Skocz do zawartości

Polsat Box GO - oferta dla subskrybentów


pieszczoch
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

32 minuty temu, bugmenot napisał:

Ten limit urządzeń jest oczywiście smieszny, ale to, że 4K działa tylko na Android TV to wiadomo od zeszłego sezonu... ;).

Nie tylko, bo również na Samsungach z grupy premium od 2016. 

30 minut temu, fipii napisał:

Myślałem że skoro tv jest 4k i jest względnie nowy to powinno działać. O tym limicie nigdy nie słyszałem. Rozumiem gdyby w jednym momencie dwie osoby oglądało to wtedy takie zabezpieczenie jest zrozumiałe, ale takie jak jest teraz jest chore.

Też mnie to kiedyś dopadło. Nic nie poradzisz. 

Edytowane przez shevchenko1987
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, ale na liście teraz są też modele "standard" z 2018 na zielono (UNU730D, UNU7300, UNU710D, UNU7100, UNU7103).

A np. z 2019 nie ma żadnych.

 

Dlatego też uważam, że lepiej kupić Android TV za 200 zł niż wycelować w to co oni akurat stwierdzą, że jest ok ;d.

Ale oczywiście się zgadza, że na Samsungu da radę obejrzeć, @kingofsouth tak ogląda. Więc sorry @fipii, za "tylko Android". Parę Samsungów też śmiga.

Edytowane przez bgmnt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam taki problem. Zależało mi na LM w 4K, w tym celu zakupiłem Xiaomi Mi Box S 4K i podłączyłem do LG OLED b7.

Wczoraj przy próbie odpalenia transmisji w 4K miałem tylko dźwięk bez obrazu. Mecze w 1080p śmigały idealnie, bez zacięć itp.

Box leży 20cm od routera, sprawdzałem YouTube 4K i Netflix, wszystko śmiga. Podmieniałem kable, zmieniałem sieć z 2.4 na 5GHz i nic.

Macie jakiś pomysł w czym może być problem?

Z góry dzięki za jakąkolwiek pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.09.2019 o 13:50, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:


Czy sytuacja nadal występuje? Jaki dokładnie błąd widnieje na ekranie?

Tak, sytuacja nadal występuje. Wpisuję dane, dokonuję transakcji weryfikacyjnej po czym wracam na stronę i dostaję komunikat o takiej treści. 

Cytat

Błąd rejestracji karty płatniczej. Spróbuj ponownie dodać kartę płatniczą. W przypadku ponownego pojawienia się problemu, skontaktuj się z nami pod adresem pomoc@ipla.tv

Kontaktowałem się pod podany adres e-mail ,jednak minęły przeszło trzy dni, nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.  Zastanawiam się czy to kwestia rodzaju karty. Bo ma dopisek debit..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te kanały mają całkiem niezła jakość  jak na streaming w Polsce ale prawdę mówiąc po obejrzeniu czegoś na PSP1 w Ipli wszystko inne wygląda bardzo słabo. Naprawdę nie widziałem lepszej jakości kanałów w internecie u innych nadawców.

@wislok po co się męczyć, możesz już zapłacić szybkim przelewem.

Edytowane przez bartas_20
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, frankie1905 napisał:

A czy na Ipli kanały PSP PPV3-6 też mają słabą jakość obrazu? Czy też jest widoczny efekt komety przy oglądaniu piłki?

Nie, jakość jest bardzo dobra w porównaniu np z tradycyjnym Polsat Sport. Najlepsza na PSP 1 i 2.

Edytowane przez glaca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, verbatimek napisał:

Panowie mam taki problem. Zależało mi na LM w 4K, w tym celu zakupiłem Xiaomi Mi Box S 4K i podłączyłem do LG OLED b7.

Wczoraj przy próbie odpalenia transmisji w 4K miałem tylko dźwięk bez obrazu. Mecze w 1080p śmigały idealnie, bez zacięć itp.

Box leży 20cm od routera, sprawdzałem YouTube 4K i Netflix, wszystko śmiga. Podmieniałem kable, zmieniałem sieć z 2.4 na 5GHz i nic.

Macie jakiś pomysł w czym może być problem?

Z góry dzięki za jakąkolwiek pomoc.

W powyższej konfiguracji nie gwarantujemy prawidłowego działania. Dodatkowo użytkownik bugmenot dodał listę wspieranych urządzeń do 4K.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Specjalista Cyfrowy Polsat jedyne co gwarantujecie to że klient ma płacić pieniądze.

 

Ja od roku nie mogę się doczekać przywrócenia widoczności zestawu ( karta + moduł CI+ ) w ICOK.

Na zestawie aktualnie uruchomiony pakiet Darmowy HD.

Wcześniej była umowa abonamentowa. Zestaw był widoczny w ICOK

Przed umową na zestawie był także Darmowy HD. Zestaw był widoczny w ICOK.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, wislok napisał:

Tak, sytuacja nadal występuje. Wpisuję dane, dokonuję transakcji weryfikacyjnej po czym wracam na stronę i dostaję komunikat o takiej treści. 

Kontaktowałem się pod podany adres e-mail ,jednak minęły przeszło trzy dni, nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.  Zastanawiam się czy to kwestia rodzaju karty. Bo ma dopisek debit..

Przykro mi z powodu niedogodności. Proszę o numer zgłoszenia, postaram się przyspieszyć realizację. 

W dniu 17.09.2019 o 21:09, fipii napisał:

Ipla to dno dna. Wykupiłem specjalnie dzisiaj pakiet Polsatu Sport Premium i odpaliłem go na Samsungu Smart TV 4k z 2018 roku. Oczywiście 4k nie działa bo sobie jakieś chore ograniczenia wymyślili i podzielili klientów. Z racji tego ze mam jeszcze przystawke Nvidia Shield na androidzie to postanowiłem odpalić tam mecz w 4k. I co ? Wyskoczyło ze przekroczyłem ilość urządzeń i żebym spróbował za 24 godziny. Sobie ku....powtórkę obejrze. Nigdy więcej nic na ipli nie wykupie. 

Przykro mi, że masz takie zdanie. Limit urządzeń, na których możesz korzystać z pakietu IPLA POLSAT SPORT PREMIUM to dwa na 24 godziny. Nie gwarantujemy dostępu do serwisu przy powyższej konfiguracji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.09.2019 o 17:32, wislok napisał:

@Specjalista Cyfrowy Polsat nie wiem czy to o ten nr chodzi, bo dostałem jedynie automatyczną odpowiedź o zarejestrowaniu zgłoszenia- #EKZ-509722 . Gdybyś mógł coś zdziałać , jakąkolwiek odpowiedź czy nie wiem sugestię co może być nie tak będę zobowiązany.

 

Tak, dokładnie o ten numer chodziło.
Dziękuję za podanie danych, sprawa została przekazana do odpowiedniego działu.
Proszę o cierpliwość, odpowiedź będzie udzielona najszybciej jak się da.

 

W dniu 20.09.2019 o 12:34, slivka91 napisał:

Mocno okrojona lista w aplikacji na telewizory. Płacisz za kanały na które nawet nie masz możliwości spojrzeć... 

 

Witam,
możesz zweryfikować dostępność treści na różnych sprzętach w tabeli na stronie Ipli: https://bit.ly/2lQHcYA
Jeśli masz jakieś wątpliwości lub po zweryfikowaniu informacji, dany materiał powinien być transmitowany na Twoim sprzęcie, to napisz kolejny komentarz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam 

czy istnieje możliwość wypróbowania na jakiś okres próbny pakietu IPLA SPORT bez opłat ?

Słyszałem ze jest taka mozliwość na 14 dni za free. Chciałbym zobaczyć  jak to się u mnie sprawdzi niemniej nie chciałbym dokonywac płatności dopóki nie sprawdze czy śmiga to dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, bartc1 napisał:

Witam 

czy istnieje możliwość wypróbowania na jakiś okres próbny pakietu IPLA SPORT bez opłat ?

Słyszałem ze jest taka mozliwość na 14 dni za free. Chciałbym zobaczyć  jak to się u mnie sprawdzi niemniej nie chciałbym dokonywac płatności dopóki nie sprawdze czy śmiga to dobrze.

 

Witam,
tak, jest taka możliwość. Informacje na temat okresu promocyjnego widnieją w opisie pakietu: https://www.ipla.tv/pakiety/sport
W pierwszej kolejności możesz zweryfikować w tabeli dostępności na naszej stronie internetowej: https://bit.ly/2lQHcYA czy Twoje urządzenie będzie kompatybilne z pakietem IPLA SPORT. Opłata po darmowych 14 dniach wyniesie 20 zł za 30 dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, OlafS napisał:

A skąd wiesz że to nie jest wina twojego telefonu :?:  ja dałem dostęp do GO kumplowi bo jechał na wczasy do Grecji, ma Samsunga i bez problemu tam wszystko działało  a szczególnie zależało mu na meczach siatkówki

A niby czemu ma to być ina telefonu? Netflix, HBO go śmiga a to [beep]o ma problemy wiecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim. 

Mam pewien poważny problem z iplą na nvidia shield. Aplikacja po prostu nie działa - wcale. Zaczyna się włączać, kilka sekund granatowego tła i powrót do ekranu startowego. I tak za każdym razem. Pisałem do pomocy, ale zostałem olany. Dzwoniłem do obsługi technicznej, zapewniono mnie, że się ze mną skontaktują, ale też później zero odzewu.

 

Shield w oryginalnej pierwszej wersji, zaktualizaowany do najnowszego firmware (android tv 9, oprogramowanie 8.0.0), nie zrootowany. Ipla też w najnowszej wersji (4.6.5)

Próbowałem czyścić dane, reinstalować aplikację, wgrywać starszą iplę przez sideload, ale nic to nie dało. 

 

Stąd prośba - jeśli ktoś posiada shielda, mógłby mi napisać, czy ipla mu działa? I jaką jej wersję posiada, oraz jaką wersję oprogramowania shielda?

Zwracam się z prośbą do użytkowników, bo jak widać ludzie z polsatu mają użytkowników daleko gdzieś. Jestem mocno wkurzony - zapłaciłem za ligę mistrzów 40 zł, bo skusiło mnie 4k w meczu napoli vs liverpool, ale koniec końców  i tak musiałem oglądać na laptopie w 1080p :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...