabrycznych dane się w ogóle nie wyświetlają, tyłko logo Polsat Box z informacją więcej na stronie internetowej www jest podana ich strona internetowa.?

Do momentu przywrócenia ustawień fabrycznych dane z lutego się wyświetlały, teraz nie jest to co wyżej napisaiem? 

Swoją drogą to ciekawe dlaczego nie aktualizują tych informacji..?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@gość niestety działanie HDMI-CEC w dekoderach operatorów to zawsze porażka , praktycznie nigdy nie  działa jak powinno.

Tylko  włączenie/wyłączenie innego urządzenia to jedyne na co stać developerów softów dekoderów i nawet takie proste sterownie potrafią zrypać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Ktosiu jedynie dobrze działało u mnie HDMI CEC w dekoderach C+ Ultrabox'ach.. ale i tak modułów CAM nic nie pobije, ostatni raz mam dekoder w swoim TV, zbałamucili mnie na infoilinii i zrobiłem błąd, że znowu wziałem dekodery :/  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Ktosiu napisał(a):

Moduły akurat z CEC nie mają nic wspólnego.

Nie masz problemów związanych z fatalną implementacją HDMI CEC w dekoderach.. bo wszsytko siedzi w TV i pięknie śmiga.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...