Skocz do zawartości

Telekomunikacja Polska S.A. - problem ze zmianą łącza


PiotrekJaw
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zakładam ten wątek bo od ponad roku próbuję dostosować łącze pod neostradę, ale TP jakoś nie chcą mi tego umożliwić.

 

Zaczęło się rok temu w połowie września.Chciałem założyć neostadę, ale żeby to zrobić musiałem zmienić telefon z radiowego na liniowy, więc zgłosiłem na infolinii zmianę łącza pod neostradę, zgłoszenie zostało przyjęte i miałem oczekiwać tydzień, aż technicy sprawdzą czy są możliwości techniczne. Po kilku dniach zadzwoniłem na infolinię i dowiedziałem sie, że nie ma możliwości technicznych( nie było miejsca na nowy numer). Próbowałem jeszcze 2 razy w 2007 roku i dalej nic. W styczniu 2008 roku zadzwoniłem kolejny raz i też nic, więc dałem sobie spokój, ale jakoś w kwietniu tego roku na mojej ulicy i ogolnie w mojej dzielnicy zauważyłem, że wstawiają nowe słupy z TP, zapytałem ludzi którzy te słupy wstawiali czy będą miejsca na nowe numery i mówili, że tak. Jakiś miesiąc później sąsiad zmienił sobie telefon z radiowego na liniowy, więc pod koniec sierpnia zadzwoniłem i myślałem że w końcu się uda, jeszcze jakiś miesiąc temu czyli kolo 25 sierpnia drugi sąsiad który mieszka na przeciwko mnie też zmieniał na liniowy i monteży mówili mu, że jest miejsce na 20 nowych numerów. Zgłosiłem zmiane łącza 30 sierpnia, czekałem na odpowiedź bardzo długo bo koło 21 dni, a czas takiej usługi wynosi 12 dni, dzwoniłem dość czesto i po 21 dniach kiedy zadzwoniłem pani z infolini powiedziała mi, że moje zgłoszenie zostało anulowane bo im sie system zawiesił, ale zaraz powiedziała,że skontaktuje się z ekspertem po krótkim oczekiwaniu powiedziała mi, że technicy sprawdzili i nie ma możliwości technizcznych :shock: zapytałem jej jak to jest możliwe skoro sąsiedzi na około zmieniają a ja nie mogę, ale ludzie na infolinii niestety moga tylko czyać to co mają na ekranie.

Co o tym sądzicie? czy TP poprostu olwa klientów? szkoda im kabla ciągnąc czy o cotutaj chodzi? może ktoś z was pracuje w TP lub ma znajmoych iwiecie jak to wszystko działa? i na czym polegato sprawdzanie pzrez techników, że trawa to tak długo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@PiotrekJaw - nie dziw się specjalnie; nawet my mamy z nimi problemy - tak banalna sprawa jak dołączenie kolejnego numeru ciąnęła się miesiąc i gdyby nie stanowczość naszego naczelnego, to by się ciąnęła jeszcze dwa. Osoba nieobeznana z techniką telekomunikacyjną może zostać "wy[beep]a" przez nich z tysiąc razy, bo sami nie wiedzą co potrzeba, podsuwają do podpisu zbędne papiery, wymagają wykonywania zbędnych czynności. Długo by opisywać, gdybym chciał wnikać szczegółowo co się działo... Ogólnie paranoja jednym słowem. Wyślij zapytanie ponownie, bo mogło być tak, że to ostatnie zgłoszenie anulowano faktycznie, a na infolinii znaleźli Twoje starsze zgłoszenie i z niego przeczytano odpowiedź...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...