neblyn Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2019 to pewnie wynik tej samej awarii ktora odkodowala wszystko na cp go jednym, a zablokowała drugim, a nie jakieś planowane zmiany ;).. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio231 Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2019 3 godziny temu, diabeu napisał: Ciekawe czy Polsaty Sport dalej będą znikały jak będą mecze w eliminacjach do Euro 2020. znikają za każdym razem czy tylko sporadycznie podczas meczów eliminacji?? na wszystkich urządzeniach znikają kiedy rownocześnie ogladasz?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabeu Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2019 @kamcio231 wiosną znikały mi wszystkie Polsaty Sport na których aktualnie była prowadzona transmisja z el Euro 2020 (w tym mecze Polski). Działo się to tylko na aplikacji na LG Smart TV. W przeglądarce na laptopie normalnie te kanały były. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2019 16 godzin temu, diabeu napisał: @kamcio231 wiosną znikały mi wszystkie Polsaty Sport na których aktualnie była prowadzona transmisja z el Euro 2020 (w tym mecze Polski). Działo się to tylko na aplikacji na LG Smart TV. W przeglądarce na laptopie normalnie te kanały były. Materiały na niektórych urządzeniach są ograniczone prawami licencyjnymi. Dodatkowo, tutaj znajduje się tabela dostępności poszczególnych pakietów dla danych platform: https://bit.ly/2HJYWhV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabeu Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2019 (edytowane) 1 godzinę temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Dodatkowo, tutaj znajduje się tabela dostępności poszczególnych pakietów dla danych platform: https://bit.ly/2HJYWhV Ta tabela już nieaktualna bo większość kanałów pojawiła się na smart TV LG. Mam nadzieję że to nie jakiś błąd i status ten zostanie zachowany. Jeszcze jakby się pojawiła LM w 4K na LG to by było coś. Edytowane 5 Sierpnia 2019 przez diabeu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Zobaczysz 4k jak świnia niebo 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabeu Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2019 (edytowane) Znów na aplikacji w LG Smart TV tylko kilka kanałów jest. A juz było tak pięknie. @Specjalista Cyfrowy Polsat coś możesz na ten temat powiedzieć czy też nic nie wiesz. Wczoraj mogły byc wyszystkie kanały a dzisiaj znowu nic. Edytowane 5 Sierpnia 2019 przez diabeu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neo_patryk Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2019 W dniu 2019-08-05 o 16:48, xut2zs napisał: Zobaczysz 4k jak świnia niebo Niektóry już widzieli 4K w Ipli, choć sam osobiście się do nich nie zaliczam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Tak widzieli. Zapewne mu chodziło ,że nie widzieli i nie zobaczą osoby od LG. Samsung Smart TV oraz Android TV to pewniaki do 4K w tym sezonie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus.kul Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Liczę również w tym sezonie na jakieś transmisje. Bo jakoś tak tego 4K by CP na satelicie nie możemy się doczekać, a na Ipli była chociaż namiastka LM w 4K. Choć mam im za złe brak transmisji finału w 4K. Może obawiali się o swoje serwery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabeu Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2019 (edytowane) 16 godzin temu, kingofsouth napisał: Tak widzieli. Zapewne mu chodziło ,że nie widzieli i nie zobaczą osoby od LG. Samsung Smart TV oraz Android TV to pewniaki do 4K w tym sezonie Partacka usługa to i nie potrafią zapewnić dostępności na innych urządzeniach. Pirackie transmisje w necie, mają obecnie lepsza jakość niż to badziewie z ipli. Edytowane 7 Sierpnia 2019 przez diabeu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2019 A ja korzystając z faktu że czyta to[mention=6226]specjalista cyfrowy Polsat [/mention] mam abstrakcyjną prośbę o iple na Apple TV 4\4k będzie mi wygodniej korzystać niż na moim tv z Androidem 7.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Dziękuję za sugestię. Zachęcam śledzenia strony Cyfrowego Polsatu. Jeżeli sytuacja ulegnie zmianie, znajdziesz wszystko na tej właśnie stronie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1902 Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Witam mam pytanie dotyczące kanałów polsat sport premium w ipli czy wykupując dostęp do nich otrzymuję sie tylko 2 kanały ?? A co z resztą? Chodzi mi o polsat sport premium 3 4 5 i 6 jak są mecze ligi mistrzów. Prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Kanały PPV (Polsat Sport Premium 3 - 6) udostępniane są wyłącznie w przypadku wielu rozgrywek w jednym czasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nSat Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2019 W dniu 3.08.2019 o 09:53, grzego44 napisał: Witam.Czy u was dzisiaj od rana występuje błąd odtwarzania 100010 w ipli na Android tv? Witam miałem to samo na samsungu, po naprawie przestał mi działać samo odnawialny pakiet WIEDZA I NEWS. Zgłosiłem reklamację, to mi odpisali, że nastąpił problem z pobraniem opłaty i pakiet został wyłączony. Jak im odpisałem, ze pakiet mam powiązany z telefonem i płacę za niego razem z rachunkiem (załączyłem screena rachunku), to mi odpisali, że "kwestię rozliczeń prosimy wyjaśnić z operatorem sieci Plus". Żeby było śmieszniej opłatę ponownie naliczono a pakiet nie działa. Ręce opadają. Może Pan specjalista z cyfrowego polsatu jest w stanie coś zaradzić? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Witaj. W takim przypadku proszę o wysłanie maila w tej sprawie na adres: bok@plus.pl Tam wszystko zostanie zweryfikowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swordfish Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Czy nadal istnieją te pakiety IPLA Plus Elastyczna 1 z 3? U mnie od kilku miesięcy w ramach abonamentu Plusa mam możliwość włączenia tylko ten bezpłatny pakiet IPLA Plus z 5 kanałami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Jest dostępny wspomniany pakiet, ale aktywacja odbywa się automatycznie i jedynie w przypadku nowej oferty lub przedłużenia obecnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swordfish Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Podejrzewam, że naprawili błąd, gdy dla części umów pakiet IPLA 1 z 3 był dostępny bezpłatnie. Miałem włączony, mogłem raz w miesiącu zmieniać na inny pakiet tematyczny i nie pobierali mi 10 zł. Bez żadnego uprzedzenia w kwietniu mi go wyłączyli i nie dają mi szansy na ponowną aktywację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Ja miałem ten sam pakiet, czyli IPLA 1 z 3.Zmieniałem sobie pakiet kanałów z bajkami na pakiet kanałów filmowych i na odwrót.Natomiast od jakiś 3-4 miesięcy już nie mam tego pakietu.Najwidoczniej wyłączyli mi go bez uprzedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2019 W dniu 19.08.2019 o 22:15, swordfish napisał: Podejrzewam, że naprawili błąd, gdy dla części umów pakiet IPLA 1 z 3 był dostępny bezpłatnie. Miałem włączony, mogłem raz w miesiącu zmieniać na inny pakiet tematyczny i nie pobierali mi 10 zł. Bez żadnego uprzedzenia w kwietniu mi go wyłączyli i nie dają mi szansy na ponowną aktywację. W dniu 19.08.2019 o 23:26, ARTIPAPK napisał: Ja miałem ten sam pakiet, czyli IPLA 1 z 3.Zmieniałem sobie pakiet kanałów z bajkami na pakiet kanałów filmowych i na odwrót.Natomiast od jakiś 3-4 miesięcy już nie mam tego pakietu.Najwidoczniej wyłączyli mi go bez uprzedzenia. Z poziomu tego portalu nie mam wglądu do konta i nie jestem w stanie zweryfikować, dlaczego nastąpiła dezaktywacja. Proszę o wysłanie w tej sprawie zgłoszenia na adres: bok@plus.pl z opisem sprawy. Należy podać tam również: imię, nazwisko, PESEL i numer telefonu, którego dotyczy sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart18 Opublikowano 24 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2019 (edytowane) Z Ipli wyleciał pakiet EXTRA PREMIERY, zastąpili go pakietem PREMIUM kosztującym 15zł (12zł w Plusie). W stosunku do poprzednika bardziej rozbudowanym. Edytowane 24 Sierpnia 2019 przez bart18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 24 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2019 @bart18, z Ipli na jednym z moich kont na smartfonie zniknął dostęp do kanałów PSP , na Smart TV nadal posiadam dostęp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart18 Opublikowano 24 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2019 (edytowane) Też mi zabrali z dwóch kont na których miałem dostęp. Coś musieli grzebać bo odpalili season pass do 30.06.2020r. Jest też zmiana na + dla tych, którzy nie mają numeru w Plusie, dla nich również w tym sezonie zakup pakietu za 40 zł daje dostęp na 30 dni. Edytowane 24 Sierpnia 2019 przez bart18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.