szymon16 Opublikowano 6 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2021 Parowanie 4K i Evobox Lite to jakaś porażka. Cały ubiegły tydzień wisiałem na infolini i tysiąc resetów obu dekoderów bo technicy na infolini nie ogarniają problemu. W końcu kazali mi wymienić dekoder multiroom. Po wymianie i nadaniu uprawnień nowy Evobox Lite (multiroom) działał przez dobę i znów jest zablokowany. Mistrzu na infolini po godzinie poległ i zalecił wymianę dekodera multiroom! Czy oni mają ludzi za [beep]i? Mam wymieniać multiroom co dwa dni bo oni tego nie ogarniają? Amatorka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 6 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2021 (edytowane) Ja mam pozostawiony od godziny 15 !! a mamy 20 Każde ponowne nadanie sygnału przez iPB to kolejne wysyłanie uprawnień i kolejny stracony czas. Nie ogarniają tematu i to w podstawowej kwestii . A to zapewne dopiero początek " suprajsu " 3 minuty temu, szymon16 napisał: Parowanie 4K i Evobox Lite to jakaś porażka. Cały ubiegły tydzień wisiałem na infolini i tysiąc resetów obu dekoderów bo technicy na infolini nie ogarniają problemu. W końcu kazali mi wymienić dekoder multiroom. Po wymianie i nadaniu uprawnień nowy Evobox Lite (multiroom) działał przez dobę i znów jest zablokowany. Mistrzu na infolini po godzinie poległ i zalecił wymianę dekodera multiroom! Czy oni mają ludzi za [beep]i? Mam wymieniać multiroom co dwa dni bo oni tego nie ogarniają? Amatorka Kolejny news do kolekcji Panowie @Specjalista Polsat Box @support458 Edytowane 6 Września 2021 przez patryszq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BW134 Opublikowano 6 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2021 A problem jest z multiroom, czy z głównym dekoderem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 6 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2021 Aktywacja czyli uruchomienia kanałow z wykupionego pakietu umowy TRWA i TRWA Gdy juz sie aktywują pojawia sie błąd z multiroom ze jest ZABLOKOWANY bo nie dostał uprawnień mimo poprawnego polaczenia z Internetem czyli ZGUBIŁ się i wisi i nie reaguje NA NIC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek1623 Opublikowano 6 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2021 (edytowane) Wyłączyć w nim automatyczne wyłączanie po 3 godzinach, I zostawić na kanale 1, żeby mi się nie wyłaczył w nocy, czy nie ma znaczenia? Edytowane 6 Września 2021 przez Tomek1623 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 6 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2021 I za ten surprajs trzeba bylo jeszcze wyskoczyć z 49zl. Ludzie nie bierzcie tego, oni was traktują jak deb....li.Przecież taka sama sytuacja (błąd multiroom) była z Evobox hd i lite gdy wyszły. Ludzie wracali spowrotem do serii HDxxxx. Trzeba poczekać pół roku lub rok i wtedy wziąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 6 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2021 Możesz i na cały tydzień zostawić - uprawnienia są pakietami przesyłane ale tu jest sama opcja rozpoczęcia DOSŁANIA UPRAWNIEŃ jakichkolwiek zrobiona na kolanie czego jesteśmy testerami 1 minutę temu, kfm877 napisał: I za ten surprajs trzeba bylo jeszcze wyskoczyć z 49zl. Ludzie nie bierzcie tego, oni was traktują jak deb....li. Przecież taka sama sytuacja (błąd multiroom) była z Evobox hd i lite gdy wyszły. Ludzie wracali spowrotem do serii HDxxxx. Trzeba poczekać pół roku lub rok i wtedy wziąć. O faktycznie był taki emejzing @support458 @Specjalista Polsat Box 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G2000 Opublikowano 6 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2021 (edytowane) 11 godzin temu, support458 napisał: Problem jest w tym, że to co jest priorytetem dla inżyniera nie zawsze musi być priorytetem dla zwykłego użytkownika. Jak mniemam priorytetem dla inżyniera jest by dekoder działał a dla użytkownika by dobrze działał. Nie tak dawno pisałem że PB/CP zawalił sprawę że nie wypuścił PB 4K na Euro i IO. Mógłby wtedy nałapać nowych klientów. Jak widać nawet termin 1 września był za wczesny bo z tym dekoderem nadal jest jakiś problem. A wystarczyłoby udostępniać ludziom moduły CI. Nie byłoby większości problemów. Edytowane 6 Września 2021 przez G2000 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 6 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2021 11 minut temu, Tomek1623 napisał: Wyłączyć w nim automatyczne wyłączanie po 3 godzinach, I zostawić na kanale 1, żeby mi się nie wyłaczył w nocy, czy nie ma znaczenia? W trybie czuwania też chyba aktualizują się uprawnienia. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk7588 Opublikowano 6 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2021 mamten dekoder 4k podlaczony tylko przez neta, bo mi dom ocieplaja i nie mam anteny, i czekam na aktywacje od rana,czy da sie aktywowac przez polaczenie tylko przez internet? konsultanccji na czacie pisza tylko, pozostawic kanal na 1- polsacie....Da, też mam tylko IPTV.Aktywacja faktycznie trwała długo, ok 4h. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 6 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2021 4 minuty temu, G2000 napisał: A wystarczyłoby udostępniać ludziom moduły CI. Nie byłoby większości problemów. Nie dadzą umów multiroom na modułach CI/CI+ bo nie można mieć kontroli - nie można wciskać mało komu potrzebnych dodatków itp itd. Zaufanie jest dobre, ale kontrola lepsza (alternatywnie: kontrola podstawą zaufania ) W. Lenin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 6 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2021 Szczerze może coś tam prawdy jest że z danego tr jest jakiś strumień przesyłany na dekoderY ale z własnego doświadczenia w C+ poszło to po 1h bez ustawiania na dany kanał , jak wchodziłem do PB " wtedy" ,skonfigurowałem wszystkie dekodery i WSZYSTKIE były gotowe w ciągu 20 minut , później gdy wymieniałem zużytego evo pvr nic nie musiałem robić było od razu !! 4 minuty temu, patryk7588 napisał: Da, też mam tylko IPTV. Aktywacja faktycznie trwała długo, ok 4h. Faktycznie czy " faktycznie " najwidoczniej PB '' ręcznie " wklepuje nr seryjne dekoderów i kart i umów , bo wygląda to jakby na tej kwestii technicznej PODSTAWOWEJ DO URUCHOMIENIA USŁUGI ostro przyoszczędzili 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G2000 Opublikowano 6 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2021 Włosi mają jakieś moduły z WiFi. Taki moduł dla platformy to wygoda. Praktycznie nie muszą robić żadnych aktualizacji, poza listą kanałów. Jak coś nie działa to zawsze mogą zwalić na producenta telewizora. A że teraz prawie wszystkie tv są smart to tam mogą wciskać te swoje aplikacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 6 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2021 Ale nie wszystkie są kompatybilne z CI+ , nawet te najnowsze z tego roku potrafia niezle wkuXXXX kupca dobrego tv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek1623 Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 Hmm, 13 godzin a uprawnień dalej brak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 (edytowane) U mnie to samo brak uprawnień 18h minelo Ide dzis do punktu rozwiazac umowe i oddam im to wszystko w smieci. Zaczyna to być " kpiną " @support458@Specjalista Polsat Box wspólczuje Wam ze taki chaos musicie nam obsługiwać Edytowane 7 Września 2021 przez patryszq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 Jaka podstawa rozwiązania Umowy? Aktywacja do 48h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 w innej umowie aktywacja nie idzie od 2 września na żadnych DEKODERACH - umowy zawierane telefoniczne - na odległość moge odstąpić w kazdej chwili ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 Jeśli umowa na odległość to jak najbardziej. Taka radość była ze startu 4K w Polsacie, widać, coś nie pykło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 Nie pykło to mało powiedziane . To zwyczajnie NIE DZIAŁA i nikt za to nie odpowiada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaras1966 Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 Można gdzieś znaleźć instrukcję obsługi? jakaś prezentacja, na yt nic nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 Wszystko wygląda IDETYCZNIE jak w evo HD i PVR - nie ma CO pokazywać !! serio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk7588 Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 U mnie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaras1966 Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 W dniu 7.09.2021 o 09:39, patryk7588 napisał: Jak z szybkością przełączania kanałów? czy można szybko się przełączać między sygnałem z sat i internetem? Sprawdzałeś na których kanałach można cofać o 3 godziny( bo podobno tylko na wybranych) i co z nagrywaniem w chmurze jak to działa? trochę dużo tych pytań ale zastanawiam się nad wymianą dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 (edytowane) Po 19h totalnego chaosu , bałaganu , niespójności w informacjach wszystkich błędach które wymienili użytkownicy E016-0 Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie na wszystkich dekoderach tj 4K i EVO LITE E017-0 błąd połączenia multiroom tylko na EVO LITE E162-0 błąd ładowania obrazu IFCP tylko na EVO LITE - po wyłączeniu z prądu tych dekoderów dekodery zadziałały ponownie I teraz kwestia na jak długo ?? Kiedy dekodery do multiroom się zablokują ☘ łut szczęścia @support458 @Specjalista Polsat Box Panowie nie odbierajcie moich i innych postów jako atak czy złośliwość , tylko emocje i fakt że i my i wy czegoś tam wymagamy oczekujemy - przekazujemy na bieżąco to co się wyprawia i działa u każdego inaczej i frustrujemy , że już na starcie czegoś ''nowego" jest zgrzyt , tak jak Pan @support458 wspomniał to bolączki tego wieku dziecięcego - ale to takie podstawy bez czego w tym przypadku dekodery nie startują i zawodzą od momentu ich użycia , tak nikt nie jest doskonały bo to by było nudne cóż jest wesoło @support458 czy faktycznie może Pan potwierdzić o aktualizacji w przyszłym tygodniu dekoderów by wyeliminować te błędy ?? PB4K i EVO LITE ?? DziękujeMY za wszelki kontakt i rozmowy z nami ... smacznej kawusi Edytowane 7 Września 2021 przez patryszq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.