Skocz do zawartości

Dekoder Polsat Box 4K


Polsat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Parowanie 4K i Evobox Lite to jakaś porażka. Cały ubiegły tydzień wisiałem na infolini i tysiąc resetów obu dekoderów bo technicy na infolini nie ogarniają problemu. W końcu kazali mi wymienić dekoder multiroom. Po wymianie i nadaniu uprawnień nowy Evobox Lite (multiroom) działał przez dobę i znów jest zablokowany. Mistrzu na infolini po godzinie poległ i zalecił wymianę dekodera multiroom! Czy oni mają ludzi za [beep]i? Mam wymieniać multiroom co dwa dni bo oni tego nie ogarniają? Amatorka

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam pozostawiony od godziny 15 !! a mamy 20

Każde ponowne nadanie sygnału przez iPB to kolejne wysyłanie uprawnień i kolejny stracony czas. 

Nie ogarniają tematu i to w podstawowej kwestii . A to zapewne dopiero początek " suprajsu "

3 minuty temu, szymon16 napisał:

Parowanie 4K i Evobox Lite to jakaś porażka. Cały ubiegły tydzień wisiałem na infolini i tysiąc resetów obu dekoderów bo technicy na infolini nie ogarniają problemu. W końcu kazali mi wymienić dekoder multiroom. Po wymianie i nadaniu uprawnień nowy Evobox Lite (multiroom) działał przez dobę i znów jest zablokowany. Mistrzu na infolini po godzinie poległ i zalecił wymianę dekodera multiroom! Czy oni mają ludzi za [beep]i? Mam wymieniać multiroom co dwa dni bo oni tego nie ogarniają? Amatorka

Kolejny news do kolekcji Panowie @Specjalista Polsat Box @support458

Edytowane przez patryszq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I za ten surprajs trzeba bylo jeszcze wyskoczyć z 49zl. Ludzie nie bierzcie tego, oni was traktują jak deb....li.
Przecież taka sama sytuacja (błąd multiroom) była z Evobox hd i lite gdy wyszły. Ludzie wracali spowrotem do serii HDxxxx. Trzeba poczekać pół roku lub rok i wtedy wziąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz i na cały tydzień zostawić - uprawnienia są pakietami przesyłane ale tu jest sama opcja rozpoczęcia DOSŁANIA UPRAWNIEŃ jakichkolwiek zrobiona na kolanie czego jesteśmy testerami 

 

1 minutę temu, kfm877 napisał:

I za ten surprajs trzeba bylo jeszcze wyskoczyć z 49zl. Ludzie nie bierzcie tego, oni was traktują jak deb....li.
Przecież taka sama sytuacja (błąd multiroom) była z Evobox hd i lite gdy wyszły. Ludzie wracali spowrotem do serii HDxxxx. Trzeba poczekać pół roku lub rok i wtedy wziąć.

O faktycznie był taki emejzing  @support458 @Specjalista Polsat Box 😡🤬

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, support458 napisał:

Problem jest w tym, że to co jest priorytetem dla inżyniera nie zawsze musi być priorytetem dla zwykłego użytkownika.

Jak mniemam priorytetem dla inżyniera jest by dekoder działał a dla użytkownika by dobrze działał. :D

Nie tak dawno pisałem że PB/CP zawalił sprawę że nie wypuścił PB 4K na Euro i IO. Mógłby wtedy nałapać nowych klientów. Jak widać nawet termin 1 września był za wczesny bo z tym dekoderem nadal jest jakiś problem.

 

A wystarczyłoby udostępniać ludziom moduły CI. Nie byłoby większości problemów.

Edytowane przez G2000
  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mamten dekoder 4k podlaczony tylko przez neta, bo mi dom ocieplaja i nie mam anteny, i czekam na aktywacje od rana,czy da sie aktywowac przez polaczenie tylko przez internet? konsultanccji na czacie pisza tylko, pozostawic kanal na 1- polsacie....
Da, też mam tylko IPTV.
Aktywacja faktycznie trwała długo, ok 4h.
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, G2000 napisał:

A wystarczyłoby udostępniać ludziom moduły CI. Nie byłoby większości problemów.

 

Nie dadzą umów multiroom na modułach CI/CI+ bo nie można mieć kontroli - nie można wciskać mało komu potrzebnych dodatków itp itd.

 

Zaufanie jest dobre, ale kontrola lepsza (alternatywnie: kontrola podstawą zaufania ) W. Lenin.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze może coś tam prawdy jest że z danego tr jest jakiś strumień przesyłany na dekoderY ale z własnego doświadczenia w C+ poszło to po 1h bez ustawiania na dany kanał  , jak wchodziłem do PB  " wtedy"  ,skonfigurowałem wszystkie dekodery i WSZYSTKIE były gotowe w ciągu 20 minut , później gdy wymieniałem zużytego evo pvr nic nie musiałem robić było od razu !!

4 minuty temu, patryk7588 napisał:

Da, też mam tylko IPTV.
Aktywacja faktycznie trwała długo, ok 4h.

Faktycznie czy " faktycznie " najwidoczniej PB '' ręcznie " wklepuje nr seryjne dekoderów i kart i umów , bo wygląda to jakby na tej kwestii technicznej PODSTAWOWEJ DO URUCHOMIENIA USŁUGI ostro przyoszczędzili 😂🤬

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Włosi mają jakieś moduły z WiFi.

s-l500.jpg

s-l1600.jpg

 

Taki moduł dla platformy to wygoda. Praktycznie nie muszą robić żadnych aktualizacji, poza listą kanałów. Jak coś nie działa to zawsze mogą zwalić na producenta telewizora. A że teraz prawie wszystkie tv są smart to tam mogą wciskać te swoje aplikacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.09.2021 o 09:39, patryk7588 napisał:

 

Jak z szybkością przełączania kanałów? czy można szybko się przełączać między sygnałem z  sat i internetem?

Sprawdzałeś na których kanałach można cofać o 3 godziny( bo podobno tylko na wybranych) i co z nagrywaniem w chmurze jak to działa? trochę dużo tych pytań ale zastanawiam się nad wymianą dekodera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po 19h totalnego chaosu , bałaganu , niespójności w informacjach wszystkich błędach które wymienili użytkownicy 

 

E016-0 Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie na wszystkich dekoderach tj 4K i EVO LITE

E017-0 błąd połączenia multiroom tylko na EVO LITE

E162-0 błąd ładowania obrazu IFCP tylko na EVO LITE - po wyłączeniu z prądu tych dekoderów dekodery zadziałały ponownie 

 

I teraz kwestia na jak długo ?? Kiedy dekodery do multiroom się zablokują 🍀☘ łut szczęścia 

 

@support458 @Specjalista Polsat Box Panowie nie odbierajcie moich i innych postów jako atak czy złośliwość , tylko emocje i fakt że i my i wy czegoś tam wymagamy oczekujemy - przekazujemy na bieżąco to co się wyprawia i działa u każdego inaczej i frustrujemy , że już na starcie czegoś ''nowego" jest zgrzyt , tak jak Pan @support458 wspomniał to bolączki tego wieku dziecięcego - ale to takie podstawy bez czego w tym przypadku dekodery nie startują i zawodzą od momentu ich użycia , tak nikt nie jest doskonały bo to by było nudne :) cóż jest wesoło 

@support458 czy faktycznie może Pan potwierdzić o aktualizacji w przyszłym tygodniu dekoderów  by wyeliminować te błędy ?? PB4K i EVO LITE ?? 

DziękujeMY za wszelki kontakt i rozmowy z nami ... smacznej kawusi :)

Edytowane przez patryszq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...