Jump to content
pieszczoch

IPLA - wszystko o usłudze, aplikacji, opłatach itp.

Recommended Posts

32 minuty temu, bugmenot napisał:

Ten limit urządzeń jest oczywiście smieszny, ale to, że 4K działa tylko na Android TV to wiadomo od zeszłego sezonu... ;).

Nie tylko, bo również na Samsungach z grupy premium od 2016. 

30 minut temu, fipii napisał:

Myślałem że skoro tv jest 4k i jest względnie nowy to powinno działać. O tym limicie nigdy nie słyszałem. Rozumiem gdyby w jednym momencie dwie osoby oglądało to wtedy takie zabezpieczenie jest zrozumiałe, ale takie jak jest teraz jest chore.

Też mnie to kiedyś dopadło. Nic nie poradzisz. 

Edited by shevchenko1987

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, zobacz co napisałem 5 minut temu ;).

I na liście są obecnie nie tylko modele "premium".

Edited by bugmenot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, teraz widzę, że się zreflektowałeś ;)

 

Ipla podaje w komunikacie, że tylko modele premium. Sam zobacz: 20190917-183938.jpg

 

Tych modeli "Standard" jest tyle co kot napłakał ;)

Edited by shevchenko1987

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, ale na liście teraz są też modele "standard" z 2018 na zielono (UNU730D, UNU7300, UNU710D, UNU7100, UNU7103).

A np. z 2019 nie ma żadnych.

 

Dlatego też uważam, że lepiej kupić Android TV za 200 zł niż wycelować w to co oni akurat stwierdzą, że jest ok ;d.

Ale oczywiście się zgadza, że na Samsungu da radę obejrzeć, @kingofsouth tak ogląda. Więc sorry @fipii, za "tylko Android". Parę Samsungów też śmiga.

Edited by bugmenot
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie mam taki problem. Zależało mi na LM w 4K, w tym celu zakupiłem Xiaomi Mi Box S 4K i podłączyłem do LG OLED b7.

Wczoraj przy próbie odpalenia transmisji w 4K miałem tylko dźwięk bez obrazu. Mecze w 1080p śmigały idealnie, bez zacięć itp.

Box leży 20cm od routera, sprawdzałem YouTube 4K i Netflix, wszystko śmiga. Podmieniałem kable, zmieniałem sieć z 2.4 na 5GHz i nic.

Macie jakiś pomysł w czym może być problem?

Z góry dzięki za jakąkolwiek pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 17.09.2019 o 13:50, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:


Czy sytuacja nadal występuje? Jaki dokładnie błąd widnieje na ekranie?

Tak, sytuacja nadal występuje. Wpisuję dane, dokonuję transakcji weryfikacyjnej po czym wracam na stronę i dostaję komunikat o takiej treści. 

Cytat

Błąd rejestracji karty płatniczej. Spróbuj ponownie dodać kartę płatniczą. W przypadku ponownego pojawienia się problemu, skontaktuj się z nami pod adresem [email protected]

Kontaktowałem się pod podany adres e-mail ,jednak minęły przeszło trzy dni, nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.  Zastanawiam się czy to kwestia rodzaju karty. Bo ma dopisek debit..

Share this post


Link to post
Share on other sites

A czy na Ipli kanały PSP PPV3-6 też mają słabą jakość obrazu? Czy też jest widoczny efekt komety przy oglądaniu piłki?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te kanały mają całkiem niezła jakość  jak na streaming w Polsce ale prawdę mówiąc po obejrzeniu czegoś na PSP1 w Ipli wszystko inne wygląda bardzo słabo. Naprawdę nie widziałem lepszej jakości kanałów w internecie u innych nadawców.

@wislok po co się męczyć, możesz już zapłacić szybkim przelewem.

Edited by bartas_20

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, frankie1905 napisał:

A czy na Ipli kanały PSP PPV3-6 też mają słabą jakość obrazu? Czy też jest widoczny efekt komety przy oglądaniu piłki?

Nie, jakość jest bardzo dobra w porównaniu np z tradycyjnym Polsat Sport. Najlepsza na PSP 1 i 2.

Edited by glaca

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 godzin temu, verbatimek napisał:

Panowie mam taki problem. Zależało mi na LM w 4K, w tym celu zakupiłem Xiaomi Mi Box S 4K i podłączyłem do LG OLED b7.

Wczoraj przy próbie odpalenia transmisji w 4K miałem tylko dźwięk bez obrazu. Mecze w 1080p śmigały idealnie, bez zacięć itp.

Box leży 20cm od routera, sprawdzałem YouTube 4K i Netflix, wszystko śmiga. Podmieniałem kable, zmieniałem sieć z 2.4 na 5GHz i nic.

Macie jakiś pomysł w czym może być problem?

Z góry dzięki za jakąkolwiek pomoc.

W powyższej konfiguracji nie gwarantujemy prawidłowego działania. Dodatkowo użytkownik bugmenot dodał listę wspieranych urządzeń do 4K.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Specjalista Cyfrowy Polsat jedyne co gwarantujecie to że klient ma płacić pieniądze.

 

Ja od roku nie mogę się doczekać przywrócenia widoczności zestawu ( karta + moduł CI+ ) w ICOK.

Na zestawie aktualnie uruchomiony pakiet Darmowy HD.

Wcześniej była umowa abonamentowa. Zestaw był widoczny w ICOK

Przed umową na zestawie był także Darmowy HD. Zestaw był widoczny w ICOK.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, wislok napisał:

Tak, sytuacja nadal występuje. Wpisuję dane, dokonuję transakcji weryfikacyjnej po czym wracam na stronę i dostaję komunikat o takiej treści. 

Kontaktowałem się pod podany adres e-mail ,jednak minęły przeszło trzy dni, nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.  Zastanawiam się czy to kwestia rodzaju karty. Bo ma dopisek debit..

Przykro mi z powodu niedogodności. Proszę o numer zgłoszenia, postaram się przyspieszyć realizację. 

W dniu 17.09.2019 o 21:09, fipii napisał:

Ipla to dno dna. Wykupiłem specjalnie dzisiaj pakiet Polsatu Sport Premium i odpaliłem go na Samsungu Smart TV 4k z 2018 roku. Oczywiście 4k nie działa bo sobie jakieś chore ograniczenia wymyślili i podzielili klientów. Z racji tego ze mam jeszcze przystawke Nvidia Shield na androidzie to postanowiłem odpalić tam mecz w 4k. I co ? Wyskoczyło ze przekroczyłem ilość urządzeń i żebym spróbował za 24 godziny. Sobie ku....powtórkę obejrze. Nigdy więcej nic na ipli nie wykupie. 

Przykro mi, że masz takie zdanie. Limit urządzeń, na których możesz korzystać z pakietu IPLA POLSAT SPORT PREMIUM to dwa na 24 godziny. Nie gwarantujemy dostępu do serwisu przy powyższej konfiguracji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Specjalista Cyfrowy Polsat nie wiem czy to o ten nr chodzi, bo dostałem jedynie automatyczną odpowiedź o zarejestrowaniu zgłoszenia- #EKZ-509722 . Gdybyś mógł coś zdziałać , jakąkolwiek odpowiedź czy nie wiem sugestię co może być nie tak będę zobowiązany.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mocno okrojona lista w aplikacji na telewizory. Płacisz za kanały na które nawet nie masz możliwości spojrzeć... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 19.09.2019 o 17:32, wislok napisał:

@Specjalista Cyfrowy Polsat nie wiem czy to o ten nr chodzi, bo dostałem jedynie automatyczną odpowiedź o zarejestrowaniu zgłoszenia- #EKZ-509722 . Gdybyś mógł coś zdziałać , jakąkolwiek odpowiedź czy nie wiem sugestię co może być nie tak będę zobowiązany.

 

Tak, dokładnie o ten numer chodziło.
Dziękuję za podanie danych, sprawa została przekazana do odpowiedniego działu.
Proszę o cierpliwość, odpowiedź będzie udzielona najszybciej jak się da.

 

W dniu 20.09.2019 o 12:34, slivka91 napisał:

Mocno okrojona lista w aplikacji na telewizory. Płacisz za kanały na które nawet nie masz możliwości spojrzeć... 

 

Witam,
możesz zweryfikować dostępność treści na różnych sprzętach w tabeli na stronie Ipli: https://bit.ly/2lQHcYA
Jeśli masz jakieś wątpliwości lub po zweryfikowaniu informacji, dany materiał powinien być transmitowany na Twoim sprzęcie, to napisz kolejny komentarz.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam 

czy istnieje możliwość wypróbowania na jakiś okres próbny pakietu IPLA SPORT bez opłat ?

Słyszałem ze jest taka mozliwość na 14 dni za free. Chciałbym zobaczyć  jak to się u mnie sprawdzi niemniej nie chciałbym dokonywac płatności dopóki nie sprawdze czy śmiga to dobrze.

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, bartc1 napisał:

Witam 

czy istnieje możliwość wypróbowania na jakiś okres próbny pakietu IPLA SPORT bez opłat ?

Słyszałem ze jest taka mozliwość na 14 dni za free. Chciałbym zobaczyć  jak to się u mnie sprawdzi niemniej nie chciałbym dokonywac płatności dopóki nie sprawdze czy śmiga to dobrze.

 

Witam,
tak, jest taka możliwość. Informacje na temat okresu promocyjnego widnieją w opisie pakietu: https://www.ipla.tv/pakiety/sport
W pierwszej kolejności możesz zweryfikować w tabeli dostępności na naszej stronie internetowej: https://bit.ly/2lQHcYA czy Twoje urządzenie będzie kompatybilne z pakietem IPLA SPORT. Opłata po darmowych 14 dniach wyniesie 20 zł za 30 dni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co za beznadziejna aplikacja. Zainstalowałem ten szaj Polsat go. Chciałem obejrzeć mecz Polaków na telefonie i co? Błąd 100050. Nic nie można na tym dziadostwie obejrzeć. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A skąd wiesz że to nie jest wina twojego telefonu :?:  ja dałem dostęp do GO kumplowi bo jechał na wczasy do Grecji, ma Samsunga i bez problemu tam wszystko działało  a szczególnie zależało mu na meczach siatkówki

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, OlafS napisał:

A skąd wiesz że to nie jest wina twojego telefonu :?:  ja dałem dostęp do GO kumplowi bo jechał na wczasy do Grecji, ma Samsunga i bez problemu tam wszystko działało  a szczególnie zależało mu na meczach siatkówki

A niby czemu ma to być ina telefonu? Netflix, HBO go śmiga a to [beep]o ma problemy wiecznie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć wszystkim. 

Mam pewien poważny problem z iplą na nvidia shield. Aplikacja po prostu nie działa - wcale. Zaczyna się włączać, kilka sekund granatowego tła i powrót do ekranu startowego. I tak za każdym razem. Pisałem do pomocy, ale zostałem olany. Dzwoniłem do obsługi technicznej, zapewniono mnie, że się ze mną skontaktują, ale też później zero odzewu.

 

Shield w oryginalnej pierwszej wersji, zaktualizaowany do najnowszego firmware (android tv 9, oprogramowanie 8.0.0), nie zrootowany. Ipla też w najnowszej wersji (4.6.5)

Próbowałem czyścić dane, reinstalować aplikację, wgrywać starszą iplę przez sideload, ale nic to nie dało. 

 

Stąd prośba - jeśli ktoś posiada shielda, mógłby mi napisać, czy ipla mu działa? I jaką jej wersję posiada, oraz jaką wersję oprogramowania shielda?

Zwracam się z prośbą do użytkowników, bo jak widać ludzie z polsatu mają użytkowników daleko gdzieś. Jestem mocno wkurzony - zapłaciłem za ligę mistrzów 40 zł, bo skusiło mnie 4k w meczu napoli vs liverpool, ale koniec końców  i tak musiałem oglądać na laptopie w 1080p :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proszę, numer zgłoszenia: #TZA-317873, wysłałem też pw.

Liczę na jakąś pomoc, za co z góry dzięki.

Edited by Jaro89

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...