hupatek Opublikowano 7 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 5 godzin temu, Ktosiu napisał(a): Nie nagrywa na dysk bo tuner nie ma FBC, nagrania masz innych tylko w chmurze. Nagra tylko z jednego transpondera. To że masz konwerter unicable nie sprawi że tak nagra na dysk jak chcesz z różnych transponderów. Jesteś już nudny w swoim kłamstwie o braku FBC. Dekoder nawet przy konwerterze universal nagrywa z dwóch różnych transponderów i umożliwia oglądanie z trzeciego, pod warunkiem, że wszystkie one są na tej samej polaryzacji i podpaśmie Hi/Lo. Ten trzeci oglądany kanał oczywiście jest jednocześnie nagrywany w celu działania instant timeshiftu. Wtedy nawet sekwencyjna zmiana kanałów (P+/P-) przeskakuje tylko po tych kanałach co są na tej samej polaryzacji i paśmie, a próba wpisania numeru kanału o innej polaryzacji powoduje monit o niezgodniści. Oczywiscie na konwerterach unicable te trzy jednoczesne nagrywania są już całkowicie z dowolnych kanałów bez ograniczenia polaryzacją czy częstotliwością transponderów. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszpk Opublikowano 7 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia Potwierdzam. Dekoder nagrywa do 2 kanałów na dysk na dowolnym kanale i można oglądać w tym czasie trzeci. Przy ustawieniu trzech nagrań w tym samym czasie zgłaszany jest konflikt. Warunek to ustawienie typu konwertera na inverto idlb.... . Zawsze też można przełączyć konwerter w tryb npvr i nagrywać dalej w chmurze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt-1 Opublikowano 8 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia Chciałbym wiedzieć czy jak jest dysk w dekoderze to można nagrywać ze wszystkich kanałów czy tak jak jest w NPVR że nagrywać można tylko niektóre kanały ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 8 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia Skoro masz dekoder to sprawdź czy potrafi nagrać wszystkie co chcesz bez użycia NPVR . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truszek Opublikowano 8 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia Godzinę temu, Matt-1 napisał(a): Chciałbym wiedzieć czy jak jest dysk w dekoderze to można nagrywać ze wszystkich kanałów czy tak jak jest w NPVR że nagrywać można tylko niektóre kanały ? Na wiekszości kanałów można ustawić nagrywanie na twardy dysk, chyba wszystkich SD i HD. Na kanałach 4K nagrywanie jest niestety niedostępne, a szkoda. Nagrania można obejrzeć tylko na dekoderze na którym je nagrano, wyjęcie dysku spowoduje utratę nagrań. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 9 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 23 godziny temu, Matt-1 napisał(a): Chciałbym wiedzieć czy jak jest dysk w dekoderze to można nagrywać ze wszystkich kanałów czy tak jak jest w NPVR że nagrywać można tylko niektóre kanały ? Możesz nagrywać na dysk twardy dowolne programy ze swojego pakietu z wykluczeniem programów 4k. Po włączeniu nPVR możesz nagrywać w chmurze tylko wybrane programy przez operatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolos22 Opublikowano 14 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia Nie działa funkcja "OGLĄDAJ OD POCZĄTKU" na TV PULS i są problemy by ustawić "NAGRAJ SEZON" na tym kanale. Oczywiście chodzi o nagrywanie na dysk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 23 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia Witam, czy u kogoś też pojawia się taki błąd odczytu danych, uruchom ponownie dekoder lub skonaktuj się z centrum obsługi klienta (116)? Ten pojawia się po kilku sekunach znika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 23 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia Tak , u mnie 3 x ale komunikat znika i nie trzeba nic robić - przynajmniej u mnie tak jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 23 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia @patryszq u mnie też nie trzeba nic robić po chwili znika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 23 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia czyli " bug " w sofcie do wyeliminowania , jeśli spece się nie pogubią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dux001 Opublikowano 27 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia Dzień dobry posiadam następujący problem. Zakupiłem telewizor tcl 75 miniled oraz zostałem użytkownikiem Polsat box. Całość została zamontowana w nowym miejscu zamieszkania. Mój problem polega na tym że po włączeniu dekodera i tv ( było ustawione włączanie jednym pilotem na chwilę obecną tv włączam oddzielenie ) dekoder się wyłącza a co za tym idzie również tv. Niekiedy próba włączenia jakiegoś kanału trwa nawet do 10 min jak wszystko zacznie działać normalnie. Polsat box nastąpiła wymiana dekodera na nowy Pomoc techniczna tcl poprosi o zrobię je ustawień fabrycznych tv. Niestety problem jest cały czas. Na innym dekoderze w innym pokoju problem nie Może ktoś miał już taki przypadek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia Za to odpowiada HDMI CEC średnio to działa na dekoderach Polsatu, chociaż ostatnio coraz lepiej, u mnie mam na dekoderze wyłączone HDMi CEC dzięki czemu przełączanie kanałów działa z pilota TV a włączenie dekodera dokonuje przez funkcję TV wlaczenie urządzenia przy wyborze odpowiedniego HDMI, dzięki temu dekoder nie wymusza nic na TV - włączenie/ wyłączenie. Ale fakt kilka prób włączenia wyłączenia funkcjonalności na tv/ dekoderze + reset powodowało wcześniej ze zaskakiwało normalne sterowanie przez HDMI CEC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dux001 Opublikowano 27 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia Dzięki na chwilę obecną działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszpk Opublikowano 27 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia Część. Nie działa mi nagrywanie sezonów na Epic Drama na dysk lokalny. Nagrywanie w chmurze działa prawidłowo. Może ktoś dla mnie to sprawdzić? Np przy Detektywie Murdoch , wyskakuje komunikat w górnym prawym roku o błędzie. Nie wiem czy to jest problem u mnie czy globalny. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolos22 Opublikowano 28 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia @mariuszpk A jak klikasz na NAGRAJ SEZON przy "Detektywie Murdochu" to wtedy ten błąd wywala czy dopiero jak chcesz włączyć nagranie z dysku lokalnego??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszpk Opublikowano 28 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia Jak próbuję ustawić nagrywanie. W górnym prawym rogu wyświetla się błąd że nie może zostać ustawiony harmonogram. Problem chyba jest u mnie na koncie. Miałem ustawione nagrania sezonów w chmurze NPVR i jak chce teraz nagrać to samo na dysku to mam problem. Nie mogę też wykasować zaplanowanych nagrań. Rozwiązanie jest ustawienie nagrań na zdublowanych kanale w tym przypadku na kanale nr 435. Tu wszystko działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B4MsE Opublikowano 29 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia Siema. Na dekoderze 4K po ustawieniu dźwięku na przestrzenny nie działa mi regulacja głośności dekodera (regulacja tv działa). Po ustawieniu na stereo wszystko działa ok. Jakieś sugestie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekGw Opublikowano 30 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia potwierdzam, mam to samo, stad ustawiam na stereo zeby miec regulację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 30 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia No tak właśnie jest, ale ja i tak reguluje tylko głos tylko pilotem od tv lub chromecasta. A jak nie poradzę znaleźć żadnego pilota to jeszcze jest apka SmartThings Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 30 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia Przy podłączania pod TV czy kino domowe przez HDMI nadrzędnym urządzeniem dla dźwięku przestrzennego jest tv albo kino domowe dla sygnału dolby 5.1. Jeśli nie ma się sprzętu kina domowego to ustawia się stereo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszpk Opublikowano 30 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia Z tym dźwiękiem jest tak od zawsze. Jeszcze na starych dekoderach tak to działało, które miały wejście analogowe. Po przełączeniu na stereo dawała się sterować głośnością. Po przełączeniu na dźwięk 5.1 wyłączał się tor analogowy i zostawało sterowanie przez dekoder zewnętrzny. Możliwe, że dekoder zwyczajnie wysyła cyfrowy sygnał bez obróbki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 30 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia Zgadza się, w starych rozwiązaniach regulacja głośności z tunera powodowała spadek jakości w torze audio i często nie dekodowalo Dolby przy niskim regulowanym poziomie sygnału. Aktualnie praktycznie wszystkie sprzęty podłączane pod TV mają dźwięk przestrzenny sterowany w TV który jest hubem albo przez TV dla podłączonego zestawu. Niestety taki sposób jest wymagany dla poprawnego odtworzenia dźwięku przestrzennego Dolby albo Atmos. W niektórych tunerach można zaprogramować pilot do sterowania głosem w TV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B4MsE Opublikowano 30 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia (edytowane) @Ktosiu dzięki za rzeczową odpowiedź. Byłbym w stanie przełknąć to ograniczenie gdyby HDMI CEC dekodera działało poprawnie Edytowane 30 Kwietnia przez B4MsE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 30 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia Tu akurat HDMI-CEC na dekoderze nie działa za małe wsparcie od systemu a programowany pilot potrafi obsłużyć konkretne modele TV po zaprogramowaniu i sterować regulacją dźwięku w TV. HDMI-CEC w dekoderach operatorów jest po prostu zje...e przez producenta sotware tunera ile tylko można doszczętnie zje...ć na tak prostym sprzęcie . Każdy praktycznie tuner czy box z wolnego rynku ma więcej opcji przez HDMI-CEC niż tunery operatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.