tweed77 Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 (edytowane) @kfm877 spróbuj - podłącz - jak zadziała to ci zaszyfruje partycję dysku na stałe. Taki dysk Polsatu na USB też nie zadziała ? Edytowane 7 Września 2021 przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 Nie wykrywa w ogóle dysku więc nic nie sprawdzisz , musisz rozebrać dysk do golasa i włożyć w te kieszeń z tylu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzykowski Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 Godzinę temu, tweed77 napisał: Ostatni działający w miarę poprawnie z dyskiem to był dekoder Sagemcomm ESI-88. Choć i tak Polsat nie potrafił zrobić do tego dekodera porządnego softu. Miałem ESI-88 ,teraz mam Evobox PVR. I stwierdzam że Evobox lepszy. W ESI88 częstym problemem były tak zwane czarne nagrania. W ESI był fajny wyświetlacz. Teraz sprzęty coraz bardziej wykastrowane pod tym względem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 NJUS z czatu ... 10 osób zapytanych czy nPVR działa na PB4K : 1 czy może Pan doprecyzować co to nPVR 3 nie mam info czy to będzie wprowadzone do tego dekodera 4 nie działa 1 tak działa, płatne lub darmowe nPVR 1 konsultant rozłączył czat U mnie działa : pauza , cofanie do 3h wstecz ( wszystkie kanały ?? ) , oglądaj wybrane audycje do 7 dni wstecz na wybranych kanałach , NAGRYWANIE usługa nieaktywna @support458 @Specjalista Polsat Box znalazłem tylko taką rozpiskę dotyczącą nPVR https://www.polsatbox.pl/uploaded-files/reg-repo/lista_kanalow_dostepnych_w_usludze_nPVR.pdf Pytanie czy nagrywanie faktycznie jest WYŁĄCZONE w PB4K ?? to po co płacę extra za chmurkę 🌥 , na EVOBOX LITE nagrywanie również nieaktywne , reszta funkcji z nPVR działa Na jakich kanałach z oferty PB działa nagrywanie - wszystkie czy wybiórcze jak w wykazie , szczegółowe info BRAK - a powinno być doprecyzowane i chyba podane do wiadomości abonenta - póki co nikt nie dysponuję taka wiedzą by ją przekazać , obsługa w punkcie też nie umiała na to odpowiedzieć ale usługę do umowy Pani obok na fotelu do umowy sprzedano , 1:0 dla obsługi ( niedoinformowany abonent złapany ) ☘☀ Byli byśmy wszyscy zobowiązani za doprecyzowanie wielu informacji - bo póki co lepiej zawrzeć w tej chwili z PB umowę przez telefon lub internet by mieć furtkę by ten CHAOS dezinformacyjny z honorem bez nerwów i kar finansowych i zadawania pytań opuścić , niż wpakować się w JAJO NIESPODZIANKĘ . Nie czepiam się bez żadnej urazy dla nikogo , zapewne wielu obecnych i nowych tutaj zastanawia się " co jak czemu i dlaczego " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati384 Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 (edytowane) Możecie mieć problem z odebraniem uprawnień po awarii HB13B gdyż reszta satelitów jest obecnie zapchana. Cytat: "Według raportu de vrije fries w Holenderskim Zarządzie Hotbird 13B ma poważne problemy techniczne od wczorajszego poranka. (dokładnie od niedzieli) Kilka lub wszystkie Tp musiały zostać wczoraj wyłączone na HB13B i przeniesione do pozostałych dwóch satelitów Hotbird. Hotbird 13C i Hotbird 13E. Zobaczmy czy HB13B wyzdrowieje i co Eutelsat powie na to wkrótce... (przyznali tylko ze mają problemy brak oficjalnego oświadczenia) Jak wiadomo przez korona wirusa przesunięto zaplanowany start z 2021 13f i 13g na rok 2022 które to miały zastąpić starego 13b i poszerzyć bitrate a on odmawia już posłuszeństwa. Mam nadzieję ze 13E nie spotka ten sam los bo był wysłany w tym samym roku co obecnie wadliwy B i tak samo miał być zastąpiony. Arte HD-France (nr: 191 kanał na Polsacie) do dzisiaj jest wyłączony nie zmieścił się na przenosiny do E i C. Tutaj dodam ze jak koniecznie musicie ustawiać satelitę teraz to wybierzcie najmłodszego (z 2008 roku) i najbardziej pewnego Hot Bird 13C TVP1 i TVN on jest w samym środeczku... reszta doleci do boków tej pozycji. Co do nagrywania można będzie to robić na tych samych programach co jest dozwolone cofanie, pauzowanie itd... Na innych typu TVN, TVP itd... Nie będzie to dostępne z prostej przyczyny. Co innego jest gdy to klient sobie nagrywa na dysk i ma te nagrania na własny domowy użytek a co innego gdy jest to udostępniane przez firmę z chmury dla klientów. Tym bardziej jeśli stacje nie wyraziły takiej zgody to oni nie mogą nagrywać i udostępniać tych treści gdyż łamali by tym prawo tzn. w skrócie dopuścili się piractwa. I dlatego nPVR jest takie kulawe... Pozdrawiam Edytowane 7 Września 2021 przez mati384 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk7588 Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 Jak z szybkością przełączania kanałów? czy można szybko się przełączać między sygnałem z sat i internetem? Sprawdzałeś na których kanałach można cofać o 3 godziny( bo podobno tylko na wybranych) i co z nagrywaniem w chmurze jak to działa? trochę dużo tych pytań ale zastanawiam się nad wymianą dekodera.Szybko jak w Evobox PVR.Nie mam anteny SAT, u mnie całość po IP.Cofać można wszędzie z tego co widziałem, ale czasami kończy się to błędem... bez problemu działa natomiast "oglądaj program od początku", czyli cofnięcie od początku programu który właśnie leci.Po wciśnięciu przycisku nagrywania mam info ze NPVR nie jest aktywne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 I podczas pierwszego uruchomienia dekodera nie ma wyboru 3 opcji sygnału , przynajmniej ja tak miałem : SATELITA IP SAT i IP Są 2 opcje : SAT albo tryb mieszany SAT i IP A wy jak mieliście podczas instalacji ?? Wybrałem SAT i IP , myślałem że gdy odłączę kabel sat i podłączę net od orange to dekoder wtedy wybierze sygnał IP i bedzie tv po IP Pan @support458 wskazał że trzeba określić wybór sygnału jakim będziemy sie posługiwać stad zdziwiłem gdy napisał ze są 3 rodzaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati384 Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 Dodam ze jak chcecie cos w tej sprawie szybko ugrać aby Polsat wyciągnął ASa z rękawa np. możliwość podpięcia dysku to wypisujcie im te problemy oraz wspierajcie się na wzajem. Piszcie gdzie się da na publicznych stronach itd. Niech się wstydzą co za babola wypuścili. Piszcie im publicznie na Polsat BOX na FB itd... Takiego publicznego bojkotu najbardziej boją się wielkie firmy bo gdy będzie was wystarczająco dużo i zrobicie to głośno zalewając ich te sprawę złapie jakaś konkurencyjna stacja i temat się rozleje nie będzie możliwości zamieść tego problemu pod dywan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 1 godzinę temu, mati384 napisał: Możecie mieć problem z odebraniem uprawnień po awarii HB13B gdyż reszta satelitów jest obecnie zapchana..... Raczej to ie jest przyczyną, tylko to co się wyprawia u operatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati384 Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 (edytowane) Przepraszam za offtopa nie na temat ale chce odpowiedzieć. Podejrzewam ze skoro przerzucali na pozostałe satelity tp. to było priorytetem ale to tylko moje przypuszczenia jedynie Holenderski zespół potwierdził w raporcie ze mają problemy z HB13B tutaj dyskusja o tym https://www.sat4all.com/forums/topic/373556-11681h-hotbird-geen-signaal-meer/ Eutelsat do dzisiaj nie wydał oficjalnego oświadczenia. Polsat swoją drogą to co się u niego dzieje ale akurat tutaj złożyło się to i to w czasie Edytowane 7 Września 2021 przez mati384 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek1623 Opublikowano 8 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2021 Po 35 minutach, dodzwoniłem się do supportu. Pan ponowił nadanie uprawnien, odłączyłem dekoder od pradu na jakiś czas i kazał czekać max 3h. Minęło 8 i nie działa nic. Co ja teraz mogę z tym jeszcze zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 8 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2021 (edytowane) 57 minut temu, Tomek1623 napisał: Co ja teraz mogę z tym jeszcze zrobić? Już nic Edytowane 8 Września 2021 przez PawelTSW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G2000 Opublikowano 8 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2021 Solorz chce budować elektrownię jądrową. Oby tylko nie działa tak jak ten dekoder. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hupatek Opublikowano 8 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2021 1 godzinę temu, Tomek1623 napisał: Po 35 minutach, dodzwoniłem się do supportu. Pan ponowił nadanie uprawnien, odłączyłem dekoder od pradu na jakiś czas i kazał czekać max 3h. Minęło 8 i nie działa nic. Co ja teraz mogę z tym jeszcze zrobić? A miałeś te 8h włączony na kanale Polsat albo wyłączony w standby z ciemnoczerwoną diodą? (Głęboki standby z ciemnobialą diodą nie pozwala odbierać danych). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek1623 Opublikowano 8 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2021 34 minuty temu, hupatek napisał: A miałeś te 8h włączony na kanale Polsat albo wyłączony w standby z ciemnoczerwoną diodą? (Głęboki standby z ciemnobialą diodą nie pozwala odbierać danych). Wyłączyłem automatyczne wyłączanie dekodera, od 2 dni jest ciągle włączony na kanale nr1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek Opublikowano 8 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2021 Dzień dobry. Właśnie minęło 38 godzin od włączenia nowego dekodera 4K - nadal brak uprawnień - komunikat tego kanału nie ma w twoim abonamencie. Już nie wiem kogo prosić o pomoc. Odbyłem 4 rozmowy z Centrum Obsługi Klienta za każdym razem były ponawiane uprawnienia - dekoder cały czas jest włączony na kanale Polsat HD, sprawdzono dopasowanie kart. I nadal nić - totalna klęska. Pracownicy Centrum Obsługi Klienta chyba nie pojęcia co mają zrobić. Proszę o pomoc. Dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek1623 Opublikowano 8 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2021 Dzisiaj nagle nie wiadomo skąd przychodzi sms z Polsatu, "Informujemy ze na podstawie zamowienia nr XXX uruchomilismy do Panstwa dyspozycji nowe uslugi.Zyczymy przyjemnego korzystania z naszych uslug." Wrocę po robocie, to może w końcu uprawnienia zaskoczą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek Opublikowano 8 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2021 Podobnie dostałem dziś taką samą wiadomość - po pracy sprawdzę czy uprawnienia wskoczyły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 8 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2021 2 godziny temu, przemek napisał: ...sprawdzono dopasowanie kart. I nadal nić... I nadal tak będzie. Ten dekoder nie ma kart Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk7588 Opublikowano 8 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2021 Też dostałem SMS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truszek Opublikowano 8 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2021 19 godzin temu, szymon16 napisał: Przy każdym kanale masz opcje dodaj do ulubionych. Możesz dodawać w kolejności takiej jaką sobie założyłeś lub później edytować listę ulubionych w opcji akcja, kolejność kanałów. Ja póki co nie ustawiam bo póki co mniej więcej 2 razy dziennie mądre głowy z infolini każą mi przywracać ustawienia fabryczne Jak przejść do opcji akcja? W Evobox Lite podpowiadała się po naciśnięciu na pilocie przycisku ulubione. Tutaj nie ma tego klawisza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 8 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2021 30 minut temu, ircios napisał: I nadal tak będzie. Ten dekoder nie ma kart Ale ma " wirtualny " numer karty kodowej przypisany do każdego dekodera . PB4K nr kart kodowych zaczynają się od 88... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 8 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2021 (edytowane) Godzinę temu, ircios napisał: I nadal tak będzie. Ten dekoder nie ma kart Funkcje fizycznej karty pełni wlutowany na stałe chip w układ płyty. Chip ten posiada przypisany numer na który lecą uprawnienia. Tak samo jak w dekoderach / modułach dla niemieckiej platformy Freenet w Irdeto. Nowsze zestawy dla ORF w Irdeto też są bez fizycznej karty. Edytowane 8 Września 2021 przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 8 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2021 (edytowane) Po zapoznaniu się z tym jak działa to nowe cudo 4K od Cyfrowego Polsatu dochodzę do wniosku że CP wypuścił do sprzedaży dekoder który jest w wersji oprogramowania Beta 1. HBO Go nie działa, nagrywanie w chmurze – funkcja niedostępna, działanie BOX GO pozostawia wiele do życzenia a odpalając za pomocą aplikacji kanały Live wywala błąd. Jedno co chodzi dobrze to telewizja „hybrydowa” można bez problemu cofnąć każdy kanał wstecz o kilka godzin. Kanał Eleven 4K czasem działa, innym razem pojawia się czarny ekran. Dramat czuję się jak tester niekompatybilnego sprzętu :(. Dekoder odebrany od kuriera nie działał! - brak uprawnień. kilka telefonów do CP i nic!. Dopiero następnego dnia rano okazało się że niby kurier nie zaznaczył czegoś w ich systemie i Dział techniczny po 2h nadał uprawnienia po tym jak dekoder był właczony na kanale 23. Puki co żałuję że przesiadłem się z Evobox PVR i zastanawiam się czy nie powrócić w ciągu 14 dni do tej opcji. Nie polecam Edytowane 8 Września 2021 przez wojtek509 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamianCP Opublikowano 8 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2021 Ja mojego EvoboxPVR nigdy nie zamienię na inny chyba że już całkiem mi "zdechnie" i nie będę go już w ofercie. A czy ten Polsat box 4K ma wyświetlacz ? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.