Jump to content

IPLA - wszystko o usłudze, aplikacji, opłatach itp.


Recommended Posts

5 godzin temu, Arkon napisał:

U mnie znowu inny problem- nie działają mi kanały Polsat Sport Premium. Wcześniej było napisane, że kanały będą dostępne do grudnia tego roku(kody z gra liga), a teraz nie działa.

Kanały nie będą dostępne w ramach tej promocji, ponieważ została już ona zakończona. Zgodnie z regulaminem Graliga.pl dostęp był gwarantowany do 30.06.2019 r.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Szkoda kasy na te pakiety ipla. Placisz a oni ci je kastrują. Dodatkowo pan tutaj z cyfrowego polsatu milczy w temacie udajac ze go nie ma

19 godzin temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Kanały nie będą dostępne w ramach tej promocji, ponieważ została już ona zakończona. Zgodnie z regulaminem Graliga.pl dostęp był gwarantowany do 30.06.2019 r.

Czemu milczysz w temacie kastracji wykupionych pakietow ipla sport ? Moja reklamacja zostala obśmiana ?

Link to post
Share on other sites

Ale nie ma nigdzie czy tylko na wybranych platformach? Rozumiem, że nie ma na Android TV? Jest na tradycyjnym samrtfonowym Androidzie? Jest na Windowsie przez przeglądarkę? Piszcie reklamacje z żądaniem kolejnego miesiąca za free. Oczywiście już z dostępem do Polsat Sport.

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Tokić napisał:

Szkoda kasy na te pakiety ipla. Placisz a oni ci je kastrują. Dodatkowo pan tutaj z cyfrowego polsatu milczy w temacie udajac ze go nie ma

Czemu milczysz w temacie kastracji wykupionych pakietow ipla sport ? Moja reklamacja zostala obśmiana ?


Przepraszam za czas oczekiwania. Przekazałem interwencję w tej sprawie.

Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:


Przepraszam za czas oczekiwania. Przekazałem interwencję w tej sprawie.

Oni mi juz odpisali że dla nich to nie problem...

 

Informujemy, że z powodów licencyjnych mogą zdarzyć się przerwy w nadawaniu Kanałów TV dostępnych w pakiecie.

 

Szanowny Panie
 
Uprzejmie informujemy, że stosowna informacja znajduje się w opisie pakietu IPLA SPORT.
Mając na uwadze powyższe, nie ma podstaw do uznania reklamacji i zwrotu środków.
 
Co to ma być?
Edited by Tokić
Link to post
Share on other sites

Dziwi mnie trochę polityka Polsatu, że cena za dostęp wynosi 40 zł za, nie oszukujmy się, kilka meczów w miesiącu. Wystarczy spojrzeć na ofertę choćby playera, gdzie za 10 zł więcej ma się miesięczny dostęp do Canal+ i Eleven lub Canal+ i HBO. Myślę, że bardziej adekwatna byłaby kwota 20 zł. To oczywiście tylko moje zdanie.

Link to post
Share on other sites

Dostałem kod dostępu z okazji urodzin na pakiet Filmy i Seriale, ale się okazało, że po wpisaniu jest błąd.Jest napisane podany kod został zużyty lub nie istnieje.Miał ktoś taki przypadek?

Link to post
Share on other sites

Od dzisiaj za pakiet 30 dni PSP można zapłacić również przelewem. To dobry ruch. Płace gdy chcę, no i nie płacisz za 7 dni tylko za 30 a to już są dwie kolejki LM i LE. To już jest jako tako do przyjęcia ( np: przy jednorazowej opłacie za np: KSW) i skorzystam bo dobra jakość.

A i jutrzejszy mecz Napoli Liverpool w 4k.

Edited by bartas_20
Link to post
Share on other sites
W dniu 14.09.2019 o 22:18, wislok napisał:

Z czego może wynikać błąd rejestracji karty płatniczej. Wszystkie dane wpisuje ok, karta jest aktywna bo normalnie ją używam,a tu wyskakuje błąd? @Specjalista Cyfrowy Polsat może coś podpowiedzieć ? 


Czy sytuacja nadal występuje? Jaki dokładnie błąd widnieje na ekranie?

 

 

W dniu 15.09.2019 o 17:22, aro napisał:

Dostałem kod dostępu z okazji urodzin na pakiet Filmy i Seriale, ale się okazało, że po wpisaniu jest błąd.Jest napisane podany kod został zużyty lub nie istnieje.Miał ktoś taki przypadek?


Jeżeli wpisujesz kod przy pakiecie Filmy i Seriale: https://www.ipla.tv/pakiety/filmy_seriale i nadal występuje taka sytuacja, to opisz ten przypadek, wysyłając maila na adres: [email protected]

Link to post
Share on other sites

Ipla to dno dna. Wykupiłem specjalnie dzisiaj pakiet Polsatu Sport Premium i odpaliłem go na Samsungu Smart TV 4k z 2018 roku. Oczywiście 4k nie działa bo sobie jakieś chore ograniczenia wymyślili i podzielili klientów. Z racji tego ze mam jeszcze przystawke Nvidia Shield na androidzie to postanowiłem odpalić tam mecz w 4k. I co ? Wyskoczyło ze przekroczyłem ilość urządzeń i żebym spróbował za 24 godziny. Sobie ku....powtórkę obejrze. Nigdy więcej nic na ipli nie wykupie. 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Myślałem że skoro tv jest 4k i jest względnie nowy to powinno działać. O tym limicie nigdy nie słyszałem. Rozumiem gdyby w jednym momencie dwie osoby oglądało to wtedy takie zabezpieczenie jest zrozumiałe, ale takie jak jest teraz jest chore.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...