jordan87 Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 Problem z buforowaniem potwierdzam, tez mam swiatlowod 800mbps, dekoder podlaczony kablem, w tescie zazwyczaj pokazuje 70-80mbps (ale kilka razy widzialem w tym tescie spadki do kilku mbps) z menu dekodera i ostatnio czesciej wieczorami (powiedzial bym w godzinach szczytu ogladalnosci) dekoder ma opisane przez ciebie problemy jesli kozystam z przesuniecia czasowego. Jak dla mnie ewidentne przeciazenie serwerow bo laptop na tym samym przewodzie i w tym samym czasie wyciaga pelna predkosc bez zwiekszonych opoznien (ping). Raz pisalem zgloszenie przez formularz kontaktowy iPolsatbox ale mnie olali ze to na pewno problemy u mnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly801 Opublikowano 6 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2022 Problem z buforowaniem potwierdzam, tez mam swiatlowod 800mbps, dekoder podlaczony kablem, w tescie zazwyczaj pokazuje 70-80mbps (ale kilka razy widzialem w tym tescie spadki do kilku mbps) z menu dekodera i ostatnio czesciej wieczorami (powiedzial bym w godzinach szczytu ogladalnosci) dekoder ma opisane przez ciebie problemy jesli kozystam z przesuniecia czasowego. Jak dla mnie ewidentne przeciazenie serwerow bo laptop na tym samym przewodzie i w tym samym czasie wyciaga pelna predkosc bez zwiekszonych opoznien (ping). Raz pisalem zgloszenie przez formularz kontaktowy iPolsatbox ale mnie olali ze to na pewno problemy u mnie...Ale ile chcesz mieć tej prędkości na kablu jak dekoder ma port z prędkością 100M? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciejm Opublikowano 6 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2022 Może ktoś i mnie coś pomoże. Mam internet od Plusa. Dekoder podłączony przez wifi. Testy pokazują prędkość 3mbit i usługi działają jak działają. Na dekoderze stoi mibox, testy pokazują prędkość 50-80 mbit. Oglądam HBOMax i Disneya bez problemu. Dekodery wymieniłem. Bez zmian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 6 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2022 (edytowane) @jordan87 może i mieć łącze 10Gbps a to niczego nie zmieni, bo to nie wina łącza tylko sprzętu. Skutecznym rozwiązaniem jest własny sprzęt z modułem operatora. @Maciejm Wifi to loteria. Prędkość wifi zależy od wielu czynników. Należy sprawdzić prędkość po kablu. Co chcesz uzyskać skoro wszystko działa? Edytowane 6 Września 2022 przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciejm Opublikowano 6 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2022 Cytat 2 godziny temu, opensource napisał: Wifi to loteria. Prędkość wifi zależy od wielu czynników. Należy sprawdzić prędkość po kablu. Co chcesz uzyskać skoro wszystko działa? To dziwne że sprzęt stojący jeden na drugim pokazuje takie prędkości. A co chcę uzyskać? To żeby np. oglądanie programów do 7 dni wstecz działało normalnie bo w tej chwili jest to loteria. Raz działa dwa razy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 6 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2022 jak masz jakiś wolny router to podłącz go blisko dekodera i podepnij pod rj45. Wtedy nie zgubi połączenia aż do update`u. Pod wifi gubi połączenie śr 2x w tygodniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jordan87 Opublikowano 6 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2022 11 godzin temu, maly801 napisał: Ale ile chcesz mieć tej prędkości na kablu jak dekoder ma port z prędkością 100M? Czy ja gdzieś napisałem ze oczekuje więcej? Stwierdziłem fakt. Gdyby trzymał stabilnie tyle do serwerów PB to by problemu nie bylo żadnego problemem jest to ze nie jest w stanie w godzinach szczytu dzialac z minimalna wymagana predkoscia przy odtwarzani przez internet. 7 godzin temu, opensource napisał: @jordan87 może i mieć łącze 10Gbps a to niczego nie zmieni, bo to nie wina łącza tylko sprzętu. Skutecznym rozwiązaniem jest własny sprzęt z modułem operatora. Pokaż mi taki sprzet własny z modułem operatora na ktorym bedzie dzialal CatchUp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 6 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2022 (edytowane) Nie zrozumiałeś, własny sprzęt to tylko własny dobrej klasy router a router ISP działa tylko jako modem. Fakt stwierdziłeś to i dostałeś konkretne odpowiedzi czy pytanie ile oczekujesz. Czasami wystarczy tylko użyć switcha i do niego najpierw kablami podpiąć sprzęty i dopiero switch do routera. Problemem jest to 100 Mbps boxa wpięte pewnie do routera 1 Gbps co potem porównujesz do laptopa działającego dobrze który ma 1 Gbps pewnie. Miałem identyczne problem ze swoimi sprzętami i kartami w nich 100 Mbps. Powinno działać stabilnie a były często problemy jeśli wpięte do routera. Przy routerze własnym teraz mam switch a po domu satelity ( MESH ). Ten sam sprzęt na satelicie działa bez problemu ( satelity to w sumie normalny switch bezprzewodowy ) mimo tej 100 Mbps a z routerem bezpośrednio kicha. Jak widzisz proste i tanie zmiany ( wystarczy switch, nie są takie drogie ) i zaczyna działać lepiej. Satelity do MESH nie liczę bo raczej najdroższe elementy. Jeszcze tak informacyjnie, jeśli masz router obsługujący MIMO to na samym tylko WiFi będziesz miał o wiele lepsze połączenie niż kablem bo średnio aż od 400 do 800 Mbps. Edytowane 6 Września 2022 przez Ktosiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jordan87 Opublikowano 7 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2022 (edytowane) W dniu 5.09.2022 o 20:33, jordan87 napisał: w tescie zazwyczaj pokazuje 70-80mbps (ale kilka razy widzialem w tym tescie spadki do kilku mbps) z menu dekodera i ostatnio czesciej wieczorami (powiedzial bym w godzinach szczytu ogladalnosci) dekoder ma opisane przez ciebie problemy jesli kozystam z przesuniecia czasowego. W moim poscie nie bylo zadnego pytania a jedynie stwierdzenie, i dla ulatwienia cytuje i podkreslam co napisalem w pierwszym poscie. Nie wiem dlaczego przyczepiles sie do Routera (mam wlasny nie od dostawcy) -Wszystkie sprzety wpiete bezposrednio przewodem do routera osiagaja maks predkosc (czy to 100 czy ~800 zaleznie oczywiscie od fizycznych ograniczen karty i przewodu) -PC wpiety do tego samego przewodu co dekoder 2min wczesniej/pozniej osiaga maks swoje mozliwosci gdy dekoder potrafil pokazywac w swoim tescie kilka mbps w polaczeniu do serwera. -Tylko dekoder w godzinach szczytu (zawsze mialo to miejsce wieczorem) potrafi miec problemy przy odtwarzaniu przez internet. Nie wiem dlaczego rozmawiamy w ogole o wifi jesli dekoder po przewodzie osiagajac min 20mbps powinien dzialac plynnie. Dla mnie to ewidentne problemy z przeciazeniem serwerow (lub na wezlach do ow serwerow) Mozliwe jest ze przy dostawcach "z listy oficjalnej" gdzie dziala telewizja internetowa, maja pokonfigurowane VLANy dedykowane dla IPTV i takie osoby nie obserwuja tych problemow w godzinach szczytu. Edytowane 7 Września 2022 przez jordan87 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 7 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2022 @jordan87 Miałem dostęp do "IPTV" przez ponad 2 lata i nie ma żadnych VLANów, to wszystko idzie otwartym internetem do publicznych CDN. Problemy z cięciem materiałów, zrzucaniem na niższy profil, komunikatami o braku Internetu itd mimo aktywnego połączenia były częste i występowały od początku tej uslugi, jeszcze zanim został udostępniony publicznie catchup dla klientów satelitarnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jordan87 Opublikowano 7 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2022 Masz na mysli brak vlanow w domowej sieci czy w sieci operatora? W domowej domyslam sie ze nie ma. U operatora pakiety na dany ip/podsiec moga miec inny/wyzszy priorytet lub VLAN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 8 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2022 I to i to ;). Tak jak napisałem, telewizja idzie do publicznych CDN, ich IP były widoczne w diagnostyce. Jedyną teoretyczną zaletą jest to, że Netia czy inne Orange powinny do tych CDN kierować jak najkrótsza drogą w swojej sieci, w praktyce też jest z tym różnie. A problem z dostępnością treści zdawał się występować już na poziomie tych niewyrabiających serwerów a nie samych łącz, bo jak inaczej wytłumaczyć, że bywały np. nagrania na catchupie, które zawsze wywalały się w tym samym momencie, albo że telewizja potrafiła zapętlać jakieś fragmenty w kółko ;). Polsat sam sobie bezpośrednio często nie potrafi dobrze transmisji dostarczyć (też robią adaptacyjny streaming dla siatkówki czy piłki i też się wywala - parę razy dawałem screeny w temacie Polsatu Sport), więc gdzieś w założeniach to po prostu jest źle zrobione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibula Opublikowano 17 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2022 (edytowane) W dniu 7.09.2022 o 10:34, jordan87 napisał: W moim poscie nie bylo zadnego pytania a jedynie stwierdzenie, i dla ulatwienia cytuje i podkreslam co napisalem w pierwszym poscie. Nie wiem dlaczego przyczepiles sie do Routera (mam wlasny nie od dostawcy) -Wszystkie sprzety wpiete bezposrednio przewodem do routera osiagaja maks predkosc (czy to 100 czy ~800 zaleznie oczywiscie od fizycznych ograniczen karty i przewodu) -PC wpiety do tego samego przewodu co dekoder 2min wczesniej/pozniej osiaga maks swoje mozliwosci gdy dekoder potrafil pokazywac w swoim tescie kilka mbps w polaczeniu do serwera. -Tylko dekoder w godzinach szczytu (zawsze mialo to miejsce wieczorem) potrafi miec problemy przy odtwarzaniu przez internet. Nie wiem dlaczego rozmawiamy w ogole o wifi jesli dekoder po przewodzie osiagajac min 20mbps powinien dzialac plynnie. Dla mnie to ewidentne problemy z przeciazeniem serwerow (lub na wezlach do ow serwerow) Mozliwe jest ze przy dostawcach "z listy oficjalnej" gdzie dziala telewizja internetowa, maja pokonfigurowane VLANy dedykowane dla IPTV i takie osoby nie obserwuja tych problemow w godzinach szczytu. Mam taką samą sytuację z dekoderem 4K podłączony jestem po kablu transfer 70 MBit niestety na wielu kanałach CHetuP transfer 1.5 , 2 czasami 15 , do południa i rano 30- 40 porobiłem screeny, żeby mieć podkładkę reklamacji . W BOA zasugerowano mi wymianę dekodera, zrobiłem to i po podłączeniu pod internet nowy dekoder sytuacja taka sama. Dzwonie do BOA przedstawiłem sytuacje i teraz kazano mi wymienić router. Noz k.... ręce opadają z tym Polsatem Mój net UPC 1 Gbit Pod router mam podłączone 2 kompy robiąc spid test 800 900 Mbit , Mało tego na kompie usługa Polsat HBOmax Disney działa bez zarzutu. Żeby było ciekawe aplikacja na dekoderze tez działa bez zarzutu , wybrany materiał odtwarzany jest bez zarzutu. Ewidentnie [beep].... jest usługa CetUp - Ponowienie uprawnień nic nie pomaga . Zaniki transferu ewidentnie spowodowane jest przeciążonymi serwerami . Z usługą nagrywania sytuacja jest podobna Edytowane 17 Września 2022 przez Zibula Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 18 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2022 Nic takowego się nie dzieje , włączyłem właśnie film na Polsacie z wczoraj - nic nie tnie , nie jąka się , zapauzowana wczorajsza audycja rusza poprawnie i odtwarzanie trwa bez zastrzeżeń , funkcje przewijania przód /tył nie powodują problemów , dźwięk z obrazem się nie rozjeżdża Z informacji o sygnale mam takie dane ; Max.chunk bitrate 7,71Mb/s - 8,08Mb/s Wideo bitrate 8684kb/15s Przetestowałem kilkanaście odtworzeń i nie mogę się nad niczym wkurzać , narzekać . Dekoder mam podpięty kablem , mam symetryczny światłowód od Inea , test prędkości w dekoderze pokazuje 78,1Mb/s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibula Opublikowano 18 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2022 29 minut temu, patryszq napisał: Nic takowego się nie dzieje , włączyłem właśnie film na Polsacie z wczoraj - nic nie tnie , nie jąka się , zapauzowana wczorajsza audycja rusza poprawnie i odtwarzanie trwa bez zastrzeżeń , funkcje przewijania przód /tył nie powodują problemów , dźwięk z obrazem się nie rozjeżdża Akurat twoją wypowiedzią nie będę się sugerował, bo u ciebie zawsze wszystko działa, poczekam na inne wypowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 18 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2022 (edytowane) Smuteczek bo po prostu to typowa ( twoja ) zagrywka i odpowiedź gdy komuś coś nie działa, bo skoro tobie nie działa to inni też muszą mieć bajzel , jak będę mieć czas pokaże Ci to na wideo ale na moje wystarczy zrobić reset do fabryki - takowe problemy były na dwóch dekoderach u rodziców ale na evobox lite , a teraz działa to po prostu jaku mnie . Wierzyć nie musisz , reasumując to ja jestem zadowolony TY wkurzony i zawistny . Edytowane 18 Września 2022 przez patryszq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 18 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2022 zacząć trzeba od jakości swojego łącza, właściwie operator potrafi przycinać stream bo ma własną usługę. UPC nie podpisał umowy z plusem/polsatem/netią o wymianie ruchu. https://www.polsatbox.pl/uploaded-files/reg-repo/Lista_operatorow_wspolpracujacych_z_CP.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 18 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2022 Inea też nie , ale wszystkie funkcje CATCHup itp. działają poprawnie , IPTV nie z wiadomego powodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibula Opublikowano 18 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2022 Widzę tutaj ,że niektórzy mają problemy z czytaniem ze zrozumieniem . Napisałem ze transfer mam ponad 70 MBit usługa spełnia warunki , a żeby nie być gołosłowny sprawdźcie kanały HBO 1 2 3 i cinemaxy wybierzcie materiał do tyłu z sami zobaczycie - zapętlanie przerywanie itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 18 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2022 (edytowane) Jedynie do czego mogę się przyczepić to usługa restart, przykład kanał tvn HD gdy cofnę się o te 3 godziny wstecz jest problem z zacinaniem się obrazu i dźwięku w trakcie gdy coś oglądam przewinę wstecz, albo po zakończeniu programu chce w tył przewinąć. Co ciekawe nie zdarza się tak codziennie. W skrajnych przypadkach pojawia się błąd odtwarzania, mocno to irytuje W ciągu dnia problemy nie występują. Schody zaczynają się wieczorami... Edytowane 18 Września 2022 przez Mati06 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 18 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2022 (edytowane) 1 godzinę temu, Zibula napisał: Widzę tutaj ,że niektórzy mają problemy z czytaniem ze zrozumieniem . Napisałem ze transfer mam ponad 70 MBit usługa spełnia warunki , a żeby nie być gołosłowny sprawdźcie kanały HBO 1 2 3 i cinemaxy wybierzcie materiał do tyłu z sami zobaczycie - zapętlanie przerywanie itp no to nadal Cię zmartwię - działa na każdym kanale - śmiem twierdzić ze masz cos z " netem " i tyle , wszystkie hbo cinemaxy w przod tyl pauza szybkie wolne przewijanie Edytowane 18 Września 2022 przez patryszq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 18 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2022 to nie wina łącz tylko routingu przez jakie upc przepuszcza ruch strona upc pl, jest na serwerach szwajcarskich trasą przez holandię 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manio7102 Opublikowano 18 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2022 3 godziny temu, Mati06 napisał: Jedynie do czego mogę się przyczepić to usługa restart, przykład kanał tvn HD gdy cofnę się o te 3 godziny wstecz jest problem z zacinaniem się obrazu i dźwięku w trakcie gdy coś oglądam przewinę wstecz, albo po zakończeniu programu chce w tył przewinąć. Co ciekawe nie zdarza się tak codziennie. W skrajnych przypadkach pojawia się błąd odtwarzania, mocno to irytuje W ciągu dnia problemy nie występują. Schody zaczynają się wieczorami... Ten dekoder to jeden wielki syf nieaktualizowane oprogramowanie mimo złego działania, mam tak samo przy cofaniu wstecz zacina się jakby dostał czkawki ten sam fragment programu wciąż odtwarza i napewno nie jest to wina internetu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibula Opublikowano 18 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2022 6 minut temu, manio7102 napisał: Ten dekoder to jeden wielki syf nieaktualizowane oprogramowanie mimo złego działania, mam tak samo przy cofaniu wstecz zacina się jakby dostał czkawki ten sam fragment programu wciąż odtwarza i napewno nie jest to wina internetu. No i co panie " patryszq" - zmyślam co ? taki mam bałagan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 18 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2022 Przecież to net kopanie na zapisanym pliku gdzieś na chmurze. Łącza upc są w stanie utrzymać linku z Polsatem, odświeża co chwilę bo router wycina sesje. Polsat pisze gdzie działa dobrze a ty swoje , po co oni to piszą żebyś miał to gdzieś i twierdził ze znasz się lepiej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.