Skocz do zawartości

Polsat Box GO - oferta dla subskrybentów


pieszczoch
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

16 godzin temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Aktualnie IPLA oferuje jakość 4K w wybranych transmisjach LIVE, w tym podczas meczów na kanałach Polsat Sport Premium. 

Czy planujecie w IPLA wreszcie zwiększyć bitrate pozostałych kanałów sportowych? To już za długo trwa, aby tylko PSP 1-2 i Eleven Sports 1 było w 50fps. A już skandalem jest brak 50fps na kanałach PSP PPV 3-6, gdzie za całą paczkę płacimy jako klienci niemało, a dostajemy wybrakowany towar. Skoro 4K potraficie ogarnąć, to naprawdę jaki problem jest z resztą? Proszę wreszcie przekazać te uwagi do działaniu technicznego niech w końcu coś z tym zrobią!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam tylko ,że operator na tym obecnie traci.

Gdyby była porządna jakość i bitrate na Eleven w  Ipli to nie zdecydowałbym się na Play , gdzie Eleven4K rekompensuje słabą jakość na sat i  właśnie to klatkowanie w Ipli.

Może tam szybciej  Play ogarnie całą paczkę i pojawi się 50 fps na pozostałych Eleven.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam pytanie czy ma ktoś problem z odtwarzaniem w Ipli na systemie TIZEN 5.5. Nie uruchamiają się kanały Polsat Sport Premium 1 i 2. Transmisja meczu w 4K była w trzy sekundowej pętli. Brak możliwości odtwarzania seriali: Przyjaciółki, W rytmie serca oraz Ninja Warrior Polska” . Natomiast kanały z pakietu Ipla Plus : Polsat News, Polsat News 2, Superstacja, Polsat Play, Polsat Cafe odpalają bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lukimann Jakość kanałów jest całkiem spoko. Eleven 1 jest w 50 fps, więc jest komfort oglądania.

 

@firemanbuba Jaki masz model TV? Ja mam dokładnie taki sam problem na Samsung Q70R. Czasami pomagało wyłączenie aplikacji i odczekanie kilku/kilkunastu godzin, ale generalnie złożyłem reklamację. Mija zaraz miesiąc a ja nadal nie dostałem odp. Zgodnie z prawem konsumenta mają 30 dni na rozpatrzenie reklamacji, więc zobaczymy co z tego wyjdzie.

 

Ogólnie najlepiej jakbyś zgłosił problem na pomoc@ipla.tv od razu ze zdjęciem z ustawień/parametrów IPLI na Smart TV. Im więcej osób tym większe prawdopodobieństwo, że zaczną się interesować problemem.

 

@Specjalista Cyfrowy Polsat Może Ty się na ten temat wypowiesz?

Edytowane przez mejveno
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mejveno dla jednego kanału w dobrej jakości moim zdaniem cena za pakiet Eleven w ipli nie jest tego warta.

Testowałem pakiet, na tablecie, laptopie jak najbardziej się sprawdza.

Edytowane przez lukimann
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tyrla Źle zinterpretowałeś to co napisali. Liga Narodów jest po prostu dostępna w ramach pakietu PSP,  który normalnie kosztuje 40 zł. Zatem jak masz wykupione PSP to oglądasz LN za darmo, a nie za kolejne 40 zł.

 

Co nie zmienia faktu, że i tak prawdopodobnie nie będzie mi działać.

Edytowane przez mejveno
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, mejveno napisał:

 

@firemanbuba Jaki masz model TV? Ja mam dokładnie taki sam problem na Samsung Q70R. Czasami pomagało wyłączenie aplikacji i odczekanie kilku/kilkunastu godzin, ale generalnie złożyłem reklamację. Mija zaraz miesiąc a ja nadal nie dostałem odp. Zgodnie z prawem konsumenta mają 30 dni na rozpatrzenie reklamacji, więc zobaczymy co z tego wyjdzie.

 

Ogólnie najlepiej jakbyś zgłosił problem na pomoc@ipla.tv od razu ze zdjęciem z ustawień/parametrów IPLI na Smart TV. Im więcej osób tym większe prawdopodobieństwo, że zaczną się interesować problemem.

 

@Specjalista Cyfrowy Polsat Może Ty się na ten temat wypowiesz?

 

Samsung QE55Q95TAT /2020/. Zgłoszone do pomocy Ipli, ale od trzech tygodni nic się nie zmieniło.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@firemanbuba Czyli przypuszczalnie problem dotyczy nowych Samsungów (mój z 2019), bo kolega tutaj na forum ma starszy model i z tego co pisał działa mu bez zarzutów.

 

Ja będę czekał do 30 dnia kalendarzowego od momentu złożenia reklamacji, a potem trzeba będzie coś działać.

 

W każdym razie można stwierdzić, że obsługa IPLI nie pracuje sprawnie (dodatkowo zlewające odpowiedzi na Messengerze). Myślę, że warto mieć to na uwadze, bo problem techniczny może się pojawić w każdej chwili. Ja wykupiłem pakiet w zasadzie przede wszystkim dla 4K, a obejrzałem bodajże 2 mecze i to po sporej walce z aplikacją. Jako klient liczę nie tylko na zwrot kasy, ale też pochylenie się nad problemem i rozwiązaniem go, bo jak widać nie jestem sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Wodnik Szuwarek

Finału LM w 4K nie dało się oglądać na Tizen 5.0. Ćwierćfinały i półfinały dało, ale co kilkanaście minut wyrzucało ze strima. Interfejs Ipli jest kompletnie nieprzemyślany, aplikacja działa wolno i wstyd jest coś takiego wypuszczać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...