zynnzynn Opublikowano 6 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2022 Czy te usterki 4K to nie wystarczający powód do zerwania umowy z winy dostawcy treści? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 6 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2022 2 minuty temu, Tadek16 napisał: Odświeżanie uprawnień wykonuje się przez logowanie do ICOK? Wznawianie połączenia z satelitą?Sorry że się pytam ale chcę się upewnić czy dobrze zrobiłem. Tak odświeżanie uprawnień można przez ICOK poprzez wznowienie połączenia z satelitą. Włącz kanał nr1 czyli Polsat HD na 3h nie zmieniaj kanału nie wyłączaj dekodera, w tym czasie, i oczywiście odśwież uprawnienia przez ICOK czyli wznów połączenie z satelitą. 4 minuty temu, zynnzynn napisał: Czy te usterki 4K to nie wystarczający powód do zerwania umowy z winy dostawcy treści? Próbuj zerwać umowę, a sam się przekonasz co powiedzą. Z pewnością bez kary się nie obędzie za zerwanie umowy. Pozostaje więc zgłaszanie usterek do polsatu, jeśli będzie to robił każdy użytkownik dekodera 4k polsat box, to w końcu będzie nadzieja na jak najszybsze usunięcie usterek. Jeśli problem zgłasza tylko jedna osoba, to nic z tym nie zrobią. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 11 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2022 Czy u Was też na dekoderze PB4K po wyszukaniu TRAVELXP 4K HDR nie można oglądać kanału bo pojawia sie plansza że tego kanału nie ma w Twoim abonamencie mimo ze kanał nadaje FTA !!! @Specjalista Polsat Box co znowu technicy magicy POPSULI !!!! Jesteście tak niepoważni że czas się za Was na poważnie zabrać i Wasze techniczne błędy, za które od września płacimy - nawet za kanały które mamy w abonamencie notorycznie pojawiająca się plansza że tego kanału nie ma w Twoim abonamencie , weźcie sie do roboty albo przestańcie robić [beep] z abonentów !! 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abonentCP Opublikowano 11 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2022 (edytowane) 1 godzinę temu, patryszq napisał: Czy u Was też na dekoderze PB4K po wyszukaniu TRAVELXP 4K HDR nie można oglądać kanału bo pojawia sie plansza że tego kanału nie ma w Twoim abonamencie mimo ze kanał nadaje FTA !!! Ja na module z Polsat box oglądam ale działa tylko ścieżka językowa po wegiersku Edytowane 11 Stycznia 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Propagator Opublikowano 15 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2022 Czy jest możliwość zmiany rozdzielczość bez dostępu do obrazu z dekodera lub resetu do ustawień fabrycznych ? (zmieniłem rozdzielczość na 4K a obecnie mam dostęp do Telewizora HD ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 15 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2022 A nikt ze znajomych nie ma TV 4K? (nie musi mieć anteny sat)- wystarczy że podepniesz się pod HDMI i wejdziesz w ustawienia i zmienisz na HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 15 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2022 5 godzin temu, Propagator napisał: Czy jest możliwość zmiany rozdzielczość bez dostępu do obrazu z dekodera lub resetu do ustawień fabrycznych ? (zmieniłem rozdzielczość na 4K a obecnie mam dostęp do Telewizora HD ) Ustawienia fabryczne możesz zrobić po zalogowaniu się na swoje konto. Uruchamiasz dekoder, następnie logujesz się na konto i tam jest opcja przywróć ustawienia fabryczne. Po chwili dekoder wróci do ustawień fabrycznych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Propagator Opublikowano 16 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2022 Dzięki za informacje na moim koncie są tylko tak opisane 2 opcje przywracania Wznawianie połączenia z satelitą Usługa pozwala na ponowne nadanie uprawnień do odbioru zakodowanego sygnału na Twoim dekoderze. Sprawdź poziom sygnału (może go zakłócić złe ustawienie anteny, niekorzystne warunki atmosferyczne lub przeszkoda np. drzewo) Ustaw dekoder włączony na kanale 1 - Polsat HD. Wznów połączenie z satelitą Przywracanie fabrycznych ustawień kodu PIN Twojego dekodera Może się zdarzyć, że zmienisz a potem zapomnisz kod PIN swojego dekodera. W takim przypadku możesz przywróć ten fabryczny - podany w instrukcji obsługi. Po przywróceniu kodu PIN, pozostałe ustawienia Twojego dekodera nie zmienią się. Przywróć fabryczny PIN dekodera Mi udało się zmienić rozdzielczość metodą prób i błędów przy pomocy pilota ,jest taka możliwość pomimo braku takiej informacji w opisie dekodera i niewiedzy konsulta (jak sprawdzę które przyciski to opisze ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 16 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2022 Pierwsze słyszę by nie można było zmienić rozdzielczości obrazu w dekoderze mając tv HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Propagator Opublikowano 16 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2022 Ja korzystam z dekodera w dwóch lokalizacjach w jednej mam sprzęt TV 4K a drugiej tylko HD ,po ustawieniu w dekoderze rozdzielczości 4K na TV HD nie ma obrazu . Przy okazji żeby nie wozić pilota czy macie wiedze czy da się sparować jednocześnie dwa piloty bluetooth te który jest w zestawie z dekoderem lub czy macie doświadczenie z pilotem EVO BOX / EVOBOX ponoć dziala bez problemu i ma dodatkowe funkcje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 16 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2022 Pech to pech - u mnie odpalając pb4k na tv hd u rodziców obraz się wyświetla wiec problemów nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioPL Opublikowano 16 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2022 Tu nie chodzi o "odpalenie" urządzenia, bo to działa skoro włączy się zasilanie , ale o rodzaj sygnału/ustawienia, w tym przypadku 4K. To tak jak np w telewizji naziemnej przy okazji sygnału 4K. Na telewizorach HD Redy, FullHD nie zobaczysz tego kanału. Jeśli kolega ustawił sygnał po kablu na 4K, a telewizor jest HD, to zobaczył ciemność i tym samym nie ma jak "naprawić" tego zonka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek1623 Opublikowano 16 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2022 3 godziny temu, Propagator napisał: czy macie doświadczenie z pilotem EVO BOX / EVOBOX ponoć dziala bez problemu i ma dodatkowe funkcje Działa z PB 4K bezproblemowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truszek Opublikowano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2022 Działają wam kanały na tym dekoderze od Canal+ dodane w grudniu? Po zakończeniu "otwartego okna" zostały zakodowane mimo, że mam je w pakiecie. Dziwne bo TeenNick nadaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkocis Opublikowano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2022 u mnie też nie działąją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 18 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 Wszystko działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadek16 Opublikowano 18 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 (edytowane) 21 godzin temu, truszek napisał: Działają wam kanały na tym dekoderze od Canal+ dodane w grudniu? Po zakończeniu "otwartego okna" zostały zakodowane mimo, że mam je w pakiecie. Dziwne bo TeenNick nadaje Po zadzwonieniu do PB przywrócili mi kanały Canal+ na dekoderze głównym oraz na jednym multiroomie natomiast na dwóch pozostałych multiroomach już nie. Edytowane 18 Stycznia 2022 przez Tadek16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michu_97 Opublikowano 18 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 Na moim Evobox Lite to samo, dzisiaj dzwoniłem po raz czwarty i aż godzinę siedziałem i czekałem na kanale 1, czyli Polsat HD czekając aż kanały wrócą i nadal ich nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 18 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 U mnie na evoboxie pvr działają ale na multiroomach już nie. W ponawianie sygnału nie będę się bawił bo raczej nic to nie da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibula Opublikowano 18 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 1 godzinę temu, Gizior89 napisał: U mnie na evoboxie pvr działają ale na multiroomach już nie. W ponawianie sygnału nie będę się bawił bo raczej nic to nie da Tzw ciche zmuszanie klientów do podpisywania nowych umów , że też nie wezmą za d... tego molocha , ale co się dziwić jak to druga rozgłośnia po TVPis włączając Interię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaras1966 Opublikowano 19 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2022 Od 3 dni rano kiedy włączam dekoder mam ciemny ekran telewizora i komunikat nieobsługiwany format video, dźwięk jest normalnie, pomaga restart wtyczkowy, czy u was też tak się dzieje? Co z tymi dyskami do dekodera, miały być od jutra a tu cisza.Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 19 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2022 Nie miały być tylko mają być jutro trzeba jutro do APSu zlwejść i zobaczyć. PB sam do Ciebie nie zadzwoni że hdd są dostępne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 19 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2022 Dysk 1TB za jednorazową opłatę 299zł , w dekoderze brak " softu " który pozwoli obsłużyć dysk w kieszenie - NIE na usb , brak informacji czy nPVR wyklucza PVR i odwrotnie ... bla bla bla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaras1966 Opublikowano 19 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2022 Nie miały być tylko mają być jutro trzeba jutro do APSu zlwejść i zobaczyć. PB sam do Ciebie nie zadzwoni że hdd są dostępneA skąd ta pewność że jutro będą, nie ma na ten temat żadnej informacji?Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 19 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2022 Na ulotkach napisali że od jutra mają być te dyski w sprzedaży Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.