Skocz do zawartości

Dekoder Polsat Box 4K


Polsat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja dzisiaj odebrałem ten dekoder 4k + evobox lite. Oczywiście multiroom nie działa nie wiem dlaczego. Pojawia się jakiś błąd E017-0 i informacja, że kanałów nie ma w moim abonamencie.

 

Dekoder główny działa, ale bez nagrywania. "Błąd NPVR. Usługa Nagrywania Nie Jest Aktywna". Jutro wracam do punktu sprzedaży i zapytam się czy można wziąć jakiś starszy model z wbudowanym dyskiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma już bladego pojęcia co to może być już z tym że nie mogę dodać kanałów do listy ulubionych. Specjalnie nawet wymieniłem dekoder na inny egzemplarz.

 

A może muszę czekać jak miną 2 tygodnie po otrzymaniu dekodera? Fakt zaznaczyłem by rozpocząć świadczenia przed upływem 14 dni i kanały działają.  Albo internet.. Bo tak na prawdę po nowym roku mam mieć stacjonarny od plusa, a tymczasowo jadę z mobilnego.  Ale to chyba nie powinno mieć znaczenia skoro wszystko po za tym działa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, wojtekmedia2 napisał:

Nie ma już bladego pojęcia co to może być już z tym że nie mogę dodać kanałów do listy ulubionych. Specjalnie nawet wymieniłem dekoder na inny egzemplarz.

 

A może muszę czekać jak miną 2 tygodnie po otrzymaniu dekodera? Fakt zaznaczyłem by rozpocząć świadczenia przed upływem 14 dni i kanały działają.  Albo internet.. Bo tak na prawdę po nowym roku mam mieć stacjonarny od plusa, a tymczasowo jadę z mobilnego.  Ale to chyba nie powinno mieć znaczenia skoro wszystko po za tym działa. 

ja wchodzę w zielony domek kanały (wszystkie) niebieski guzik lista  tworzę nową liste pod moją nazwą  i  odrazu  daje ptaszki na kanałąch te co mnie interesują na końcu daje zaakceptuj i po wyjściu ustawiam w opcjach zaznaczam  moją liste ( nie wszystkie kanały ) tylko moja liste i  po wyjsciu korzystam z niej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, chts napisał:

Ja dzisiaj odebrałem ten dekoder 4k + evobox lite. Oczywiście multiroom nie działa nie wiem dlaczego. Pojawia się jakiś błąd E017-0 i informacja, że kanałów nie ma w moim abonamencie.

 

 

Na tę przypadłość pomaga odłączenie dekodera z sieci na minutę i ponowne uruchomienie- mi zadziałało. Po takim resecie powinny pokazać się kanały, kóre masz wykupione. 

Edytowane przez Power
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, wojtekmedia2 napisał:

Nie ma już bladego pojęcia co to może być już z tym że nie mogę dodać kanałów do listy ulubionych. Specjalnie nawet wymieniłem dekoder na inny egzemplarz.

 

A może muszę czekać jak miną 2 tygodnie po otrzymaniu dekodera? Fakt zaznaczyłem by rozpocząć świadczenia przed upływem 14 dni i kanały działają.  Albo internet.. Bo tak na prawdę po nowym roku mam mieć stacjonarny od plusa, a tymczasowo jadę z mobilnego.  Ale to chyba nie powinno mieć znaczenia skoro wszystko po za tym działa. 

 

Nie męcz się. W trybie konfiguracji dekodera PB 4k tylko Internet aktualnie nie działa obsługa listy Ulubione. Problem ma być rozwiązany w kolejnej aktualizacji oprogramowania.

7 godzin temu, Midrach napisał:

ja wchodzę w zielony domek kanały (wszystkie) niebieski guzik lista  tworzę nową liste pod moją nazwą  i  odrazu  daje ptaszki na kanałąch te co mnie interesują na końcu daje zaakceptuj i po wyjściu ustawiam w opcjach zaznaczam  moją liste ( nie wszystkie kanały ) tylko moja liste i  po wyjsciu korzystam z niej

 

Kolega korzysta z dekodera PB 4k w konfiguracji tylko Internet i to nie działa.Bug.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Power napisał:

Na tę przypadłość pomaga odłączenie dekodera z sieci na minutę i ponowne uruchomienie- mi zadziałało. Po takim resecie powinny pokazać się kanały, kóre masz wykupione. 

Nie pomogło. Ponowienie uprawnień też nie zadziałało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Włączasz dekoder na kanał nr 1 czyli Polsat HD nic nie robisz przez około 4godziny czyli nie zmieniasz kanału ani nie wyłączasz dekodera. Wyłącz sobie tylko przed tym wszystkim automatyczne wyłączenie dekodera po 3h aby dekoder się nie wyłączył. Po tak przygotowanym dekoderze, wysyłasz ponownie uprawnienia i czekasz. Uprawnienia wysyłasz poprzez pomoc konsultanta na infolinii lub bezpośrednio ze swojego konta polsat box. Musisz uzbroić się w cierpliwość. Dekodery 4K bardzo długo pobierają uprawnienia.

9 godzin temu, wojtekmedia2 napisał:

I ja też tak robię. U rodziców mam Evobox PVR I doskonale wiem jak to się robi. Wszystko fajnie zaznaczam i klikam potwierdzam na końcu a kanałów na liście ulubionej zaś nie ms.

Z listy głównej wejdź na kanał który wybrałeś. Następnie na tym kanale spróbuj przejść na listę swoich kanałów. Może być tak że chcesz przejść na listę ulubionych kanałów z kanału którego nie dodałeś, i z stąd może być ten problem. 

Edytowane przez Daro1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, Daro1 napisał:

Włączasz dekoder na kanał nr 1 czyli Polsat HD nic nie robisz przez około 4godziny czyli nie zmieniasz kanału ani nie wyłączasz dekodera. Wyłącz sobie tylko przed tym wszystkim automatyczne wyłączenie dekodera po 3h aby dekoder się nie wyłączył. Po tak przygotowanym dekoderze, wysyłasz ponownie uprawnienia i czekasz. Uprawnienia wysyłasz poprzez pomoc konsultanta na infolinii lub bezpośrednio ze swojego konta polsat box. Musisz uzbroić się w cierpliwość. Dekodery 4K bardzo długo pobierają uprawnienia.

 

Właśnie niedawno zrobiłem to przez konsultanta (przez stronę nie zadziałało). Po kilku minutach od skończenia rozmowy z konsultantem pojawił się na ekranie Błąd Ładowania Obrazu IFCP. E-162-0.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.12.2021 o 22:39, support458 napisał:

 

Ja bym dodał jeszcze to, że po zmianie kanału nie ma już klatkowania/spowolnionego obrazu :)

Niestety spowolnienie obrazu nadal jest - podczas przełączania kanałów sami swoi na Polsacie i wybiórczo inne kanały , nie wszystkie ale problem do końca nie jest usunięty :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, support458 napisał:

Naucz się odzywać do ludzi. Była już taka epoka w historii naszego kraju gdzie do pojedynczej osoby zwracano się Wy.

Urzęduje " Pan " tu z drugim wsparciem a'la supportem w kawesti PB , to że nie wywołałem go do tablicy nie oznacza że nie czyta i nie udziela się tu i tam . Może lepiej wysilić się i udzielić informacji niż klepać formułki od " xxx " czasu . Skoro wsparcie to dla Pana zbywanie to lepiej zamilczeć niż się " wozić " 💁‍♂️

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz nieprawdziwe informacje. Korzystam z forum prywatnie i nie wiem skąd bierzesz swoje zmyślone fantazje. Z tego co widziałem, są na forum osoby/konta, które oficjalnie reprezentują PB więc jak potrzebujesz więcej informacji zwróć się do nich.

11 godzin temu, OlafS napisał:

Co prawda "WY" jeszcze nie wróciło, ale co do EPOKI... to jakoś znów dość swojsko się czuję jakbym miał 18 lat ;)

 

Jedni lubią pomarańcze inni jak im nogi śmierdzą 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy wy też tak macie, że ten dekoder 4k bardzo często robi wam aktualizacje programu tv? Za każdym razem, jak włączam dekoder przez kilka minut robi aktualizację. Włączam 1 - aktualizacja programu, włączam 2- aktualizacje programu, włączam 8 - aktualizacja programu, wracam na 1 - aktualizacja programu.

Edytowane przez chts
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącz dekoder do Internetu.

Na początek wywołaj aktualizację oprogramowania: Ustawienia (żółty przycisk na pilocie) => Ustawienia sprzętowe => Aktualizacja oprogramowania.

 

15 godzin temu, rotalplus napisał:

Te kanały widmo to rzeczywiście zasługują na taką Złotą Malinę Telewizyjna albo odpowiednik Głuchego Telefonu za absurd roku

 

Jeszcze Gwiazdki nie ma i Nowego roku również.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, support458 napisał:

Podłącz dekoder do Internetu.

Na początek wywołaj aktualizację oprogramowania

Z tego co sie orientuje to aktualizacja jest robiona przez sat nie przez neta przynajmniej w 4K

 

Jestem bardzo ciekaw kiedy Polsat naprawi ten dekoder bo na chwile obecną to bezużyteczna skrzynka z masą problemów. Dzisiaj konsultant wciskał mi ciemnote,że brak funkcji chetup na kanałach powyżej 200 + spowodowane jest brakiem licencji .... uśmiałem sie po pachy , czemu z nas porządnych ludzi robią [beep]. Pytam sie czemu na HBO działa na 2 kopiach  nawt trzech a zwykła discopolo tylko na jednej pozycji . nie potrafił mi odpowiedzieć . Spierdzielić firmware potrafili ale naprawić nie ma komu do tego nasr...... kopi nie wiem po co jak wystarczyło poukładać tematycznie główną listeę pokasowac po 3 4 kopie tego samego kanału i miejsca jest w pi......  Jstem zawiedziony  bo zięć namawiał mnie na C+ i nie posłuchałem go . Chociaż wszędzie dobrze gdzie nas nie ma  ale jak oglądam jego dekoder i działanie, to Polsatowski dekoder  to jak kalkulator nie sprzęt z 21 wieku . 

 

W dniu 14.12.2021 o 23:46, chts napisał:

Ja dzisiaj odebrałem ten dekoder 4k + evobox lite. Oczywiście multiroom nie działa nie wiem dlaczego. Pojawia się jakiś błąd E017-0 i informacja, że kanałów nie ma w moim abonamencie.

 

Dekoder główny działa, ale bez nagrywania. "Błąd NPVR. Usługa Nagrywania Nie Jest Aktywna". Jutro wracam do punktu sprzedaży i zapytam się czy można wziąć jakiś starszy model z wbudowanym dyskiem.

Wątpię , jak podpisałeś umowę w punkcie to " po ptokach "  wymienią ci tylko na ten sam model , ale jak tutaj ci napisali aktywacja nowego dekodera  trwa . A funkcja Chmury może sie aktywowac nawet od nastepnego cyklu rozliczeniowego ( to trwa bo jak tłumaczył mi mądry z Polsatu muszą przypisac twoje IP do serwera .

 

Edytowane przez Midrach
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...