semen Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 W starszych modelach Samsungów (np. serii "C") też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Project_ALF Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 Hej, a nie masz tej aplikacji dostępnej z poziomu dekodera CP? Na samych telewizorach spotkałem się z różnymi wersjami aplikacji, z których część nakładała pewne ograniczenia. No nie mam, bo mam dekoder HD Echostar HDS-400E, a na tym sprzęcie chyba takich rewelacji nie ma, no chyba, że się mylę? :> W Panasonicach jest okrojona IPLA.http://www.ipla.tv/info/ipla/panasonic Sam nad tym boleje bo bym sobie pakiet sport dokupił. I wszystko jasne. Na aplikacji YouTubowej też doszukałem się szeregu ograniczeń więc na pewno masz rację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 Dekodery chyba tez nie maja pełnej IPLi z tego co pamiętam.Na stronie gdzieś jest dostępny plik z "poptaszkowanymi" opcjami dostępnymi na poszczególnych telewizorach i dekoderach ale nie mogę go teraz znaleźć. Znalazłem http://www.ipla.tv/docs/Tabela_pakietow_02_01_2015.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Project_ALF Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 @Dziękuję Pawlowi i pozostałym Cóż pozostaje mi więc tylko komputer, ewentualnie tablet, ale na tym małym urządzeniu nie lubię oglądać filmów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wislok Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 To absurd,ale to Polsat i Ipla więc co się dziwić. Amatorszczyzna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vernon Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 @wislok, Chyba raczej Panasonic, na pewno na Samsungach i LG ipla nie jest okrojona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 W zasadzie poza tymi dwoma firmami wszędzie jest mniej lub bardziej wykastrowane.Łącznie z tunerami polsatu co faktycznie trąci amatorszczyzną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glazek Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 Jestem abonentem Cyfrowego Polsatu. (TV z Cyfrowym Polsatem jest w innym pokoju, ktoś akurat ogląda piruety, ja mam u siebie w pokoju nc+) Mam wykupiony w IPLI pakiet sport. Chciałem dziś obejrzeć mecz el. ME w IPLI na Smart TV Samsung. Niestety ze względu na licencję, nie jest to możliwe. Wyłączyłem więc aplikacje na TV i chciałem odpalić mecz na tablecie. Niestety nie mogę odpalić ani Polsatu Sport, ani Polsatu Sport Extra, ponieważ pojawia się komunikat, że "Został przekroczony limit liczby urządzeń równy 1, na których można jednocześnie odtwarzać ten materiał. Darmowy materiał tylko dla abonentów CP" - tylko, że ja, ani nikt inny nie ogląda akurat w tym momencie materiału na IPLI. Nie dość, że płacę 70 zł abonamentu za CP, to jeszcze mam wykupioną IPLę sport, żebym mógł oglądać kiedy jestem poza domem, albo kiedy ktoś zajmuje dekoder CP, a tu takie kwiatki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 FAQ IPLA: http://www.ipla.tv/pomoc/faq#/_limit-urzadzen Co oznacza komunikat „Wykorzystano limit urządzeń” ?Z konta w IPLI można korzystać na czterech urządzeniach. Trzy spośród nich to dowolne z następujących: aplikacja na PC, strona www, Smart TV lub urządzenie mobilne. Do konta może być przypisany również jeden dekoder Cyfrowego Polsatu. W przypadku wystąpienia komunikatu o przekroczonym limicie urządzeń należy wysłać zgłoszenie na adres pomoc@ipla.pl podając w treści login konta, dla którego wyświetla się komunikat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrick Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 Wysłałem wiadomość do ICOK dlaczego na urządzeniach mobilnych nie mam dostępu do kanałów z pakietu CP, ciekawe co odpowiedzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glazek Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 Też pisałem, ciekawe kiedy przyślą jakąkolwiek odpowiedź. Ostatnio kiedy pisałem na ten adres, mając problem przy zakupie pakietu, odpowiedź dostałem po trzech dniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 W przypadku wystąpienia komunikatu o przekroczonym limicie urządzeń należy wysłać zgłoszenie na adres pomoc@ipla.pl podając w treści login konta, dla którego wyświetla się komunikat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glazek Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 Tak, pisalem na adres pomoc@ipla.pl. Dopiero teraz zauwazylem, ze kolega patrick pisal na ICOK... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Macie odpowiedź ?Bo mam dokładnie taki sam problem.Na kompie działa ale na laptopie mam komunikat błąd 5011 przekroczono limit urządzeń a wylogowałem się z konta na pierwszym komputerze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glazek Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Niestety od tamtej pory nie uzyskałem odpowiedzi, jednak drugiego dnia problem się rozwiązał (bez problemu odpaliłem Polsat Sport na tablecie), po czym po kilku godzinach próbowałem włączyć Polsat Sport na Smart TV i znów ten sam komunikat. Dziś już nie próbowałem odpalać IPLI, poczekam na ich odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrick Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Ja także nie dostałem jeszcze odpowiedzi, ale mam trochę inny problem bo nie mam żadnych komunikatów tylko po prostu nie moge na smartfonie w ipli ogladac nawet PSN na żywo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrick Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Odpowiedzieli, że na mobilnej ipli nie ma możliwości oglądania kanałów bez wykupienia pakietu w ipli i nie ma na to wpływ pakiet w CP, natomiast o dostępie z kompa do kanałów nic nie napisali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper0058 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Witam. Mam takie pytanie: Posiadam w moim telewizorze marki Panasonic aplikację IPLA, która od strony wizualnej wygląda mniej więcej tak jak n tym obrazku: Ostatnio podpisałem z Cyfrowym Polsatem nową umowę na mocy której otrzymałem w prezencie jakiś pakiet filmowy z Ipli, tylko, że ja na tej mojej powyższej aplikacji nijak nie mogę znaleźć tam tych filmów o których jest mowa. Nie pokazują się, ani nie mogę ich znaleźć nawet po zarejestrowaniu i zalogowaniu się. Ich tam po prostu nie ma... Czemu tak? Aplikacji na telewizory ta promocja nie obejmuje? Najwyrażniej nie dotyczy to w SmartTV (chyba zdają sobie sprawę z kłopotliwym działaniem tej aplikacji i ewentualnymi reklamacjami klientów ). W moim telewizorze LG42LV5500 (linia produkcyjna 2011r.-pomoc Ipla zapewnia że powinna działać bezproblemowo) w smart tv jest taka sama aplikacja Ipli. Jednak jej działanie to jedna wielka porażka. Przy odtwarzaniu jakiegokolwiek materiału w pewnym momencie urywa i wyskakuje komunikat "Polecenie nie może zostać przetworzone. Proszę spróbować póżniej." Sprawdziłem na dziale seriale (program Zdrady jak i serial Świat według Kiepskich. Także na filmie z działu film za darmo.) Wszędzie urywało. Z innymi aplikacjami np. YouTub, czy Vod Onet gdzie odtwarzane są materiały video jak i filmy ten problem nie występuje. Wynika z tego że albo ta aplikacja stworzona przez Iplę (bo w TV różnych firm wygląda tak samo) jest niedopracowana - przez co Ipla dużo traci , ponieważ raczej nikt się nie skusi na wykupienie jakiegokolwiek pakietu jak to tak kiepsko działa, lub Smart TV w tych telewizorach jest niedopracowane skoro inne aplikacje działają - w takim razie właściciel Ipli powinien interweniować u producentów tych TV skoro traci kasę. Jednak dalej z uporem maniaka obie firmy twierdzą na swoich stronach internetowych w przypadku LG że Smart TV działa bezproblemowo, a w przypadku Ipli że ich aplikacja na tych modelach TV . Zgłaszanie awarii u jednego jak i drugiego producenta porównać można do [beep]a głową w ścianę - klienta boli i denerwuje, a po nich spływa jak - już nie napiszę co. A przecież to jest w ich interesie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość trafodvbt Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Może to być kwestia samej Ipli w Twoim TV Panasonic. Sam mam smartTv ale na platformie Samsunga i kiedyś za sama rejestrację na stronie Ipla można było otrzymać pakiet na 30 dni bez reklam. Potem wprowadzili za niego opłaty. I to rzeczywiście działało - wystarczyło wprowadzić dane konta w aplikacji Ipla na Tv i było 0 reklam. Poszukaj na forach - także tych dot. Twojego modelu tv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobi666 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Co z tym 720p HD na samsung Smart TV. Telewizor serii 6.Na kompie są 3 opcje jakości do wyboru a na TV tylko 576. Mam pakiety sport i extra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoopiter Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Informacja jest na stronie Ipli, ale powodów takiej decyzji nie rozumiem. Co zauważyłem właśnie na Samsungu, że 576i na nim jest ładniejsze niż to na kompie i bardziej wygląda jak 720p na kompie. Dla świętego spokoju podłączam jednak kompa przez HDMI do telewizora i już. Tylko że przy 720p zdarzają są "zawieszki" na łączu 10Mb/s. Final Four LM obejrzałem bez przeszkód, czym byłem zaskoczony. I jeszcze jedno spostrzeżenie, jeśli na kompie zdarzy się buforowanie, to po kilku sekundach obraz się przewija do aktualnego, a na smart tv nie, przez co dochodzi nawet do kilkunastosekundowych opóźnień. Przy transmisjach na żywo jest to denerwujące. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamPrz Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Uprzejmie informujemy, że zakres usług świadczonych w ramach umowy dostępu do telewizji satelitarnej Cyfrowego Polsatu nie obejmuje dostępu do treści płatnych dostępnych w serwisie www.ipla.tv, w tym kanałów telewizyjnych oferowanych w ramach poszczególnych pakietów IPLA. Czyli jestem abonentem CP, mam dostęp do Polsatu Sport i np. do meczu siatkówki, ale jak chce pooglądać w ipli to albo jednorazowo 4,90 zł albo pakiet Sport za trochę więcej raz na miesiąc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamPrz Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Dopisali później: W przypadku kanałów telewizyjnych, materiałów płatnych konieczne jest osobne wykupienie dostępu. Jako klient Cyfrowego Polsatu ma Pan natomiast dostęp do treści bezpłatnych oferowanych w serwisie IPLA, w tym części materiałów dostępnych wyłącznie dla klientów Cyfrowego Polsatu.Ponadto ma Pan możliwość aktywowania bezpłatnego pakietu "IPLA PLUS", który pozostanie dostępny do 31,12,2015, a w ramach którego oferowany jest serial "Low Winter Sun!" oraz kanały telewizyjne takie jak: "Polsat News, Polsat News 2, Polsat Sport News, Superstacja, Polsat Cafe i Polsat Play!" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
margraj Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 Witam. Posiadam pakiet familijny max hd+ sport hd + film hd _cinemax hd. Miałem zakupiony pakiecik ipla extra. Dziś na stronie ICOK w dziale usługi zauważyłem, że ipla extra jest dezaktywowana podobno z dniem 10 maja - tak jest napisane. Co więcej wszystkie pakiety oprócz ipla sport są z kwotą zero zł. Jakaś promocja czy błąd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek234 Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 Mam to samo: IPLA FILMY I SERIALE 0,00 zł nieaktywna IPLA EXTRA 0,00 zł nieaktywna IPLA WIEDZA I NEWS 0,00 zł nieaktywna IPLA ROZRYWKA 0,00 zł nieaktywna IPLA DZIECI 0,00 zł nieaktywna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.