bart18 Opublikowano 19 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2019 (edytowane) Możliwe, że nie jest to jakoś szczególnie odznaczone w wyborze opłat. Ja ostatnio brałem 14 dni bez opłat na jeden z pakietów i oprócz zielonego paska na stronie pakietu, na stronie płatności nic nie było o tym wspomniane. Dla pewności skontaktuj się z supportem. Edytowane 19 Listopada 2019 przez bart18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 19 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2019 (edytowane) Ni 41 minut temu, tyrla napisał: A po usunięciu i ponownym dodaniu numeru telefonu nie pojawi się opcja 3 miesiące za darmo ? Nie. Nadal jest tak samo. Edit: Już mam. Wystarczyło odpalić androida tam to jakoś bardziej po ludzku wygląda Drugi numer czeka do stycznia. Edytowane 19 Listopada 2019 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkzk81 Opublikowano 19 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2019 16 godzin temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Bardzo mi przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Proszę o wiadomość prywatną z podaniem numeru referencyjnego zgłoszenia Jeżeli numer referencyjny był w mailu to za późno bo go usunąłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 19 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2019 16 godzin temu, lukimann napisał: Czy jakieś materiały w jakości 4K są tylko dostępne dla klientów Samsunga? W smart tv Sony znajdę coś w tej jakości? Obecnie nie ma dostępnych materiałów w 4K. Śledź naszą stronę na bieżąco, ponieważ czasami udostępniamy niektóre transmisje Live w wyższej jakości: https://www.ipla.tv/start 26 minut temu, kkzk81 napisał: Jeżeli numer referencyjny był w mailu to za późno bo go usunąłem. Tak, numer referencyjny znajdował się w temacie maila zwrotnego. Możesz wysłać ponowne zgłoszenie lub poczekać na odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart18 Opublikowano 20 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2019 (edytowane) Tak i tak. Klienci Plusa mają tańsze wszystko oprócz PSP i Eleven Sports. Edytowane 20 Listopada 2019 przez bart18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 20 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2019 (edytowane) Ipla jest najsłabszym wyborem w tej kwestii. Transmisje lubią się rwać. No i niższy bitrate. Transmisji 4K jest jak na lekarstwo. Jakość przez satelitę "Super HD" jest dobra. Dźwięk niektórym niedomaga, bo nie ma 5.1, ale jak brać to tylko CP / PC+ przez satkę. Edytowane 20 Listopada 2019 przez shevchenko1987 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabeu Opublikowano 20 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2019 52 minuty temu, bart18 napisał: Klienci Plusa mają tańsze wszystko oprócz PSP i Eleven Sports. No akurat na PSP to właśnie dla klientów Plusa są promocje, sam mam ten pakiet za 10zł miesięcznie a nie bodajże 30 czy 40, jak jest dla innych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 20 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2019 (edytowane) 24 minuty temu, lukimann napisał: Powiedzmy, że wybiorę sobie pakiet gdzie w "prezencie" za 60 zł, jest Polsat Premium. Jeśli chodzi o jakość transmisji sportowych, lepiej wziąć to w pakiecie PC+, lub CP czy w IPLA będzie podobna, wzbogacona o UHD? Ogólnie różnią się w dużym stopniu takie opcje, poza moblinoscia w ipli? Mam dwa telefony w Plusie więc chcąc nie chcąc przedluzylem umowy i dostałem 2 razy po 3 miesiące za darmo kanały PSP w Ipli , taki układ już jest opłacalny. W innym wypadku bym nie brał tego. 4K tylko w Ipli są transmisje, jest ich mało, ale są i całkiem sympatycznie to wygląda, ale już gorzej z dźwiękiem bo brak 5.1 Edytowane 20 Listopada 2019 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart18 Opublikowano 20 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2019 @diabeu Ogólnie to chodziło mi o zwykłe podpięcie numeru, bez żadnych zobowiązań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 20 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2019 (edytowane) Tidal, PSP, HBO GO to wszystko dostajesz Przdluzylem umowy tydzień temu i to wszystko jest do zgarnięcia. Nie musisz wybierać między usługami. Bierzesz całą pulę. Edytowane 20 Listopada 2019 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swordfish Opublikowano 21 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 Przedłużyłem umowę w Plusie. Niby w promocji mam aktywny pakiet IPLA Elastyczna 3 z 3 (widoczny w aplikacji Plus Online), a w IPLI na telefonie go nie widzę. Tylko jest aktywny pakiet IPLA Plus z 5 kanałami live. Gdzie ten pakiet rozrywka czy dzieciaki za dyszkę? Mam do wyboru Rozrywkę za 12 zł lub Dzieci za 7 zł. Co robię źle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 Proszę, zaloguj się do serwisu za pomocą przeglądarki (rekomendowane to: Firefox, Chrome, Opera) i zweryfikuj dostępność tych pakietów. Ewentualnie, odinstaluj i pobierz ponownie aplikację. Jeśli nie będą one widoczne, wyślij wiadomość e-mail na adres: pomoc@ipla.tv z opisem sytuacji. Jeśli podasz mi tutaj numer referencyjny, to postaram się przyspieszyć realizację zgłoszenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swordfish Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 Na laptopie to samo. Nr referencyjny HTG-132562 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 24 minuty temu, lukimann napisał: Rozumiem, że materiały 4K dotyczyły transmisji " live".. Ja tam tylko mecze LM oglądałem w 4K. Nic innego w tym formacie tam nie było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swordfish Opublikowano 24 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2019 Nadal brak u mnie IPLA 3z3 w ramach abonamentu Plusa. W dalszym ciągu mam odkodowane tylko 5 kanałów live, a nie te obiecane 41. Wygenerował się rachunek i na nim jest ten pakiet widoczny. Kilka maili wysłanych na pomoc@ipla.tv. Wygląda na to, że okres promocyjny za 0 zł jest tylko wirtualny, skoro nie można z niego korzystać. Żadnej odpowiedzi z IPLI i z Plusa. Pewnie są tak za[beep] reklamacjami, że moją rozpatrzą po zakończeniu promocyjnego. Liczy się sprzedaż, a nie poprawne włączenie pakietów. Niby powinni włączyć z automatu, bo nigdzie nie ma informacji jak to aktywować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 24 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2019 3 minuty temu, swordfish napisał: Niby powinni włączyć z automatu, bo nigdzie nie ma informacji jak to aktywować? Powinien się włączyć z automatu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swordfish Opublikowano 24 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2019 Zauważyłem w Strefie Plusa, że miałem podany inny numer. Najprawdopodobniej był to pierwotny numer Plusa tymczasowy zanim przeniosłem mój numer z innej sieci. Z tym, że numer do Plusa przenosiłem w ... 2015 roku. Postanowiłem ten dziwny numer usunąć ze Strefy Plusa. Ale teraz ten prawidłowy za nic w świecie nie chce mi się dodać do strefy Plusa. Wyskakuje komunikat na czerwono "Ten numer jest już powiązany z innym kontem". Teraz już nawet nie mam dostępu do IPLA Plus Free. Gdzieś źle podpięli mój aktualny numer. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 24 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2019 W tej sytuacji proszę o ponowne zapisanie zgłoszenia opisując powyższą sprawę. Następnie podaj mi nowy numer referencyjny. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swordfish Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 Ok. Dzięki za pomoc. Od rana mam odkodowane Sport, Filmy i Dzieci. Czy po okresie promocyjnym będę płacił 3 x 10 zł za każdy pakiet z osobna, czy 10 zł za wszystkie 3 pakiety razem? Czy będę mógł wybrać, który z 3 pakietów po dyszce mogę zostawić? Widzę, że dla Plusowiczów, którzy chcą sobie IPLĄ zastąpić kablówkę najbardziej atrakcyjny jest pakiet IPLA TV za 25 zł. Szkoda, że nie ma możliwości zmiany języka na kanałach filmowych oraz włączenia napisów. Ale Filmbox Arthouse jest z napisami na stałe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 26 minut temu, swordfish napisał: Od rana mam odkodowane Sport, Filmy i Dzieci. U mnie to dopiero wskoczy 9 grudnia. Ja się skuszę prócz PSP na 90 dni na HBO na 90 dni. Jestem ciekaw jakości HBO w Ipla Porównam do HBO w Vectra Online , HBO GO, oraz NC+GO. Taki teścik przeprowadzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 15 godzin temu, swordfish napisał: Ok. Dzięki za pomoc. Od rana mam odkodowane Sport, Filmy i Dzieci. Czy po okresie promocyjnym będę płacił 3 x 10 zł za każdy pakiet z osobna, czy 10 zł za wszystkie 3 pakiety razem? Czy będę mógł wybrać, który z 3 pakietów po dyszce mogę zostawić? Widzę, że dla Plusowiczów, którzy chcą sobie IPLĄ zastąpić kablówkę najbardziej atrakcyjny jest pakiet IPLA TV za 25 zł. Szkoda, że nie ma możliwości zmiany języka na kanałach filmowych oraz włączenia napisów. Ale Filmbox Arthouse jest z napisami na stałe. Jeżeli masz na myśli pakiet IPLA 3z3, to posiadasz wszystkie 3 opcje z opłatą 10 zł. Dziękuję również za sugestię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 Aktywowałem na próbę pakiet HBO w IPLA (90 dni za darmo ) i od razu przestrzegam , przed kupnem tych co mają Smart TV z systemem Tizen. Kanały nie działają. No cóż dyskwalifikuje to już na starcie tego typu opcję. Nie dłuższą metę nie polecam. Co do innych kwestii , to jakość obrazu super do tego dochodzi Catchup. Tyle tak na szybko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 Sugeruję, aby zawsze przed wykupieniem pakietu zweryfikować dostępność treści na konkretnych urządzeniach. Tabela znajduje się tutaj: https://bit.ly/2OkOhN0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 Dzięki za uwagę. Brałem to bo za darmo dawali Mam HBO w innych usługach i tam korzystam.Tylko, dziwne, że tak nowoczesna Ipla nie daje możliwości oglądania HBO na TV z 2017/2018 roku. Słabo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swordfish Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 Ale mając HBO w Ipli dają dostęp również do HBO GO? I czy w IPLI jest możliwość zmiany ścieżki dźwiękowej i możliwość włączenia napisów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.