patryszq Opublikowano 28 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2021 Jak przejść ?? Skoro masz tv 4K i dekoder PB4K nic nie trzeba robić zmieniać , jeśli kanał nadaje w 4K to widzisz obraz 4K , jeśli nadaje w HD to tez zobaczysz HD mimo iż dekoder masz ustawiony na 2160p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzykowski Opublikowano 28 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2021 (edytowane) 20 godzin temu, BW134 napisał: Ta pewnie pojawi się jak będą karty Nagra MA w dekoderze, bo z bezkartowym Irdeto chyba ciężko zakodować nagrania, dlatego zostaje nPVR. A szkoda. Nie znam się na tym zbyt wiele ale nie wydaje mi się że karta jest potrzebna żeby kodować nagrania. Skoro jest potrzebna żeby kodować to i musi być potrzebna do odkodowania. W moim Evobox Pvr nagrania można swobodnie oglądać nawet jak karta nie jest włożona. Mało tego. Włączyłem jakiś arabski kanał i wyciągłem karte. Oczywiście pojawił się komunikat brak karty w dekoderze. Włączyłem nagrywanie, i pomimo komunikatu brak karty nagranie można było obejrzeć. Edytowane 28 Września 2021 przez Jerzykowski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pinio68 Opublikowano 29 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2021 Podczas aktywacji multiroom w dekoderze HD 5500s w dekoderze głównym Evobox PVR wciskam pauzę, program jest nagrywany na dysku. Po ponownym włożeniu karty do Evoboxa PVR oglądam dalej dany program, podczas reklam przewijam do odtwarzania live. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał24 Opublikowano 29 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2021 Wie ktoś do czego służy opcja pilot mobilny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzykowski Opublikowano 29 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2021 Ta funkcja jest nieaktywna więc do niczego to jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adas81 Opublikowano 30 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2021 Dziś po rozmowie z konsultantem Polsatu , dowiedziałem się, że nagrywanie programów zależne jest od pakietu. Wyśmiałem ich i dostałem odpowiedź, że w pakiecie M mam około 20-30 programów, które można nagrać..komedia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 30 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2021 No tak bo pakiet M a L to inna liczba kanałów , a łączna suma kanałów które można nagrywać jest bardzo uboga więc fakt ogółem jest to komedia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon16 Opublikowano 30 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2021 Odkryłem kolejnego babola. Z satelity Eutelsat E7 na kanałach niekodowanych wyświetla mi się komunikat " Tego kanalu nie ma w twoim abonamencie...". Nie na wszystkich transponderach ale akurat na tym z którego oglądam TRT Sport i TRT Sport2 owszem. Oczywiście audio i video w tle śmiga ale wszystko przesłania ten komunikat. Dwa dni temu wszystko jeszcze było ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaras1966 Opublikowano 30 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2021 42 minuty temu, szymon16 napisał: Odkryłem kolejnego babola. Z satelity Eutelsat E7 na kanałach niekodowanych wyświetla mi się komunikat " Tego kanalu nie ma w twoim abonamencie...". Nie na wszystkich transponderach ale akurat na tym z którego oglądam TRT Sport i TRT Sport2 owszem. Oczywiście audio i video w tle śmiga ale wszystko przesłania ten komunikat. Dwa dni temu wszystko jeszcze było ok Ja wczoraj włączam eleven sports 1 4K a tu taka sama niespodzianka jak u ciebie czyli tego kanału nie ma w twoim abonamencie dźwięk oczywiście normalnie, ale co dziwne przełączam na polsat a tam to samo i jeszcze komunikat nieobsługiwany format audio i video, tak na wszystkich kanałach, dopiero reset wtyczkowy pomógł. Mam pytanie jak u was działa regulacja głośności bo u mnie tragedia, nie działa też regulacja głośności tv, a na evoboxie wszystko działało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 30 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2021 Regularnie od momentu pełnej aktywacji u mnie umowy na PB4K na losowo wybranych kanałach z pakietu pojawia się ten komunikat , też jest dźwięk w tle , z tym że u mnie nie trzeba robić resetu wtyczkowego plansza znika lecz czasem wisi ona dłużej jakby czekała aż kanał się " zdekoduje , zareaguje " i kanał się pojawia @support458 @Specjalista Polsat Box może to też zanotujecie bo wymiana dekodera po raz kolejny nie rozwiązuje problemu - może lepiej zróbcie listę co trzeba naprawić w tym dekoderze bo inżyniery chyba się nudzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 30 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2021 Czytałem mnóstwo opinii na ten temat No i wygląda na to, że ten dekoder to nieudany prototyp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek1623 Opublikowano 1 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2021 W dniu 30.09.2021 o 13:50, jaras1966 napisał: Mam pytanie jak u was działa regulacja głośności bo u mnie tragedia, nie działa też regulacja głośności tv, a na evoboxie wszystko działało. Regulacja głośności TV u mnie działa tylko wtedy, kiedy ustawienia dźwięku mam na przestrzenny, zamiast stereo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaras1966 Opublikowano 1 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2021 Regulacja głośności TV u mnie działa tylko wtedy, kiedy ustawienia dźwięku mam na przestrzenny, zamiast stereo.U mnie nie działa z żadną z opcji.Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 3 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2021 (edytowane) E030-0 @support458 @Specjalista Polsat Box teraz ten nr błędu przy ekranie " Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie " wcześniej był standardowy E016-0 Lista robi się coraz dłuższa , a reklamacji wysłałem już 3 , a kasa na konto od Was co chwile wraca Jak tak dalej pójdzie to mi oddacie zaraz cały " hajs " za miesięczny abonament tymi reklamacjami Edytowane 3 Października 2021 przez patryszq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lj9 Opublikowano 3 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2021 @patryszq powiem lepiej, gdy nie są przeciążone serwery obraz jest dobry, tylko ze na 1Gb łączu, gdy jest lekkie przeciążenie już zjada klatki fpsy i obraz przestaje być płynny, a gdy prędkość spadnie No sąsiedzi wrócą do PBG wtedy są pasy. Teraz to już sam nie rozumiem, pasy są efektem „słabego” łącza, tylko ze u mnie przy 1Gb jest to bardzo częste. Na evobox IP tego nie ma jaka by prędkość nie była. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 3 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2021 Neta mam symetrycznego 1Gb/1Gb po kablu - wifi wiadomo zawsze słabsze ... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lj9 Opublikowano 3 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2021 (edytowane) No ale ja tez mam bardzo dobre bo 1000/300 i to „firmowe” bo Netia. Po prostu jest coś nie wąsko zwalone w oprogramowaniu jak przy minimalnym spadku zaczyna gubić progresję obrazu i pokazywać interpolowany. Mozna powiedzieć ze mam warunki „laboratoryjne” bo jestem 2 klientem na cała dzielnice. Nie ma przeciążenia, przeciążenie dzieje się w weekendy i popołudnia, wyglada to jakby serwery PBG albo ISP nie wytrzymywały gdy ludziska wrócą i rzuca się na PBG. Edytowane 3 Października 2021 przez lj9 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 3 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2021 Czyli jak zawsze PB testuje nas jak beee beee beeee na swoim ALFA sprzęcie ... apple wypuścił iOS 15 z lekka uwalony - po kilku dniach pojawiły sie poprawki . PB nigdy nie będzie jak apple ☀ bo trzeba iść sprzęt do punktu wymienić - niż przyznać sie ze szkoda hajsu na testy - nie abonasy se potestuja , co wylapią klepniemy dalej inzywnierowi , moze naprawi jak nie zepsuje czegos innego LOL nad LOLe rzekłem że śmiechłem 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lj9 Opublikowano 3 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2021 (edytowane) Nie chce pisać aby ktoś nie uznał to za celowe działanie, bo to ma na celu tylko ulepszenie usług, ale w IPTV przy spadku jakości łącza, jest desynchronizacja kanałów na żywo, obraz jest za dźwiękiem. Także w SAT masz „jedynie” linie. Edytowane 3 Października 2021 przez lj9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 3 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2021 A podobno już jakiś miesiąc temu błąd był znany Polsatowi i bliski rozwiązania... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaras1966 Opublikowano 4 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2021 No szlag mnie zaraz trafi włączam dekoder a tam plansza błąd odczytu, nieobsługiwany format dźwięku i wideo, ale dźwięk jest. To już nie pierwszy raz, czekam już chyba z pięć minut i nic, czy tylko u mnie takie cuda? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HansKlos Opublikowano 4 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2021 (edytowane) 1 godzinę temu, jaras1966 napisał: No szlag mnie zaraz trafi włączam dekoder a tam plansza błąd odczytu, nieobsługiwany format dźwięku i wideo, ale dźwięk jest. To już nie pierwszy raz, czekam już chyba z pięć minut i nic, czy tylko u mnie takie cuda? Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka Pomogę jak tylko potrafię, wpisując się w "filozofię" Polsatu: Czy odłączyłeś zasilanie od dekodera? Edytowane 4 Października 2021 przez HansKlos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaras1966 Opublikowano 4 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2021 W dniu 4.10.2021 o 17:58, HansKlos napisał: Pomogę jak tylko potrafię, wpisując się w "filozofię" Polsatu: Czy odłączyłeś zasilanie od dekodera? Tylko to pomaga czasami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał24 Opublikowano 4 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2021 U mnie nie ma takiego problemu. Jedynie co to czasami nie wyłączy mi telewizora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat06 Opublikowano 5 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2021 W dniu 4.10.2021 o 18:55, Michał24 napisał: U mnie nie ma takiego problemu. Jedynie co to czasami nie wyłączy mi telewizora. Mam ten sam problem z wyłączaniem TV. Z tym że na dekoderze Lite, 4K działa jak na razie OK. Jakiś ewidentny błąd w sofcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.