Skocz do zawartości

Dekoder Polsat Box 4K


Polsat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

21 godzin temu, Tomek1623 napisał:

1. Nie, tak to nie działa. Brak sygnału, zostają ci tylko treści online.

 

2 Mam to samo, od samego początku są z tym problemy i nic się nie dzieje w tym temacie.

 

Wystarczy jak na pilocie naciśniesz Pause na 5s i później Play wtedy dekoder przełączy się na kontent online (internet) nie z anteny.

Edytowane przez support458
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe że przez to że polsat w przypadku dekodera 4k, korzysta z innego systemu kodowania, niż w pozostałych dekoderach gdzie była karta, taka informacja "tego kanału..." będzie i nic z tym nie zrobią. Mi to osobiście taka informacja nie przeszkadza. Natomiast mogli by się zająć ogólnym poprawieniem funkcjonowania dekodera 4K. Chodzi np. o umożliwienie obsługi dysków twardych, szybką zmianę kanałów, mrożeniem obrazu przy przełączaniu kanału, szybkim działaniu polsat go, zrównanie obrazu z dźwiękiem przy cofaniu lub uruchamianiu materiału. Znalazło by się pewnie jeszcze kilka wad dekodera 4K, mam nadzieję że technicy zaglądają na forum i w najbliższym czasie naprawią dekoder. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktos wie czy da się jakoś uruchomic telegazete na tym dekoderze 4k i na 4k lite? Bo kombinuje i nic z tego 😜Ewentualnie jeżeli nie działa to czy jest w planach dodanie? Pytam glownie, bo tacie brakuje tej funkcji 😜

 

Druga sprawa to te komunikaty tego kanalu nie ma w twoim abonamencie czy to na glownym czy multiroom. Samo to mija po kilku sekundach ale jest denerwujace. W swieta 3 takie komunikaty w 10 minut. Dopiero po wylaczeniu dekodera na dluzszy czas naprawilo problem. Wiem że jest to znany problem, ale czy wiadomo kiedy jakiś fix oprogramowania? Podczas ogladania sportu to jeszcze bardziej wkurza. 

Edytowane przez Glorasek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Daro1 napisał:

Możliwe że przez to że polsat w przypadku dekodera 4k, korzysta z innego systemu kodowania, niż w pozostałych dekoderach gdzie była karta, taka informacja "tego kanału..." będzie i nic z tym nie zrobią. Mi to osobiście taka informacja nie przeszkadza. Natomiast mogli by się zająć ogólnym poprawieniem funkcjonowania dekodera 4K

A mnie taka informacja przeszkadza bo za co płacę abonament za przerwy w programie.A po za tym jak u mnie pojawia się informacja "tego kanału nie ma....."to po pojawieniu ponownym tego kanału nie mam dzwięku przez ładnych parę sek.Jednym słowem dekoder bubel i tyle w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, Tadek16 napisał:

Jednym słowem dekoder bubel i tyle w temacie.

Dokładnie.

Jak szukam kanału i czytam informacje o programie, to dekoder z jakiegoś powodu przeskakuje mi na kanał, który akurat mam włączony i tak z powrotem muszę wracać na kanał, na którym przed chwilą byłem.

 

Jeśli chodzi o nagrywanie, to często muszę odłączyć dekoder od zasilania i włączyć zaraz ponownie, aby w ogóle opcja nagrywania u mnie działała. Jak tego nie zrobię to przycisk nagrywania w ogóle nie reaguje.

 

Wczoraj próbowałem obejrzeć nagrany na dekoder program i musiałem wyłączyć bo obraz co chwilę się zacinał i nie dało sie tego oglądać. Rozumiem, że to pewnie wina mojego internetu, który raz jest mocniejszy, a raz słabszy. W tym samym czasie internet w laptopie działał mi bez zarzutu, natomiast nagrany przez dekoder program co chwilę się zacinał.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

55 minut temu, Tadek16 napisał:

A mnie taka informacja przeszkadza bo za co płacę abonament za przerwy w programie.A po za tym jak u mnie pojawia się informacja "tego kanału nie ma....."to po pojawieniu ponownym tego kanału nie mam dzwięku przez ładnych parę sek.Jednym słowem dekoder bubel i tyle w temacie.

Zgadzam się z Tobą, mnie też taka informacja przeszkadza, ale moja wcześniejsza wypowiedź którą zacytowałeś, dotyczyła kanałów z poza oferty polsat box jak np. canal+ premium i każdy inny kanał z poza oferty. 

Edytowane przez Daro1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Daro1 napisał:

 

Zgadzam się z Tobą, mnie też taka informacja przeszkadza, ale moja wcześniejsza wypowiedź którą zacytowałeś, dotyczyła kanałów z poza oferty polsat box jak np. canal+ premium i każdy inny kanał z poza oferty. 

To ogólnie kpina bo chyba nie za to się płaci, ogladasz coś ciekawego i przez 10 czy 15 sek czarna plansza na to chyba nie podpisywalismy umowy, a i też nie płaci się za to malo. Placimy za mozliwosc ogladania a nie czarne plansze na testowego nikt się nie pisal. W swieta musialem dekoder restartowac bo na 15 minut 3 takie czarne ekrany mialem...  Ciekawe jak by był mecz i akurat padl gol i taki czarny ekran ech... Z tym epg mam to samo przegladam liste i nie z [beep] ni pietruchy cofa mnie do poczatku do ogladanego kanalu i trzeba przegladac od nowa. 

Edytowane przez Glorasek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Co do EPG ten problem występuje od kilku lat. Niestety ale polsat ma to gdzieś i nic z tym EPG nie potrafią zrobić. Zgadzam się to jest kpina z klientów, ale jak taki polsat ma tylu klientów to pewne sprawy mają gdzieś, nawet kosztem tego że kilku klientów im ucieknie z tego powodu, to przyjdą inni. 

Jeśli polsat dołączy jeszcze do swojej oferty całą paczkę canal+, i nsport, to myślę że platforma canal+ ma pozamiatane. 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.12.2021 o 22:14, Glorasek napisał:

 

 

Druga sprawa to te komunikaty tego kanalu nie ma w twoim abonamencie czy to na glownym czy multiroom. Samo to mija po kilku sekundach ale jest denerwujace. W swieta 3 takie komunikaty w 10 minut. Dopiero po wylaczeniu dekodera na dluzszy czas naprawilo problem. Wiem że jest to znany problem, ale czy wiadomo kiedy jakiś fix oprogramowania? Podczas ogladania sportu to jeszcze bardziej wkurza. 

Dlatego jeśli ten sam program jest nadawany w naziemnej zawsze wybieram DVB-T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Mati06 napisał:

Tak to jest właśnie się na palić na coś nowego a potem tylko żale wylewać ze coś nie działa zamiast poczekać trochę po premierze. Ja posiadam od półtora roku dekoder Evobox PVR i nigdy nie za takie  żadnych problemów z EPG które działa bezbłędnie. 😊

No tak logika kupic na pol roku evobox żeby potem wymieniac na 4k. Ten towar już na premierę pewien działać, bo my jesteśmy coraz częściej nie tylko w tej branzy traktowani jako testerzy, a za to nikt nam nie płaci. Mam nadzieję że będą takie czasy że za takie błędy beda firmy ponosic konsekwencje, a nie tylko testowac na uzytkownikach. Wczoraj dzwonilem na infolinie z tym problemem, koles udaje osla że nic nie wie, nie mamy zgłoszeń tego problemu nic takiego nie występuje. Potem standardowa regulka a ustawienia fabryczne, a na koniec zaniesc dekodery do punktu na sprawdzenie 🤣 smiech, bo 2 tygodnie temu oficjalnie na infolinii uslyszalem ze to problem z softem. Licze ze dość szybko się z tym uporaja i wszystkim życzę lepszego 2022 roku 🙂

Edytowane przez Glorasek
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Mati06 napisał:

Tak to jest właśnie się na palić na coś nowego a potem tylko żale wylewać ze coś nie działa zamiast poczekać trochę po premierze. Ja posiadam od półtora roku dekoder Evobox PVR i nigdy nie miałem żadnych problemów z EPG które działa bezbłędnie. 😊

Kolego, problem w tym, że "Polsat" zachowuje się... mało profesjonalnie. Tak delikatnie rzecz ujmując. Jeśli w 99% panaceum na bolączki dekoderów jest "czy wyłączyłeś zasilanie", to chyba coś jest "nie tak". Ba! Nie jest to bolączką ostatnich lat ale nawet sławnych "biedronkowych dekoderow" z... 2013. Inaczej? Zobacz, że do dnia dzisiejszego Polsat, przeprowadzając testy (co oni testują?) na mux-4, ustawia sygnał w dvb-t z kodekiem HEVC (sic!) dla Wydarzeń 24, jednocześnie zostawiając informacje w sygnale, że jest to program kodowany, przez co, niektóre dekodery/TV nie są w stanie poprawnie (wcale) odebrać tego programu. 

Polsat wydaje się odkrywać koło...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...