chts Opublikowano 14 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2021 Ja dzisiaj odebrałem ten dekoder 4k + evobox lite. Oczywiście multiroom nie działa nie wiem dlaczego. Pojawia się jakiś błąd E017-0 i informacja, że kanałów nie ma w moim abonamencie. Dekoder główny działa, ale bez nagrywania. "Błąd NPVR. Usługa Nagrywania Nie Jest Aktywna". Jutro wracam do punktu sprzedaży i zapytam się czy można wziąć jakiś starszy model z wbudowanym dyskiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 14 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2021 (edytowane) Przecież zgodnie z umową na aktywację usług jest 48h. Poczekaj a później narzekaj. Edytowane 14 Grudnia 2021 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 15 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2021 Nie ma już bladego pojęcia co to może być już z tym że nie mogę dodać kanałów do listy ulubionych. Specjalnie nawet wymieniłem dekoder na inny egzemplarz. A może muszę czekać jak miną 2 tygodnie po otrzymaniu dekodera? Fakt zaznaczyłem by rozpocząć świadczenia przed upływem 14 dni i kanały działają. Albo internet.. Bo tak na prawdę po nowym roku mam mieć stacjonarny od plusa, a tymczasowo jadę z mobilnego. Ale to chyba nie powinno mieć znaczenia skoro wszystko po za tym działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Midrach Opublikowano 15 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2021 3 minuty temu, wojtekmedia2 napisał: Nie ma już bladego pojęcia co to może być już z tym że nie mogę dodać kanałów do listy ulubionych. Specjalnie nawet wymieniłem dekoder na inny egzemplarz. A może muszę czekać jak miną 2 tygodnie po otrzymaniu dekodera? Fakt zaznaczyłem by rozpocząć świadczenia przed upływem 14 dni i kanały działają. Albo internet.. Bo tak na prawdę po nowym roku mam mieć stacjonarny od plusa, a tymczasowo jadę z mobilnego. Ale to chyba nie powinno mieć znaczenia skoro wszystko po za tym działa. ja wchodzę w zielony domek kanały (wszystkie) niebieski guzik lista tworzę nową liste pod moją nazwą i odrazu daje ptaszki na kanałąch te co mnie interesują na końcu daje zaakceptuj i po wyjściu ustawiam w opcjach zaznaczam moją liste ( nie wszystkie kanały ) tylko moja liste i po wyjsciu korzystam z niej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 15 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2021 I ja też tak robię. U rodziców mam Evobox PVR I doskonale wiem jak to się robi. Wszystko fajnie zaznaczam i klikam potwierdzam na końcu a kanałów na liście ulubionej zaś nie ms. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Power Opublikowano 15 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2021 (edytowane) 10 godzin temu, chts napisał: Ja dzisiaj odebrałem ten dekoder 4k + evobox lite. Oczywiście multiroom nie działa nie wiem dlaczego. Pojawia się jakiś błąd E017-0 i informacja, że kanałów nie ma w moim abonamencie. Na tę przypadłość pomaga odłączenie dekodera z sieci na minutę i ponowne uruchomienie- mi zadziałało. Po takim resecie powinny pokazać się kanały, kóre masz wykupione. Edytowane 15 Grudnia 2021 przez Power Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wacek4 Opublikowano 15 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2021 Jak ze stabilnością i problemami wieku dziecięcego? Macie jakieś problemy z tą wersją (lub z wersją lite)? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 15 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2021 7 godzin temu, wojtekmedia2 napisał: Nie ma już bladego pojęcia co to może być już z tym że nie mogę dodać kanałów do listy ulubionych. Specjalnie nawet wymieniłem dekoder na inny egzemplarz. A może muszę czekać jak miną 2 tygodnie po otrzymaniu dekodera? Fakt zaznaczyłem by rozpocząć świadczenia przed upływem 14 dni i kanały działają. Albo internet.. Bo tak na prawdę po nowym roku mam mieć stacjonarny od plusa, a tymczasowo jadę z mobilnego. Ale to chyba nie powinno mieć znaczenia skoro wszystko po za tym działa. Nie męcz się. W trybie konfiguracji dekodera PB 4k tylko Internet aktualnie nie działa obsługa listy Ulubione. Problem ma być rozwiązany w kolejnej aktualizacji oprogramowania. 7 godzin temu, Midrach napisał: ja wchodzę w zielony domek kanały (wszystkie) niebieski guzik lista tworzę nową liste pod moją nazwą i odrazu daje ptaszki na kanałąch te co mnie interesują na końcu daje zaakceptuj i po wyjściu ustawiam w opcjach zaznaczam moją liste ( nie wszystkie kanały ) tylko moja liste i po wyjsciu korzystam z niej Kolega korzysta z dekodera PB 4k w konfiguracji tylko Internet i to nie działa.Bug. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chts Opublikowano 15 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2021 4 godziny temu, Power napisał: Na tę przypadłość pomaga odłączenie dekodera z sieci na minutę i ponowne uruchomienie- mi zadziałało. Po takim resecie powinny pokazać się kanały, kóre masz wykupione. Nie pomogło. Ponowienie uprawnień też nie zadziałało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 15 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2021 (edytowane) Włączasz dekoder na kanał nr 1 czyli Polsat HD nic nie robisz przez około 4godziny czyli nie zmieniasz kanału ani nie wyłączasz dekodera. Wyłącz sobie tylko przed tym wszystkim automatyczne wyłączenie dekodera po 3h aby dekoder się nie wyłączył. Po tak przygotowanym dekoderze, wysyłasz ponownie uprawnienia i czekasz. Uprawnienia wysyłasz poprzez pomoc konsultanta na infolinii lub bezpośrednio ze swojego konta polsat box. Musisz uzbroić się w cierpliwość. Dekodery 4K bardzo długo pobierają uprawnienia. 9 godzin temu, wojtekmedia2 napisał: I ja też tak robię. U rodziców mam Evobox PVR I doskonale wiem jak to się robi. Wszystko fajnie zaznaczam i klikam potwierdzam na końcu a kanałów na liście ulubionej zaś nie ms. Z listy głównej wejdź na kanał który wybrałeś. Następnie na tym kanale spróbuj przejść na listę swoich kanałów. Może być tak że chcesz przejść na listę ulubionych kanałów z kanału którego nie dodałeś, i z stąd może być ten problem. Edytowane 15 Grudnia 2021 przez Daro1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chts Opublikowano 15 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2021 30 minut temu, Daro1 napisał: Włączasz dekoder na kanał nr 1 czyli Polsat HD nic nie robisz przez około 4godziny czyli nie zmieniasz kanału ani nie wyłączasz dekodera. Wyłącz sobie tylko przed tym wszystkim automatyczne wyłączenie dekodera po 3h aby dekoder się nie wyłączył. Po tak przygotowanym dekoderze, wysyłasz ponownie uprawnienia i czekasz. Uprawnienia wysyłasz poprzez pomoc konsultanta na infolinii lub bezpośrednio ze swojego konta polsat box. Musisz uzbroić się w cierpliwość. Dekodery 4K bardzo długo pobierają uprawnienia. Właśnie niedawno zrobiłem to przez konsultanta (przez stronę nie zadziałało). Po kilku minutach od skończenia rozmowy z konsultantem pojawił się na ekranie Błąd Ładowania Obrazu IFCP. E-162-0. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pat1234 Opublikowano 15 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2021 Wyłącz jeszcze raz z prądu powinien pobrać uprawnienia.Ja tak miałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truszek Opublikowano 15 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2021 Spróbuj czy na sat masz taki sam problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chts Opublikowano 15 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2021 1 godzinę temu, pat1234 napisał: Wyłącz jeszcze raz z prądu powinien pobrać uprawnienia.Ja tak miałem. To zadziałało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 15 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2021 W dniu 14.12.2021 o 22:39, support458 napisał: Ja bym dodał jeszcze to, że po zmianie kanału nie ma już klatkowania/spowolnionego obrazu Niestety spowolnienie obrazu nadal jest - podczas przełączania kanałów sami swoi na Polsacie i wybiórczo inne kanały , nie wszystkie ale problem do końca nie jest usunięty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 16 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2021 Korzystam z konwertera Unicable II i nie potwierdzam problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 16 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2021 Lepiej pochwalcie się kiedy w PB4K odblokujecie kieszeń na dysk do usługi PVR dla WSZYSTKICH kanałów jak z EVOBOX PVR - wewnętrzne testy już prowadzicie tak samo jak z kanałami widmo - czas to puścić w świat by zarabiało hajsy 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 16 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2021 Naucz się odzywać do ludzi. Była już taka epoka w historii naszego kraju gdzie do pojedynczej osoby zwracano się Wy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 17 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2021 Te kanały widmo to rzeczywiście zasługują na taką Złotą Malinę Telewizyjna albo odpowiednik Głuchego Telefonu za absurd roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 17 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2021 10 godzin temu, support458 napisał: Naucz się odzywać do ludzi. Była już taka epoka w historii naszego kraju gdzie do pojedynczej osoby zwracano się Wy. Co prawda "WY" jeszcze nie wróciło, ale co do EPOKI... to jakoś znów dość swojsko się czuję jakbym miał 18 lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 17 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2021 17 godzin temu, support458 napisał: Naucz się odzywać do ludzi. Była już taka epoka w historii naszego kraju gdzie do pojedynczej osoby zwracano się Wy. Urzęduje " Pan " tu z drugim wsparciem a'la supportem w kawesti PB , to że nie wywołałem go do tablicy nie oznacza że nie czyta i nie udziela się tu i tam . Może lepiej wysilić się i udzielić informacji niż klepać formułki od " xxx " czasu . Skoro wsparcie to dla Pana zbywanie to lepiej zamilczeć niż się " wozić " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 17 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2021 Masz nieprawdziwe informacje. Korzystam z forum prywatnie i nie wiem skąd bierzesz swoje zmyślone fantazje. Z tego co widziałem, są na forum osoby/konta, które oficjalnie reprezentują PB więc jak potrzebujesz więcej informacji zwróć się do nich. 11 godzin temu, OlafS napisał: Co prawda "WY" jeszcze nie wróciło, ale co do EPOKI... to jakoś znów dość swojsko się czuję jakbym miał 18 lat Jedni lubią pomarańcze inni jak im nogi śmierdzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chts Opublikowano 17 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2021 (edytowane) Czy wy też tak macie, że ten dekoder 4k bardzo często robi wam aktualizacje programu tv? Za każdym razem, jak włączam dekoder przez kilka minut robi aktualizację. Włączam 1 - aktualizacja programu, włączam 2- aktualizacje programu, włączam 8 - aktualizacja programu, wracam na 1 - aktualizacja programu. Edytowane 17 Grudnia 2021 przez chts Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 17 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2021 Podłącz dekoder do Internetu. Na początek wywołaj aktualizację oprogramowania: Ustawienia (żółty przycisk na pilocie) => Ustawienia sprzętowe => Aktualizacja oprogramowania. 15 godzin temu, rotalplus napisał: Te kanały widmo to rzeczywiście zasługują na taką Złotą Malinę Telewizyjna albo odpowiednik Głuchego Telefonu za absurd roku Jeszcze Gwiazdki nie ma i Nowego roku również. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Midrach Opublikowano 17 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2021 (edytowane) Godzinę temu, support458 napisał: Podłącz dekoder do Internetu. Na początek wywołaj aktualizację oprogramowania Z tego co sie orientuje to aktualizacja jest robiona przez sat nie przez neta przynajmniej w 4K Jestem bardzo ciekaw kiedy Polsat naprawi ten dekoder bo na chwile obecną to bezużyteczna skrzynka z masą problemów. Dzisiaj konsultant wciskał mi ciemnote,że brak funkcji chetup na kanałach powyżej 200 + spowodowane jest brakiem licencji .... uśmiałem sie po pachy , czemu z nas porządnych ludzi robią [beep]. Pytam sie czemu na HBO działa na 2 kopiach nawt trzech a zwykła discopolo tylko na jednej pozycji . nie potrafił mi odpowiedzieć . Spierdzielić firmware potrafili ale naprawić nie ma komu do tego nasr...... kopi nie wiem po co jak wystarczyło poukładać tematycznie główną listeę pokasowac po 3 4 kopie tego samego kanału i miejsca jest w pi...... Jstem zawiedziony bo zięć namawiał mnie na C+ i nie posłuchałem go . Chociaż wszędzie dobrze gdzie nas nie ma ale jak oglądam jego dekoder i działanie, to Polsatowski dekoder to jak kalkulator nie sprzęt z 21 wieku . W dniu 14.12.2021 o 23:46, chts napisał: Ja dzisiaj odebrałem ten dekoder 4k + evobox lite. Oczywiście multiroom nie działa nie wiem dlaczego. Pojawia się jakiś błąd E017-0 i informacja, że kanałów nie ma w moim abonamencie. Dekoder główny działa, ale bez nagrywania. "Błąd NPVR. Usługa Nagrywania Nie Jest Aktywna". Jutro wracam do punktu sprzedaży i zapytam się czy można wziąć jakiś starszy model z wbudowanym dyskiem. Wątpię , jak podpisałeś umowę w punkcie to " po ptokach " wymienią ci tylko na ten sam model , ale jak tutaj ci napisali aktywacja nowego dekodera trwa . A funkcja Chmury może sie aktywowac nawet od nastepnego cyklu rozliczeniowego ( to trwa bo jak tłumaczył mi mądry z Polsatu muszą przypisac twoje IP do serwera . Edytowane 17 Grudnia 2021 przez Midrach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.