maks27 Opublikowano 20 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2022 My to wiemy, kolega myślał że dekoder się popsuł, tymczasowo korzysta z tej drugiej pozycji na liście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 20 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2022 Ja pobrałem na nowo listę kanałów i nadal brak uprawnień na 78Rozumiem,że to operator sat musi zrobić aktualizacje listy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 20 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2022 Dokładnie tak @leonk1974. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 20 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2022 4 godziny temu, leonk1974 napisał: ...Rozumiem,że to operator sat musi zrobić aktualizacje listy? Ja sobie już dawno temu sam zrobiłem. Oczywiście własny sprzęt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 20 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2022 Reklamacja już poszła. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lg601 Opublikowano 24 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2022 (edytowane) Witam.Czy komuś też urywa końcówki filmów i seriali na HBO VOD na dekoderze? Edytowane 24 Października 2022 przez lg601 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 24 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2022 Nie wiem jak z HBO,ale w C+4K VOD bardzo często. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 24 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2022 3 godziny temu, lg601 napisał: Witam.Czy komuś też urywa końcówki filmów i seriali na HBO VOD na dekoderze? Tak, to znany problem od kiedy wprowadzono nowe oprogramowanie właśnie na HBO w zakładce VoD ucina końcówki seriali i filmów, na innych kanałach tego nie zauważyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lg601 Opublikowano 24 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2022 No i jakoś to reklamować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 24 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2022 (edytowane) Napisz reklamację, jaka sytuacja jest, opisz i tyle. Polecam oglądać filmy z aplikacji C+ Online. Tam wszystko jest w całości i jakość lepsza. Na dzień dzisiejszy dekoder 4k nie nadaje się do tego. Edytowane 24 Października 2022 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 24 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2022 Tylko,że np.treści 4K nie ma na Android TV w aplikacji CANAL+Online. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 24 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2022 A ile masz tych treści w 4k w C+ Online? Kilkanaście. Większość to jakieś dziadostwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 24 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2022 Nieważne ile. Pewne jest to,że tych treści brak w C+Online na Android TV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marion86 Opublikowano 20 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2022 Psuje mi sie pilot od wifipremiumboxa. Czy jest możliwośc wymiany w salonie lub zakupu w internecie nowego pilota? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 20 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2022 W salonie C+ pracownik powinien bez problemu wymienić pilot, natomiast na znanym portalu aukcyjnym można kupić pilot, jednak trzeba by było na niego czekać kilka dni, ja na Twoim miejscu spróbowałbym wymienić pilot w salonie C+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 20 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2022 Działa wam teraz TVP2? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zefir Opublikowano 20 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2022 Z nadajnika Kosztowy (Katowice) nie ma problemu,działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 21 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2022 Chodziło mi o sat. Później już było Ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikoz11 Opublikowano 21 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2022 Cześć. Działa Wam Replay tv? Bo mnie już dobre kilka dni nie. A internet działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 21 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2022 Działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 28 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2022 (edytowane) Player i Netflix- niezależne subskrypcje. Po zalogowaniu się do Player na ultroboxie nie widzę treści 4K- rozdzielczość autom,lub 1080p itd Netflix przy HDR, który się włącza, ale za to bitrate zatrzymuje się na 11,52 Mb/s. Ruch wtedy nie jest płynny, tak jakby były problemy z klatkowaniem obrazu. Znalazł ktoś rozwiązanie problemu? Kilka miesięcy temu było w porządku z Netflixem . Edytowane 28 Listopada 2022 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 28 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2022 Ja sobie wziąłem Playera na Black friday za 20 2 m. Nie widzę wcale tam treści 4k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 28 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2022 W Playerze trzeba wejść w wyszukiwarkę i wpisać 4K. Powinny pojawić się takowe treści. Mam na myśli smart tv. Przez dekoder nie sprawdzałem, bo nie mam takiej potrzeby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 28 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2022 Konsultant na czacie kazał zresetować dekoder i dalej jest tak samo: Netflix przy 4K i HDR ma takie dziwne jakby klatkowanie. Sprawdzałem na filmie "Na zachodzie bez zmian".Bitrate tylko 11,52..Normalna płynność jest na Android TV i Apple TV 4K. Zanim mu odpisałem, że sposób nie zadziałał zdążył się rozłączyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 28 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2022 Pewnie apka nie przełącza odświeżania na 60 Hz stąd klatkowanie. Tylko gdybam, bo może raz odpaliłem Netflixa na ultraboxie, więc nie pamietam jak było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.