PiotrekJaw Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 Witam, zakładam ten wątek bo od ponad roku próbuję dostosować łącze pod neostradę, ale TP jakoś nie chcą mi tego umożliwić. Zaczęło się rok temu w połowie września.Chciałem założyć neostadę, ale żeby to zrobić musiałem zmienić telefon z radiowego na liniowy, więc zgłosiłem na infolinii zmianę łącza pod neostradę, zgłoszenie zostało przyjęte i miałem oczekiwać tydzień, aż technicy sprawdzą czy są możliwości techniczne. Po kilku dniach zadzwoniłem na infolinię i dowiedziałem sie, że nie ma możliwości technicznych( nie było miejsca na nowy numer). Próbowałem jeszcze 2 razy w 2007 roku i dalej nic. W styczniu 2008 roku zadzwoniłem kolejny raz i też nic, więc dałem sobie spokój, ale jakoś w kwietniu tego roku na mojej ulicy i ogolnie w mojej dzielnicy zauważyłem, że wstawiają nowe słupy z TP, zapytałem ludzi którzy te słupy wstawiali czy będą miejsca na nowe numery i mówili, że tak. Jakiś miesiąc później sąsiad zmienił sobie telefon z radiowego na liniowy, więc pod koniec sierpnia zadzwoniłem i myślałem że w końcu się uda, jeszcze jakiś miesiąc temu czyli kolo 25 sierpnia drugi sąsiad który mieszka na przeciwko mnie też zmieniał na liniowy i monteży mówili mu, że jest miejsce na 20 nowych numerów. Zgłosiłem zmiane łącza 30 sierpnia, czekałem na odpowiedź bardzo długo bo koło 21 dni, a czas takiej usługi wynosi 12 dni, dzwoniłem dość czesto i po 21 dniach kiedy zadzwoniłem pani z infolini powiedziała mi, że moje zgłoszenie zostało anulowane bo im sie system zawiesił, ale zaraz powiedziała,że skontaktuje się z ekspertem po krótkim oczekiwaniu powiedziała mi, że technicy sprawdzili i nie ma możliwości technizcznych zapytałem jej jak to jest możliwe skoro sąsiedzi na około zmieniają a ja nie mogę, ale ludzie na infolinii niestety moga tylko czyać to co mają na ekranie. Co o tym sądzicie? czy TP poprostu olwa klientów? szkoda im kabla ciągnąc czy o cotutaj chodzi? może ktoś z was pracuje w TP lub ma znajmoych iwiecie jak to wszystko działa? i na czym polegato sprawdzanie pzrez techników, że trawa to tak długo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GieKa Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 Możesz zainteresować się tymi ankietami Ewentualnie skrobnąć coś do Federacji konsumentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Orbita Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 @PiotrekJaw - nie dziw się specjalnie; nawet my mamy z nimi problemy - tak banalna sprawa jak dołączenie kolejnego numeru ciąnęła się miesiąc i gdyby nie stanowczość naszego naczelnego, to by się ciąnęła jeszcze dwa. Osoba nieobeznana z techniką telekomunikacyjną może zostać "wy[beep]a" przez nich z tysiąc razy, bo sami nie wiedzą co potrzeba, podsuwają do podpisu zbędne papiery, wymagają wykonywania zbędnych czynności. Długo by opisywać, gdybym chciał wnikać szczegółowo co się działo... Ogólnie paranoja jednym słowem. Wyślij zapytanie ponownie, bo mogło być tak, że to ostatnie zgłoszenie anulowano faktycznie, a na infolinii znaleźli Twoje starsze zgłoszenie i z niego przeczytano odpowiedź... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nojszek Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 Pozbyłem sie obciążenia jakim jest Telekomunikacja Polska SA. Nie zwrócili mi jeszcze nadpłaconego abonamentu (czekam 3 miesiące),ale jestem zadowolony ze nie mam już takiego obciążenia jakim jest TPSA... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.