Skocz do zawartości

Polsat Box GO - oferta dla subskrybentów


pieszczoch
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 21.09.2019 o 14:41, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

 

Witam,
możesz zweryfikować dostępność treści na różnych sprzętach w tabeli na stronie Ipli: https://bit.ly/2lQHcYA
Jeśli masz jakieś wątpliwości lub po zweryfikowaniu informacji, dany materiał powinien być transmitowany na Twoim sprzęcie, to napisz kolejny komentarz.

Z jakiego powodu są ograniczenia nakładane? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.09.2019 o 13:16, Jaro89 napisał:

Cześć wszystkim. 

Mam pewien poważny problem z iplą na nvidia shield. Aplikacja po prostu nie działa - wcale. Zaczyna się włączać, kilka sekund granatowego tła i powrót do ekranu startowego. I tak za każdym razem. Pisałem do pomocy, ale zostałem olany. Dzwoniłem do obsługi technicznej, zapewniono mnie, że się ze mną skontaktują, ale też później zero odzewu.

 

Shield w oryginalnej pierwszej wersji, zaktualizaowany do najnowszego firmware (android tv 9, oprogramowanie 8.0.0), nie zrootowany. Ipla też w najnowszej wersji (4.6.5)

Próbowałem czyścić dane, reinstalować aplikację, wgrywać starszą iplę przez sideload, ale nic to nie dało. 

 

(...)

 

Hej,

 

Tydzień temu kupiłem Shielda, zwracając wcześniej Fergusona ATV który okazał się być frustrującym niewypałem . Numer modelu to P2897, Android TV w wersji 9.  Wersja oprogramowania nosi numer 8.0.0 (32.5.205.42). Z działania ipli jestem zadowolony. Co prawda nie da się przerzucać kanałów CH+/CH- (bez wchodzenia na listę) czyli tak jak na dekoderach (twórca aplikacji nie przewidział takiej funkcjonalności) albo jak w player+ czy wp pilot ale tragedii nie ma. Wkurzające są przycinki przy poruszaniu się w liście kanałów na żywo ale ogólnie usługa działa płynnie i prawidłowo - jestem zadowolony.

 

Wersja aplikacji jaką posiadam to: 4.7.0 (230005678) czyli nowsza niż podałeś. Wersja systemu: Android 9/28.  Może skasuj obecnie posiadaną i zainstaluj ponownie najnowszą ze sklepu google. Najwyżej zresetuj urządzenie i postaw wszystko na nowo.

 

Co do wsparcia, to ja czekam od 2 tygodni na odpowiedź od playera. Na smart tv LG wiesza się na ekranie startowym i nie pomaga nawet przywrócenie telewizora do ustawień fabrycznych z wymazaniem wszystkiego. Pomaga o dziwo wejście w menu zaawansowane na TV. Wówczas aplikacja cudownie ożywa. To takie małe pocieszenie. Pomogło kupno shielda ?

 

Z Vectry zrezygnowałem, bo trzykrotnie nie wywiązali się z terminu montażu. Tam to dopiero jest bałagan, drożyzna i lekceważenie klienta. Odpowiedź jaką uzyskałem na ostatnią reklamację była lekceważąca i częściowo nie na temat.

Edytowane przez regedit32
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy w końcu będę mógł oglądać na aplikacji ipli w LG smart TV przykładowo takie kanały jak Polsat Sport Premium, AXNy, Sci Fi, czy Filmboxy? Proszę mi tutaj nie [beep]zielić o niedostępności technicznej, bo w wakacje na kilkanaście godzin włączyliście te kanały do aplikacji na LG smart TV i wszystkie działały bez zarzutu.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 hours ago, regedit32 said:

 

Hej,

 

Tydzień temu kupiłem Shielda, zwracając wcześniej Fergusona ATV który okazał się być frustrującym niewypałem . Numer modelu to P2897, Android TV w wersji 9.  Wersja oprogramowania nosi numer 8.0.0 (32.5.205.42). Z działania ipli jestem zadowolony. Co prawda nie da się przerzucać kanałów CH+/CH- (bez wchodzenia na listę) czyli tak jak na dekoderach (twórca aplikacji nie przewidział takiej funkcjonalności) albo jak w player+ czy wp pilot ale tragedii nie ma. Wkurzające są przycinki przy poruszaniu się w liście kanałów na żywo ale ogólnie usługa działa płynnie i prawidłowo - jestem zadowolony.

 

Wersja aplikacji jaką posiadam to: 4.7.0 (230005678) czyli nowsza niż podałeś. Wersja systemu: Android 9/28.  Może skasuj obecnie posiadaną i zainstaluj ponownie najnowszą ze sklepu google. Najwyżej zresetuj urządzenie i postaw wszystko na nowo.

 

Co do wsparcia, to ja czekam od 2 tygodni na odpowiedź od playera. Na smart tv LG wiesza się na ekranie startowym i nie pomaga nawet przywrócenie telewizora do ustawień fabrycznych z wymazaniem wszystkiego. Pomaga o dziwo wejście w menu zaawansowane na TV. Wówczas aplikacja cudownie ożywa. To takie małe pocieszenie. Pomogło kupno shielda ?

 

Z Vectry zrezygnowałem, bo trzykrotnie nie wywiązali się z terminu montażu. Tam to dopiero jest bałagan, drożyzna i lekceważenie klienta. Odpowiedź jaką uzyskałem na ostatnią reklamację była lekceważąca i częściowo nie na temat.

 

Dzięki za odpowiedź.

 

U mnie w playstore nie widziało aktualizacji, ale wgrałem apk w wersji 4.7.0 z apkmirror. Tak czy siak wciąż jest to samo, aplikacja się nie włącza. Wolałbym uniknąć resetu shielda do ustawień fabrycznych, za dużo konfiguracji później. Ale w ostateczności i tego spróbuję. Dziwne to - wszystkie inne programy działają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 9/29/2019 at 8:59 PM, Jaro89 said:

 

Dzięki za odpowiedź.

 

U mnie w playstore nie widziało aktualizacji, ale wgrałem apk w wersji 4.7.0 z apkmirror. Tak czy siak wciąż jest to samo, aplikacja się nie włącza. Wolałbym uniknąć resetu shielda do ustawień fabrycznych, za dużo konfiguracji później. Ale w ostateczności i tego spróbuję. Dziwne to - wszystkie inne programy działają.

 

Post pod postem, bo nie mogę edytować poprzedniego.

 

Udało mi się rozwiązać problem. Miałem ustawionego shielda tak, żeby aplikacje instalowane były na karcie sd (pierwsza wersja ma slot). Okazało się, że jak przeniosłem iplę na pamięć wewnętrzną, magicznie ożyła :)

 

To tak informacyjnie, jakby ktoś kiedyś miał podobny problem.

 

EDIT:

 

Właśnie oglądam mecz tottenham bayern, ale nie widzę nigdzie możliwości włączenia jakości 4k. Komuś w ogóle udało się odpalić jakiś mecz w 4k na android tv? Jeśli tak, to w jaki sposób?

 

Wydaje mi się, że powinno być do wyboru 6 transmisji, tak jak w ipli na telefon i komputer, ale można jedynie odpalić kanały polsat sport premium 1 i polsat sport premium 2 z listy kanałów. I że po wyborze takiej transmisji może byłoby 4k. Mamy na forum człowieka z polsatu, Specjalista Cyfrowy Polsat - może mógłbyś to gdzieś zgłosić, żeby w następnym tygodniu transmisja 4k była dostępna na android tv?

Edytowane przez Jaro89
  • Popieram 1
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Często jest tak, że ze względów zabezpieczeń aplikacje mają restrykcje. Gratuluję rozwiązania problemu.

 

Dzisiaj wyszła dodatkowo aktualizacja nakładki shield experience do wersji 8.0.1. Natomiast ipla dalej delikatnie przycina się przy przerzucaniu kafelków z kanałami live. Nie jest to jakaś tragedia ale mogłoby działać tak płynnie jak ładowanie treści i sam streaming obrazu. Ogólnie jak pamiętam początki ipli to teraz mamy produkt naprawdę prawie bezbłędny. Szkoda, że kontent vod (filmy i dokumenty) jest mocno przeciętny. Aplikacja działa dużo sprawniej, niż player ale zawartość playera oglądam dużo częściej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim! Zastanawiam się nad wykupieniem pakietu Polsat Sport Premium. W związku z tym mam kilka pytań:

1. Jeśli wybiorę wariant dostęp na 30 dni (kolejne 30 dni od momentu aktywacji pakietu; 40 PLN) to będę musiał "ręcznie" przedłużać pakiet a jeśli tego nie zrobię to po tych 30 dniach, po prostu usługa wygaśnie?

2. Czy wykupione tak konto, będzie mi umożliwiało oglądanie tego pakietu na smartfonie, komputerze i telewizorze (model Samsun UE40EH5450 z 2013r, aplikacja Ipli jest i działa)

3. Zastanawia mnie zapis "Limit urządzeń, na których możesz korzystać z pakietu IPLA POLSAT SPORT PREMIUM to dwa urządzenia w ciągu 24h." Czy to oznacza jednoczesne korzystanie na dwóch urządzeniach? Tak jak to można robić w hbo go lub netflix ?

 

Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Tak

2. Raczej tak. Raczej, bo to staruszek bez Tiznena, jednak mnie na podobnym staruszku, swego czasu działała Ipla live. Możesz sprawdzić, tzn wejść w zakładkę live, zerknąć kiedy będzie transmisja za free, np wiadomości lub jakiś program rozrywkowy.

3. Dwa, a po 24 h możesz zmienić na dwa zupełnie inne. Przykładowo, logujesz się na TV Samsung i smartfon HTC, to przez 24 godziny nie zalogujesz się na żadne inne. Jeśli chodzi o działanie dwóch w tym samym momencie, to moim zdaniem można jednak nie ten sam kanał. Nie mam 100-procentowej pewności w tej kwestii, więc niech mnie ktoś w razie czego poprawi.

Edytowane przez śmiechu warte
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Pafcio01 napisał:

Cześć wszystkim! Zastanawiam się nad wykupieniem pakietu Polsat Sport Premium. W związku z tym mam kilka pytań:

1. Jeśli wybiorę wariant dostęp na 30 dni (kolejne 30 dni od momentu aktywacji pakietu; 40 PLN) to będę musiał "ręcznie" przedłużać pakiet a jeśli tego nie zrobię to po tych 30 dniach, po prostu usługa wygaśnie?

2. Czy wykupione tak konto, będzie mi umożliwiało oglądanie tego pakietu na smartfonie, komputerze i telewizorze (model Samsun UE40EH5450 z 2013r, aplikacja Ipli jest i działa)

3. Zastanawia mnie zapis "Limit urządzeń, na których możesz korzystać z pakietu IPLA POLSAT SPORT PREMIUM to dwa urządzenia w ciągu 24h." Czy to oznacza jednoczesne korzystanie na dwóch urządzeniach? Tak jak to można robić w hbo go lub netflix ?

 

Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam.

Taka zasada niestety nie obejmuje pakietu ipla sport premium,limit urzadzen to 3 lecz w danym czasie mozna korzystac tylko z 1 urzadzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.10.2019 o 20:25, Jaro89 napisał:

 

Post pod postem, bo nie mogę edytować poprzedniego.

 

Udało mi się rozwiązać problem. Miałem ustawionego shielda tak, żeby aplikacje instalowane były na karcie sd (pierwsza wersja ma slot). Okazało się, że jak przeniosłem iplę na pamięć wewnętrzną, magicznie ożyła :)

 

To tak informacyjnie, jakby ktoś kiedyś miał podobny problem.

 

EDIT:

 

Właśnie oglądam mecz tottenham bayern, ale nie widzę nigdzie możliwości włączenia jakości 4k. Komuś w ogóle udało się odpalić jakiś mecz w 4k na android tv? Jeśli tak, to w jaki sposób?

 

Wydaje mi się, że powinno być do wyboru 6 transmisji, tak jak w ipli na telefon i komputer, ale można jedynie odpalić kanały polsat sport premium 1 i polsat sport premium 2 z listy kanałów. I że po wyborze takiej transmisji może byłoby 4k. Mamy na forum człowieka z polsatu, Specjalista Cyfrowy Polsat - może mógłbyś to gdzieś zgłosić, żeby w następnym tygodniu transmisja 4k była dostępna na android tv?

Transmisja meczu TOTTENHAM - BAYERN w ramach pakietu POLSAT SPORT PREMIUM w jakości 4K była dostępna na urządzeniach Android TV z wsparciem 4K UHD (wymagana aktualizacja aplikacji do najnowszej wersji) oraz SAMSUNG Smart TV Tizen 4K UHD (modele PREMIUM od roku 2016, lista wspieranych znajduje się tutaj: https://bit.ly/2TNjgF4). Wymagana była także szybkość połączenia internetowego minimum 25 Mb/s.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 10/7/2019 at 1:44 PM, Specjalista Cyfrowy Polsat said:

Transmisja meczu TOTTENHAM - BAYERN w ramach pakietu POLSAT SPORT PREMIUM w jakości 4K była dostępna na urządzeniach Android TV z wsparciem 4K UHD (wymagana aktualizacja aplikacji do najnowszej wersji) oraz SAMSUNG Smart TV Tizen 4K UHD (modele PREMIUM od roku 2016, lista wspieranych znajduje się tutaj: https://bit.ly/2TNjgF4). Wymagana była także szybkość połączenia internetowego minimum 25 Mb/s.

Problem w tym, że nvidia shield jest urządzeniem android tv wspierającym 4k uhd, a moje łącze internetowe to 600 Mb/s. Urządzenie podłączone kablem etheretowym. Mam też wyświetlacz 4k i wszystko odpowiednio skonfigurowane, aplikacja w najnowszej wersji. Transmisji 4k mimo wszystko nie było, nie było nawet wyboru meczów w sekcji live, dało się tylko odpalić polsat sport premium 1 i polsat sport premium 2 z listy kanałów. Zgłosiłem to już do supportu, ale odpisano mi, żebym napisał ponownie, jeśli problem znów się powtórzy w następnej kolejce. Tja... znów zapłacę 40 zł za coś, co nie będzie działać zgodnie z zapowiedziami? Oby nie...

Edytowane przez Jaro89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy potrafi ktoś wyjaśnić, dlaczego po weryfikacji konta numerem telefonu (czyli de facto umożliwieniu oglądania za granicą) przestają być dostępne mecze eliminacji w aplikacji dla Android TV? W telefonie i przez stronę internetową wszystko działa. Chodzi o licencje? Jakiś inny powód?

Edytowane przez xMaraSSx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minutes ago, fipii said:

Ja oglądałem ostatnio mecz Totenhamu z Bayernem na Nvidia Shield i była dostępna transmisja w 4k w zakładce LIVE. Wszystko działało bez problemu.

No to pozostaje mi chyba faktycznie zapłacić ponownie, poczekać na następną kolejkę i modlić się, żeby tym razem wszystko działało :)

Dzięki za weryfikację.

1 hour ago, Specjalista Cyfrowy Polsat said:

Odpowiedni dział weryfikuje sprawę.

 

Super, mam nadzieję, że następnym razem obejrzę mecz w 4k :)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, xMaraSSx napisał:

Czy potrafi ktoś wyjaśnić, dlaczego po weryfikacji konta numerem telefonu (czyli de facto umożliwieniu oglądania za granicą) przestają być dostępne mecze eliminacji w aplikacji dla Android TV? W telefonie i przez stronę internetową wszystko działa. Chodzi o licencje? Jakiś inny powód?

Wygląda na to, że właśnie o to chodzi. Na czas rozgrywek UEFA, jeśli oczywiście jesteś w kraju, aby oglądać mecze musisz odpiąć numer. Jednak w przypadku meczów polskiej reprezentacji to chyba nie zadziała:

Cytat

Mecze Polaków w ramach European Qualifiers, a także kanał Polsat Sport w czasie tych meczów, będą dostępne jedynie na platformach: www.ipla.tv (Chrome/Firefox/Opera)/IPLA PC/Samsung Smart TV/Panasonic Smart TV.

 

Edytowane przez bart18
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, xMaraSSx napisał:

Czy potrafi ktoś wyjaśnić, dlaczego po weryfikacji konta numerem telefonu (czyli de facto umożliwieniu oglądania za granicą) przestają być dostępne mecze eliminacji w aplikacji dla Android TV? W telefonie i przez stronę internetową wszystko działa. Chodzi o licencje? Jakiś inny powód?

Proszę o informację, jaką wersję androida posiadasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minutes ago, bart18 said:

Wygląda na to, że właśnie o to chodzi. Na czas rozgrywek UEFA, jeśli oczywiście jesteś w kraju, aby oglądać mecze musisz odpiąć numer. Jednak w przypadku meczów polskiej reprezentacji to chyba nie zadziała:

Chwila, czy to tyczy się też meczów ligi mistrzów? Mam podpięty numer i zweryfikowany status, bo jestem abonenetem plusa. Zaczynam się zastanawiać, czy coś źle zrozumiałem, czy to może dlatego nie miałem meczów w zakładce live?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...