diabeu Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 18 minut temu, kingofsouth napisał: Tylko, dziwne, że tak nowoczesna Ipla nie daje możliwości oglądania HBO na TV z 2017/2018 roku. Bo to taka nowoczesność. Jak na smart TV od LG gdzie nie ma 80% oferty . Widocznie żeby mieć wszystkie kanały Ipli na smart TV to trzeba mieć przynajmniej ze 3 telewizory z trzema różnymi systemami . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 51 minut temu, swordfish napisał: Ale mając HBO w Ipli dają dostęp również do HBO GO? I czy w IPLI jest możliwość zmiany ścieżki dźwiękowej i możliwość włączenia napisów? Witam, posiadając pakiet HBO w Ipli nie masz dostępu do aplikacji HBO GO, ale możesz korzystać z usługi na urządzeniach mobilnych za pośrednictwem naszego serwisu (aplikacja lub wersja przeglądarkowa). Kolejnym atutem jest dostęp do 9 kanałów linearnych, których nie ma w autorskiej aplikacji HBO. Pełen opis pakietu zamieszczam w linku: https://www.ipla.tv/pakiety/hbo/Kanaly-TV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 (edytowane) 11 minut temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Witam, posiadając pakiet HBO w Ipli nie masz dostępu do aplikacji HBO GO W sumie to trochę dziwne , bo przedłużałem umowę w Plusie i zamiast dawać dostęp do HBO GO to jest dostęp do HBO Ipla. W takim razie po co jest to?? Godzinę temu, swordfish napisał: ......czy w IPLI jest możliwość zmiany ścieżki dźwiękowej i możliwość włączenia napisów? Nie ma takiej możliwości.... Edytowane 26 Listopada 2019 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 Jeśli posiadasz taką usługę w swojej umowie, to wtedy używasz logowania przez operatora jak na załączonym screenie. To nie ma nic wspólnego z pakietem HBO w Ipli. Zmiana ścieżki dźwiękowej oraz napisy są zależne od prezentowanego materiału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 12 minut temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Jeśli posiadasz taką usługę w swojej umowie, to wtedy używasz logowania przez operatora jak na załączonym screenie. O to chodzi? Czyli prócz Ipla HBO na 90 dni mogę mieć HBO GO (logowanie z Plusa) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regedit32 Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 Czy bardziej atrakcyjny? Pakiet TV za 25zł nie zawiera kontentu na żądanie z kanałów wchodzących w jego skład. Jest to więc "pełny" pakiet ale bardziej na żywo niż OTT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart18 Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 (edytowane) 40 minut temu, kingofsouth napisał: O to chodzi? Czyli prócz Ipla HBO na 90 dni mogę mieć HBO GO (logowanie z Plusa) ? Tak, to jest oddzielna promocja. https://www.plus.pl/hbogo Przy czym polecam uruchomić chwilę po rozpoczęciu nowego okresu rozliczeniowego, w ten sposób można mieć prawie 3 miesiące za darmo, bo liczone są 2 pełne okresy, a ten trzeci jest niepełny. Edytowane 26 Listopada 2019 przez bart18 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 Potwierdzam wpis użytkownika @bart18 oraz pragnę zaznaczyć, że pakiet HBO GO od Plusa zawiera jeszcze 5 GB transferu do wykorzystania w serwisie w każdym cyklu rozliczeniowym. Po upływie okresu promocyjnego miesięczna opłata wyniesie 20 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 W dniu 26.11.2019 o 17:57, swordfish napisał: .....czy w IPLI jest możliwość zmiany ścieżki dźwiękowej i możliwość włączenia napisów? Tak, jest taka możliwość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo82 Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 W dniu 4.11.2019 o 19:27, pablo82 napisał: Witam. Mam podobny problem z aktywacją pakietu Wiedza i News. Dotychczas pobierało mi 5zł miesięcznie z mojego konta telefonu na kartę w Plusie. Teraz nie mogę tego pakietu uruchomić. Zrobiłem zgłoszenie na pomoc Ipla. Oto jego numer [#OWQ-869861] Z góry dziękuję za zainteresowanie Pana Specjalisty moim zgłoszeniem. Ponieważ nie uzyskałem pomocy ze strony Ipla tv ponownie zrobiłem zgłoszenie w powyższej sprawie. Oto jego numer [#OPA-219857] Pozdrawiam Pablo82 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 Dziękuję za numer. Przekazałem go do odpowiedniego działu w celu przyspieszenia realizacji. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 (edytowane) @Specjalista Cyfrowy Polsat, czy Ipla / Cyfrowy Polsat GO doczeka(ją) się w końcu wsparcia dla Chromecasta? Obiecujecie już któryś dobry rok i doczekać się nie idzie. Mamy prawie 2020, a wy technologicznie jesteście w lesie. Weźcie się w końcu ogarnijcie. Edytowane 30 Listopada 2019 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 @shevchenko1987 Witam, obecnie nie posiadam informacji na temat ewentualnego wprowadzenia wsparcia dla Chromecast. O wszystkich innowacjach informujemy na naszych stronach oraz na Facebooku. Śledź nas, a nic Cię nie ominie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 Super, o taką odpowiedź mi właśnie chodziło. Żenada jak zwykle. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
On0818 Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 (edytowane) W Ipli w pakiecie Ipla Plus odkodowane są kanały :Da Vinci, Boomerang, Cartoon Network, Disney Channel, E!, Romance, 13 Ulica, Disney Junior, Paramount, Epic Drama, Axn, Axn Black, Fox, Fox Comedy, National Geographic , TNT, oraz paczka BBC. Edytowane 2 Grudnia 2019 przez On0818 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 (edytowane) Zapomniałeś dodać , że są odkodowane do 6 stycznia . Edytowane 2 Grudnia 2019 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
whisper Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 W dniu 30.11.2019 o 19:18, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: @shevchenko1987 Witam, obecnie nie posiadam informacji na temat ewentualnego wprowadzenia wsparcia dla Chromecast. O wszystkich innowacjach informujemy na naszych stronach oraz na Facebooku. Śledź nas, a nic Cię nie ominie. Dlaczego nie mogę odtwarzać żadnego filmu na aplikacji Ipla tak jak to było do niedawna. Każdy film jaki wybieram to strata czasu jaki ipla przeznacza na wyemitowanie reklam, co trwa ponad trzy minuty, po reklamach niestety nie pojawia się materiał, jest tylko cisza i czarna dziura. Proszę o wyjaśnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 Witam. Na jakim urządzeniu występuje opisana sytuacja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
whisper Opublikowano 7 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2019 Laptop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 7 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2019 Nie posiadam informacji na temat takich utrudnień. Zachęcam do skorzystania z innej przeglądarki. Jest to rozwiązanie tymczasowe. Sugeruję również ponowną instalację aplikacji. Jeżeli sytuacja będzie się powtarzać, proszę o opisanie sprawy w mailu na: pomoc@ipla.tv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 9 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2019 W dniu 24.11.2019 o 08:35, swordfish napisał: Nadal brak u mnie IPLA 3z3 w ramach abonamentu Plusa. A u mnie właśnie dzisiaj wskoczyła na dwóch numerach Plusa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 (edytowane) Odpaliłem w końcu promocje Ipla PSP na 90 dni za darmo na drugim numerze Plusa i mam do 28 marca Tak na marginesie kanały PSP w Ipla na Mi Box S bardzo ładnie chodzą. Jakość rewelacja. Edytowane 30 Grudnia 2019 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ak1970 Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 Dzień dobry , jestem tu pierwszy raz , wtrącę trzy grosze swoje . Nie wiem gdzie to napisać więc pisze tutaj , sprawa tyczy ipla.tv . Kupiłem pakiet " Rodzaj usługi: pakiet IPLA FILMY I SERIALE, " Loguje się na konto jako użytkownik "polsat" .Kupiony pakiet widać w zakładce , kupione czy jakoś tak .I teraz , pakiet dział tylko na urządzeniu na którym dokonałem jego zakupu , i na żadnym innym nie jest nawet widoczny ,(telefon, tablet, laptop, smart -TV) po zalogowaniu na konto ipla tymi samymi danym logowania , co na tym urządzeniu na którym kupowałem owy pakiet , ale to nie koniec niespodzianek , po 10 godzinach , pakiet znika z mojego konta , i już go nie ma a w tym dziale nasze pakiety , pod nazwą " pakiet IPLA FILMY I SERIALE, " po zakupie widniało " dostępny" a teraz kup pakiet . W regulaminie pisało że ma działać 30 dni , a tu taka niespodzianka... .Obsługa techniczna milczy trzeci dzień od zgłoszenia . No cóż , rozczarowanie i nie smak , zapłaciłem za usługę , której nie ma . Tyle w temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 Witaj. Proszę, podaj mi numer referencyjny zgłoszenia. Znajduje się on w temacie wiadomości automatycznej. Jest poprzedzony znakiem #. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacus Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 Czegos chyba nie rozumiem. W komputerze jak otworzę stronę Ipla.tv widze to co ostatnio ogladałam. A w telewizorze nie mam takiej opcji. Jestem zalogowana i jedyne co widze to chaotycznie ułożone filmy, które muszę przesuwać jeden po drugim, lub wchodzć przez szukaj. A nie ma nigdzie opcji Ostatnio oglądane. Co ja mam z tym zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.