Gość Opublikowano 29 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2023 Po updacie softu przestało mi działać HDMI CEC.. tylko po podczerwieni.. co za syf w tym polsacie.. komus może tez się zrabało sterowanie po HDMI? Działa tylko on/off TV.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 29 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2023 Działa bez zarzutów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszpk Opublikowano 29 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2023 Mi sterowanie działa. Zaraz po wygraniu nowego softu był problem . Przestało działać cokolwiek jednak po kilku godzinach się naprawiło. Zmieniły się dwie rzeczy: dekodery nie włącza się teraz razem z telewizorem. Drugie to problem w Samsungu, jak wybieram stronę główną (domek) z menu tv to włącza mi się ekran konfiguracji dekodera zamiast strony startowej.n wcześniej było dobrze. Oczywiście klawisz back jest zamieniony z exit ale to jest już od lat i w większości uniwersalnych pilotów. Bardzo denerwujące. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2023 (edytowane) U mnie tylko przez podczerwień działa.. po HDMI tylko on/off, w weekend spróbuje reset dekodera, może coś pomoże.. strasznie mnie to irytuje takie jaja.. przy C+ z UltraBoxem takich cudów nie było.. wszsytko pięknie śmigało.. Jest jakiś bardziej 'fabryczny' reset tego dekodera niż z menu 'ustawienie domyślne'? Edytowane 30 Czerwca 2023 przez gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jordan87 Opublikowano 30 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2023 Wyłączałes dekoder oraz telewizor z prądu na chwilę? Kabel HDMI też warto odłączyć i podłączyć z obu stron w razie czego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2023 Tak te standardowe rzeczy to na starcie.. reset.. on/off.. rozłaczenie HDMI.. na nowo rekonfoguracja.. nie wiem co ten polsat ma z tym HDMI CEC.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 30 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2023 (edytowane) Ja mam wersję iderto @support458Bez jaj Co może być tego przyczyną że PB Go nie działa na tym dekoderze? A jeszcze z początkiem maja działała aplikacja? Dodam że na telefonach oraz Smart tv nie działają kanały live i nie wyświetlają się grafiki? Strona www Nie wczytuje się przez WiFi a przsz dane mobilne już tak. Nie wiem problem po stronie internetu od was? Przecież przedłużałem umowę z początkiem maja większy pakiet GB większa prędkość internetu? Jakie pojęcie może mieć zwykły Kowalski na ten temat dlatego proszę i oczekuje pomocy od szpeca? Wymieniać dekoder? Czy problem z netem? Edytowane 30 Czerwca 2023 przez Mati06 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 1 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2023 Twój przypadek jest jednostkowy, zgłoś na infolinię PB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 1 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2023 @support458i co mi to da zgłoszenie? Moje pytanie brzmi wymienic dekoder na ten sam? Choć wydaję mi sie że problem może być z internetem od was z jakiegoś powodu muli? Albo coś z konfiguracją routera 5G nie mam pojęcia nawet jak zresetować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 1 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2023 wątpliwe jest czy reset routera coś da, najpierw wyłącz go na 30sek i włącz, potem wejdź np. na speedtest.pl i zrób test Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 1 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2023 1 godzinę temu, Mati06 napisał(a): @support458i co mi to da zgłoszenie? Moje pytanie brzmi wymienic dekoder na ten sam? Choć wydaję mi sie że problem może być z internetem od was z jakiegoś powodu muli? Albo coś z konfiguracją routera 5G nie mam pojęcia nawet jak zresetować? Wymiana dekodera jest bez sensu jeśli innym użytkownikom Polsat Box GO działa na tym modelu. Problem jest z internetem i w tym kierunku powinno być zgłoszenie na infolinii PB. Forum nie jest miejscem do rozwiązywania tego typu problemów. Przełącz router z automatu na tylko 4G i sprawdź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jordan87 Opublikowano 1 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2023 Ja mam wersję iderto @support458Bez jaj Co może być tego przyczyną że PB Go nie działa na tym dekoderze? A jeszcze z początkiem maja działała aplikacja? Dodam że na telefonach oraz Smart tv nie działają kanały live i nie wyświetlają się grafiki? Strona www Nie wczytuje się przez WiFi a przsz dane mobilne już tak. Nie wiem problem po stronie internetu od was? Przecież przedłużałem umowę z początkiem maja większy pakiet GB większa prędkość internetu? Jakie pojęcie może mieć zwykły Kowalski na ten temat dlatego proszę i oczekuje pomocy od szpeca? Wymieniać dekoder? Czy problem z netem? 9 maja znajoma prosiła mnie o pomoc z identycznym problemem, internet mobilny i nie działały aplikacje przez niego, robiłem hotspota z mojego smartfona (też internet plusa) i wszystko działało. Problemem nie była prędkość internetu bo w testach było ponad 20mb\s i wszystko inne działało płynnie (np Netflix). Poszło zgłoszenie na problem z internetem. Chyba rozwiązali problem bo więcej się nie kontaktowała ze mną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz 1976 Opublikowano 1 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2023 Dobry wieczór wszystkim ja mam internet stacjonarny od orange orange love standard livebox 2.0 po wifi i wszystko działa dobrze mam dwa pasma na dekoderze włączone 5 GHz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 2 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2023 (edytowane) @support458 To znaczy mam dwie sieci na liście Internet domowy 5G 80% sygnału. I drugą Internet domowy bez 5G 80 lub 100% sygnału. Nie wiem jak przełączyć na 4G ale nie mam w umowie 5G tylko router brałem w maju 5G. I z tą drugą siecią jestem stałe połączony. Test jakości połączenia internetowego daję niekiedy 40MB A speed Test 31 na 21 MB. Muszę poprosić kogoś bo sam mam duże zaburzenia mowy i niestety ciężko jest mi mówić... @support458 Mam się normalnie połączyć z konsultantem na infolinii PB? Czy muszę się połączyć z działem internetu? Pomoże na odległość rozwiązać problem Czy karze mi coś robić przy routerze? Dodam jeszcze ze problem jest tyłko z aplikacja Polsat Box Go na dekoderze telefonach przy użyciu WiFi. Radio internetowe działa natomiast bez zastrzeżeń prawidłowo...? Edytowane 2 Lipca 2023 przez Mati06 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 4 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2023 (edytowane) @support458Telefon wykonany na infolinię jeden Pan nie pomógł przełączył na drugą panią która kazała zresetować Router nic to nie dało nadal aplikacja Polsat Box Go nie chcę się uruchomić w tym dekoderze. Pani połączyła z drugą panią która dopiero przyjęła zgłoszenia i kazała czekać na kontakt. Aż ręce opadają oni nic nie wiedzą jak pomóc co zrobić... Aplikacja na dekoderze ładuje się bez końca I nie chcę się uruchomić strefa abonenta nie działa od lutego brak aktualizacji... Pb go nie działa na dekoderze na Smart tv na telefonie tylko przez dane komórkowe odpala na telefonie...? Edytowane 4 Lipca 2023 przez Mati06 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 4 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2023 Masz coś nie tak z routerem skoro PBGO działa Ci tylko przez dane komórkowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jordan87 Opublikowano 4 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2023 W dniu 1.07.2023 o 22:38, jordan87 napisał(a): 9 maja znajoma prosiła mnie o pomoc z identycznym problemem, internet mobilny i nie działały aplikacje przez niego, robiłem hotspota z mojego smartfona (też internet plusa) i wszystko działało. Problemem nie była prędkość internetu bo w testach było ponad 20mb\s i wszystko inne działało płynnie (np Netflix). Poszło zgłoszenie na problem z internetem. Chyba rozwiązali problem bo więcej się nie kontaktowała ze mną. Dokladnie to samo dzialo sie u tej znajomej (internem domowy ale przez siec mobilna w pakiecie z telewizja). Zadzwonilem aby zapytac jak sie sprawa zakonczyla po naszym zgloszeniu problemu z internetem. Po jednym dniu odpowiedzieli ze problem juz rozwiazany i faktycznie od tamtej pory dziala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 4 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2023 Rzecz w tym że na początku maja br skończyła się umowa o internet przedłużyłem na większy pakiet GB i większą prędkość płacę więcej I wszystko działało przez pierwsze dwa lub 3 tygodnie. Potem pod koniec maja chciałem wejść do PB go przez dekoder później na Smart tv a na końcu aplikacja się ładuje beż przerwy, a na Smart tv i na telefonie nie wyświetlają się grafiki i nie działają kanały live przez błąd próbowałem na telefonie ale już się nie dało. Nie mogę też wejść przez WiFi na stronę twoja pogoda pl przez dane komórkowe idzie. Wszystkie aplikacje na Smart tv działają. Aplikacja sklep oraz radio internetowe działa w dekoderze. Problem jest tylko ze stroną internetową twoja pogoda i z aplikacja Polsat Box Go na różnych urządzeniach oraz ze strefą abonenta..? Przywracałem ustawienia fabryczne resety wtyczkowe i nic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 4 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2023 PBGO działa na smart tv? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 4 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2023 3 godziny temu, Gizior89 napisał(a): PBGO działa na smart tv? Oczywiście, ze działa. Od wielu miesięcy a może i lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 4 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2023 @Pawel wiem to, nie oznaczyłem @Mati06 i tak wyszło - poprzedni post to było do niego pytanie czy u niego działa na smart tv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 5 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2023 Na Smart wchodzi w aplikacje, ale nie wyświetlają się grafiki, nie działają kanały live, z powodu jakiegoś błędu,to samo Polsat go. Na moich dwóch smartfonach identyczna sytuacja. Działa przez dane komórkowe tylko. Więc coś jest na bank z internetem. Co ciekawe w pierwszym tygodniu po podłączeniu nowego routera wszystko działało. W dodatku nie działa strona twoja pogoda I Polsat news pl. Dodam że odbiornik zewnętrzny mam w domu tą skrzynkę ale ze starym routerem było tak samo i działało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papaolo Opublikowano 5 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2023 Czy ma ktoś rozwiązanie następujących problemów (mam dekoder 4k z wybranym wyłącznie połączeniem internetowym - mam światłowód brak problemów z internetem): 1. Codziennie od kilku dni znika mi EPG - po chwilowym odłączeniu z prądu i połączeniu ponownym działa do następnego razu 2. Włączenie funkcji HDMI CEC powoduje u mnie pozostawanie na ekranie TV 2 ciemnych pionowych linii dokłaDNIE W MNIEJSCACH GDZIE SĄ W MENU DEKODERA 4k PRzy włączaniu tej funkcji. Po wyłączeniu HDMI CEC jest wszystko ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 5 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2023 (edytowane) 1.Problem rozwiązany @support458Dzięki wielkie za pomoc I innym userom też i dzięki i za radę mieliście rację był jakiś problem z łączem internetowym. Wczoraj zgłosiłem problem na infolinii tak jak mi radził @support458poprosiłem mamę o pomoc swoją gdyż mam problem z mówieniem zgłosiliśmy problem poszła reklamacja i przed chwilą dzwonił pan od nich i kazał sprawdzić czy aplikacja działa bo coś tam podkręcili sprawdziłem i wszystko działa aplikacja w dekoderze się otwiera strony www też. Byl jakiś problem z łączem internetowym Dzięki za pomoc. 2. Zastanawia mnie tyłko dlaczego przed przywróceniem ustawień fabrycznych ostatnia aktualizacja strefy abonenta była z lutego. A teraz się ona nie otwiera jest logo Polsat Box z informacją o stronie internetowej ktoś wie może dlaczego.? @support458 @Specjalista Polsat Box Wiecie może dlaczego tak jest. Możecie coś zaradzić w tej sprawie.? Edytowane 5 Lipca 2023 przez Mati06 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 5 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2023 Jak to jest z tym nagrywaniem ? Czy wszystkie kanały mogę nagrywać ? Czy tylko jakieś wybrane. Nagrywam dużo z różnych kanałów aby przewijać reklamy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.