Skocz do zawartości

Dekoder Polsat Box 4K


Polsat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

2 minuty temu, Tadek16 napisał:

Odświeżanie uprawnień wykonuje się przez logowanie do ICOK? Wznawianie połączenia z satelitą?Sorry że się pytam ale chcę się upewnić czy dobrze zrobiłem.

Tak odświeżanie uprawnień można przez ICOK poprzez wznowienie połączenia z satelitą. Włącz kanał nr1 czyli Polsat HD na 3h nie zmieniaj kanału nie wyłączaj dekodera, w tym czasie, i oczywiście odśwież uprawnienia przez ICOK czyli wznów połączenie z satelitą. 

4 minuty temu, zynnzynn napisał:

Czy te usterki 4K to nie wystarczający powód do zerwania umowy z winy dostawcy treści?

Próbuj zerwać umowę, a sam się przekonasz co powiedzą. Z pewnością bez kary się nie obędzie za zerwanie umowy. Pozostaje więc zgłaszanie usterek do polsatu, jeśli będzie to robił każdy użytkownik dekodera 4k polsat box, to w końcu będzie nadzieja na jak najszybsze usunięcie usterek. Jeśli problem zgłasza tylko jedna osoba, to nic z tym nie zrobią. 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy u Was też na dekoderze PB4K po wyszukaniu TRAVELXP 4K HDR nie można oglądać kanału bo pojawia sie plansza że tego kanału nie ma w Twoim abonamencie mimo ze kanał nadaje FTA !!! @Specjalista Polsat Box co znowu technicy magicy POPSULI !!!! Jesteście tak niepoważni że czas się za Was na poważnie zabrać i Wasze techniczne błędy, za które od września płacimy - nawet za kanały które mamy w abonamencie notorycznie pojawiająca się plansza że tego kanału nie ma w Twoim abonamencie , weźcie sie do roboty albo przestańcie robić [beep] z abonentów !!

  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, patryszq napisał:

Czy u Was też na dekoderze PB4K po wyszukaniu TRAVELXP 4K HDR nie można oglądać kanału bo pojawia sie plansza że tego kanału nie ma w Twoim abonamencie mimo ze kanał nadaje FTA !!! 

Ja na module z Polsat box oglądam ale działa tylko ścieżka językowa po wegiersku

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Propagator napisał:

Czy jest możliwość zmiany rozdzielczość bez dostępu do obrazu z dekodera lub resetu do ustawień fabrycznych ?

(zmieniłem rozdzielczość na 4K a obecnie mam dostęp do Telewizora  HD ) 

Ustawienia fabryczne możesz zrobić po zalogowaniu się na swoje konto. Uruchamiasz dekoder, następnie logujesz się na konto i tam jest opcja przywróć ustawienia fabryczne. Po chwili dekoder wróci do ustawień fabrycznych. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za informacje na moim koncie są tylko tak opisane  2 opcje przywracania 

 

Wznawianie połączenia z satelitą

Usługa pozwala na ponowne nadanie uprawnień do odbioru zakodowanego sygnału na Twoim dekoderze.

Sprawdź poziom sygnału (może go zakłócić złe ustawienie anteny, niekorzystne warunki atmosferyczne lub przeszkoda np. drzewo)

Ustaw dekoder włączony na kanale 1 - Polsat HD.

Wznów połączenie z satelitą

Przywracanie fabrycznych ustawień kodu PIN Twojego dekodera

Może się zdarzyć, że zmienisz a potem zapomnisz kod PIN swojego dekodera.

W takim przypadku możesz przywróć ten fabryczny - podany w instrukcji obsługi. Po przywróceniu kodu PIN, pozostałe ustawienia Twojego dekodera nie zmienią się.

 Przywróć fabryczny PIN dekodera

 

 

Mi udało się zmienić rozdzielczość metodą prób i błędów przy pomocy pilota ,jest taka możliwość pomimo braku takiej informacji w opisie dekodera i niewiedzy konsulta (jak sprawdzę które przyciski to opisze ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja korzystam z dekodera w dwóch lokalizacjach w jednej mam sprzęt TV 4K a drugiej tylko HD ,po ustawieniu w dekoderze rozdzielczości 4K
na TV HD nie ma obrazu .
Przy okazji żeby nie wozić pilota czy macie wiedze czy da się sparować jednocześnie dwa piloty bluetooth te który jest w zestawie z dekoderem lub czy macie doświadczenie z pilotem EVO BOX / EVOBOX ponoć dziala bez problemu i ma dodatkowe funkcje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu nie chodzi o "odpalenie" urządzenia, bo to działa skoro włączy się zasilanie , ale o rodzaj sygnału/ustawienia, w tym przypadku 4K. To tak jak np w telewizji naziemnej przy okazji sygnału 4K. Na telewizorach HD Redy, FullHD nie zobaczysz tego kanału.
Jeśli kolega ustawił sygnał po kablu na 4K, a telewizor jest HD, to zobaczył ciemność i tym samym nie ma jak "naprawić" tego zonka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, truszek napisał:

Działają wam kanały na tym dekoderze od Canal+ dodane w grudniu? Po zakończeniu "otwartego okna" zostały zakodowane mimo, że mam je w pakiecie. Dziwne bo TeenNick nadaje

 

 

Po zadzwonieniu do PB przywrócili mi kanały  Canal+ na dekoderze głównym oraz na jednym multiroomie natomiast na dwóch pozostałych multiroomach już nie.

Edytowane przez Tadek16
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Gizior89 napisał:

U mnie na evoboxie pvr działają ale na multiroomach już nie. W ponawianie sygnału nie będę się bawił bo raczej nic to nie da

Tzw ciche zmuszanie klientów do podpisywania nowych umów , że też nie wezmą za d... tego molocha , ale co się dziwić  jak to  druga  rozgłośnia po TVPis  włączając Interię

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od 3 dni rano kiedy włączam dekoder mam ciemny ekran telewizora i komunikat nieobsługiwany format video, dźwięk jest normalnie, pomaga restart wtyczkowy, czy u was też tak się dzieje? Co z tymi dyskami do dekodera, miały być od jutra a tu cisza.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka



Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...