stefan85 Opublikowano 12 Marca Udostępnij Opublikowano 12 Marca @gość czyli krótko mówiąc będzie działał w dekoderze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Marca Udostępnij Opublikowano 12 Marca (edytowane) Tak, na pewno dłużej i lepiej podziała niż ten 7200 RPM.. Edytowane 12 Marca przez gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 12 Marca Udostępnij Opublikowano 12 Marca @gość dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truszek Opublikowano 12 Marca Udostępnij Opublikowano 12 Marca W dniu 1.03.2024 o 19:17, Zibula napisał(a): No i du..... niestety po podłączeniu dysku znika linia czasu na programach , trzeba zmienić na Npvr ,aby działała @Specjalista Polsat Box czy planowane jest rozwiązanie tego problemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 12 Marca Udostępnij Opublikowano 12 Marca Przecież non stop na ten dysk nie będziesz nagrywać żeby po godzinie obejrzeć to od razu nie klapnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszewski Opublikowano 12 Marca Udostępnij Opublikowano 12 Marca 29 minut temu, truszek napisał(a): @Specjalista Polsat Box czy planowane jest rozwiązanie tego problemu? Ale to chyba nie jest błąd. Jak jest ustawione korzystanie z dysku, to się zachowuje jak Evobox PVR, czyli po przełączeniu na kanał zaczyna się buforowanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszpk Opublikowano 12 Marca Udostępnij Opublikowano 12 Marca Część . Mam problem z nagrywaniem sezonów na dysk twardy. Próbowałem nastawić nagrywanie sezonu "Niezwykły dr Pol" nowy sezon 17 marca 16:00 kanał Wild HD. Dostaje informacje o błędzie :Nie udało się utworzyć nagrania. Na innych sezonach tego programu działa to prawidłowo. Gdy przełączam dekodery w tryb npvr nagranie zostaje przyjęte, rozumiem że na wirtualny dysk. Na innych kanałach też miałem ten problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 13 Marca Udostępnij Opublikowano 13 Marca Cześć. Wczoraj została wydana aktualizacja oprogramowania. Proszę Was o sprawdzenie funkcjonowania dysków i dekodera najpierw po odłączeniu go z prądu i ponownym uruchomieniu. Następnie po przywróceniu jego fabrycznych ustawień, instalując kanały za pośrednictwem opcji Satelita+Internet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 13 Marca Udostępnij Opublikowano 13 Marca (edytowane) @Specjalista Polsat Box Nadal mam oprogramowanie 1.11.11 czy więc aktualizację otrzymała garstka abonentów a nie wszyscy? Czy aktualizacja oprogramowania wyeliminuje problem resetowania się dekodera przy próbie ręcznego nagrywania na dysk twardy? Czy będzie można ustawić jednocześnie tryb timeshift (internet) z jednoczesną obsługą dysku twardego, bo obecnie włączając obsługę dysku wyłącza się tryb timeshift? Edytowane 13 Marca przez Daro1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 13 Marca Udostępnij Opublikowano 13 Marca (edytowane) 1 godzinę temu, Daro1 napisał(a): @Specjalista Polsat Box Nadal mam oprogramowanie 1.11.11 czy więc aktualizację otrzymała garstka abonentów a nie wszyscy? Kolejne sprzęty będą otrzymywać aktualizacje na bieżąco, w możliwie najszybszym terminie. Kwestia resetu została rozwiązana. Timeshift nie jest dostępny przy podłączonym dysku. Alternatywą jest opcja Livepause. Edytowane 13 Marca przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 13 Marca Udostępnij Opublikowano 13 Marca @Specjalista Polsat Box Czy będzie możliwość korzystania z dysku twardego przy ustawieniu opcji nPVR? Obecnie po włączeniu opcji nPVR nie ma dostępu do dysku. Powinna być możliwość dostępu do nagrań na dysku bez przełączania się tylko na dysk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 13 Marca Udostępnij Opublikowano 13 Marca (edytowane) 41 minut temu, Daro1 napisał(a): @Specjalista Polsat Box Czy będzie możliwość korzystania z dysku twardego przy ustawieniu opcji nPVR? Weźmiemy pod uwagę sugestię. Edytowane 13 Marca przez Kiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truszek Opublikowano 13 Marca Udostępnij Opublikowano 13 Marca (edytowane) Pobrałem aktualizacje. Przy trybie nagrywania: Dysk, funkcje; 1. Timeshift - cofanie do 3h wstrcz nie działa, 2. Livepause - cofanie do godziny, w której zaczęto oglądać dany kanał działa. Pauza działa automatycznie, nie trzeba uruchamiać początku pauzy na pilocie. 3. Restart (oglądaj od początku) na wybranych kanałach działa, 4. CathUp (wybór programów w EPG do 7 dni wstecz) na wybranych kanałach działa. Niestety aktualizacja w dalszym ciągu nie nalrawila funkcji Ustawiania kolejności kanałów Ulubionych. Wcześniej można było przesuwać kilka kanałów i zatwierdzić zmiany. Obecnie po przesunieciu pojedynczego kanału na liście system wraca do menu, a nie umożliwia segregowanie kolejnych kanałów i zatwierdzenia zmian. Usterka występuje od czasu problemów z przechodzeniem między listami ulubionymi. Edytowane 13 Marca przez truszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zet21 Opublikowano 13 Marca Udostępnij Opublikowano 13 Marca Witam. Od kilku tygodni miałem problem z odbiorem programów przez satelitę - chwilowe zaniki obrazu i dźwięku,ale od kilku dni to prawdziwa tragedia informacja " o braku sygnału i sprawdzeniu instalacji oraz podłączeniu sygnału " jest na porządku dziennym.Siła i jakość sygnału jest na poziomie 88 -92. Resetowanie i wgrywanie na nowo wszystkich programów nie nie dają. Problem dotyczy w chwili obecnej większości programów.Ciekawi mnie czy tylko ja mam podobny problem bo na chwilę obecną nie mam pomysłu co z tym mogę zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 14 Marca Udostępnij Opublikowano 14 Marca 12 godzin temu, zet21 napisał(a): Witam. Od kilku tygodni miałem problem z odbiorem programów przez satelitę - chwilowe zaniki obrazu i dźwięku,ale od kilku dni to prawdziwa tragedia informacja " o braku sygnału i sprawdzeniu instalacji oraz podłączeniu sygnału " jest na porządku dziennym.Siła i jakość sygnału jest na poziomie 88 -92. Resetowanie i wgrywanie na nowo wszystkich programów nie nie dają. Problem dotyczy w chwili obecnej większości programów.Ciekawi mnie czy tylko ja mam podobny problem bo na chwilę obecną nie mam pomysłu co z tym mogę zrobić. Proszę o sprawdzenie jaka jest moc i jakość sygnału w momencie kiedy jest komunikat o braku sygnału z anteny, należy tego dokonywać na kanale na którym jest dany komunikat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 14 Marca Udostępnij Opublikowano 14 Marca Wiadomo, czy wszyscy już dostali nową aktualizację oprogramowania dekodera Polsat Box 4K? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolos22 Opublikowano 15 Marca Udostępnij Opublikowano 15 Marca (edytowane) W dniu 8.03.2024 o 18:02, kolos22 napisał(a): Przedwczoraj, jak wszedłem na menu NAGRANIA to pokazało, że coś tam zaktualizowało i nagrania nagrane przed aktualizacją dekodera nagle zaczęły działać. W dniu 9.03.2024 o 10:52, kolos22 napisał(a): Dzisiaj znowu nie działają NAGRANIA... Co tu się dzieje, bo już nic z tego nie rozumiem? Od wtorku po aktualizacji do wersji 1.11.14 NAGRANIA znowu działają. Edytowane 15 Marca przez kolos22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszpk Opublikowano 17 Marca Udostępnij Opublikowano 17 Marca @Specjalista Polsat Box Mam pytanie o kanał 103 TTV, zniknęła mi możliwość oglądania programów z ostatniego tygodnia. Brak jest w menu pozycji "OGLĄDAJ" lub "odtwórz od początku". Kilka dni temu funkcje ta działają. Czy jest to wina mojego dekodera czy dzianie Polsatu. Czy przywrócenie ustawień fabrycznych coś zmieni. Czy u was też nie ma tej możliwości? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opolsky Opublikowano 18 Marca Udostępnij Opublikowano 18 Marca Mam teraz dekoder "Lite". Chciałbym wymienić go na dekoder z dyskiem. Czy technologicznie one mocno się różnią? Czy taka wymiana ma sens - i czy oprócz dysku coś się zyskuje? [procesor? szybkość? technologia?] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgit Opublikowano 18 Marca Udostępnij Opublikowano 18 Marca (edytowane) 4 godziny temu, opolsky napisał(a): Czy technologicznie one mocno się różnią? Czy taka wymiana ma sens - i czy oprócz dysku coś się zyskuje? [procesor? szybkość? technologia?] Zyskasz obsługę dysku, i możliwość podpięcia anteny naziemnej (nie wiem czy to już działa, czy nadal wyłączona obsługa anteny naziemnej). Nic ponadto się nie zmieni. Edytowane 18 Marca przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opolsky Opublikowano 18 Marca Udostępnij Opublikowano 18 Marca (edytowane) To jeszcze dodatkowe pytanie. Czy dysk działa, gdy odbieram sygnał "po światłowodzie Plusa", czyli IP. Na stronie jest informacja, że dysk działa tylko przy odbiorze satelitarnym. Ale może ktoś przetestował sygnał internetowy. Edytowane 18 Marca przez opolsky Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 18 Marca Udostępnij Opublikowano 18 Marca 20 godzin temu, mariuszpk napisał(a): @Specjalista Polsat Box Mam pytanie o kanał 103 TTV, zniknęła mi możliwość oglądania programów z ostatniego tygodnia. Brak jest w menu pozycji "OGLĄDAJ" lub "odtwórz od początku". Na TTV nie są dostępne funkcje CatchUP, Timeshift, Restart, nPVR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 18 Marca Udostępnij Opublikowano 18 Marca (edytowane) @Specjalista Polsat Box Czy poprawicie szybkość przełączania kanałów satelitarnych? Trwa to około 2 do 4 sekund. Czy nie możecie zrobić tak aby kanały przełączały się natychmiastowo? Oczywiście na konwerterze unicable. Z tego co wiem obecnie macie ustawione tylko na trzy częstotliwości, czy nie możecie ustawić na obsługę co najmniej 6 częstotliwości, tak aby np. kanały przełączały się błyskawicznie. Poprawcie to przy kolejnej aktualizacji dekodera. W menu dekodera przydała by się funkcja wpisania ręcznie kanałów częstotliwości konwertera unicable, bo obecnie nie podajecie tych informacji ani nie można ich wpisać ręcznie. Korzystając z innego dekodera na tej samej instalacji trzeba się domyślać z jakich częstotliwości konwertera unicable korzysta wasz dekoder. Druga sprawa odtwarzam sobie nagranie z dysku ale niestety nie mam możliwości zatrzymania nagrania i szybkiego przejścia na oglądanie telewizji, aby to zrobić muszę przejść przez menu i wybrać sobie listę. Powinna być opcja stop a następnie np. strzałką cofnij przejść do oglądania telewizji. Trzecia sprawa, kiedy udostępnicie ponownie odbiór telewizji naziemnej? Edytowane 18 Marca przez Daro1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszpk Opublikowano 19 Marca Udostępnij Opublikowano 19 Marca (edytowane) Mam pytanie. Gdzie jest lista zaprogramowanych nagrań? Jeżeli nastawie nagrania wg czasu z powtarzaniem przez 40 tygodni to gdzie mogę to zmienić, podglądnąć? W evobox pvr była taka zakładka. Edytowane 19 Marca przez mariuszpk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 19 Marca Udostępnij Opublikowano 19 Marca Klawisz zielony domek na pilocie strzałka w lewo nagrania strzałka góra wyświetli się lista NAGRANIA - wszystkie , najnowsze , nieobejrzane, ostatnio oglądane , ZAPLANOWANE tam masz ZAPLANOWANE i tam możesz je usunąć - wtedy znikną i nie będą się w kółko nagrywać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.